Final Fantasy XV (PC, PS4, Xbox One)

Mietinnässä hankkia tämä peli, kun joskus tuli ps1llä jotain faikkaria pelattua. Sen jälkeen en ole pelannut, enkä muista mitään siiä ps1n tarinastakaan. Tarviiko tässä olla jotain pohjatietoa taustalla (aiemmat osat pelattuna) vai pystyykö pelaamaan itsenäisesti vain tämän?
Pelissä myös vilisee viittauksia aiempiin peleihin ja final fantasyn maailmaan yleisesti ottaen mutta nekään ei tosiaan vaikuta millään tavalla pelaamiseen tai tarinaan. Ovat vain hauskoja hoksattavia enemmän pelanneille.
 
Pelissä myös vilisee viittauksia aiempiin peleihin ja final fantasyn maailmaan yleisesti ottaen mutta nekään ei tosiaan vaikuta millään tavalla pelaamiseen tai tarinaan. Ovat vain hauskoja hoksattavia enemmän pelanneille.

Totta, esim. Prompton fanfaari-tuuletus/hyräily taistelun jälkeen pistää aina hymyilyttämään :)
 
Siis pisti hymyilyttämään muutaman ensimmäisen kerran, minkä jälkeen on alkanut lähinnä ärsyttää.

Nooo ei sitä nyt niin usein kuullut ainakaan ensimmäisellä läpipeluulla :D
Mutta se alko ärsyttämään, kun muita kohti vahingossa huitasi tai vaihto vain asetta lähellä, niin heti tulee "hey watch it!" Yms kommentteja.
 
Nooo ei sitä nyt niin usein kuullut ainakaan ensimmäisellä läpipeluulla :D
Mutta se alko ärsyttämään, kun muita kohti vahingossa huitasi tai vaihto vain asetta lähellä, niin heti tulee "hey watch it!" Yms kommentteja.
Makunsa kullakin nähtävästi. Minua taas tuo ei häirinnyt pahemmin, vaikka särähtikin pitemmän päälle korvaan.
 
PC-versiota pukkaa alkuvuodesta 2018.



Hieman skeptinen ottaen huomioon suht paskan track recordin FF-sarjan PC-porttauksissa, mutta SteamDB:n mukaan peliä on testailemassa tälläkin hetkellä kymmenen ihmistä, joten toivotaan että tästä saadaan eka kunnolla portattu FF. Peli PC:llä sisältää Season Passin sisällön ja luonnollisesti peliin julkaisun jälkeen päivitetyt lisukkeet. Näyttää olevan helkkaristi nVidian Game(Gimp)Worksin ominaisuuksia ympättynä sekä joku jokseenkin päälleliimatun tuntunen first person mode.

SteamDB: FINAL FANTASY XV WINDOWS EDITION · AppID: 637650
 
Ekoissa final fantasioissa ohjain outooksia oli, seiskassa nappulat päin peetä ja kasissa oli merkit taas väärin esitetty.
Ysin ja kympin kohdalla taisi olla kaikki kuten piti olla.

FF13 kohdalla taas oli teknisiä ongelmia mutta hienoa päästä kokemaan toi 15. Toivottavasti pojat pääseet fiilamaan tekniikkaa kuntoon.

Edit: Tarkoittaks toi että toi tulee windows kauppaan myyntiin, ei stiimiin?
Edit: Eiko silmät käteen, tuossa lukeekin stiimi.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäsessä seiskan pc versiossa oli ihan kauheat musiikit, tietääkseni kasin steam-versiossakin on musiikit edelleen pielessä, ysi on portattu suoraan iOS-versiosta ja on jo itsessään iso miinus, 10 ja 10-2 on lukittu 30fps mutta muuten ei oikeastaan mitään vikaa ja noh, 13 ja 13-2 on optimoitu aivan päin helvettiä, mutta Lightning Returns toimii ihan hyvin 60fps. 13 ja 13-2 ei koskaan sen enempää korjattu vaan ne edelleenkin pyörivät yhtä jouhevasti kuin kuollut laama tervassa. Eli aikamoista paskaa ovat puskeneet ulos teknisesti.
 
Final Fantasy XV panostaa PC-pelaajiin - tukee modeja sekä 8K-resoluutiota | Muropaketti.com

Koska FFXV:n tekstuurit tukevat hyvin korkeita resoluutioita, on myös pelin tallennuskoko valtavat 170GB. Grafiikat vaativat veronsa myös muilta koneen osilta: FFXV:n pyörittämiseen täysillä asetuksilla vaaditaan Square Enixin mukaan Intel Core i7 3.4GHz tai Ryzen 7 1700 suoritinta sekä GeForce GTX 1080Ti -näytönohjainta.

Alkaa pelit viemään pikku hiljaa että pitää olla useampi br levy:dead:
 
No toi 170gb on sellanen koko et kaikista korkeimpiresoiset tekstuurit ladataan erikseen, mikäli niitä tarttee. Ilman niitä pelin koko on varmaan jotain 80gb nurkilla, aika möhkäle siltikin tosin.
 
No toi 170gb on sellanen koko et kaikista korkeimpiresoiset tekstuurit ladataan erikseen, mikäli niitä tarttee. Ilman niitä pelin koko on varmaan jotain 80gb nurkilla, aika möhkäle siltikin tosin.
Juu, näin arvelinki mutta on tuo 80 gigaa tosiaan edelleen melko tuhti paketti.
 
Final Fantasy XV:n PC-versio sallii myös seksimodit, mutta ne huolestuttavat kehittäjiä | Muropaketti.com

Final Fantasy XV:n alkuvuodesta ilmestyvä PC-versio tulee olemaan täysin modattavissa. Square Enix sallii myös seksuaalista sisältöä sisältävät modit, mutta ne saattavat vaikuttaa tulevien Final Fantasy -pelien modattavuuteen.

Kun Square Enix hiljattain julkisti Final Fantasy XV:n (2016) kääntyvän myös PC:lle, oli pieni yllätys, että pelin kerrottiin myös tukevan Steam Workshopia ja olevan täysin modattavissa. Lisäksi japanilaisyhtiön kerrotaan sallivan myös aikuiseen makuun suunnatut pelimodit, vaikka pelin ohjaaja Hajime Tabata kertoikin PC Gamerinmukaan, että alastomuutta sisältävät pelimodit huolestuttavat kehittäjiä.

”Se ei minusta ole hyvä juttu, mutta jätämme asian kaikkien pelaajien omantunnon varaan”, Tabata totesi. ”Haluan periaatteessa tarjota niin paljon vapauttaa ja niin vähän rajoituksia kuin mahdollista.”

Nyt PC Gamer kertoo, että Tabata on tuoreessa PAX West -tapahtuman haastattelussa kommentoinut asiaa uudelleen. Tabata toteaa muun muassa, että ”jos asiat menevät liian pitkälle”, voi se vaikuttaa tulevien Final Fantasy -pelien modattavuuteen.

”Jos nyt jotain asiasta sanoisimme, niin yrittäkää olla niin hillittyjä kuin pystytte”, Tabata kommentoi.

Tabata toteaa lisäksi, että viime kädessä pelien modattavuus on kuitenkin Square Enixin toimitusjohtajan käsissä. Hän myös uskoo, että koska Final Fantasy XV:n päähenkilöt ovat miehiä, voivat vapaamieliset pelimodit jäädä vähäiseen suosioon.

Final Fantasy XV ilmestyy PC:lle alkuvuodesta 2018. Pari päivää sitten kerroimme, että pelistä on nyt nähtävillä myös 4K-tasoista pelikuvaa.v
 
Mahdolisuus Switch versiollekin olemassa:
Square Enix haluaa julkaista Final Fantasy XV:n kokonaisena Switchille

Jokin aika sitten Final Fantasy XV:n ohjaaja Hajime Tabata vihjasi, että Square Enix selvittää mahdollisuuksia saada peli myös Nintendo Switchille. Tokyo Game Show'n aikana Hajime Tabata sanoi Eurogamerille, että teknisiä mahdollisuuksia selvitellään parhaillaan, ja asiasta käydään Nintendon kanssa neuvotteluja.

Tabatan mukaan tällä hetkellä mitään virallisia julkistuksia ei ole luvassa, koska neuvottelut ovat kesken eikä mitään päätöstä ole vielä tehty.

Tabata paljasti senkin, ettei ole vielä onnistunut saamaan itselleen Switchiä Japanissa. Masiina kun on maassa liiankin suosittu tarjontaan verrattuna.
 
Multiplayer laajennus tulossa lokakuussa. Varmasti mielenkiintoista pelata muiden kanssa.

