maar ne aikoo tehdä moottoreita?
Jotain kokemusta hybrideistä löytyy.
Audi R18 e-tron quattro | Audi MediaCenter (audi-mediacenter.com)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
maar ne aikoo tehdä moottoreita?
Ja jottei mene pelkästään meemeilyksi, niin Toto sanoi Suzukassa rajanneensa potentiaaliset ehdokkaat 1–3 kuljettajaan. Vettelinkin nimi on noussut esille.
Tästä on ulkomaisissa medioissa huhuja liikkeellä, että kysymyksessä olisi itseasiassa Verstappen, Antonelli ja Alonso. Verstappenin siirtoon Mersulle ei kyllä jaksa uskoa millään. Nuo kaksi jälkimmäistä voi toteutuakkin. Itse toivon eniten sitä, että Alonso pääsisi Red Bullille (jonne nähtävästi kovasti ainakin yrittää). Tiedän, että ohkanen on sauma, mutta saatais takuulla nähdä Tappenin ja Alonson välillä kunnon vääntöä. Pitää toivoa Perezille huonoja kisoja.Eivätköhän nuo 3 ole Sainz, Alonso ja Vettel. Vettelin comeback kelpaisi kyllä. Sainz voisi saada Perezin paikan ja Alonso pysyä Astonilla.
Jostain kanssa olen antanut itseni ymmärtää että Toto haluaa vielä jonain päivänä Verstappenin. Itse en kuitenkaan usko että Max olisi siirtymässä ainakaan ennen 2026.Tästä on ulkomaisissa medioissa huhuja liikkeellä, että kysymyksessä olisi itseasiassa Verstappen, Antonelli ja Alonso. Verstappenin siirtoon Mersulle ei kyllä jaksa uskoa millään. Nuo kaksi jälkimmäistä voi toteutuakkin. Itse toivon eniten sitä, että Alonso pääsisi Red Bullille (jonne nähtävästi kovasti ainakin yrittää). Tiedän, että ohkanen on sauma, mutta saatais takuulla nähdä Tappenin ja Alonson välillä kunnon vääntöä. Pitää toivoa Perezille huonoja kisoja.
Vetteliä en niin kovin kaipaa takaisin. Oli itselle Bulli vuosien jälkeen jotenkin hajuton ja mauton kuski.
Tästä on ulkomaisissa medioissa huhuja liikkeellä, että kysymyksessä olisi itseasiassa Verstappen, Antonelli ja Alonso. Verstappenin siirtoon Mersulle ei kyllä jaksa uskoa millään. Nuo kaksi jälkimmäistä voi toteutuakkin. Itse toivon eniten sitä, että Alonso pääsisi Red Bullille (jonne nähtävästi kovasti ainakin yrittää). Tiedän, että ohkanen on sauma, mutta saatais takuulla nähdä Tappenin ja Alonson välillä kunnon vääntöä. Pitää toivoa Perezille huonoja kisoja.
Vetteliä en niin kovin kaipaa takaisin. Oli itselle Bulli vuosien jälkeen jotenkin hajuton ja mauton kuski.
Itse taas pidän mahdollisena, että jos isä-Stroll haluaa voittaja-auton hinnalla millä hyvänsä ja lyö tarpeeksi dollareita tiskiin niin Newey saattaisikin käydä hakemassa tuolta hyvän bonuksen eläkerahastoon.En kyllä usko Newey siirtymiseen Aston Martinille. Alonsohan itse kommentoi mersu huhuja että miksi hän sinne haluaisi kun ovat hitaampia kuin nykyinen tiimi
Mitään tietoahan mulla ei mistään ole, kunhan spekuilen mutta aika moni asia on ostettavissa jos tarpeeksi maksaa, miksei myös Newey.
Muistaakseni jostain olen lukenut tai ehkä Youtube -videolla kuullut, että Mersulla olisi ollut aikoinaan paikka napata Verstappen mutta Max meni/jäi Red Bullille, koska siellä pääsi heti ajamaan F1 -autoa (Toro Rosso).Olisi jonkinlainen muutos Mersun politiikassa että ottaisivat kokemattoman kuskin.
Hörön lörön löö. Antonelli ei tule ikinä ajamaan ensi kaudella Mersulla tai missään muussakaan F1 tallissa.Muistaakseni jostain olen lukenut tai ehkä Youtube -videolla kuullut, että Mersulla olisi ollut aikoinaan paikka napata Verstappen mutta Max meni/jäi Red Bullille, koska siellä pääsi heti ajamaan F1 -autoa (Toro Rosso).
Nyt Totolla olisi sitten kiire istuttaa Antonelli F1 -autoon, ettei toista samaa virhettä jos Antonelli onkin "seuraava Verstappen". Henkilökohtaisesti en usko, että on mutta tuossa olisi mahdollinen motiivi muutokselle Mersun politiikassa. Toto kun ei kuitenkaan voi yksipuolisesti vaan työntää kuskeja Williamsillekaan.
Hörön lörön löö. Antonelli ei tule ikinä ajamaan ensi kaudella Mersulla tai missään muussakaan F1 tallissa.
Antonelli ajaa siellä missä Toto niin päättää kuten Verstappenkin ajoi siellä missä Red Bull päätti. Noiden sopimuksissa on sellaiset sanktiot ettei niistä selviä edes rahalla.
Renault tai siis Alpine ei ole mikään Mersu tai Red Bull joka kiinnittää kaverit alle 10 vuotiaana ja maksaa isot rahat heidän urasta.Ja vähän niinkuin Piastri ajaa siellä missä Renault päätti? Verstappen karkeasti ottaen kulki omalta kannaltaan muutenkin sen parhaan tarjolla olleen reitin, oli se sitten Red Bullin päättämä tai ei.
Hyvä juttu että Oviedon ohjus jatkaa uraansa edelleen.![]()
Eipä nyt mikään hirveä ylläri. Mies on matalalla kynnyksellä nostanut kytkintä aina kun olosuhteet eivät ole miellyttäneet. Parhailla on vara valita. Ikääkin jo 65v että elälöityminenkin tai pienemmän roolin hakeminen jostain ihan muualta täysin mahdollista. Eikö mies ole usein ilmaissut kiinnostustaan urheiluveneisiin?Newey olisi lähdössä, näin sanotaan.
![]()
Newey set to leave Red Bull F1 team
www.autosport.com
Ollut kolmessa eri tallissa( Williams,McLaren ja RB ) -90 luvulla alkaneen uran aikana että ei nyt oikein voi sanoa että on matalalla kynnyksellä nostanut kytkintä.Eipä nyt mikään hirveä ylläri. Mies on matalalla kynnyksellä nostanut kytkintä aina kun olosuhteet eivät ole miellyttäneet. Parhailla on vara valita. Ikääkin jo 65v että elälöityminenkin tai pienemmän roolin hakeminen jostain ihan muualta täysin mahdollista. Eikö mies ole usein ilmaissut kiinnostustaan urheiluveneisiin?
Kiva, osasit linkin copypastettaa. Oliko sulla jotai sanottavaakin ko. asiasta?![]()
Valtteri Bottakselle tyly uutinen – Audi-unelma murskaksi
Audi on mylläämässä Sauberin kuskikokoonpanon.www.is.fi
Saksalainen tv-kanava Sport1 kertoo, että Hülkenbergin monivuotisesta sopimuksesta puuttuvat enää allekirjoitukset.
Mediatietojen mukaan Hülkenberg vaihtaa tallia tämän kauden jälkeen. Kokenut saksalainen ajaa toista kauttaan Haasilla.
HÜLKENBERGIN siirto heikentäisi entisestään Valtteri Bottaksen toiveita jatkaa F1-uraansa. Audi, joka alkaa pyörittää Sauberin tallia 2026, haluaa kuskinsa talliin jo ensi kaudeksi. Hülkenbergin tallikaveriksi Audin johtohahmot haluavat ennen kaikkea Carlos Sainzin, jonka paikan Ferrarilla Lewis Hamilton nappasi. Asiasta kertoo muun muassa Racingnews365-sivusto.
Kiva, osasit linkin copypastettaa. Oliko sulla jotai sanottavaakin ko. asiasta?
Voi sitä nyt muutaman sanan yhteenvedon kertoa mitä linkin takana kerrotaanEipä riitä itsellä tiedot kommentoida sen enempää tuota kun ei ole sellaisia lähteitä että olisi sisäpiirin tietoa.
Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan tuolileikki F1 kisakuskien paikoista ensi kaudelle alkaa olla siinä vaiheessa, että taitaa olla todennäköistä jo ettei ensi kaudella yksikään suomalainen aja F1 kisakuskina missään tallissa.
No eipä tuossa linkissä mitään uutta selviä, samoja vanhoja huhuja. Ehkä parin vuoden päästä selviää mitä oikeasti on meneilläänHorner case ilmeisesti vaikuttanut päätökseen. No, huhuja/spekulaatioitahan nämä vielä on mutta harvemmin savua ilman tulta.
![]()
Adrian Newey: Red Bull design chief to leave over Christian Horner allegations
Red Bull design chief Adrian Newey is to leave the team in the wake of the controversy involving allegations about team principal Christian Horner.www.bbc.com
Mihin Sainz sit menis? Väittäisin olevan kuitenki "kuumempi" ja halutumpi kuski kuin Bottas.Tosiaan jos Saintz ei tule, niin miksi Bottas ei jatkaisi toisessa autossa. Audi ei tarvitse rahaa Kiinasta tms joten Zhoutakaan ei tarvitsisi pitää vain siitä syystä.
Ollut kolmessa eri tallissa( Williams,McLaren ja RB ) -90 luvulla alkaneen uran aikana
Unohtamatta Leyton House Racing:ä 1990.Ollut kolmessa eri tallissa( Williams,McLaren ja RB ) -90 luvulla alkaneen uran aikana että ei nyt oikein voi sanoa että on matalalla kynnyksellä nostanut kytkintä.
Aikamoista paskapuhetta sinulta. Pitkää uraa on herra painanut eikä ole talleja vaihdellut kuin sukkia vaikka koko ajan on sadellut miljoonadiilejä joka puolelta.Eipä nyt mikään hirveä ylläri. Mies on matalalla kynnyksellä nostanut kytkintä aina kun olosuhteet eivät ole miellyttäneet. Parhailla on vara valita. Ikääkin jo 65v että elälöityminenkin tai pienemmän roolin hakeminen jostain ihan muualta täysin mahdollista. Eikö mies ole usein ilmaissut kiinnostustaan urheiluveneisiin?
Sainz menee Mersulle, 100% varma tieto by minä.Mihin Sainz sit menis? Väittäisin olevan kuitenki "kuumempi" ja halutumpi kuski kuin Bottas.
No niin oli siellä neljäski, unohtu. No kuitenkin melko paksu väitös tuo että vaihtaa työnantajaa heti kun olosuhteet ei miellytä.Unohtamatta Leyton House Racing:ä 1990.
Hulkki Sauberiin. Korvaako Bottaksen? Kuskina Hulkkina nyt ei mikään ihmeellisyys ole Bottakseen verrattuna, mutta voi olla halvempi.
Vaikka formuloissa usein sanotaankin, että markkinoilla olet yhtä hyvä kuin viimeisin kisasi, niin toivoisi (tai sinivalkoisin lasein luulisi), että noi pomot osaa ottaa huomioon absoluuttisen tuloksen lisäksi sen kaluston ja muut tekijät, jotka vaikuttavat mahdollisiin huonoihin sijoituksiin.Miten olis Bottaksella paluu Williamsille? Varmasti aiheuttaisi vähemmän tuhoa autolle kuin Sargeant.
Harmillisesti tänä vuonna huono tuuri vainoaa kisasta toiseen, ja kenties jatkuu läpi kauden, eli käytännössä Bottaksen arvo kuskina perustuu vanhoihin näyttöihin.
Itse olen jo henkisesti valmistautunut siihen, että suomalaisten taru päättyy, tai ainakin taukoaa F1sissä.
Miten olis Bottaksella paluu Williamsille? Varmasti aiheuttaisi vähemmän tuhoa autolle kuin Sargeant.
Harmillisesti tänä vuonna huono tuuri vainoaa kisasta toiseen, ja kenties jatkuu läpi kauden, eli käytännössä Bottaksen arvo kuskina perustuu vanhoihin näyttöihin.
Itse olen jo henkisesti valmistautunut siihen, että suomalaisten taru päättyy, tai ainakin taukoaa F1sissä.