Fallout 76

Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 699
Tippuukohan pelaajamäärä nyt tuon fixin takia. Jotain juttua kuullut että explosive aseita säilöneet ja 1st tilaavat lopettais pelaamisen.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 113
Itellä kanssa pari noita legacy aseita ollu stashissa. pari kertaa käyttäny, mut omasta mielestä aika tylsiä.
Hyvä kun ne saatiin pois tuolta kuleksimasta. :thumbsup:

saapahan ainakin scrippejä noista.

Seasoni vaan taas menty aikoja sitten läpi kun oli se ylläri tupla-xp. Nyt taas pidetään "fo76 lomaa" ja ootellaan uuden seasonin alkua. :lol:
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 603
Luultavasti toi fiksi jotkut saa lopettamaan. Tiiä sitten tuleeko mitään massivista lopetus aaltoa kuitenkaan.

Seasoni tuli juu pari pvää päälle kk tahkottua loppuun. Niin eipä sielä kummosempaa tekemistä silleen oo enään. Seuraavaa vartoilessa :D
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
490
Season tuli täyteen täälläkin. Nyt vois pitää kuukauden tauon ja pelata jotain muuta.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
616
Oli tämä ps plus pelinä tammikuussa. Tuli joskus pc:llä pelattua julkaisun jälkeen, mutta jäi vähän :poop: maku suuhun.
Onko kokeilemisen arvoinen jos nyt lähtis ps5:lla pelaamaan?
Yksistään tulisi varmasti enimmäkseen pelattua.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
719
Oli tämä ps plus pelinä tammikuussa. Tuli joskus pc:llä pelattua julkaisun jälkeen, mutta jäi vähän :poop: maku suuhun.
Onko kokeilemisen arvoinen jos nyt lähtis ps5:lla pelaamaan?
Yksistään tulisi varmasti enimmäkseen pelattua.
Kovin monen tunnin kokemusta ei ole, mutta aloitin pelaamaan tätä PS Plus -pelinä PS5:llä viime kuussa ja pääsin noin level 10 saakka. Kyllähän se toimi ihan ok, mutta olen nykyään pahasti allerginen 30fps ruudunpäivitykselle ja objektit pomppasivat ruudulle välillä varsin myöhään. Vaihdoin sitten lennosta PC-versioon kun sen sai Humblen kautta halvalla, ja kokemus parani heti kunruudunpäivitysnopeus ja piirtoetäisyys ovat siedettävämpiä (kalustona RTX3080 ja Ryzen 5800X3D).

Tavallaanhan tämä on hauska aikamatka 15 vuoden taakse, kun moni jo Fallout 3:ssa pänninyt asia on edelleen läsnä, mutta ihan hauskaa on silti ollut. Yksin pelatessa ei varmaan saa ihan sitä viimeisintä hupia irti enkä tykkää noista autolevelöivistä vihollisista, mutta kyllä niiden kanssakin voi elää.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
616
Kiitos että jaoit kokemuksesi. Taidan jättää lataamatta plösölle. Onhan tuota muutakin pelattavaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Tarkkaa on käyttäjätunnuksen luonti, monet on toki varattuja, kuten tällä foorumilla käyttämäni nimimerkki. Ollut käytössä 90-luvulta saakka, eka kertaa joku älähtää. Oletan että numero perässä ei vaikuta asiaan, koska muita "kiltalaisia" ei ole bannattu. Mutta jos vähän satut laittamaan vääränlaisia kirjaimia peräkkäin, tulee 72 tunnin banni. No kerkesi tuolla nimellä pelaamaan aika pitkään ennenkuin joku veti herneet siitä nenään.

This account is receiving a 72-hour suspension due to violating the Code of Conduct in regards to a Bad Username. We cannot allow Bethesda.net Usernames such as SShadow53 , as it is in direct violation of the following sections of our Code of Conduct:
En ole ainut toki, Googlella löytyy esimerkkejä useita:
Todd Howard6714
Ballbusters
ManyFaces88
twistinghips78
jne...
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 603

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 603
Eilen puski uuden seasonin taas tulille. Jotenkin olin siinä oletuksessa että syyskussa sen vasta olis pitäny alkaa.

Tuolta voi väijyä palkintoja scoreboardilta.

ja roadmappia syksylle
season14.png


Saapa nähä miten tulee näppäiltyä, ei nopeella vilkasulla ollut mitään "pakko saada" palkintoa jaossa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
En oo ihan hetkeen pelannut, ja ainakaan tämä scoreboard ei saa palaamaan peliin. Ainoa mielenkiintoinen näytti olevan tuo lvl 100 avaruuspowerarmori, mut ei riitä aika eikä mielenkiinto grindata sinne asti : D
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
529
Vuoden tauon jälkeen koitin tätä niin jäätyy sisäänkirjautumisvaihees tai sitten kaatuu parin minuutin pelaamisen jälkeen.

Oisko mitää tippiä?
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
529
Vuoden tauon jälkeen koitin tätä niin jäätyy sisäänkirjautumisvaihees tai sitten kaatuu parin minuutin pelaamisen jälkeen.

Oisko mitää tippiä?
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 347
Vuoden tauon jälkeen koitin tätä niin jäätyy sisäänkirjautumisvaihees tai sitten kaatuu parin minuutin pelaamisen jälkeen.

Oisko mitää tippiä?
Itsekin juuri viikko sitten piiitkän tauon jälkeen aloitin tämän uudella hahmolla.
Perus pelin poisto ja uudelleen asennus jo tehty tietenkin?
 
Liittynyt
26.08.2021
Viestejä
43
Pelaakohan kukaan tätä enää? Yllä olevista viesteistä oletan, et edes silloin tällöin.

Mikähän juttu tää peli on? En oikeesti saa kiinni mitä pitäs tehä ja miks. Haukuin just Dying Lyight 2:n, ja syystä, enkä haluis olla negapetteri, mut kaipaan niin Bethesdan kaunehisiin maisemiin, yhyy. Oon aloittanu "pelaajaurani" itse asiassa Mattelin Aquariuksella (Burger Time oli kova ja etenkin Utopia!!! sillon öö 5v tai jotain), eikä grafiikat sinällään merkkaa itelle mitään, mut eivvv... Joo, mulla PS4, ymmärrän, mut ei varmaan kannata julkaista peliä alustalle, jossa se näyttää PS3 peliltä. No, lähen juoksee eteenpäin alun jälkeen ja! Hahhahhaha, sieltä tupsahtelee ruudulle sekunnin välein asioita, joiden ois pitäny näkyy aikalailla aiemminkin. Ja ei voi vaan olla taas grafiikka äh...

Se oli kiva, et joku ilmeisesti vähän kokeneempi kaveri (köh köh, u know what I mean, eiku...oikeesti!), juoksi vierellä! Saatteli mut kivasti tähän maailmaan.

Kannattaako tätä pelata?
 
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
64
No siis tuli tuo 60fps päivitys vitosella ym niin sen takia jaksoin vähän tesailla mut aika äkkiä se innostus hyyty.

Eli ei.

Ja annoin mahdollisuuden ja olen Falloutfani ja ymmärrän jos jotkut tykkää mut mietin vaan miks vitussa grindaan ku ennemmin grindaan jossain muussa pelissä. Sori.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Ja annoin mahdollisuuden ja olen Falloutfani ja ymmärrän jos jotkut tykkää mut mietin vaan miks vitussa grindaan ku ennemmin grindaan jossain muussa pelissä. Sori.
Eihän tässä mitään grindata pakko ole.
Mulla meni ihan normaalisti paikkoja tutkiessa ja questeja tehdessä yli 100 tuntia helposti eli pelasin ihan kuten perinteistä yksinpeli falloutia.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Aika peruspeli siinä mielessä. Että teet quest-sarjat läpi ja saat samalla hahmolle tasoja riittävästi johonkin perus buildiin. Tuossa menee se 100-200 tuntia. Sen jälkeen teet eventtejä jotta saat jotain palikoita millä päivittää geareihin sopivat ominaisuudet, menee taas 100 tuntia. Sitten löydät vähän paremman panssarin, johon taas keräät noita palikoita että saat siihenkin samat ominaisuudet kuin siihen vanhaan malliin, ja taas on 100h lusittu pelissä. Seasonissa pelaat score taulun läpi että saat siihen panssariin pikkusen erivärisen maalin, päivittäin kun käytät tunnin tai pari niin pysyt tyylikkäänä :lol:
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Ja mitään tuollaistahan ei ole pakko tehdä ellei halua ja koe sitä mielekkääksi.
Kaikki pelin vihut niitä super pomoja lukuunottamatta kun kaatuu ihan perus buildilla ja ne kovimmat kolme pomoa on tarkoitettu kaadettavaksi muiden pelaajien kanssa.
Toki voit grindata ja tehdä ns. meta buildin joilla noi voi kaataa yksinkin, mutta jos tuossa vaiheessa vieläkin tuntuu grindaus puuduttavalta niin sitten voi jo katsoa peiliin kun on kuitenkin ihan itse päättänyt tuolle tielle lähteä.

Itse aloitin pelaamaan marraskuussa ja nyt on n.270 tuntia kellossa.
Perus sniikkailu kivääri hahmosta on siirrytty ns. bloodied buildiin jolla on korkeintaan 20% kestävyyttä aina ja sen ansiosta monista perkeistä hyötyy todella paljon ja bloodied perkillä varustetut aseet tekee melkein tuplat vahinkoa.
Secret service armorikin on kaikkien perkkien kanssa jo parempi mitä aloitus tason power armor, mutta mitään ns. god roll legendary perkejä en ole niihin alkanut yrittämään, koska niiden saaminen on tuurista kiinni ja homma ei ole enää mielekästä.
Nyt olen vaan tehnyt niitä public eventejä joista tykkään ja muuten tehnyt omia juttuja.
Muutaman päivän vielä pelaan ja sitten saa jäädä paussille. En tiedä koska seuraavaksi aloitan. Ehkä menee ens vuoden lopulle kun sieltä on tulossa uutta laajennusta ja muuta niin siihen mennessä on varmaan taas kivasti uutta pelattavaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
30
1500 tuntia tullu pelattua joutessani päivän juttuja tehdessä, ihan kiva peli :D
Jos nyt julkaistaisi niin varmaan saisi arvosteluissa 8-9/10, nyt vuosien jälkeen annan 8/10, tapahtumat mihin tulee muitakin pelaajia on kyl hauskoja :)
1.png
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Itse voisin antaa arvosanaksi 330 tunnin jälkeen "aivan helvetin hyvä" :D
Nyt on vaan kaikki kiinnostava tehty. Kaikki kunnon questit, superpomot voitettu joista schorched beast queen varmaan 10 kertaa kun se tuntuu olevan ainoa jonka kaikki aina aktivoi.
Ihan yksin tuli myös pätkittyä ultracite titan ihan vaan moottorisahalla. Talokin on rakennettu ja kaikki haluamani armorit ja muut löytyy.
No ihan hyvä pitää taukoa kun vissiin maaliskuussa tulee se atlantic city päivityksen toinen osa ja sitten jossain vaiheessa joku uusi laajennus josta lupaillaan paljon, mutta en ylläty jos se onkin vaan taas uus alue jossa on pari expedition tehtävää.

Bethesda vois kyllä tässä välissä tehdä pleikkari versiota vakaamman. Pelasin ps5:lla ja ekan 130 tunnin aikana peli kaatui neljästi. Atlantic city päivityksen jälkeen lukumäärä oli sama joka perkeleen päivä.
Uusin hotfix hieman paransi tilannetta, mutta edelleen peli kaatui sen 2-3 kertaa. Onneksi tuo sentään tallentaa ihan jatkuvasti ja mä en ole tainnut kertaakaan menettää edes juuri poimimaani tavaraa.
Mulle myös fallout 1st jäsenyys on ihan pakollinen jotta tätä haluaa pelata sillä se loputon romuloota sekä ammusloota ja survival teltta on vaan niin käteviä ja muutenkin pelasin ekat yli 100 tuntia omassa priva maailmassa ja peli myös toimi teknisesti paremmin silloin.
En mä tuota sitten ottaisi jos pelaisin vain pari tuntia päivässä ja pelin parissa menisi vaikka puoli vuotta, mutta tälleen kun pelaa niin paljon kuin jaksaa parin kuukauden aikana niin kyllä mä 30e edestä vastinetta sain kun siinä tulee myös 1680 atomia joka kuukausi.
Pelikin tuli ps+:n kautta joten tuon verran mulla on mennyt yhteensä. Sitten taas joskus jäsenyys kuukaudeksi kun nuo kaikki päivitykset on tulleet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
30
Mitäs ruokabuffeja käyttelette? Itse menen näillä helpoilla eli vegetarian ja nämä:
Capture.PNG
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 113
cranberry relish ja brain fungus soup oikeestaan pelkästään ja niitäkin melki pelkästään sillon kun on tupla xp v-loppu.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Lihansyöjänä normaalisti vaan grilled radstag (+40 carryweight 30min) ja juomaksi company tea joka nopeuttaa AP regenia. Tosin ei tuosta hirveästi hyötyä ole kun en käytä vatsia.
Kumpaakin saa aina kätevästi kotona käydessä mukaan.
Pakkasessa on vielä jotain melee boost sapuskoita jos lähtee moottorisahan kanssa riehumaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 135
Viestejä
4 196 783
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom