Tarkoitti varmaan sellasia tekstiviestin uudelleenohjaus palveluita.Mistä tällaisia parinkymmenen sentin liittymiä saa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tarkoitti varmaan sellasia tekstiviestin uudelleenohjaus palveluita.Mistä tällaisia parinkymmenen sentin liittymiä saa?
Aina voit koittaa mutta antavat tyyliin 10 euroa krediitteinä palveluunsa.Saisinko valittamalla nämä kaikki menetetyt alennukset käteisellä, kuten Uuno pankin pullakahvit, kun valitettavasti täällä ei ole Heseä eikö Foodoraa. Olin budjetoinut 100€ tarjousruokiin, joten siitä se luvattu 50% eli 50€ käteistä tänne, kiitos.
Tuohan oli hyvä tarjous 20e, parempi kuin 10e kreditti. Kuinka suuresti pahoitit mielesi?Yleisten ehtojemme puitteissa meillä on oikeus lopettaa kampanja: "Foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."
Olemme kuitenkin mielipahasta johtuen maksaneet sinulle vaatimuksesi mukaisesti kertakaikkisena korvauksena antamallesi tilinumerolle 20 €
Terveisin,
foodora asiakaspalvelu
Kannatti pahoittaa mielensä
Tuohan oli hyvä tarjous 20e, parempi kuin 10e kreditti. Kuinka suuresti pahoitit mielesi?
Nooh oman kokemuksen mukaan hyvin heikosti sitä saa yleensä mitään valittamalla. Monesti ei edes asiallisesti ja aiheesta. Esim. minulta puuttui pulla, jotain ympäripyöreää vastattiin ja sen jälkeen ei enää mitään.Veikkaan, että 20 e verran
Tulee mieleeni, että jos jaksaisi alkaa ammattivalittajaksi, kai sitä aika paljon saisi "tienattua" vuodessa kaikenlaista. Ja en siis kritisoi @Lucas34
On niitä valittajiakin paljon enemmän nykyään. Ei siitä kauan ole, kun pystyin liikkeessä asioidessani saada vaihdokin vialliselle tuotteelle heti ja antaa myyjän sitten reklamaation suhteen hikoilla. Nyt, kun puuttui Foodora-tilauksesta jotain, pitää ottaa kuvia, jättää reklamaatio, odottaa viikon vastausta ja sain vain pienen osan korvauksena vaivaan nähden. Ei jaksa tätä paskaa.Ja toki toisaalta joskus saa liiankin hyvin, mutta taitanut mennä huonompaan suuntaan.
10€:n hyvitys käytetty ja tämän farssin jälkeen ei tarvitsekkaan katsoa Foodoraa päin. Toisaalta jos on mahdollista saada "uuden asiakkaan" koodeja vielä käyttöön niin voidaan harkita "rekisteröintiä". Käytännössä tästä kamppiksesta jäi käteen halu ja himo kusettaa kusettajaa.On niitä valittajiakin paljon enemmän nykyään. Ei siitä kauan ole, kun pystyin liikkeessä asioidessani saada vaihdokin vialliselle tuotteelle heti ja antaa myyjän sitten reklamaation suhteen hikoilla. Nyt, kun puuttui Foodora-tilauksesta jotain, pitää ottaa kuvia, jättää reklamaatio, odottaa viikon vastausta ja sain vain pienen osan korvauksena vaivaan nähden. Ei jaksa tätä paskaa.
Vittu että tämä meni itseltäni vituiksi.
Vitutti toi homma niin paljon että poistin koko sovelluksen ja unohdin että se paska veloittuu sieltä itsellään.
Ni nyt sit meni 8e.
Enkä edes valittanut sinne sen kympin toivossa vaikka normaalisti niin tekisin.
Nyt yritin kysyä voisko ton jäsenmaksun hyvittää. No ei tietenkään voi.
Jännä ku vastaavassa tilanteessa olen about 20 eri paikasta helposti sen hyvityksen kyllä saanut.
No eipä tule uudelleen käytettyä.
Mikä se suositeltava vaihtoehto sitten on, rämpiä itse räntäsateessa?Suosittelen kiertämään nämä molemmat "palvelut" kaukaa.
No jos ei koskaan kaipaa muuta kuin sitä perus kurdilättyä niin kaipa tuokin on vaihtoehto.Osa ravintoloista toimittaa myös itse, kannattaa suosia niitä niin ei tarvitse näitä verenimijöitä elättää.
On ihan yleistä että kokeilujakson katkaiseminen katkaisee sen heti.Sellainen varoituksen sana myös Woltista ja Wolt+ palvelusta. Palveluun on tarjolla ilmainen 1kk tutustumisjakso. Tämän tilattuani tietysti peruin sen heti ettei synny turhia kuluja jatkossa. Jäsenyys päättyi kuitenkin heti vaikka missään ei palvelua irtisanottaessa erikseen näin mainittu tapahtuvan. Asiakaspalvelu levitteli käsiään ja kehotti tilaamaan maksullisen jakson.
Itse muistin palvelun irtisanoa juuri ajoissa, mutta näyttää maaliskuukin olevan ilmainen.
Koko tämän palveulun pointtihan on se, että ei itse tarvitse asioida kenenkään kanssa. Toisin sanoen ravintolaan itse rimpauttelu ei ole korvaava vaihtoehto.Osa ravintoloista toimittaa myös itse, kannattaa suosia niitä niin ei tarvitse näitä verenimijöitä elättää.
Ja tämän ja woltin kaltaisten verenimijöiden kannatus myös suoraan ampuu niiden lempiruokapaikkojen jalkaan.No ainakin täällä periferiassa on lähes jokaisella ravintolalla, myös vietnamilaisella ja thaimaalaisella oma tilaussivustonsa jonne voi tilauksen jättää. Ei tarvitse asioida puhelimitse ja toimituskin tapahtuu tarvittaessa kontaktittomasti! Jos ei ole niin kannattaa ottaa asia ravintoloitsijan kanssa puheeksi!
Yleensä jonkun asian tai asioiden boikotoiminen (lue: kierrä joku palvelu tai palveluntarjoaja kaukaa) aiheuttaa itselle lievää epämukavuutta, mutta kiitoksena ei tule elätettyä tälläisiä kuluttajansuojalakia ja työntekijöiden oikeuksia pilkkanaan pitäviä Woltin ja Foodoran kaltaisia verenimijöitä.
Koko tämän palveulun pointtihan on se, että ei itse tarvitse asioida kenenkään kanssa. Toisin sanoen ravintolaan itse rimpauttelu ei ole korvaava vaihtoehto.
Joopajoo. Ainakaan täällä Länsi-Espoossa millään vähän parempilaatuista ruokaa tarjoavalla eli siten "lempiruokapaikalla" ei ole omaa toimituspalvelua, eikä auta vaikka miten ränttäisi pahoista monopolikorporaatioista tai nuorison laiskuudesta (ja kannattaa ehkä tarkistaa vielä se oma käsityksensä monopoleista). Mainittakoon vaikka sellaiset kioskit kuten Mon'adi, Pomo d'or, Rioni, Bites burgers, Pronto, Sargam, Fat Pizza, King Kebab tai vaikka edes Snacky.Ja tämän ja woltin kaltaisten verenimijöiden kannatus myös suoraan ampuu niiden lempiruokapaikkojen jalkaan.
Nä ottaa ihan Helvetin korkean cutin tilaussummasta itselleen mutta monopolin ja nykynuorten laiskuuden takia paikat ei voi oikein olla tekemättä sopparia vähintään jomman kumman kanssa.
Ainakin mulla, kun kokeilujakson otin käyttöön, oli maininta tästä jo ennen sitoutumista. Ei siis tullut yllätyksenä ja olin asiasta tietoinen. En tiedä, oliko tekstiä muutettu vai miten, mutta tuo ei nyt ole mikään suuri ongelma kuitenkaan.Sellainen varoituksen sana myös Woltista ja Wolt+ palvelusta. Palveluun on tarjolla ilmainen 1kk tutustumisjakso. Tämän tilattuani tietysti peruin sen heti ettei synny turhia kuluja jatkossa. Jäsenyys päättyi kuitenkin heti vaikka missään ei palvelua irtisanottaessa erikseen näin mainittu tapahtuvan.
