Mä en jaksa enää edes keskustella siitä, mitä meidän aseman parantamiseksi tulisi tehdä, koska mitään positiivista ei tule tapahtumaan. Olen ollut muutaman virkasiskon kanssa yhteydessä Vihreiden, Vasemmistoliiton ja Demareiden poliitikkoihin, Setaan, YLE:een, ministeriöihin, tasa-arvovaltuutettuun, yhdenvertaisuusvaltuutettuun. Heiltä on polvillaan rukoiltu apua, mutta ketään heistä ei ole kiinnostanut paskan vertaa. Ei siis millään tasolla.
Jossakin helvetin kabinetissa on 10 vuotta sitten päätetty, että politiikan nimissä kaikki paukut Suomessa laitetaan radikaalin vasemmistolaisen transaktivismin ja transsukupuolisuuden tukemiseen. Näiden oikkujen mukaan mennään, vaikka se tarkoittaisi muiden kokonaisten vähemmistöjen hävittämistä.
Mitä suurempi osa ihmisistä tajuaa, että Pride, Seta, Vihreät, Vasemmistoliitto, Demarit ja YLE ajaa vain pelkästää politiikkaa, ja pelaa ihmisten mielenterveydellä ja jopa hengellä, sen paremmin mulla menee.
Meidät lasketaan edelleenkin mielenterveysongelmaisiksi, vaikka virallinen tautiluokitus on poistettu jo 14 vuotta sitten. Tää johtuu siitä, että transvestiiteista ei ole koskaan yritetty luoda Suomessa mitään järkevää kuvaa.