Traileria:
 
Pienen myöhästymän jälkeen, Comrades on nyt ladattavissa ja pelattavissa. Täytyy pitkästä aikaa laittaa levy koneeseen ja kokeilla miltä FF tuntuu moninpelinä.
 
Tuossa omat testit pienillä kelloilla:





Lite-Standard välille menee jos 60fps tavoitteleepi.

Kannattaa myös katsoa DF poikien video tuosta:
 
FF%20XV%201_0.jpg
 
Steamissa ladattavissa demo.
Hyvin kyllä kyykyttää ton 1080:sen. 1440p reso ja kaikki tappiin niin ei yli 60 fps pysy. Mutta pysyy kuitenkin 50-60 ja joskus jopa vähän yli.
Ihan nätiltä kyllä näyttää että eiköhän sen kärsi tolleen läpi pelata vaikka tehokkaampaa näyttistä toi kyllä huutais.
 
Onkos tässä taistelu reaaliaikaisesti tyyliin, että ohjaimella hakataan jotain yhdistelmiä ja oikealla ajoituksella pitää tehdä blokkaus tjsp...?
 
Eilen pääsin vihdoin kanssa kokeilemaan, valitettavasti työt haittaa harrastuksia. Kyykyttää tosiaan kellotetun 1070:in kanssa 1440p näytöllä, pistää harkitteen josko lähtis näyttiskaupoille. Kerkesin tosin vasta pelaamaan tutorialin ja vähän Chapter 1:tä, Internetistä luin että tulevat jaksot olisivat vielä selkeästi raskaampia. High-asetuksilla ilman nvidian karkkeja pysyy siinä 50-60fps välissä nyt.
 
Julkaiskaa nyt vaan se HL 3 :mad:
Eilen pääsin vihdoin kanssa kokeilemaan, valitettavasti työt haittaa harrastuksia. Kyykyttää tosiaan kellotetun 1070:in kanssa 1440p näytöllä, pistää harkitteen josko lähtis näyttiskaupoille. Kerkesin tosin vasta pelaamaan tutorialin ja vähän Chapter 1:tä, Internetistä luin että tulevat jaksot olisivat vielä selkeästi raskaampia. High-asetuksilla ilman nvidian karkkeja pysyy siinä 50-60fps välissä nyt.
Kannattaa tarkastaa ne asetukset. Ton benchmarkin mukaan ei mitenkään kovin raskas pitäis kai olla fiksuilla säädöillä ja resoilla.
 
Eilen pääsin vihdoin kanssa kokeilemaan, valitettavasti työt haittaa harrastuksia. Kyykyttää tosiaan kellotetun 1070:in kanssa 1440p näytöllä, pistää harkitteen josko lähtis näyttiskaupoille. Kerkesin tosin vasta pelaamaan tutorialin ja vähän Chapter 1:tä, Internetistä luin että tulevat jaksot olisivat vielä selkeästi raskaampia. High-asetuksilla ilman nvidian karkkeja pysyy siinä 50-60fps välissä nyt.
VXAO ja ShadowLib tosiaan syö ruudunpäivitystä melko paljon, mutta nuo oli ainakin itselläni oletuksena pois päältä.
High res texture packilla, high asetuksilla ja nuo kaksi asetusta pois päältä pyörii vakiokelloilla olevilla R1700+1080Ti tuon 50-60fps, kun resoluutio on 4K.
 
Melkoisen hyvin kyllä kyykyttää näyttistä kieltämättä, GTX 1080:sellä saa hiukan karsia karkkeja pois että jaksaa pitää edes tuon 1440p 60fps, 4K:lla ei mitään asiaa jos ei sitten halua lukita @30fps. Eilen tosissaan tuli jonkun aikaa noita settareita raavittua että sai omaan mieleen sopivaksi, kaikki muut tapissa paitsi shadowit high ja noista nvidian nameista jätin päälle turfin ja hairworksin.

Testasin myös tuota High res texture packia, mutta latausajat ja satunnainen nykiminen perus hdd:llä ajoi siirtämään pelin ssd:lle, samalla nappasin myös ton hd packin pois käytöstä koska 65gigan paketiksi ero oli aika mitätön 1440p:nä. alku latausajat tippuivat jostain 3min > 20s ja ärsyttävä hdd:sta johtuva stutteri loppui täysin.

