Niinpä tietenkin. No sen näkee sitten mikä on lopputulema kun meninki on tähän asti tosiaan ollut aikalailla tyyliä kolua kaikki.
Itsellä on jäänyt mielikuva jostain, että peli on alussa ns. openworld, mutta muuttuu putkeksi jossain vaiheessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä tietenkin. No sen näkee sitten mikä on lopputulema kun meninki on tähän asti tosiaan ollut aikalailla tyyliä kolua kaikki.
Ehdottomasti kannattaa, brotherhoodista saat syvemmin käsitystä nelikosta ja miten ovat tavanneet. Kingslaivis spoilaa ihan pikkuisen, mutta vain pelin alkutunnelmista. Pääsee paremmin kärryille, vaikka taisivat tuossa isossa pätsissä tuoda noita leffan pätkiä myös peliin.Mietiskelin tässä, kun pelin saaminen menikin ensi viikkoon, että kannattaako paketin mukana tulevat Kingsglaive tai Brotherhood katsoa ennen kuin aloittaa pelaamisen? Spoilaako nuo pelin tarinaa paljon?
Saa nähdä. Ja tosiaan meinasin että oma pelityyli on ollut tuota kolua kaikki, tuohan pystyisi kyllä vetämään ihan suorana putkenakin jos vain haluaa nähdä tarinan eikä muuta.Itsellä on jäänyt mielikuva jostain, että peli on alussa ns. openworld, mutta muuttuu putkeksi jossain vaiheessa.
Et sitten lukenut triidiä ollenkaan?Jos tämä on kiskoilla kulkevaa epäpelattavaa sontaa kuin FF XIII, parempi että jäänee hyllyyn. FF IX ja FF VII tyyliseen pelaamiseen ja vapaaseen maailmaan mieleni tekevi.
Noi ch8-14 on aika putkijuoksua, mutta koska vaan pääsee palaamaan lepopisteen kautta avoimeen maailmaan, jos haluaa.Jos tämä on kiskoilla kulkevaa epäpelattavaa sontaa kuin FF XIII, parempi että jäänee hyllyyn. FF IX ja FF VII tyyliseen pelaamiseen ja vapaaseen maailmaan mieleni tekevi.
Et sitten lukenut triidiä ollenkaan?
Lähinnä siis meinasin että moni mainitsi että pelissä open world osuus ja lineaarisempi osuus. Ei ole FF13 putki eikä siinä oikeastaan ole lorenkaan kannalta mitään samaa. Tai siis ei ole mitään L'Cieitä tai Fal'Cieitä tai mitään muutakaan vastaavaa.Itseasiassa luin, mutta olisi varmaan pitänyt niitä linkkejä availla. Negatiiviset vibat peliä kohtaa, kun sattuu olemaan samaa universumia / spinoff kuin FF XIII.
*Katsoo pelaamattomien pelien kasaa*Tulee näköjään pitkät pari vuotta jos tuo pitää paikkansa.
*Katsoo pelaamattomien pelien kasaa*
Ei kyllä tule itsellä.
Mikään muu tuossa pelissä ei ole satunnaista kuin empiren joukkojen ilmaantumiset paikalle, ja tätä tapahtuu joillakin alueilla aivan liikaa ja toivon mukaan tuo patchataan jossain välissä, mutta niistä voi vaan juosta pois jos ei halua tapella paitsi jos satut just olemaan quest paikalla tai vastaavalla niin sitten on vähän voi voi. Toisaalta kun hoksaa pari kikkaa niin nuo kaatuu tosi helposti ja antavat siinä samalla ihan sairaita määriä expaa, että siinä mielessä. Välillä kans saattaa ilmaantua muitakin vihollisia ikään kuin tyhjästä mutta en tiedä sattuvatko vain olemaan kohdalle osuva spawni koska suurinosa otuksista kuitenkin näkyy hyvin etukäteen. Ja tosiaan jokaisesta taistelusta pystyy juoksemaan halutessaan pois avoimessa maailmassa.Siinä vaiheessa kun pelissä on edennyt nk. avoimeen maailmaan, niin onko tuolla kuinka häiritsevän paljon satunnaistaisteluita? Tyyliin FF VII, jossa muutaman sekunnin paikallasi seisoskeltuasi hyökkää joku pomppiva sieni tms. kimppuusi ja pilaa seikkailun ilon pelistä.
Itsellä on lähemmäs 50 tuntia nyt takana ja menossa chapter 6:ssa ja vasta nyt alkanut ihan oikeasti kunnolla pääsemään sinuiksi taistelusysteemin kanssa. Nuo luolastotappelut tosiaan on vähän hektisiä ihan vain sen ahtauden ja mahdollisen vihollismäärän takia. Sekä sen, että tuo taistelusysteemi ei vain yksinkertaisesti tunnu siltä että sitä ois suunniteltu loppuun asti tuollaisille vihollismäärille. Joka tapauksessa yksi asia mikä itseä on auttanut noissakin on ollut tosiaan se että on vain yksinkertaisesti pakottanut itsensä oppimaan reagoimaan asioihin heti kun jotain tapahtuu, esim aikalailla kaikilla vihollisilla on pieni hetki josta näkee hyökkäyksen olevan tulosssa niin silloin väistetään ja rankaistaan heti perään (ja block+parry on aivan ehdoton osattava). Toinen asia on tiimin tehokas käyttö mikä niin ikään pitää vaan oppia kokeilemalla mikä toimii ja mikä ei. Kolmas on se että warppailee ihan tosissaan ympäri sitä taistelualuetta vaikka se olisi kuinka ahdas koska se helpottaa ainakin itsellä huomattavasti hyökkäystilanteiden rakentamista.Nyt on noin 20 tuntia peliä takana ja olisinkohan chapter 5 menossa. Mielestäni hyvinkin rauhallisesti olen pelannut, sivutehtäviä varsinkin paljon.
Luolastotaistelut ovat alkaneet vähän ärsyttämään. Ahtaita käytäviä ja siihen päälle vielä 7 imppiä. Siinä tilanteessa aika mahdoton ymmärtää mitä tapahtuu tai tekee.
Myöskään summoneita en ymmärrä. Tavaran kuvauksessa maininta jostain ehdoista, mutta ei tietoa mitä ne ovat. Kertaakaan ne ainakaan eivät ole vielä täyttyneet.
Adamantoise on kyllä... noh, se on. Ei vaikea, enemmän puuduttava. Ja Costlemark on kyllä ihanin paikka ikinä. Ei oikeastaan sekään niinkään vaikea ole suurimmilta osin, ainoastaan ne parit todelliset cluster fuckit mitä siellä tulee vastaan on kohtalaisen vittumaisia. Enemmän tympi se miten se loppupää siitä paikasta oli rakennettu.Tänään tuli päätarina vihdoin läpäistyä(en pelaa päivittäin). Pelikello taisi näyttää 59h. Jonkun verran tuli sidequesteja ja huntteja suoritettua, mutta esim. Adamantoise jäi tappamatta ja yksi royal arms noutamatta(Costlemark Tower).
Pääjuoni oli riittävän mielenkiintoinen, joka jaksoi kiinnostaa loppuun asti. Lopusta kyllä huomasi että tekijöillä on aikaraja tullut vastaan. Sen verran hätiköidyltä ja melkein irralliselta se tuntui. Muuten kyllä täyttä timanttia ja yksi tämän vuoden parhaista peleistä. Varmasti tulee vielä palattua pelin pariin suorittamaan jälkeen jääneet tehtävät ja New Game+ alkaa viimeistään silloin kun rupeaa DLC:tä puskemaan.
Adamantoise on kyllä... noh, se on. Ei vaikea, enemmän puuduttava. Ja Costlemark on kyllä ihanin paikka ikinä. Ei oikeastaan sekään niinkään vaikea ole suurimmilta osin, ainoastaan ne parit todelliset cluster fuckit mitä siellä tulee vastaan on kohtalaisen vittumaisia. Enemmän tympi se miten se loppupää siitä paikasta oli rakennettu.
Ja juonesta jäi vähä sama fiilis itelle, että loppu tuntu siltä että on kehittäjillä loppunu joko aika tai ideat. Muuten peli on tosiaan ehdotonta timanttia. Että nyt tässä naputella muutamat vielä puuttuvat jutut kasaan ja toivoa hyvää DLC:tä ulos.
Tais olla leveli jotain 97 kun sen tapoin mutta nyt kun on nähny sen taistelun niin oisin ihan rehellisesti varmasti pärjänny jo joskus 60+ levelillä. En tiedä miten muilla on menny kun en oo yhtäkään videota katsonut tai muuta mutta itselle se oli lähinnä sitä, että käytännössä hakkasi välillä vähän liikahtelevaa seinää niin kauan että siltä loppu hiparit. Ei mitään haastetta muuta kuin jaksaa.Katsoin tuosta Adamantoisen tappamisesta videon, ja päätin etten vielä rupea edes yrittämään. Millä levelillä olit, kun suositus on kuitenkin 99? Ja tuosta Costlemarkista, sain kyllä tapettua ne monsterit sieltä lopusta, vaikka tiukkaa kyllä teki, mutta sitten etsin sitä pomoa ja päädyin uudestaan sinne pahimpaan monsteriläjään ja sitten yksinkertaisesti loppui tarvikkeet. Kuolin sinne ja viimeisin lataus oli dungeonin sisäänkäynnillä. Ei kyllä kiinnostanut aloittaa alusta. Täytyy myöhemmin yrittää uudestaan korkeammalla levelillä ja paremmilla tarvikkeilla.
Tämäpä juuri oli niin ikään oma kokemus.Nyt on tuo Adamantoise tapettu ja hohhoijjaa. Ei tuo millään tavalla vaikea ollut, mutta aikaa meni reilusti yli 2h. Olin levelillä 63. Olipas puuduttavaa.
Tänään tuli päivitys ja festivaalit avettiin. Festivaalit näytti sisältävän ihan kiitettävästi sisältöä. Löytyy kalastuskilpailuja, chocobo kilpailuja, valokuvaustehtäviä, paljon tutkittavaa + paljon muuta.
Festivaaleille pääsee alkuvalikosta kohdasta "specials". Vaatii uusimman päivityksen peliin, vaikka festival ticketin saiki jo edellisen päivityksen yhteydessä.Mistäs tämä festivaalialue löytyy? yritin vaikka kuinka ettiä, mutta ei.
Final Fantasy XV's Episode Gladio Dated For March, Power Rangers-esque Exosuits Set For February
Written Tuesday, January 31, 2017 By Richard Walker
View author's profile
As part of the Final Fantasy 30th anniversary celebrations, Square Enix has announced that Final Fantasy XV's Episode Gladio - the first proper chunk of story-driven DLC - will be coming this March, but not before the game receives the Power Rangers-inspired Magitek Exosuits in, pictured above, in February.
The Magitek Exosuits for Noct, Gladio, Prompto and Iggy will be dropping on 21st February, making each of the gang invincible for a limited time of 30 minutes. Once the Magitek Exosuit's power has been drained, you'll then have to wait 24 hours of real-time before they're recharged and ready to use again.
Final Fantasy XV's Episode Gladio then follows on 28th March, and as one of the images below shows, it looks like Cor, marshal of the Crownsguard, will be joining Gladiolus on his adventure. Episode Prompto is also lined up for launch in June, and Square Enix has so far shown only a single image of the blonde sharpshooter dressed in a winter coat.
Final Fantasy XV director Hajime Tabata said at least a couple of times last year that he'd be interested in bringing the game to the PC, but only as a "more technically developed" version—something he estimated would take more than a year to do properly. There's been no word since then on whether or not it will actually happen, but in a recent interview with Weekly Famitsu (via Gematsu) he said yet again that he'd like to see it happen, and shared a few ideas about what he has in mind.
"I’d like to release the game on PC as a technical attempt. I want to show PC users Final Fantasy XV running on high-end machines, and we personally would like to see it, too," he said. "Also, I would like to try developing on PC to pursue a unique way of playing with PC-exclusive features like making your own quests and enjoying the world using things like mods."
Tabata said that "development is progressing" on Final Fantasy XV's virtual reality content, "but we haven’t progressed to the point where we can say specifically when it will be released." He also said that he really wants to enable players to "freely travel that world by car. However, since realizing this in its existing state means overcoming some very high hurdles and tremendous debugging, the prospect of implementing it is impractical.” Perhaps in the PC version, then?
Maybe it's my natural optimism coming through, but that sounds to me just a little bit like a tease for something that's already happening. Square Enix hasn't given any indication that's the case, but I've dropped them a line just on the off chance that someone would like to.
En oo ite vielä testannu mutta katoin Digital Foundryn videon aiheesta ja olin aika pettynyt kans. Mieluusti ottasin korkeampaa fps:ää mutta en sillä hinnalla, että mennään epätasaiseksi tasaisen 30fps:n sijaan. =/Kauan odotettu PRO-update tuli viihdoin....valitettavasti. Aika lahjakkaasti failattu tuo. Lite resolutionilla tuo toimi ennen sujuvasti, mutta nyt fps pomppii ja välillä tökkii pahemmin kuin ennen. Kaikenlisäksi PS4 muuttui huomattavasti äänekkäämmäksi tuon päivityksen jälkeen. Ennen oli suht hiljainen tuota pelatessa.
Mietinnässä hankkia tämä peli, kun joskus tuli ps1llä jotain faikkaria pelattua. Sen jälkeen en ole pelannut, enkä muista mitään siiä ps1n tarinastakaan. Tarviiko tässä olla jotain pohjatietoa taustalla (aiemmat osat pelattuna) vai pystyykö pelaamaan itsenäisesti vain tämän?