Jaaaaaaaa taaaaaas: Lisää oletuksia... Lihavoin ne kohdat. Missä kohtaa olen jotain tuollaista sanonut? Olen puhunut vain osasta naisista, jotka vapaaehtoisesti myyvät itseään netissä ja olen ollut vain yleisesti naisten puolella, kun sanoin, että se itsensä myyminen netissä juuri on naisia halventavaa. Ja kerroin myös, että sillä heidän itsensä myymisellä on nyt vaan seuraamuksia heille itselleen, mutta sulle se ei vaan nyt näytä käyvän. En ymmärrä mikä kohta tuossa on niin hirvittävän vaikeaa sulle ymmärtää?
Sekä hienosti skippasit mun lisäyksen, eli linkin tutkimukseen. Omilla faktoilla on pohjaa mistä ponnistaa, sulta tulee vain oletuksia.
Lisäykset tulee skipattua, jos niitä ei ole olemassa silloin kun on itse lukee viestiä. Aiempi viittauksesi tutkimukseen oli pelkkä "Tutkimustenkin perusteella (tais olla USA:ssa tehty)".
Ne "osa naisista" joihin viittaat ovat naisia toteuttamassa omaa valinnanvapauttaan siinä missä muutkin ja heitä kohtaan syyllistävään tai halventavaan sävyyn kirjoitettu teksti on naisvihamielistä. Ei se homma toimi niin, että sä voit määrittää naiselle omat tiukat vanhoillismoralistiset rajat, joita naisen kuuluisi noudattaa ja jos ei noudata voit kirjoittaa heitä kohtaan vihamielistä tekstiä sen olevinaan olematta ei-naisvihamielistä vain sen vuoksi, että on olemassa vielä joitain niitä vanhoillisiakin naisia, joiden arvot ovat puolustettavissa, koska pysyvät niissä heille asettamissasi moraaliraameissa.
Tässä pari esimerkkiä, joista et ehkä itse näe, mutta monet muut näkevät aiheesta naisvihamielisyyttä, syyllistämistä ja halventamista:
Joo, sellaisen joka kiltisti maksaa heidän kulunsa, hoitaa kaikki kotityöt ja oman työnsä samaan aikaan kuin OF-nainen kattelee telkkua ja tekstailee luurilla Jormalle seuraavasta kiihkeästä tapaamisesta, kun vakkariseura on töissä raatamassa, että saa maksettua kaikki laskut ja lainan lyhennykset.
Tästä välittyy sellainen kuva, että implikoisit naisten olevan taipuvaisia käyttämään hyväksi ja pettämään miehiä ilmeisesti vain koska ovat valinneet työn, jota et arvosta.
Naiset ovat parhaimmillaan 20-25 -vuoden iässä, jolloin heidän "markkina-arvo" on parhaimmillaan ja jolloin he alkavat myymään itseään esim. juuri OF:n kautta, joka vääristää heidän itsetuntoaan.
Tästä välittyy sellainen kuva, että luot naisesta objektin, jonka arvo määräytyy hänen ikänsä mukaan.
Ei noita OF-naikkosia kukaan ole ase ohimolla pakottanut myymään itseään 5-50 dollarin kuukausihintaan.
Tästä välittyy sellainen kuva, että puhuisit itsensä myymisestä halpaan hintaan, eli suomeksi sanottuna halvasta huoraamisesta. Todellisuudessa mikään camgirl-homma ei ole ainakaan sen enempää itsensä myymistä kuin vaikka puhelinmyyntikään ja jos sillä kuukausihinnalla vieläpä tienaa miljoonia on puhuminen halpuudesta aika kehnoa.
Niitä hyviä naisiakin on vielä olemassa, ne ei oo kadonnu minnekkään, mutta heitä on vain vaikea löytää. Suuntaus on tosin menossa heikkoon suuntaan.
Tästä välittyy sellainen kuva, että hyviä naisia on mielestäsi entistä vähemmän ja huonoja naisia entistä enemmän.
Tää nykyajan feminismi on todellinen sairaus + woke + cancel-kulttuuri. Saa nähdä kuinka kauan naisilla kestää itse huomata se.
Käyttämällä sanoja "naisilla itse" annat sellaisen kuvan, että he ovat siellä sairaalla vastapuolella.
@Manala Sun omiin puheisiin nojaten, teen oletuksen (OMG), että olisit varmaan todella ylpeä tytöstä, joka on
valmistunut asianajajaksi (jonka koulutuksen oot maksanut). Mutta sen sijaan, että hän alkaisi tekemään alan töitä, hän päättääkin ottaa helpon rahan tien ja ryhtyy Only Fans-tytöksi.
Tästä välittyy sellainen kuva, että nainen olisi mielestäsi jotenkin vähempiarvoinen tuon tyyppisen työn tekijänä kuin asianajajana. Ei ole ja olisin ylpeä tyttärestäni, jos hän valitsisi elää sillä tavalla mikä tekee hänet onnelliseksi ja ymmärtäisin täysin, että jonain puolustusasianajajana se ei olisi helppoa.
Ja loput siitä sun tekstistä olikin sitten sitä perus markkina-arvosaarnaa, jolla on yleensä kovin vähän tekemistä tosielämän kanssa.
Vihaanko mä naisia tän viestin takia
?
Et tän viestin takia.