Mutta aivan mahtavan näköinen peli tämä kyllä on ja ensimmäinen peli jossa omasta mielestä toi hdr asetus toimii kunnolla, vielä kun kerkeäisi töiden lomassa pelaamaan ja paneutumaan vähän paremmin.
 


Omalla kohdalla peli on toiminut hyvin, kun asetuksia karsin. Ainoana ongelmana on mikä näkyy videossa 0:25 jälkeen. Sekin tuntuu todella ajottuvaiselta, koska välillä ei ilmene ollenkaan.
 
Ihan kivaltaha tuo näytti mutta pelillisesti ei hirveästi innosta... Kyllä se final fantasyn pitäis olla vuoropohjanen :think:
 
Ihan kivaltaha tuo näytti mutta pelillisesti ei hirveästi innosta... Kyllä se final fantasyn pitäis olla vuoropohjanen :think:
Tässä itsekin vielä opettelen mutta on toi ihan ok mättöä.
Ennen vanhaan kun mentiin strategialla niin nytten mennään oikeilla komboilla ja toki grindaa hahmoja siinä samalla kuten aikaseminkin.

Itse pidin eniten FFX taistelusysteemistä kun siinä sai rauhassa miettiä eri strategiat ja vielä näky se jonokin siinä.
Seiskassa sitten se materiali systeemi oli se mistä tykkäsin eniten kun niitä pystyi kombottaa loppupelissä miten tahansa lähes ja ainoastaan sitten weaponit toivat sen haasteen.

Kannattaa kokeilla sitä demoa ainakin.
 
35h takana ja pääjuoni läpi, nyt vois keskittyä sitten enempi vielä muuhun oheistoimintaan.
Loppu tuli vedettyä rytäkällä läpi kun muuttui aika tylsäksi putkeksi.
Sivutehtäviä tuli jonkun verran koluttua mutta sitten jätin ne odottamaan että meen ton pääjuonen läpi ensin.
Kalastamassa on kyllä mennyt jo jonkun verran aikaa :rofl:
 
Tässä itsekin vielä opettelen mutta on toi ihan ok mättöä.
Ennen vanhaan kun mentiin strategialla niin nytten mennään oikeilla komboilla ja toki grindaa hahmoja siinä samalla kuten aikaseminkin.

Itse pidin eniten FFX taistelusysteemistä kun siinä sai rauhassa miettiä eri strategiat ja vielä näky se jonokin siinä.
Seiskassa sitten se materiali systeemi oli se mistä tykkäsin eniten kun niitä pystyi kombottaa loppupelissä miten tahansa lähes ja ainoastaan sitten weaponit toivat sen haasteen.

Kannattaa kokeilla sitä demoa ainakin.

Ennen vanhaan voit mennä jonkun toisen peliin tai jatkaa peliä puolen vuoden päästä ja pitää opiskelutaukoja. Nyt pitää osua johonkin sillä teleportaatiohyökkäyksellä, hyppiä turvaan ja tehdä tämä sekunnin murto-osissa. Jos ei onnistu, se on jossain kohtaa game over. Tämän oppii, eikä siinä tarvitse olla edes kovin hyvä, mutta se on taito, joka katoaa nopeasti.

--

Ja minulla taitaa olla alle 30h läpi. Pääsin loppuun aika nopeasti, kun ajoin automaatilla kaikkialle. Lopussa sain ensin turpaani. Sitten tunnustan katsoneeni Youtubesta grindausvideon ja hankin lähinnä rahaa ihan törkeästi. Sillä ostin hyvät kamat ja paljon potioneita -> peli läpi.
 
Näköjään vähän alta 30 läpi meni. kerennyt jo 5 tuntia näköjään häröileen muuta :D
 

Liitteet

  • photo_2018-03-10_17-08-38.jpg
    photo_2018-03-10_17-08-38.jpg
    152 KB · Luettu: 58
Jäiköhän mulla tekemättä jotain oleellista tuossa pelin varrella kun katsellut videoita muiden lopputaistoista niin niillä vaan vastassa Cerberus, se tulityyppi ja sitten se ardyn.
Mulla oli siinä sen tulityypin jälkeen vielä 3 eri pomovastusta ennen kuin pääsin ardynin kimppuun (kaikki paljon vaikeampia kuin ardyn)
Johtuukohan siitä etten niitä kaikkia kuninkaan hautoja käynyt koluamassa?
 
Ihan kivaltaha tuo näytti mutta pelillisesti ei hirveästi innosta... Kyllä se final fantasyn pitäis olla vuoropohjanen :think:

Tässä itsekin vielä opettelen mutta on toi ihan ok mättöä.
Ennen vanhaan kun mentiin strategialla niin nytten mennään oikeilla komboilla ja toki grindaa hahmoja siinä samalla kuten aikaseminkin.

Itse pidin eniten FFX taistelusysteemistä kun siinä sai rauhassa miettiä eri strategiat ja vielä näky se jonokin siinä.
Seiskassa sitten se materiali systeemi oli se mistä tykkäsin eniten kun niitä pystyi kombottaa loppupelissä miten tahansa lähes ja ainoastaan sitten weaponit toivat sen haasteen.

Kannattaa kokeilla sitä demoa ainakin.
Täytyy sanoa että pelin combat on ihan yhtä syvällinen (eli ei ollenkaan) kuin aikalailla muissakin sarjan julkaisuissa. Ainoa ero että vähän hauskempaa mielestäni, animaatiot huikeita ja on "fiilis" kohdallaan. Lopulta aika simppeli ja toimiva systeemi kun ei yritä pelata kuin DMC tai Souls pelejä ja gearaa hahmoille mahdollisimman paljon armoria.

Omastakin mielestä FFX oikeastaan ehkä paras ja oikeasti ainoa syvällinen systeemi joka toimi ja oli hauska. Sääli ettei vastaavia ole tullut.

Kannattaa ne DLC hahmo Episodetkin pelata läpi @Subv1sa @hsalonen kun kyljessä PC versiossa tulivat, Comradesia en ole pelannut mutta ilmeisesti siinäkin on nyt enemmän juonta kuin loppu pelkästään launchissa.

PC versio todella nätti ja pyörii hyvin ~high-highest asetuksilla GTX1070 kortilla ja HDR aivan upea niin kuin konsoleillakin on. Vasta Chapter 5 menossa, jännä nähdä millainen tuo uusittu C14 on kun se oli jo launchissa mielestäni täydellinen.
 
Täytyy sanoa että pelin combat on ihan yhtä syvällinen (eli ei ollenkaan) kuin aikalailla muissakin sarjan julkaisuissa. Ainoa ero että vähän hauskempaa mielestäni, animaatiot huikeita ja on "fiilis" kohdallaan. Lopulta aika simppeli ja toimiva systeemi kun ei yritä pelata kuin DMC tai Souls pelejä ja gearaa hahmoille mahdollisimman paljon armoria.

Omastakin mielestä FFX oikeastaan ehkä paras ja oikeasti ainoa syvällinen systeemi joka toimi ja oli hauska. Sääli ettei vastaavia ole tullut.

Kannattaa ne DLC hahmo Episodetkin pelata läpi @Subv1sa @hsalonen kun kyljessä PC versiossa tulivat, Comradesia en ole pelannut mutta ilmeisesti siinäkin on nyt enemmän juonta kuin loppu pelkästään launchissa.

PC versio todella nätti ja pyörii hyvin ~high-highest asetuksilla GTX1070 kortilla ja HDR aivan upea niin kuin konsoleillakin on. Vasta Chapter 5 menossa, jännä nähdä millainen tuo uusittu C14 on kun se oli jo launchissa mielestäni täydellinen.
Joo tarkoitus onkin niiden dlc kimppuun kohta käydä.
Maisemia jää kyllä tässä pelissä välillä ihmettelemään. :)
 
Jäiköhän mulla tekemättä jotain oleellista tuossa pelin varrella kun katsellut videoita muiden lopputaistoista niin niillä vaan vastassa Cerberus, se tulityyppi ja sitten se ardyn.
Mulla oli siinä sen tulityypin jälkeen vielä 3 eri pomovastusta ennen kuin pääsin ardynin kimppuun (kaikki paljon vaikeampia kuin ardyn)
Johtuukohan siitä etten niitä kaikkia kuninkaan hautoja käynyt koluamassa?

Siellä loppukaupungissa vilisee paljon vaarallisia minipomoja, voi olla joku niistä. Niihin ei edes välttämättä törmää normaalisti.

PS. Ei kannata sitä tulityyppiä koettaa tappaa tuliaseilla. Minulla Pronto täräytteli sille aina välillä HP:ta lisää, kunnes keksin, että hänen hyökkäyksensä eivät tehneet vahinkoa - päinvastoin.
 
