FlickFetch

Eivät lataudu. Edellisestä kuvastanikin näkyy jotta v5.2.2.7 on jo käytössä. Joka paikassa valittu Suomi-tekstitkin enkä ole asetuksiaan muuttanutkaan ainakaan pariin vuoteen?

FF_kieliasetukset.png


Kaikki kieli-asetukset ovat edelleen Suomi kuten jo aikojen alusta ja .SRT-tiedosto ei lataudu (enää, tuli vielä arvaisinko kesäkuussa ok) vaikka valittuna olisi "Lataa vain oheistiedostot (.jpg .txt .srt jne)". Muttei tosiaan haittaa kunhan saan .SRT'tkin talteen edes Laturilla. Jos kun jollekulle selviää mitä ovat muuttaneet niin asia kiinnostaa ihan periaatteessa?
Legendaarinen "Kyllä se täällä vaan toimii" ei siis tässäkään tapauksessa selitä itse ongelmaa :coffee:
Kone/asennus/OS/rautakaan ei ole muuttunut viimeiseen 2 vuoteen.
Oletko kokeillut DaNightlanderin viestissä #4345 ehdottamaa konstia: "Oisko, että pitää Areenan asetuksista laittaa lataa kaikki saatavilla olevat tekstitykset kohtaan täppä?"
Lähettämässäsi kuvassa sitä ei ole rastitettu.
 
Oletko kokeillut DaNightlanderin viestissä #4345 ehdottamaa konstia: "Oisko, että pitää Areenan asetuksista laittaa lataa kaikki saatavilla olevat tekstitykset kohtaan täppä?"
Lähettämässäsi kuvassa sitä ei ole rastitettu.
Ei se toiminut tuon Kolmas mies-elokuvan kanssa, kokeilin sitä tuossa vielä. Mutta tosiaan omassa imutuksessa sillä sai tekstit tulemaan. Taitaa olla useampi eri tapa, jolla ne tallentaa noita tekstityksiä.
 
1726673334988.png

1726673584367.png

Itse juuri testasin tuon latausta, myös tekstit latautuivat normaalisti. Mikä Windows versio teillä on? Itsellä on Windows 11 23H2 versio.
 
Eivät lataudu. Edellisestä kuvastanikin näkyy jotta v5.2.2.7 on jo käytössä. Joka paikassa valittu Suomi-tekstitkin enkä ole asetuksiaan muuttanutkaan ainakaan pariin vuoteen?

FF_kieliasetukset.png


Kaikki kieli-asetukset ovat edelleen Suomi kuten jo aikojen alusta ja .SRT-tiedosto ei lataudu (enää, tuli vielä arvaisinko kesäkuussa ok) vaikka valittuna olisi "Lataa vain oheistiedostot (.jpg .txt .srt jne)". Muttei tosiaan haittaa kunhan saan .SRT'tkin talteen edes Laturilla. Jos kun jollekulle selviää mitä ovat muuttaneet niin asia kiinnostaa ihan periaatteessa?
Legendaarinen "Kyllä se täällä vaan toimii" ei siis tässäkään tapauksessa selitä itse ongelmaa :coffee:
Kone/asennus/OS/rautakaan ei ole muuttunut viimeiseen 2 vuoteen.
Kokeilin ladata tuota Kolmatta miestä. Minulla oli tekstitysasetukset juuri noin kuin Tigeroulla ja tekstitys tallentui ongelmitta. Saatko tekstitykset kaikkiin muihin latauksiisi? Muuten, noissa aiemmissa kuvissasihan on koko lataus epäonnistunut, ei pelkästään tekstityksen lataus. Saitko kuitenkin itse videon ladatuksi?
 
Mullakin latautui Kolmas mies tekstitykset normaalistu kun just testasin samoilla asetuksilla.
 
Kokeilin ladata tuota Kolmatta miestä. Minulla oli tekstitysasetukset juuri noin kuin Tigeroulla ja tekstitys tallentui ongelmitta. Saatko tekstitykset kaikkiin muihin latauksiisi? Muuten, noissa aiemmissa kuvissasihan on koko lataus epäonnistunut, ei pelkästään tekstityksen lataus. Saitko kuitenkin itse videon ladatuksi?
Otin kyseisen kuvan lähinnä demomielessä, siksi tuo "epäonnistunut" punaisella koska keskeytin latauksen. Kertaakaan en ole saanut FF'lla tekstejä enää mukaan millään tempulla. Kaikkea on yritetty koska FF latasi tekstit vuosia ja vielä kesän alussakin ongelmitta. Huomasin ongelman vasta äskettäin kun kesän jälkeen aloin taas käyttää. Muttei tämä haittaa kunhan saan ne laturilla, lähinnä teknisesti ihmetyttää. Win 10 Pro 22H2 UK kaikin päivityksin eikä raudassa ole vikaa. Jatkan ihmettelyä kunhan syksy tästä pimenee ja tulee mahdollisesti istuttua pöytäkoneen äärellä enemmän :hmm:
"Kyllä täällä vaan toimii" ei auta ongelmanratkaisussa, kuten ei ole ketään koskaan auttanut.
 
Täälläkin toimii hyvin tuon leffan tekstityksien lataus. Eli ongelma ei ole suoranaisesti FlickFetch ohjelmassa vaan jossain muualla koska tällöin ongelma koskisi kaikkia. Onko kokeiltu uudelleen asennusta poistaen myös sen asetuskansio?
 
Ongelma ratkaistu - ainakin toistaiseksi.
Viitaten allaoleviin;

FF-settings_Lataa_kaikki_saatavilla_olevat_tekstit.png


3rd_man_success.png


Outoa tässä on edelleen jotten ole koskenut moiseen asetukseen. Koskaan. Itse asiassa en ole koskenut mihinkään FF-asetuksiin varmaan yli 2 vuoteen, säännöllä "Jos se toimii jätä se rauhaan". Tekstit tulivat ongelmitta vielä kesän alussa joten en ole päivittänyt FF-versiota, sen tein vasta kun eivät enää tulleetkaan. Toisekseen FF käyttäytyi aavistuksen oudosti imurointia aloittaessaan, ts. se vietti vähintään minuutin niin jotta "Tila" -sarakkeessa luki "etsitään tekstejä .swe" tmv. Silloin kuin tekstit vielä tulivat ongelmitta niin tulivat niin nopeasti jotten muista moisia ilmoituksia koskaan nähneenikään.

PS. Jos tällä ei saatu vahingossa muuta aikaiseksi niin kenties yllättävää kysyntää kyseiselle leffalle? Joka ei välttämättä ole pahasta koska edelleen loistava raina jota monet nuoremmat eivät ole koskaan viitsineet katsoakaan, mustavalkoinen mono-äänillä hyihyi :wtf:
 
Ongelma ratkaistu - ainakin toistaiseksi.
Viitaten allaoleviin;

FF-settings_Lataa_kaikki_saatavilla_olevat_tekstit.png


3rd_man_success.png


Outoa tässä on edelleen jotten ole koskenut moiseen asetukseen. Koskaan. Itse asiassa en ole koskenut mihinkään FF-asetuksiin varmaan yli 2 vuoteen, säännöllä "Jos se toimii jätä se rauhaan". Tekstit tulivat ongelmitta vielä kesän alussa joten en ole päivittänyt FF-versiota, sen tein vasta kun eivät enää tulleetkaan. Toisekseen FF käyttäytyi aavistuksen oudosti imurointia aloittaessaan, ts. se vietti vähintään minuutin niin jotta "Tila" -sarakkeessa luki "etsitään tekstejä .swe" tmv. Silloin kuin tekstit vielä tulivat ongelmitta niin tulivat niin nopeasti jotten muista moisia ilmoituksia koskaan nähneenikään.

PS. Jos tällä ei saatu vahingossa muuta aikaiseksi niin kenties yllättävää kysyntää kyseiselle leffalle? Joka ei välttämättä ole pahasta koska edelleen loistava raina jota monet nuoremmat eivät ole koskaan viitsineet katsoakaan, mustavalkoinen mono-äänillä hyihyi :wtf:

Nuo tekstit tulee nykyään yleltä streamina, joten niiden latauksessa kestää tovi ja ne ladataan ennenkuin videon lataus alkaa, siitä se ilmoitus. Aiemmmin ne ladattiin tiedostosta hetkessä.
 
Uusin versio täälläkin. Historia - Kirurgian ensiaskeleet -sarjan (2 jaksoa) tekstit eivät lataudu. Laturi osasi nekin ladata.

Hyvin tuntuisi täällä tulevan tekstit Flickfetchin versiolla 5.2.2.7 käyttäen Windows 10 (22H2) ja 11 (23H2) uusinta buildia.

1726910240357.png


Windows 11 kanssa oli vanha Flickfetchin asennus muokatuilla asetuksilla, jota on vain välillä päivitelty uusimpaan versioon. Windows 10:lle taas asensin Flickfetchin ihan tuoreeltaan oletusasetuksin, josta kuvakin on.
 
Viimeksi muokattu:
uskotaan. Mutta onpa kyllä erikoista. Sama uusin versio mulla.
Ilmoitan vain, että minullakin latautuu tekstitykset eikä tarvitse rastittaa sitä "Lataa kaikki saatavilla olevat tekstitykset" -ruutua. Käyttöjärjestelmä on Windows 7 Home. Teillä, joilla tekstitykset eivät lataannu, tuleeko teillä näkyviin ilmoitus, että tekstityksiä yritetään ladata, vai siirtyykö FF suoraan itse videon lataukseen?
 
Ketjua edes ja takas selanneena: mistä FF:n saa ladattua? Mun 5.2.1.1 versio ei toimi.
Ketjun ensimmäinen viesti, josta löytyy linkit Mega palveluun, mistä ladattavissa...
Sama linkki on myös tuossa pari viestiä sitten näkyvässä kehittäjän (darxide) viestin allekirjoituksessa.
 
Ketjun ensimmäinen viesti, josta löytyy linkit Mega palveluun, mistä ladattavissa...
Sama linkki on myös tuossa pari viestiä sitten näkyvässä kehittäjän (darxide) viestin allekirjoituksessa.
Kiitos!

Oli Mega-linkin syntaksi hukassa ja tuo darkxide viesti pelasti latauksen.

Ongelman antikliimaksi oli kollegan ladattavaksi lähettämä Areena-linkki joka ollut voimassa vuosia sitten. Eli toimii se 5.2.1.1 myös.
:)
 
Aina kannattaa katsoa ketjun ensimmäinen viesti eli aloitusviesti. Siellä on tuorein tieto ohjelmasta ja sen tilanteesta. Pääsee paljon helpommalla kuin selaamalla yksitellen sivuja. Lisäksi ennen mahdollisen ongelmaraportin laittamista kannattaa tarkistaa tuolta ekasta viestistä onko käytössä tuorein FlickFetch versio. Siinä voi olla korjattu jo edellisen version ongelmat.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 892
Jäsenet
73 257
Uusin jäsen
Vepe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom