Fallout 76

Cheat Enginen ja muiden vastaavien työkalujen käyttö on toki aina varsin kyseenalaista, mutta sellaisten käyttö on myös tarpeellista exploittien löytämiseksi ja varmentamiseksi raportointia varten. Kun exploitin toiminta saadaan tavalla tai toisella tarkasti varmennettua, on raportoinnin jälkeen Bethesdalla paremmin tietoa kuinka kyseinen exploitti voidaan korjata.

Iso ongelma on totaalinen kommunikaatiokatkos pelin yhteisövastaavien ja asiakastuen välillä. Yhteisövastaavat, Bethesdan omat työntekijät, ovat täysin tietoisia kyseenalaisten työkalujen käytöstä exploitien metsästyksessä ja hyväksyvät niiden käytön siinä, mutta asiakastuessa ei osata tehdä mitään eroa selkeiden huijareiden ja peliä auttavien exploitien metsästäjien välillä, kaikille annetaan bannia. Yhteisövastaavien välittämä tieto ei mene perille, jotta väärin perustein annetut peruttaisiin. Tai sitten asiakastuki ei vain kuuntele.

Iso ongelma on totaalinen kommunikaatiokatkos pelin yhteisövastaavien ja asiakastuen välillä. Yhteisövastaavat, Bethesdan omat työntekijät, ovat täysin tietoisia kyseenalaisten työkalujen käytöstä exploitien metsästyksessä ja hyväksyvät niiden käytön siinä, mutta asiakastuessa ei osata tehdä mitään eroa selkeiden huijareiden ja peliä auttavien exploitien metsästäjien välillä, kaikille annetaan bannia. Yhteisövastaavien välittämä tieto ei mene perille, jotta väärin perustein annetut peruttaisiin. Tai sitten asiakastuki ei vain kuuntele.
Onko Bethesdan asiakastuki ulkoistettu Intiaan minimipalkatulle, kapeasti koulutetulle ja mahdollisesti pelolla johdetulle porukalle? Tämä tuli erään toisen softafirman kanssa vastaan, kun luottokorttini vaihtui. Päivitin luottokorttitiedot, yhtiön tässä yhteydessä tekemät testivaraukset osoittivat heidän vastaanottaneen uudet tiedot (pankki vahvisti tämän), mutta varsinaista laskua yritettiin kerta toisensa jälkeen periä vanhalta kortilta. Viisi kertaa olin yhteydessä asiakaspalveluun, sieltä vakuutettiin kaiken olevan kunnossa, mutta paskat, seuraavassa kuussa taas yritettiin velottaa vanhaa korttia. Selvästi ongelma oli jossakin tiedon liikkumisessa ko. yhtiön kahden palvelimen välillä, mutta asiakaspalvelijat eivät uskaltaneet raportoida eteenpäin, että eivät olleet onnistuneet ratkaisemaan ongelmaa. Tämä voisi selittää tuota Bethesdankin kuviota.

Huhujen mukaan tämä muuttuu f2p malliin jolla peruspelin saa ilmaiseksi mutta tietyt ominaisuudet ovat maksumuurin takana.

Eka Nuclear Winter battle royale match pelattu ja voitimme! :joy: Täähän on hauskaa.

Onko tän pelin grafiikkaa paranneltu päivityksissä vai oliko tää aina näin hyvän näköinen?

:confused2: No jos 10 eurolla saisi Steamistä niin voisi kokeilla.

Et näköjään muista että olet jo kokeillut. Vai trollaatko vain täällä ihan huviksesi :confused:

Sama peli se on edelleen.

Taisit unohtaa että ilmeisesti jopa tykkäsit tästä, ja meinasit alkaa bashaamaan taas.

Itse en ole taas moneen kuukauteen jaksanu, ihankuin olisi loppunut sisältö.

Huvittavaa miten tää peli on kaikenmaailman forumtrollien ykköstargetti. Vaikka olisi kokeillut ja tykännytkin niin silti pitää forumeilla haukkua. :D

Ehkä ton räbätrollin jutut voi jättää omaan arvoonsa..

Mutta joo, alas on Bethesda vajonnut, herää tosiaan kysymys että mitä hittoa siellä tehdään? :confused:
Mielenkiinnolla odotan mikä on TES VI:n kohtalo..

Tuli hommattua toinen F76 tunnus 8 eurolla tuosta BF tarjouksesta kun aktiivipelaajalle 5 hahmoa on käynyt vähän ahtaaksi.

Laitetaan tähän pieni ei-kovin-tunnettu kikka, mikä tässä on ideana? Siis omata suuri määrä noita scrap assultron headeja.
IhE1r5g.jpg

Tuossa F4 ketjussa oli video noista uusista jutuista joita sinne tuli. Luulisin tosiaan että ainakin osa noista aseiden skineistä tulisi myös Fallout 76:een koska enginen pitäisi olla lähes sama. Mun mielestä se on vähän hauskaa miten Bethesda päivittää 4+ vuotta vanhaa yksinpeliä.

Fallout 4

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Peli on viime aikoina kärsinyt jatkuvasti pahenevista bugeista ja muista ongelmista, mutta nyt käsissä on pienen katastrofin ainekset. Nyt on saatu aikaan hakkerointi, joka mahdollistaa toisen pelaajan inventaarion tyhjennyksen. Ryöstöä ei voi estää mitenkään ja on mahdollista tehdä jopa 200m etäisyydeltä.

F76 on kyllä suht surrealistisessa tilanteessa.

Milloinkohan Bethesda tajuaa että toi niiden ikivanha pelimoottori pitäisi jo päästää kärsimyksistään.

Milloinkohan Bethesda tajuaa että toi niiden ikivanha pelimoottori pitäisi jo päästää kärsimyksistään.
Niin kauan kunnes tulee samanlainen kehitettyä jossa yhtähyvä mod support(?)

On se ainakin Bethedalle ollut opettavainen kokemus tämä f76.

Niin kauan kunnes tulee samanlainen kehitettyä jossa yhtähyvä mod support(?)

On se ainakin Bethedalle ollut opettavainen kokemus tämä f76.

Niinhän sitä voisi luulla. Toisaalta ihmeellisen moni tätäkin fiaskoa tukee rahallisesti, että toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Tähän kun lisätään se, että Bethesdan tuki ei pysty palauttamaan pöllittyjä tavaroita teknisten rajoitteiden takia...

Peli on viime aikoina kärsinyt jatkuvasti pahenevista bugeista ja muista ongelmista, mutta nyt käsissä on pienen katastrofin ainekset.

Tuskin. Tämä uutinen hymyilytti hiukan, mutta fanikunta jatkaa varmasti pelaamista aivan normaalisti ja ostaa yhä Fallout 1st -tilauksia ja mikromaksuja. Jos jotain olen tästä pelistä oppinut, niin sen että mikromaksuhelvetti on niin vahva monetisaation muoto, että se pitää pystyssä aivan millaisen pelin tahansa. Masentavaa.

Ehkä kymmenen onnetonta menettää kaikki varusteensa ja lopettaa pelaamisen - ja palaa viikon päästä takaisin luottokortit valmiina. Tämän pelin faneja ei käännä mikään.

Sitä raporttia odotellessa, että Fallout 76 on Bethesdan historian eniten rahaa tuottanut peli.

Viimeksi muokattu:
Joo tuo näyttää kyllä pahalta tuo varastaminen. Mä vähän kyllä luulen että tämän keissin osalta Bethesda kehittää työkalujaan jotta ne voi palauttaa pelaajille menettämiään juttujaan.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Serverit alhaalla:

Sitä raporttia odotellessa, että Fallout 76 on Bethesdan historian eniten rahaa tuottanut peli
Itse kyllä melkein nauttisin tuosta jo, olisi kiva nähdä esim tuon yongyeanin katse :p
Ulisijat ulisee ja betsehda nauraa matkalla pankkiin.

Mutta toki pelien kehityksen kannalta vaarallista mutta niin Final Fantasy sarjasakin squarelle eniten rahaa takonut peli ei ole mikään sarjan rakastetuimista vaan FF11* joka monipeli.

Edit:
*:Tai sitten se oli FF14, jompikumpi näistä MMORPG kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Huomasin juuri että kun tilaa amazon primen niin siinä tulee mukana joku twich prime jossa on 27.1 asti fallout holiday bundle eli jotain kamaa ja ilmainen trial.Vaatii accountien naittamista eli ainakin Twitch Prime accountti pitää linkittää Bethesda.net:n accountiin.

Onhan se Wastelander tulossa edelleen,huhtikuun 7pvä ja samana päivänä pitäis tulla steamiinkin saataville. Jos nyt oikein tulkitsin,niin progression saa siirrettyä bethesdan launcerilta stiimiin,mutta atomi rahat ja fallout 1st ei siirry.

Jotain Wastelanderssissä olevia jutttuja ja muutama asia mitä on tulossa sitten tulevaisuudessa.

Sisältää spoilereita ainakin vähäsen!

Vaikuttaa todella lupaavalta ja mielestäni ideoitu aika hyvin, varsinkin tuo miten mennään npc-taloon. 76:sta aktiivisesti onneksi jaksanut samoilla +80lvl
Enää jää vaan harkintaan, että aloittaisiko päivityksen jälkeen uudella hahmolla vai menettääkö jotain alun ahaa fiilistä jos jatkaa vanhalla...

Fallout 76 on ollut todella hyvä, kun on sivuuttanut kaiken negatiivisen kritiikin mitä netti ollut täynnä.
Totta hemmetissä se on ollut buginen, mutta mitä sitten!
Itse haen pelaamisesta mielenkiintoa, jännitystä ja etenkin sitä viihdettä. Mitä virkaa peleiltä nykypäivänä haetaan ja miksi niitä mielestäni ylipäätään tehdään.
Jotkut saa sitä viihdettä telkkua tuijottamalla pari tuntia päivässä duunin jälkeen, itselle sopii nollata aivot työpäivän jälkeen joutomaalla.

Itsekin ostin tämän aikoinaan alesta, mutta ei vaan lähteny ihan koko moninpelin takia. Nyt rupesi taas kiinnostamaan kun yksinpelaajalle tulee ehkä kunnollista sisältöä. Toivotaan nyt parasta että olisi hyvää sisältöä.

Falloutissa on kyllä tuo moninpeli se suola koko pelissä ja etenkin yhteisö. Aika vastaanottavaa jengiä ja monesti on ihan randomien pelaajien kanssa tiimissä lähtenyt seikkailee ja laitettu kunnon mätöt nuke-alueella pystyyn. Rohkeasti jengi vaan kokeilemaan ja pelailemaan, on betan jälkeen muuttunut aika paljon. Monesti miettinyt että kun tuohon saisi kunnon suomi-yhteisön pystyyn ja porukka pelaamaan niin miten mieletöntä se olis sen jälkeen. Varmasti monella jäänyt aika huonot vibat jo heti alussa, kun tuossa jää herkästi yksin vaikka moninpeli onkin, vaatii jonkun verran kanavointia, mutta heti kun tiimiläisiä ilmaantuu niin peli muuttuu totaalisesti hauskemmaksi.

Falloutissa on kyllä tuo moninpeli se suola koko pelissä ja etenkin yhteisö. Aika vastaanottavaa jengiä ja monesti on ihan randomien pelaajien kanssa tiimissä lähtenyt seikkailee ja laitettu kunnon mätöt nuke-alueella pystyyn. Rohkeasti jengi vaan kokeilemaan ja pelailemaan, on betan jälkeen muuttunut aika paljon. Monesti miettinyt että kun tuohon saisi kunnon suomi-yhteisön pystyyn ja porukka pelaamaan niin miten mieletöntä se olis sen jälkeen. Varmasti monella jäänyt aika huonot vibat jo heti alussa, kun tuossa jää herkästi yksin vaikka moninpeli onkin, vaatii jonkun verran kanavointia, mutta heti kun tiimiläisiä ilmaantuu niin peli muuttuu totaalisesti hauskemmaksi.
Asia ei ole tuosta kiinni. Moninpelit yleensä ei vaan kiinnosta missään pelissä. Tai ei enään kiinnosta, hyvän kun nykyään on aikaa pelata yksinpelejäkään.

Asia ei ole tuosta kiinni. Moninpelit yleensä ei vaan kiinnosta missään pelissä. Tai ei enään kiinnosta, hyvän kun nykyään on aikaa pelata yksinpelejäkään.
Itseä vastaavasti kiinnostaa moninpelit kaveriporukalla. Tuntuu vaan siltä että oma kaveriporukka jakaantuu eri pelien välillä ja osalla vielä perhe rajoittaa harrastamista. Useampi tuttu pelaamaan 76:sta ja voisinpas ehkä itsekkin kokeilla.

E: Ostin. Ehkäpä se vaan on hyvä hankkia pelejä mitä voi pelata vaimokkeen kanssa.

Viimeksi muokattu:
Itseä vastaavasti kiinnostaa moninpelit kaveriporukalla. Tuntuu vaan siltä että oma kaveriporukka jakaantuu eri pelien välillä ja osalla vielä perhe rajoittaa harrastamista. Useampi tuttu pelaamaan 76:sta ja voisinpas ehkä itsekkin kokeilla.

E: Ostin. Ehkäpä se vaan on hyvä hankkia pelejä mitä voi pelata vaimokkeen kanssa.
Tuohan on siinä ongelmana. Moninpeleissä pitää kavereiden aikataulu sopia oman kanssa yhteen.

Suoraan sanottuna, ei muutenkaa Fallouttiin oikein sovi moninpeli. Toiset voi olla toista mieltä, mutta itse pidän Falloutteja ihan yksinpeleinä, jossa voi itse vaikuttaa tarinaan.

Suoraan sanottuna, ei muutenkaa Fallouttiin oikein sovi moninpeli. Toiset voi olla toista mieltä, mutta itse pidän Falloutteja ihan yksinpeleinä, jossa voi itse vaikuttaa tarinaan.

Nimenomaan. Falloutien vahvuuksia ovat tarina, dialogi ja ennen kaikkea se, että pelaaja yksin on kokonaisuuden keskipiste vaikuttamassa maailmaan. Jos samaan kokonaisuuteen lisätään yksikin pelaaja lisää, kokonaisuus kärsii.

Fallout 76 yritti naittaa moninpelin kokonaisuuteen ja miten kävi? Kokonaisuudesta tuli geneerinen, tarinaa ei juuri ole, dialogia ei ollenkaan, jne. Wastelandersin myötä Bethesda on joutunut kääntämään pelin kehityssuunnan kun pelaajat huomasivat, kuinka tyhjä peli on sisällöltään. Peli tulee saamaan NPC-hahmoja (vaikka niitä ei pitänyt tulla koskaan alkuperäisten lupausten mukaan), varmaan jonkinlaista tarinaa ja muuta sellaista. Tuskin kuitenkaan onnistuu tuomaan tunnetta siitä, että pelaaja on pelin keskipiste ja oikeasti vaikuttaa maailmaan.

Viittaako tällä kommentilla nyt juuri tähän Fallout 76 peliin vai kuinka...

Yleisesti ottaen kun se moninpeli ei nimen omaan ole mikään "suola" Fallout pelisarjassa, kun sitä ei muissa sarjan peleissä edes ole...

Kyllä viittasin, mielestäni juuri moninpeli tuo hyvän lisäsuolan kokonaisuuteen.(tämähän on vain oma mielipide) ja päivityksen mukana tuomat npc-hahmot vielä monipuolistavat koko pelin sisältöä.
Ja kyllä olen pelannut Fallout 2:sta lähtien koko sarjaa ja mielestäni pitäisin jopa toistona että 76 olisi ollut pelkkä yksinpeli, kuten edeltäjät.
Mikäänhän ei pakota Fallout 76:ssa pelaamaan puhtaasti tiimissä vaikka sitä en kiellä jäisikö dialogia vaisuksi jos pelaisi vain yksikseen.

Tuli eilen käytyä ampumassa ensimäinen nuke,siihen ei mennyt kun 1127h ja lvl oli 297 :p Oli aika menoa kun yksin vielä kävi. Nyt voikin odotella tulevaa päivitystä sitten.

Päivää tähän ketjuun! peliseuraa hakusessa fo76, ite alottelin hahmoa tuossa ja group henkinen pelaaminen toisinaan kiinnostaisi, ilmoittaudu!

Tuli eilen käytyä ampumassa ensimäinen nuke,siihen ei mennyt kun 1127h ja lvl oli 297 :p Oli aika menoa kun yksin vielä kävi. Nyt voikin odotella tulevaa päivitystä sitten.

Oho aika kova leveli, kun mulla on eka hahmo ja ainut sellainen +80lvl

Tosiaan laitetaas joku suomi-kööri käyntiin Fallout 76:ssa ja aletaan pelaa porukalla. :thumbsup:

Aloitin itse perjantaina tämän pelaamisen,kovasti olen pitänyt Fallout 3 ,NW ja 4 versioista. Luin juttuja missä dissattiin kovasti tätä peliä,ehkä juuri siksi hankin tämän vasta nyt,vaikka pidin aikaisemmista.Olen nyt levelillä 5,olin tänään juuri että mitvit,törmäsin ihmispelaajaan joka oli level 121 powerarmorissa. Hän heitti eteensä kassin,jossa oli 44 magnum,kuteja sekä 100 stimpakia,sekä lähti pois

Aloitin itse perjantaina tämän pelaamisen,kovasti olen pitänyt Fallout 3 ,NW ja 4 versioista. Luin juttuja missä dissattiin kovasti tätä peliä,ehkä juuri siksi hankin tämän vasta nyt,vaikka pidin aikaisemmista.Olen nyt levelillä 5,olin tänään juuri että mitvit,törmäsin ihmispelaajaan joka oli level 121 powerarmorissa. Hän heitti eteensä kassin,jossa oli 44 magnum,kuteja sekä 100 stimpakia,sekä lähti pois
Toivottavasti ei tule bannia jos oli joku haxori ja yritti pääsä kamoista eroon :)

Mä ainakin harrastan tota että etin alle lvl 10 porukkaa ja jaan niille kamaa.

Sain kanssa käsityksen,että oli niin kovan tason pelaaja,että oli vara lahjoittaa nyypälle tavaraa :D . Hienoja hetkiä ,ihmiskunnalla on vielä toivoa

Tota mäkin teen välillä. Etin pikku levusen pelaajan ja droppaan "selviytymispakkauksen". Stimpakkeja,ruokaa,ase ja kuteja + jos on jääny taskuun pläänejä,niin niitäkin droppaan.

Tuppaavat vaan usein lähtemään karkuun kun menee lähelle. :D

Viimeksi muokattu:
Tämä on alkanut pikkuhiljaa kiinnostamaan. Saako tän steamista, originista vai joutuuko hommaamaan jonkun bethesda launcherin tätä varten?

Tämä on alkanut pikkuhiljaa kiinnostamaan. Saako tän steamista, originista vai joutuuko hommaamaan jonkun bethesda launcherin tätä varten?
Stiimiin pitäis tulla ens kuun 7pvä,nyt jos haluu pelin niin bethesda launcher on ainoa vaihtoehto.

Tuossa edellisen sivun videossa vilahtanut community calendar tulevista jutuista.
F76W-CommunityCalendar-1920x1080-EUK.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
287 320
Jäsenet
79 345
Uusin jäsen
JorgeBiu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom