- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 5 849
Huppista Red Bullin sometiimiltä lipsahtanut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mclarenilla oli sama joten ei liene vahinkoHuppista Red Bullin sometiimiltä lipsahtanut
Ja monella muullakin.Mclarenilla oli sama joten ei liene vahinko
Italiassa Imolan ja Monzan kisat.FIA and Formula 1 announce calendar for 2025
The FIA and Formula 1 has announced the calendar for the 2025 FIA Formula One World Championship, with another 24-round season in store for fans, drivers and teams as the championship marks its 75th anniversary.www.formula1.com
Huomasin vaan että F1 kausi 2025 on julkaistu.
Vegasin kisaan VARB’S tarjoaa glitter liveryä.
Vegasin kisaan VARB’S tarjoaa glitter liveryä.
Olishan noita ihan hauska ajatella, kun vaan olis ne superlisenssipisteet kasassa, että saisi edes ajaa ykkösissä.Kalle menee ens kaudeks Checon tilalle ja voittaa maailmanmestaruuden, just kuulin (Laihian Hulmin) Nesteellä.
Itse toivon ihan katsojana, että Kalle jättäisi rallihommat ensikauden jälkeen, ainakin täysien kausien osalta. Niin tylsää katseltavaa minusta.No toivottavasti kalle ei ikinä ykkösiin pääsis. Ois se nyt siellä peräpään pitäjä ja aika onneton muihin verrattuina. Rallipolulla ajelet kelloa vastaan et muita.
Ehkä Valtterilla oli hyvinkin mahdollisuus vaikuttaa lopputulemaan, mutta ei ole oikein natsannut kisoissa enää pitkään aikaan.Edelleen oli kyllä törkeää kuinka pitkälle Valtsun pallia venytettiin ja nyt tottakai paha melkein vuoden lopussa yrittää toisiin sarjoihin '25.
Joidenkin mielestä se on niin hulvattoman hauskaa jauhaa miten bottas polkee Tiffanya. Näillä muutamalla nimimerkillä on varmaan oma elämä aika tylsääMikä juttu tää Tiffany on? Muutama nimimerkki siitä jauhaa. Eikö miehellä naista ja rakkautta sais olla? Toiset vieläpä jaksaa päivitellä, että vieläköhä Tiffany pysyy kuvioissa, ku ei oo enää F1-kuski jne. Voi jestas, menkää vaikka seiskan sivuille
Nyt ei ymmärrä?Onhan se historiallisesti koomista jos/kun kuski polkee ja Bottas varmaan polkenut kaikista kuskeista eniten.
Eihän tässä kohta tarvitse muuta kuin Bottas Mersulle varalle ja aina välistä vilauttelee korjauskulujaan koko tästä kaudesta ja pian nimet on papereissa Williamsilla...Williamsille reipasta rahan menoa rempoissa, kun kuskit harrasti romurallia Brasiliassa.
Vowles: Williams Brazil repair bill more than $3m
Accidents in Mexico and Brazil left Williams with a repair bill stretching into multiple millions of dollars in order to be ready for this weekend's Las Vegas Grand Prix.www.espn.co.ukJames Vowles reveals recent crashes cost Williams a jaw-dropping seven-figure sum
James Vowles reveals eye-watering repair bill for Williams after recent heavy crashes.www.crash.net
Tässäkin tapauksessa mieluummin Kimi kuin Bottas. Oikein puistattaa kuinka kaavoihin kangistunut olenkaan.Tulee kyllä olemaan outoa nähdä Bottas seisoskelemasssa Toton selän takana kisaviikonloppuina tuijottelemassa monitoreihin. Ei toki olisi mikään ihan älytön ihme, jos Kimi Antonellillä ei riittäisikään pää/taidot Mersun edellyttämälle tasolle. Toki vaihdos vaatisi varmaan kymmenen+ kisojen mokailut.
Aika kova, jos näin kävisi.Näinköhän Andretti (GM) talli toteutuu F1:ssä ja mukana jo kaudella 2026. Huhuissa on, että asia julkistettaisiin jo ensiviikolla.
Formula 1 expected to expand grid to 11 teams as early as next week for Cadillac to enter in 2026
Formula 1 is expected to approve grid expansion for an 11th team originally started by Michael Andretti as early as next week.apnews.com
Ehkä Bottas voisi saada vielä paikan takaportin kautta RedBullille, kun Perez ajellut "kuin hotten totti ja RedBullin tallista potkut otti" Jopea lainatakseni.Itse toivon että Kimi saa kenkää, tai joku sopiva loukkaantuminen että muutamia kuukausia sivussa, jotta Bottas saa pallin ja napsii voittoja Mersulla.
"There will be a meeting after Abu Dhabi and the result of this meeting will be presented to the shareholders and they will then decide what the driver situation for both teams will look like for next year," team advisor Helmut Marko told ORF.
Sellaiseen spekulaatioon olen törmännyt että nimenomaan voisi liittyä siihen tuulitunneliaikaan joka on aika merkittävässä roolissa kun menee säännöt uusiksi ja autot suunnitellaan alusta asti uusiksi.Onkohan tämä Red Bullin kuvio ihan suunniteltu juttu? Mietin vaan että mitä hyötyä tallimestaruudesta edes on nykyään?
Kuljettajien mestaruudella luodaan sankaritarinaa ja saadaan medianäkyvyyttä ja sponsoreita. Tallimestaruutta ei juurikaan muualla hehkuteta kuin ehkä tallin sisäisesti. Siitä saa toki rahaa, mutta kun on tuo kulukatto, niin näkyisikö se raha edes missään? Mestaruudella menettää kyllä tuulitunneliaikaa, joka on ehkä arvokkaampaa kuin raha tässä tapauksessa. Kun sitä rahaa ei kuitenkaan saa käyttää kulukattoa enempää, ja noilla talleilla kyllä rahoitusta riittää siihen kulukattoon asti muutenkin. Eli onko tuo tallimestaruus huipputallille lopulta pelkkä rasite joka rajoittaa auton kehitystä?
Vaikea kuvitella miksi osakkeenomistajat haluaisivat pitää Perezin, vaikka kuinka toisi rahaa talliin.
Edit. HIDAS
Osakkeenomistajat päättävät kuskin? Vaikea kuvitella miksi osakkeenomistajat haluaisivat pitää Perezin, vaikka kuinka toisi rahaa talliin.
Jos ja kun tallin omistaa tuo juoma yhtiö jonka ydintoimintaa tuntuu kuuluvan urheili viihde, näkyvyys. Kuinka paljon Perez sitä tuo, ja sen lisäksi sillä on niitä omia tukijoita. Jos kyse on hänen arvosta tuolla markkinalla niin mitä vaihtoehtoja Red Bullilla on, siis sellaisia jotka toisivat sitä markkinointi hyötyä, ja parempaa menestystä radalla. (Jos Bottas sanonut että siellä ei kaikki pidä hänestä, niin ehkä Valtteri ei ola latino markkinoilla kovinkaan arvokas)No osakkeenomaistajathan nimenomaan ovat niitä mitkä ovat sen rahan perässä.
Onkohan tämä Red Bullin kuvio ihan suunniteltu juttu? Mietin vaan että mitä hyötyä tallimestaruudesta edes on nykyään?
Kuljettajien mestaruudella luodaan sankaritarinaa ja saadaan medianäkyvyyttä ja sponsoreita. Tallimestaruutta ei juurikaan muualla hehkuteta kuin ehkä tallin sisäisesti. Siitä saa toki rahaa, mutta kun on tuo kulukatto, niin näkyisikö se raha edes missään? Mestaruudella menettää kyllä tuulitunneliaikaa, joka on ehkä arvokkaampaa kuin raha tässä tapauksessa. Kun sitä rahaa ei kuitenkaan saa käyttää kulukattoa enempää, ja noilla talleilla kyllä rahoitusta riittää siihen kulukattoon asti muutenkin. Eli onko tuo tallimestaruus huipputallille lopulta pelkkä rasite joka rajoittaa auton kehitystä?