Kyllä se on alt-right miehiä ja jos tällaista tarttee erikseen kertoa niin ei ole taas keskustelu vahvalla pohjalla...
Katsotaanpa.
- Omien sanojensa mukaan cultural liberal.
- Kritisoi islamia, ateismia, feminismiä, sosiaalista oikeudenmukaisuutta, poliittista korrektiutta ja muita vastaavia liikkeitä
- Flirttailee neo natsien, vakoisten nationalistien ja alt-rightin kanssa. Käytti sieltä saatuja ideoita artikkeleihinsa ja taisi saada potkut juuri tuon vuoksi, koska väärin ideoitu.
Ei omien sanojensa mukaan ole alt-rightia ja se riittää minulle. Milo on sen verran rohkea ja rääväsuu, että ei varmasti tuottaisi vaikeuksia sanoa olevansa sellainen.
In October 2016, during an interview with BBC, Yiannopoulos argued that the alt-right was primarily concerned with 'immigration, trade and political correctness and free speech generally'. Yiannopoulos suggested that the alt-right takes a number of different forms, from 'classical-liberals, disaffected leftists, ordinary conservatives, and this new young very energised, trolly, mischievous youthful contingent that has suddenly become interested in politics again, and that's the wing that I am most closely associated with, because that's the most exciting bit'. Yiannopoulos described this contingent of the alt-right as 'sort of unstoppable at the moment' and 'the bit of the movement that will win'
Eipä edes ton perusteella voi sanoa Miloa liikkeen kannattajaksi, jos kerran haluaa sen muuttuvat toisenlaiseksi, jolloin se olisi voittava liike. Mikäpä ei olisi, jos osaisi ottaa ne parhaat palat ja yhdistää.
Mä taidan olla alt-rightia, jos tuo todella on sen määritelmä, että on huolissaan maahanmuutosta, trade (onko tuo lähinnä ulkomaankauppaa eli kiinalainen krääsä huolettaa ja kotimaassa tehtaat on konkassa?), poliittisesta korrektiudesta ja sananvapaudesta.
Tosin en tiedä, että mitä siihen ei kuulu, joten ehkä muut mielipiteeni tiputtavat minut siitä pois.
Tosin voiko yksikään ihminen kannattaa jotain poliittista liikettä, jos ei tiedä siitä paljoakaan eikä ole edes kiinnostunut ottamaan selvää? Se kun on minun kantani alt-rightiin. Yleisesti kaikkeen politiikkaan, minä katson mitä ne tekevät, en sitä mitä ne julistavat. Teot kyllä kertovat paljon enemmän kuin joku ohjelma, mitä ei ole edes aikomus noudattaa, mutta se näyttää hienommalta kun sellainen on.