Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitä luulet korjaakoMutta ainakin voi maksaa 14,99€ siitä jos ne korjais bugin tai pari.
Mutta ainakin voi maksaa 14,99€ siitä jos ne korjais bugin tai pari.
Koska ilman korvausta ketään ei kiinnosta korjata mitään?Miksi porukka aina luulee, että rahan kaataminen ongelman päälle korjaisi sen?
Ei kai 1st julkaisu mitenkään vaikuta peruspeliin? Tai minä en ainakaan huomannut. Jos joku haluaa moisista ominaisuuksist maksaa niin maksakoot ei se muilta pitäisi pois olla?
Tottakai. Rahaa pitää takoo ni ei siinä mitää uusia pelejä tai vielä vähemmän moottoreita tehdä.Jotenkin tuntuu siltä että Bethesda ei osaa/huvita tehdä uudempaa ja parempaa engineä, niin yrittävät tällä vahnalla enginellä räpiköidä niin pitkään kuin vaan on mahdollista että firma pysyisi pystyssä.
Osakkeen omistajat vaatii, osakkeen omistajat vaatii.. näinhän se on käyny kaikilla pelifirmoilla kun isompi ne pois ostaa.Firmalla menee maine ihan täysin tämmöisessä, se ihmetyttää että miksi kusta firman maine ihan totaalisesti.
Ei siitä edes ole lopulta kovin kauvaa kun nämä olivat hyvässä maineessa, jostain syystä lähtivät tuohon mikromaksuhelvettiin sun muuhun paskaan mukaan, herää kysymys että kuka tuota firmaa nykyään johtaa.
Mitä tarkoitat lorella? Ei tämä mikään fantasiapläjäys ole. Itse olen pelannut vain FO4 ja FO76 jotka tuntuvat olevan kaanonissa ihan ok.Fallout 76 on postapokalyptinen Minecraft ilman kunnollista sisältöä. Kusee loren päälle. Jne.
Tämä on peliä pelaamattoman tulkinta koko tilanteesta. Paino sanalla "tulkinta", se ei ole vertailukelpoinen mielipide tai vastaava.
Itse olen pelannut vain FO4 ja FO76 jotka tuntuvat olevan kaanonissa ihan ok.
Repair kit (Fallout 76) (korjaa item 100%, missä vaan)https://fallout.fandom.com/wiki/Repair_kit_(Fallout_76)Siis rahoja millä ei tee mitään pelissä ja niillä voi ostaa pelkkää kosmetikkaa ja tervehdyksiä, ei ole p2w niinkuin jossain noista videoista sanotaan.
Ei nuo minusta ole p2w kun niitä saa sieltä pelistäkin. Siinä rajoilla kyllä heilutaan.Repair kit (Fallout 76) (korjaa item 100%, missä vaan)
Täytyy sanoa ettei minulle juuri ole väliä millainen kaanoni on pelissä jossa kuitenkin luodaan omilla valinnoilla hyvin toisistaan poikkeavaa tarinaa kuitenkin. Vähään samaan tapaa kuin joku pitää Marvelin tarinoista vaikka historiaan mahtuu paljon rönsyjä ja keskenään ristiriitaisia kaanoneita. Itse pidän siitä miten pelimaailman asukkaiden tarina risteilee pelin päälinjan kanssa jos vaan jaksaa seurata niin satunnaisita tiedonmuruista saa näkymän jonkun muun tarinaan. Varsinkin 76 on enemmän yleistä löytöretkeilyä ja historian tutkimista. Avoimen maailman peleissä hyvä puoli on että ne mahdollistavat monta erilaista pelitapaa.Toisin sanoen et tunne universumia yhtään.
Jaaha, Wastelanders sitten siirtyi. Mutta ens viikolla pitäis priva servut tulla ja nehän on maksulliset. Saapa nähdä mikä on hintapolitiikka.
Fallout 76's NPC-adding Wastelanders update has been delayed into next year
Pyritäänkö sillä pumppaamaan lisää rahaa valailta ja pitämään heidät pelin parissa, vai onko se epätoivoinen yritys kiskoa tuloja kaikilta muilta pelaajilta.. .
riippuu ehkä siitä miten ilmaispelattava määritellään, mutta en ole PC versiosta kuukausimaksuja maksanut. Toki pelin hankin kertaostolla alunperin.Ennustin vajaa vuosi sitten, että Fallout 76 muuttuu ilmaispelattavaksi vuoden 2019 aikana. En aio syödä sanojani ihan vielä. Mielenkiintoista tätä on kyllä seurata.
Missäs tällänen huhu on ollu?Jaahas huhua liikkeellä että Bethesda tahallaan perseillyt noin paljon koska firma myydään kohta.
Tarkoitan sitä, että pelistä tulisi free-to-play. Lataa ilmaiseksi, pelaa ilmaiseksi, otapa tästä hirveä läjä mikromaksuja.riippuu ehkä siitä miten ilmaispelattava määritellään, mutta en ole PC versiosta kuukausimaksuja maksanut. Toki pelin hankin kertaostolla alunperin.
Vois laittaa lähdettä tai ainiki jotain tietoa missä näitä huhuja on. Onko joku random forum postaus josssain vai?Jaahas huhua liikkeellä että Bethesda tahallaan perseillyt noin paljon koska firma myydään kohta.
Kiitos tästä tärkeästä huhusta, kukas sen on ostamassa?Jaahas huhua liikkeellä että Bethesda tahallaan perseillyt noin paljon koska firma myydään kohta.
Kiitos tästä tärkeästä huhusta, kukas sen on ostamassa?
Yrityksen arvo on tuommoinen rapiat 2,5 miljardia jenkkitaalaa, joten varmaan joku redditkäyttäjä ostaa ihan kohta? (Bethesda Softworks Net Worth 2019 – An American Video Game Publisher - Imagup
Vielä kun mistään pelialan uutisista ei löydy edes googlella mitään spekulointia aiheesta niin...
edit.
Eihän tuossa ole mitään järkeä muutenkaan
"Ajattelin tässä myydä firmani, teenpä paskaa tulosta niin ei varmasti kukaan maksa tästä kovin paljoa"
Jos pitää veikata niin Microsoft on ainoa peluri joka moista edes harkitsisi. Varmaan jotakin joskus kuuluu jos huhuja on ja niillä jotakin pohjaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.