Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
58,3GB näyttäis olevan asennuskansion koko nytten päivityksen jälkeen. Että on sinne teraan vielä vähän matkaa.Kohta nää toimittaa nämä pelit jollain 1T-2T nvme pcie4/sata3 ssd:llä tai pelin hintaan kuuluu tollainen.Eikös noi teksturet ole vielä pakattu eli yli teran mennään?.![]()
![]()
Steamin vai bethesdan?.58,3GB näyttäis olevan asennuskansion koko nytten päivityksen jälkeen. Että on sinne teraan vielä vähän matkaa.![]()
Bethesdan launcherissa.Steamin vai bethesdan?.
Steamin vai bethesdan?.
Itsekkin tuli nyt ostettua(n10€) toi kun pari vuotta tuli jahkailtua sen ostamista,ei tosin ole tullut kuin kokeiltua pari kertaa sitä.Ei itseänikään nappaa oikein toi moninpeli kun tietää että siellä on tyyppejä joiden päämäärä on vain tappaa jotain noboja.Jahas olin linkittänyt accountin Steamiin näköjään joten kyllä testiin menee. Joskus vuosi sitten ostin 20e pelin ja ei oikein ehtinyt edes kunnolla pelaa. Jospa nyt testaisi kunnolla kun kerran joku iso yksinpeli päivitys tuli. Moninpeli ei kiinnosta kyllä.
Ainakin XOnella pelatessani välillä, suurempi osa vastaantulijoista on ollut ihan ystävämielisiä kuin tappajia. Toki jotkut "kämppivät" tietyillä alueilla ja jos erehdyt sinne, *headshot*Tässä kohtaa tajuan kunnolla että tämähän onkin multiplayer pohjainen, seuraavalla hetkellä tämä "kaveri" päästääkin minut päiviltä ja tässä tilanteessä yhden ystäväni sanontaa lainaten minulla "lensi telkkari parvekkeelta". Harvemmin hermostun pelien kanssa mutta oliko tässä nyt niin että mukana ollut inventaario jää siihen mihin kuolee vai tippuiko se jopa lootattavaksi. Kuitenkin siinä tilanteessa oli mukana kaikki mitä olin alun jälkeen sillä horisonttiin suuntautuneella ekskursiollani kerännyt. Eikä sekään nyt niin mutta tuo tosiasia kun ilmeni että pelissä oli tuollaisia perseilijöitä - meh. Jos siihen on nyt kerran saatu jonkunlainen yksinpeli stoori kehitettyä niin mikä jottei sitä mahdollisuutta voisi suoda.
Tämä oli tosiaan silloin joitain viikkoja pelin julkaisun jälkeen. Jätin sanomatta että ei se pelikokemus siihenkään mennessä oikein vakuuttanut, jäin jotenkin vaille selkeää määränpäätä mihin mennä muistaakseni ja siksi päädyin tuolle seikkailulleni. Saatoin jotain kauempana liikkuneita kanssapelaajia nähdä mutta tuo ensimmäinen kohtaaminen oli kuin deathmatchissa. Turhautuminen kulminoitui sitten siinä kohtaa.Ainakin XOnella pelatessani välillä, suurempi osa vastaantulijoista on ollut ihan ystävämielisiä kuin tappajia. Toki jotkut "kämppivät" tietyillä alueilla ja jos erehdyt sinne, *headshot*
Olen kyllä hirveän "huono" missään open-world peleissä koska taipumus eksyä sivuraitelle on niin vahvasti läsnä aina.
ok, tarviikko viime mainittuja varten rakentaa joku masiina keräämään matskuja? On niin alussa, ettei ole perkkejä eikä piirustuksia oikein mitään tehdä, ni ei tiedä mikä on sitten mahdollista myöhemmin.
Onko kellään tietoa vielä paljonko tuossa Wastelanderissa tulevat uudet main story missionit kestävät? Siis puhutaanko jostain alle 10h vai jotain 40h tms.? Yritin googlailla ja ei Redditissäkään pistänyt silmään tosta tietoa.
Kiitos!Jotain luokkaa 4 tuntia valmiilla pelaajalla jolla fast travel waypointit pitkälti auki ympäri karttaa. Riippuu siis pelaajasta mutta reippaasti alle 10 tuntia. Sen sijaan maksimi reputation saaminen kummallekin kestää pitkään koska lopussa valitaan jompikumpi, ja sitten sille toiselle factionille sen reputationin grindaaminen tapahtuu päivittäisillä tehtävillä. Siis jos haluaa avata kaikki noi uudet jutut mitä voi craftata.
No, sen lykkäsin pystyyn ihan siihen baarin viereen ja suoritin kyseisen tehtävän, mutta tänään tullessani takaisin peliin tuli ilmoitus että minun C.A.M.P. lokaatio ei ollut saatavilla tällä serverillä. Haluanko vaihtaa serveriä vai liikuttaa C.A.M.Pin uuteen lokaatioon ilmaiseksi? Valitsin että haluan pysyä serverillä ja liikuttaa ilmaiseksi, kun en sinne tosiaan ollut oikein mitään kerennyt rakentaakkaan. Mutta siis minne se C.A.M.P kannattaa näin alkuvaiheessa perustaa? Keskelle metsää kauas kaikesta vai mielummin juurikin jonkun lokaation lähelle? Ja jos nyt innostun käyttämään paljon aikaa rakentamiseen, onko se tosiaan niin että kaikki rakentamani pysyy vain ja ainoastaan siinä yhdessä paikassa? Eli siis jos joskus myöhemmin haluan taas siirtää C.A.M.Piani, saanko mitään resursseja takaisin vai aloitanko käytännössä vain uuden C.A.M.Pin ihan tyhjästä? Vai siirtyykö myös jo kaikki valmiiksi rakentamani asiat mukana? Nyt en ole tästä syystä raaskinut vielä rakentaa mitään kummoisempaa, kun en tiedä tuhlaanko vain resurssejani ja mikä olisi hyvä paikka ensimmäiselle C.A.M.Pille.
CAMP siirtyy aina serverille samaan kohtaan jos siihen ei ole kukaan muu rakentanut, jos joku muu on rakentanut niin tulee tosiaan ehdotus että haluatko "Blueprintin" tai siirtyä muulle servulle jossa kukaan ei ole mahdollisesti rakentanut samalle alueelle missä sinun CAMP on. Blueprintillä tosiaan saa koko CAMPin periaatteessa matkaan siirrettyä muualle. Tosin jos kovin ison CAMPin on rakentanut niin ei mahdu välttämättä yhdelle "Blueprintille" koko CAMP.Ja jos nyt innostun käyttämään paljon aikaa rakentamiseen, onko se tosiaan niin että kaikki rakentamani pysyy vain ja ainoastaan siinä yhdessä paikassa? Eli siis jos joskus myöhemmin haluan taas siirtää C.A.M.Piani, saanko mitään resursseja takaisin vai aloitanko käytännössä vain uuden C.A.M.Pin ihan tyhjästä? Vai siirtyykö myös jo kaikki valmiiksi rakentamani asiat mukana? Nyt en ole tästä syystä raaskinut vielä rakentaa mitään kummoisempaa, kun en tiedä tuhlaanko vain resurssejani ja mikä olisi hyvä paikka ensimmäiselle C.A.M.Pille.
En minäkään tiedä mihin uskaltaisin CAMP rakentaa.Miten monta pelaajaa voi samalla serverillä olla?
Muistelisin että PCgamerilla oli juttua silloin julkkarin aikoihin tosta fps:tä. Niin alle 144 jos pysyy,niin toimii. Siitä ylitte,niin sitten alkoi olemaan ongelmia tiirikoinnissa ja vissiin kompuutereiden käytössä.
Oma hahmo 70+ tasolla. Käytännössä hahmo kehitys pysähtyy tasolle 50 ellei sitten wastelanders ole muuttunut tätä.
Miten monta pelaajaa voi samalla serverillä olla?
Kyllä toisen tukikohdan voi sabotoida, riippuu valituista peliasetuksista tosin. Jos sijoittaa epäonnisesti niin mobit saattaa pistää paikat paskaksi myös.
Kyl se pyöri betassa jo yli 60fps.Pelin alussa monet toiminnot kuten juoksunopeus oli sidottu FPS:ään. Ja myös melee hyökkäysnopeus. Alunperin cap oli 60.
Mitä tuossa sinulle on parempaa kun Fallout 4:ssa yksinpelinä ajateltuna, tai lähinnä miksi haluat tuota pelata yksinpelinä? Kysyn puhtaasti mielenkiinnosta, ite tuli pelattua tuota kymmeniä tunteja nyt ainakin, ja koko ajan yksinpelinä ja en kyllä lopulta tajua täysin että edes miksi edes niin paljoa. Ei ole kyllä tullut koskettua Fallout 4:n moneen vuoteen niin siinäkin lienee ne omat ongelmansa mitä vaan en muista.Ei iskenyt toi uusi päivitys. Odotellaan siis pelaamista niin kauan, kunnes ilmaiseksi pääsee omalle servulle. En voi sietää toisia pelaajia Falloutissa
Fallout 4 on läpikoluttu. Tässä on uutta maailmaa tutkittavana, siksi minä ainakin tästä nyt olen innostunut, vaikka en moninpelissä tykkää. Eipä toisaalta pahemmin ole muita pelaajia tullut vastaan.Mitä tuossa sinulle on parempaa kun Fallout 4:ssa yksinpelinä ajateltuna, tai lähinnä miksi haluat tuota pelata yksinpelinä? Kysyn puhtaasti mielenkiinnosta, ite tuli pelattua tuota kymmeniä tunteja nyt ainakin, ja koko ajan yksinpelinä ja en kyllä lopulta tajua täysin että edes miksi edes niin paljoa. Ei ole kyllä tullut koskettua Fallout 4:n moneen vuoteen niin siinäkin lienee ne omat ongelmansa mitä vaan en muista.
Oi kumpa Fallout New Vegasista tulisi remastered versio niin elämä hymyilisi![]()
Itse olen vain sitä mieltä, että Fallout on yksinpeli. Tämä päivitys toi sitä tunnetta lisää kieltämättä, mutta edelleen multiplayer tuntuu kaikkialla menuja myöten. VATS on myös aika kuraa ymsyms. Ja kuitenkin niitä toisia pelaajia näkee ja niitten baseja.Mitä tuossa sinulle on parempaa kun Fallout 4:ssa yksinpelinä ajateltuna, tai lähinnä miksi haluat tuota pelata yksinpelinä? Kysyn puhtaasti mielenkiinnosta, ite tuli pelattua tuota kymmeniä tunteja nyt ainakin, ja koko ajan yksinpelinä ja en kyllä lopulta tajua täysin että edes miksi edes niin paljoa. Ei ole kyllä tullut koskettua Fallout 4:n moneen vuoteen niin siinäkin lienee ne omat ongelmansa mitä vaan en muista.
Oi kumpa Fallout New Vegasista tulisi remastered versio niin elämä hymyilisi![]()
Soolosin yhden noista siiloista, en kyllä muista minkä (enkä tiedä että onko ne kaikki samanlaisia vaikeudeltaan) ehkä jossain lvl60-70 tienoilla arviolta. Oiskohan ollut että vielä lvl50 oli liian vaikea kun Power Armor ei ollut tarpeeksi hyvä tms. Tästä on siis muutamia vuosia aikaa mutta jos yhtään muistan oikein niin taisi olla ihan mahdotonta mun glass cannon dudella ilman power armoria ainakin mulle. Vittumaista puuhastelua se kyllä muistaakseni oli eikä todellakaan mikään läpijuoksu. Siihen aikaan toki ammuin sen suoraan Whitespringiin kun oli se "paras" mesta noille mutta ei kyllä enää, ei ollut muuta tekemistä kun farmata legendaarisia aseita siellä.Oletteko lähettäneet jo nukeja noista siiloista ja oletteko tehneet sitä yksin,onko kovin vaikea tehtävä ?
Olen siis täysin samaa mieltä sinun kanssa, lähinnä mietin että kannattaako tuota Fallout 76 sinun hirveästi odotella parantuvan ikinä yksinpelin osalta. Ei siitä ikinä varmasti tule mitään vanhojen Falloutien kokemusta sen suhteen. Jos pari vuotta kesti tehdä tuota Wastelanderia niin eiköhän/toivottavasti tulee yksinpeli Fallout tässä lähivuosina kun tuskin tuota nyt kaikki tyypit ovat voineet olla tekemässä.Itse olen vain sitä mieltä, että Fallout on yksinpeli. Tämä päivitys toi sitä tunnetta lisää kieltämättä, mutta edelleen multiplayer tuntuu kaikkialla menuja myöten. VATS on myös aika kuraa ymsyms. Ja kuitenkin niitä toisia pelaajia näkee ja niitten baseja.
Kyllä Fallout 4 pelaan paljon mielummin kuin tätä ainakin tällä hetkellä.
Minun mielestäni Vats on aika näppärä varsinkin nopeille ja pienemmäntason vihuille.nopeat heittolaukaukset maalattuihin vihuihin onnistuu nopeasti,varsinkin jos niitä on enemmänItse olen vain sitä mieltä, että Fallout on yksinpeli. Tämä päivitys toi sitä tunnetta lisää kieltämättä, mutta edelleen multiplayer tuntuu kaikkialla menuja myöten. VATS on myös aika kuraa ymsyms. Ja kuitenkin niitä toisia pelaajia näkee ja niitten baseja.
Kyllä Fallout 4 pelaan paljon mielummin kuin tätä ainakin tällä hetkellä.
Niin ei sitä tiedä sitten että tuleeko tästä koskaan kunnon yksinpeliä. Mutta kun kuitenkin joskus laitoin tähän parikymppiä niin vähän toivon kipinä heräsi tuon päivityksen takia.Olen siis täysin samaa mieltä sinun kanssa, lähinnä mietin että kannattaako tuota Fallout 76 sinun hirveästi odotella parantuvan ikinä yksinpelin osalta. Ei siitä ikinä varmasti tule mitään vanhojen Falloutien kokemusta sen suhteen. Jos pari vuotta kesti tehdä tuota Wastelanderia niin eiköhän/toivottavasti tulee yksinpeli Fallout tässä lähivuosina kun tuskin tuota nyt kaikki tyypit ovat voineet olla tekemässä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.