Jos se McD, BK tai Hese on useamman kilsan päässä eikä taloudessa ole autoa, niin ei se nouto ole usein mikään käytännön vaihtoehto.Itse olen jo jonkun aikaa alkanut tilaamaan ravintoloiden omien sivujen kautta, esim paikalliset pizzeriat tulee yleensä 2-7€ halvemmaksi riippuen onko ilmaista kuljetusta tarjolla joka paikallisilla on yleensä aina.
Noudoissa taas ero menee huomattavasti suuremmaksi, parhaimmat esimerkit menevät mcd, bk ja hesen suuntaan, koska kuka näitä oikeasti tilaa kotiin tuossa tulee helposti +10€ ero jos vaan viitsii vaivautua ovesta ulos.
Asioithan, sen Woltin kanssa. Eikö se ole ihan sama otatko yhteyden Wolttiin vai siihen ravintolaan?Koko tämän palveulun pointtihan on se, että ei itse tarvitse asioida kenenkään kanssa. Toisin sanoen ravintolaan itse rimpauttelu ei ole korvaava vaihtoehto.
Lainaamassasi tekstissä puhutaan rimpauttelusta. Kaikilla ravintoloilla ei ole online-tilauspalvelua, vaikka olisi toimituspalvelu, eli niihin joutuu soittamaan ja asioimaan puhelimessa usein vähän heikompaa suomen kieltä puhuvan kanssa vaivaannuttavasti. Wolttiin ei rimpautella ja tilaus hoituu muutamalla klikkauksella, joten kyllä se tilauskokemus on noissa tapauksissa ihan eri.Asioithan, sen Woltin kanssa. Eikö se ole ihan sama otatko yhteyden Wolttiin vai siihen ravintolaan?
Onhan tuo Wolt hyvä jos ihmiselle puhuminen pelottaa. Ruokakin pussissa oven takana, niin ei tarvitse inhimillistä kontaktia harrastaa.Lainaamassasi tekstissä puhutaan rimpauttelusta. Kaikilla ravintoloilla ei ole online-tilauspalvelua, vaikka olisi toimituspalvelu, eli niihin joutuu soittamaan ja asioimaan puhelimessa usein vähän heikompaa suomen kieltä puhuvan kanssa vaivaannuttavasti. Wolttiin ei rimpautella ja tilaus hoituu muutamalla klikkauksella, joten kyllä se tilauskokemus on noissa tapauksissa ihan eri.
Woltin kautta voi myös valita kontaktittoman toimituksen. Suoraan ravintolan kanssa yleensä ei, tai ainakin se kuulostaisi hyvin erikoiselta.
Itse tykkään, että on jotain mustaa valkoisella, mihin vedota, jos virheitä sattuu. Ks. edellinen esimerkkini siitä, kuinka tilaamani kebab ranskalaisilla muuttuikin kebab riisillä -annokseksi ja päälle haukut valehtelusta, kun siitä huomautin. Vaikka työntekijät siinä kassapäätteellä ovat mahdollisesti paremmin hereillä, kuin puhelimessa, on silti virheiden riski moninkertaisesti suurempi, kuin jos itse naputtelen sovelluksessa haluamani vaihtoehdot.Onhan tuo Wolt hyvä jos ihmiselle puhuminen pelottaa. Ruokakin pussissa oven takana, niin ei tarvitse inhimillistä kontaktia harrastaa.
Pelostahan se tosiaan on kaiken oltava kiinni. Drive-initkin luotu ihan vain sitä varten, että ei tarvitse mennä sinne sisään pelkäämään sen sijaan, että sillä luotaisiin asiakkaille sujuvampaa palvelua.Onhan tuo Wolt hyvä jos ihmiselle puhuminen pelottaa. Ruokakin pussissa oven takana, niin ei tarvitse inhimillistä kontaktia harrastaa.
Mä ainakin tykkäsin tuosta. Tuolla on nyt vähän hassusti tässä kuussa -25% Hesburgerissa pro asiakkaille.
Sä olet luultavasti tilannut sen pron kuun loppupuolella? Siinä on 30 päivän tilausjakso. Mulla on tuo 15. helmikuuta tehty pro voimassa 15. maaliskuuta. Tilausjakso ei ole siis kalenterikuukausi. Ainakin mulla näyttää niin.