Miten tuo kysymys liittyy asiaan? Onko sinulla itseään esiintuovia homoseksuaaleja kavereina? Minusta vain julkkikset tuovat itseään esiin, oli ne homoja taikka muita.Ei kannata tehdä yleispäteviä oletuksia omista kokemuksista.
Ihan sivuhuomio: eikö sinulla ole ollenkaan naisia kavereina tai niitä lukuisia muita sukupuolia, joita mielestäsi on olemassa ja joista olet kertonut aikaisemmin tässä ketjussa?
Jos kerta omat kokemukset merkkaa jos merkkaa. Minulla on muunsukupuolisia tuttavapiirissä. On jopa yksi transmies ja yksi transnainen, mutta transnainen on nainen ja transmies on mies joten ei tarvitse etuliitettä sen enempää kuin mainita vaikka cismies taikka cisnainen joita minulla myös on. Homoseksuaaleja en tunne, ainakaan sellaisia jotka siitä olisi minulle kertoneet. Tutun tuttuja kyllä eikä he ole tietääkseni tuoneet suuntautumistaan esii sen kummemmin kuin heterot. Eli iskevät kyllä muita siinä missä muut. Vaikea tosin tietää kuka on bi, pan taikka homo/hetero ellei ole enemmän jonkun seurassa jotta tietää parisuhdehistoriaa.
Valiolla on myynnissä Gefilus mehumaito. Ihan kuten on bisukupuolisia ihmisiä.Onhan sitä olemassa, mutta ei sitä tehdä maidosta ja mehusta.