Joo tarkoitus onkin niiden dlc kimppuun kohta käydä.
Maisemia jää kyllä tässä pelissä välillä ihmettelemään. :)

ja myös @jipsu Pronto esim. kiinnosti niin paljon, että hänellä olin ottanut loppupeleissä itsenäisesti kaksi kuvaa. Toinen taisi olla pakollinen läpipeluun kannalta ja toinen quest, josta sai kokemusta.

--

Kaikki Final Fantasyt on visuaalisia ilotuksia ilmestyessään.

--

Jos teillä on Netflix, siellä on nyt Kingsglaive ja voi katsella sekavaa taustatarinaa sieltä..
 
Siellä loppukaupungissa vilisee paljon vaarallisia minipomoja, voi olla joku niistä. Niihin ei edes välttämättä törmää normaalisti.

PS. Ei kannata sitä tulityyppiä koettaa tappaa tuliaseilla. Minulla Pronto täräytteli sille aina välillä HP:ta lisää, kunnes keksin, että hänen hyökkäyksensä eivät tehneet vahinkoa - päinvastoin.
Siis siellä rakennuksen sisällä mihkä mennään kun se tulityyppi on tapettu. siinä aulassa oli yks, sitten seuraavalla käytävällä tyhjästä hyppäs kaksi taistelua pienin välimätkoin ja näiden jälkeen pääsen vasta siihen valtaistuinsaliin
 
Tästä lopusta oikeastaan kaikki videot


Ja tämän lopun pelasin


Tullu varmaan muutosta sit tohon loppuun.
Meinas olla tiukoilla et riitti potionit kun taistelut vaan jatkui ja jatkui :D
 
Tuota on näköjään muutettu aika reippaasti siitä, kun minä sen pelasin.
 
Aloitin kyllä juuri proolla tämän, mutta pitäisiköhän kuitenkin ostaa Steamista. 1080 gtx kuitenkin ottaisi reilusti enemmän irti.
 
Aloitin kyllä juuri proolla tämän, mutta pitäisiköhän kuitenkin ostaa Steamista. 1080 gtx kuitenkin ottaisi reilusti enemmän irti.
Kyllä tuo ero on todella iso Pron ja High/Highest asetusten välillä +~60fps lisäyksenä. Piirtoetäisyys ja nvidian proprietary lisät ehkä näkyvimpänä erona.

Hyvää vertailua XOX kanssa ja Pro näyttää tuotakin huonommalta visuaalisesti kuitenkin.
 
Joo kenet tahansa niistä kutsuu ni sen jälkeen droppaa fps sinne 20 tuntumaan.
Save ja peli uudestaan käyntiin ni korjaantuu.
Kerran tuli toi sama jossain ihan random tilanteessa mut toi summon on varma tapa saada toi bugi päälle.
No ei auta kun pomo matseissa toistaiseksi käyttää.

Mielestäni toi on pakko olla koodi ongelma koska muistit eivät täyttyneet, meinasin aluksi pelästyä että serrikö se lahosi mutta muistin tuosta olleen keskustelua steamissa.

Edit: Tässä kävi vähän kuin mulla käy kaikissa openwrold peleissä että jää tekee kaikkea turhaa ja sitten tarinassa vastustajat helppoa.
 
Onko muilla ollut että kun ramuhia käyttää niin fps laskee 20 tuntumaan pysyvästi, reboottamalla peli pitäisi hävitä.

Major FPS drops during combat :: FINAL FANTASY XV WINDOWS EDITION General Discussions

Joo kenet tahansa niistä kutsuu ni sen jälkeen droppaa fps sinne 20 tuntumaan.
Save ja peli uudestaan käyntiin ni korjaantuu.
Kerran tuli toi sama jossain ihan random tilanteessa mut toi summon on varma tapa saada toi bugi päälle.

Aivan samaa ongelmaa. Samantien droppaa tasainen 60 fps 15:sta fps:sään, jos käyttää summonin. Hieman rasittavaa oli katsoa välivideo kun fps oli 15-20 fps välissä, kun en päässyt savettamaan missään vaiheessa.

Ilmeisesti nyt tipahti päivitys joka tämän korjasi. :comp:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 480
Viestejä
4 539 202
Jäsenet
74 803
Uusin jäsen
Mäntyvirta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom