Vähän vähemmälle aktiivisuudelle jäänyt tämä topic, mutta anyway, amazon prime tilaajana saa nyt fallout 76 ilmaiseksi.
Voit ottaa ihan pelkästään 7-day free trial, jos maksullinen ei kiinnosta ja saat pelin pitää.
Pelin aktivoiminen on kuitenkin työlästä, ensin teet amazon tunnuksen ja sen jälkeen taisi olla että pitää tehdä amazon gaming prime tms tunnus. Nämä bugitti jostain syystä mulla, vaikka olin unohtanut salasanan ja resetoin sen, aina kun tein resetin ja loggasin, tunnus heitti uuden resetin ja uuden short keyn emailiin, lopulta noita taisi tulla 5-6 kpl, huoh...
Amazonin sivulta saa koodin, joka toimii Microsoft storessa ainoastaan, eli tätä et saa steamiin. Copy pasteat sen ja sen voi antaa lahjaksikin, jos ei itse tarvi, ainakin redditissä oli näitä.
Sen jälkeen microsoft storeen on luotava tunnus, jos ei ole ennestään, mulla tais noita olla 2 ja oli isoa sekoilua saada se toimiin.
Kun peliä alat asentamaan tarvii lisäksi bethesda tunnus luoda, jos ei ole ennestään.
Lisäksi joku tunnuksen teko kysyi lisäksi puhelinnumeroa ja siihen tuli aktivointitekstiviesti.
Pientä narinaa annan kyllä melko työläästä prosessista, mutta sain pelin asennettua ja aloitin pelaan, pelaan tällä hetkellä yksin soolona ja kyllähän tää ihan ok:lta vaikuttaa, mutta aika kaukana FO4 tasosta tää peli, grafiikat huonommat ja jotain ihme lagia/stutteria koko ajan. No olen vasta lvl 2 ja vajaan tunnin pelaanut.
Ei tämä nyt kovin erikoiselta peliltä vaikuta, mutta Fallout tunnelma ja ilmainen, joten pelataan vähän aikaa.
Peliukkelin nimi "Joulu_Pukki" piti vaihtaa tuo, mutta se hahmon luonti meni vähän ohi, meinasin laittaa Oulu_Pukki, koska Oulusta, mutta ihan sama
Ja latauksen koko on noin 113gigaa, kestää hetken aikaa, eikä mulla edes tullut täydellä netin nopeudella.
Okei päästiin eteenpäin ja löyty tuo "overseer" camp ja tehtävänä rakentaa oma camp, mutta en nyt hoksaa miten se tehdään?
tavaraa tulee ihan hitosti ja piti osa myydä jo pois.