Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos!Jotain luokkaa 4 tuntia valmiilla pelaajalla jolla fast travel waypointit pitkälti auki ympäri karttaa. Riippuu siis pelaajasta mutta reippaasti alle 10 tuntia. Sen sijaan maksimi reputation saaminen kummallekin kestää pitkään koska lopussa valitaan jompikumpi, ja sitten sille toiselle factionille sen reputationin grindaaminen tapahtuu päivittäisillä tehtävillä. Siis jos haluaa avata kaikki noi uudet jutut mitä voi craftata.
No, sen lykkäsin pystyyn ihan siihen baarin viereen ja suoritin kyseisen tehtävän, mutta tänään tullessani takaisin peliin tuli ilmoitus että minun C.A.M.P. lokaatio ei ollut saatavilla tällä serverillä. Haluanko vaihtaa serveriä vai liikuttaa C.A.M.Pin uuteen lokaatioon ilmaiseksi? Valitsin että haluan pysyä serverillä ja liikuttaa ilmaiseksi, kun en sinne tosiaan ollut oikein mitään kerennyt rakentaakkaan. Mutta siis minne se C.A.M.P kannattaa näin alkuvaiheessa perustaa? Keskelle metsää kauas kaikesta vai mielummin juurikin jonkun lokaation lähelle? Ja jos nyt innostun käyttämään paljon aikaa rakentamiseen, onko se tosiaan niin että kaikki rakentamani pysyy vain ja ainoastaan siinä yhdessä paikassa? Eli siis jos joskus myöhemmin haluan taas siirtää C.A.M.Piani, saanko mitään resursseja takaisin vai aloitanko käytännössä vain uuden C.A.M.Pin ihan tyhjästä? Vai siirtyykö myös jo kaikki valmiiksi rakentamani asiat mukana? Nyt en ole tästä syystä raaskinut vielä rakentaa mitään kummoisempaa, kun en tiedä tuhlaanko vain resurssejani ja mikä olisi hyvä paikka ensimmäiselle C.A.M.Pille.
CAMP siirtyy aina serverille samaan kohtaan jos siihen ei ole kukaan muu rakentanut, jos joku muu on rakentanut niin tulee tosiaan ehdotus että haluatko "Blueprintin" tai siirtyä muulle servulle jossa kukaan ei ole mahdollisesti rakentanut samalle alueelle missä sinun CAMP on. Blueprintillä tosiaan saa koko CAMPin periaatteessa matkaan siirrettyä muualle. Tosin jos kovin ison CAMPin on rakentanut niin ei mahdu välttämättä yhdelle "Blueprintille" koko CAMP.Ja jos nyt innostun käyttämään paljon aikaa rakentamiseen, onko se tosiaan niin että kaikki rakentamani pysyy vain ja ainoastaan siinä yhdessä paikassa? Eli siis jos joskus myöhemmin haluan taas siirtää C.A.M.Piani, saanko mitään resursseja takaisin vai aloitanko käytännössä vain uuden C.A.M.Pin ihan tyhjästä? Vai siirtyykö myös jo kaikki valmiiksi rakentamani asiat mukana? Nyt en ole tästä syystä raaskinut vielä rakentaa mitään kummoisempaa, kun en tiedä tuhlaanko vain resurssejani ja mikä olisi hyvä paikka ensimmäiselle C.A.M.Pille.
En minäkään tiedä mihin uskaltaisin CAMP rakentaa. Miten monta pelaajaa voi samalla serverillä olla?
Muistelisin että PCgamerilla oli juttua silloin julkkarin aikoihin tosta fps:tä. Niin alle 144 jos pysyy,niin toimii. Siitä ylitte,niin sitten alkoi olemaan ongelmia tiirikoinnissa ja vissiin kompuutereiden käytössä.
Oma hahmo 70+ tasolla. Käytännössä hahmo kehitys pysähtyy tasolle 50 ellei sitten wastelanders ole muuttunut tätä.
Miten monta pelaajaa voi samalla serverillä olla?
Kyllä toisen tukikohdan voi sabotoida, riippuu valituista peliasetuksista tosin. Jos sijoittaa epäonnisesti niin mobit saattaa pistää paikat paskaksi myös.
Kyl se pyöri betassa jo yli 60fps.Pelin alussa monet toiminnot kuten juoksunopeus oli sidottu FPS:ään. Ja myös melee hyökkäysnopeus. Alunperin cap oli 60.
Mitä tuossa sinulle on parempaa kun Fallout 4:ssa yksinpelinä ajateltuna, tai lähinnä miksi haluat tuota pelata yksinpelinä? Kysyn puhtaasti mielenkiinnosta, ite tuli pelattua tuota kymmeniä tunteja nyt ainakin, ja koko ajan yksinpelinä ja en kyllä lopulta tajua täysin että edes miksi edes niin paljoa. Ei ole kyllä tullut koskettua Fallout 4:n moneen vuoteen niin siinäkin lienee ne omat ongelmansa mitä vaan en muista.Ei iskenyt toi uusi päivitys. Odotellaan siis pelaamista niin kauan, kunnes ilmaiseksi pääsee omalle servulle. En voi sietää toisia pelaajia Falloutissa
Fallout 4 on läpikoluttu. Tässä on uutta maailmaa tutkittavana, siksi minä ainakin tästä nyt olen innostunut, vaikka en moninpelissä tykkää. Eipä toisaalta pahemmin ole muita pelaajia tullut vastaan.Mitä tuossa sinulle on parempaa kun Fallout 4:ssa yksinpelinä ajateltuna, tai lähinnä miksi haluat tuota pelata yksinpelinä? Kysyn puhtaasti mielenkiinnosta, ite tuli pelattua tuota kymmeniä tunteja nyt ainakin, ja koko ajan yksinpelinä ja en kyllä lopulta tajua täysin että edes miksi edes niin paljoa. Ei ole kyllä tullut koskettua Fallout 4:n moneen vuoteen niin siinäkin lienee ne omat ongelmansa mitä vaan en muista.
Oi kumpa Fallout New Vegasista tulisi remastered versio niin elämä hymyilisi
Itse olen vain sitä mieltä, että Fallout on yksinpeli. Tämä päivitys toi sitä tunnetta lisää kieltämättä, mutta edelleen multiplayer tuntuu kaikkialla menuja myöten. VATS on myös aika kuraa ymsyms. Ja kuitenkin niitä toisia pelaajia näkee ja niitten baseja.Mitä tuossa sinulle on parempaa kun Fallout 4:ssa yksinpelinä ajateltuna, tai lähinnä miksi haluat tuota pelata yksinpelinä? Kysyn puhtaasti mielenkiinnosta, ite tuli pelattua tuota kymmeniä tunteja nyt ainakin, ja koko ajan yksinpelinä ja en kyllä lopulta tajua täysin että edes miksi edes niin paljoa. Ei ole kyllä tullut koskettua Fallout 4:n moneen vuoteen niin siinäkin lienee ne omat ongelmansa mitä vaan en muista.
Oi kumpa Fallout New Vegasista tulisi remastered versio niin elämä hymyilisi
Soolosin yhden noista siiloista, en kyllä muista minkä (enkä tiedä että onko ne kaikki samanlaisia vaikeudeltaan) ehkä jossain lvl60-70 tienoilla arviolta. Oiskohan ollut että vielä lvl50 oli liian vaikea kun Power Armor ei ollut tarpeeksi hyvä tms. Tästä on siis muutamia vuosia aikaa mutta jos yhtään muistan oikein niin taisi olla ihan mahdotonta mun glass cannon dudella ilman power armoria ainakin mulle. Vittumaista puuhastelua se kyllä muistaakseni oli eikä todellakaan mikään läpijuoksu. Siihen aikaan toki ammuin sen suoraan Whitespringiin kun oli se "paras" mesta noille mutta ei kyllä enää, ei ollut muuta tekemistä kun farmata legendaarisia aseita siellä.Oletteko lähettäneet jo nukeja noista siiloista ja oletteko tehneet sitä yksin,onko kovin vaikea tehtävä ?
Olen siis täysin samaa mieltä sinun kanssa, lähinnä mietin että kannattaako tuota Fallout 76 sinun hirveästi odotella parantuvan ikinä yksinpelin osalta. Ei siitä ikinä varmasti tule mitään vanhojen Falloutien kokemusta sen suhteen. Jos pari vuotta kesti tehdä tuota Wastelanderia niin eiköhän/toivottavasti tulee yksinpeli Fallout tässä lähivuosina kun tuskin tuota nyt kaikki tyypit ovat voineet olla tekemässä.Itse olen vain sitä mieltä, että Fallout on yksinpeli. Tämä päivitys toi sitä tunnetta lisää kieltämättä, mutta edelleen multiplayer tuntuu kaikkialla menuja myöten. VATS on myös aika kuraa ymsyms. Ja kuitenkin niitä toisia pelaajia näkee ja niitten baseja.
Kyllä Fallout 4 pelaan paljon mielummin kuin tätä ainakin tällä hetkellä.
Minun mielestäni Vats on aika näppärä varsinkin nopeille ja pienemmäntason vihuille.nopeat heittolaukaukset maalattuihin vihuihin onnistuu nopeasti,varsinkin jos niitä on enemmänItse olen vain sitä mieltä, että Fallout on yksinpeli. Tämä päivitys toi sitä tunnetta lisää kieltämättä, mutta edelleen multiplayer tuntuu kaikkialla menuja myöten. VATS on myös aika kuraa ymsyms. Ja kuitenkin niitä toisia pelaajia näkee ja niitten baseja.
Kyllä Fallout 4 pelaan paljon mielummin kuin tätä ainakin tällä hetkellä.
Niin ei sitä tiedä sitten että tuleeko tästä koskaan kunnon yksinpeliä. Mutta kun kuitenkin joskus laitoin tähän parikymppiä niin vähän toivon kipinä heräsi tuon päivityksen takia.Olen siis täysin samaa mieltä sinun kanssa, lähinnä mietin että kannattaako tuota Fallout 76 sinun hirveästi odotella parantuvan ikinä yksinpelin osalta. Ei siitä ikinä varmasti tule mitään vanhojen Falloutien kokemusta sen suhteen. Jos pari vuotta kesti tehdä tuota Wastelanderia niin eiköhän/toivottavasti tulee yksinpeli Fallout tässä lähivuosina kun tuskin tuota nyt kaikki tyypit ovat voineet olla tekemässä.
Voi juma! Hyvä että jatkavat pelin kehittämistä. Kaikkien pitäisi antaa tälle pelille uusi mahdollisuus.
Nytten olisi hyvä tilaisuus omatkin mielipiteeni heittää romukoppaan.From Thursday, May 14 (starting at 12 pm EDT) to Monday, May 18 (ending at 12 pm EDT), you can download and play Fallout 76 without spending a penny. Meet the new human NPC factions, build yourself a nice base (or a crappy one), and maybe scarf down a few dozen pepperoni rolls while you're at it.
There's even some good news for people who already own Fallout 76, as the free weekend will also provide double XP for the duration. If you were planning a grind session for the near future, it'll only take you half as long this weekend.
Voihan niitä naksutella pipboystä pois päältäkin.. Ei itte tuu montaa tehtävää pidettyä aktiivisena samaan aikaan.Voisihan tuota nyt kokeilla, ties vaikka olisivat saaneet jotain juttuja korjattua.
Nopean vilkaisun perusteella ainakin yksi asia ei ole muuttunut: tehtäviä ei sovi hamstrata liikaa.
Annoin mahkun:
No, ekana oli tietty fps cap 48 päällä (en tiiä mistä ne tän lukeman kaivoi). Otin sen ini:stä pois ja kaikki oli pari sekkaa ok. Sit alko tulee tilanteita et WASD-komennot ei toiminu kuin sillon tällön eli ei päässy eteenpäin. Sain kuitenkin itteni sieltä vaultista ulos peruuttelemalla ja ulkona homma taas pelitti. Seuraaviin sisätiloihin mennessä sama homma jatku, ei toimi WASD näppäimet. Googlettelin että aina kun fps menee yli 200 ni tulee noit ongelmia. Voi vittu tää pelimoottori on kyllä niin sontaa. Se oli nopea testi se, en jaksa alkaa tappelee ja heittelee jostain nvidia panelista fps cappejä. Tiesin toki tän pelimoottorin paskuuden mut sentään tämmöstä ei oo aiemmin tullu vastaan, ne tiirikoinnit oli nelosessa probleema.
Niin sä tiesit että tuossa on vsyncit sun muut tarkoituksella pakotettuna, otat sen pois käytöstä ja ihmettelet kun ei toimi oikein?
Enkä siis puolustele tuota moottoria, vanha paskahan se on mutta sille ei nyt voi mitään.
Mä kommentoissa tuossa joku kymmenkunta viestiä ylempänä kuinka tuon saa toimimaan G-Syncin kanssa normaalisti vaikka 144Hz näytöllä (kuten mulla on). Toki taisi olla että sua ei enää kiinnosta mutta suosittelen kyllä kokeilemaan niin saat ehkä paremman mielikuvan pelistä. Ja jos luet tota keskustelua niin ei toki minunkaan mielipide ole mikään yltiöpositiivinen.Joo, tiesin mut en mää silti oo kohdannu mitään näin pahasti rikkovaa hommaa aiemmin vaik oon tahkonu F4:n melkein läpi ja Skyrimiä satoja tunteja ilman cappia (Ei toki kone ollu sillo niin hyvä kuin se nyt on et tulee tommoset fps:t.). Tää tällänen wasd-komentojen toimimattomuus tuli yllätyksenä ja lähinnä nauratti tajuta TAAS KERRAN kuinka paska moottori toi on vuodesta toiseen. Oletin ja toivoin et selviin jälleen pelkällä tiirikointi-ongelmilla joiden kans voi elää. Ei sen kummempaa. 48fps capilla en pysty pelaa koska alan voimaan fyysisesti pahoin 144hz monitorilla.
Se cappihan on jotain +70fps tuossa?48fps capilla en pysty pelaa koska alan voimaan fyysisesti pahoin 144hz monitorilla.
Eikös toi mene latausnappia eli oletuksena R:ää painamalla pohjassa?Itsekin kokeilin nyt viikonloppuna. Neljä tai viisi tuntia jaksoi pelata kaverin kanssa, mutta se riittää tämän pelin osalta. Kuten yllä todettiin, peli tuntuu paikoittain todella kankealta ja esim. aseen unequippauksen mahdottomuus (eli ase pois ja nyrkit esiin) muuten kuin Pip-boyn kautta on jotain ihan käsittämätöntä.
Eikös toi mene latausnappia eli oletuksena R:ää painamalla pohjassa?
Ei. Laittaa aseen piiloon, mutta kun painat hiiren nappia, tulee ase esiin eikä nyrkit, kuten olisin (alussa) toivonut.
Joo ei tuohon taida olla muita vaihtoehtoja kuin pipboiii, mutta näin ihan mielenkiinnosta miksi tällästä haluaisit / tarviit?
Tuossa pelin alussa olisi ollut ihan kiva, kun ei ollut panoksia. Suhteellisen nopeasti kuitenkin onneksi löytyi jotain melee asetta ja panoksia niin ei siitä suuria ongelmia koitunut. Lähinnä ihmetytti vain, että mitäs tämä tällainen touhu on.
Itse otin sen 1st aika alussa,kun aloittelin parikuukautta sitten. Katso postaukseni 1773
Onhan tää Fallout 4:sta parempi.