F1 Yleiskeskustelu

Toki jos massimies niin voi pitää sellaiset hiukset kun huvittaa jos ei tarvitse plebejen arvostuksesta välittää. Meillä köyhillä eri juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Ottaakohan Valtsu tuon entry-biisikseen. Vähän pimppi-lookkia vaan lisäksi layoutiin ja alistaa kaikki jo saapuesaan areenalle.
 
Hornerin pöytänumero AutoSportin tilaisuudessa :lol: Pientä kujeilua vai pelkkää sattumaa :hmm:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämähän olikin jo tiedossa, mutta nyt varmaa. Kaudella 2023 on 6 sprinttikisaa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


E: Plussaa siitä ettei noita sprinttejä ajeta kaikkia jenkeissä jota vähän ounastelin pelonsekaisin tuntein...
 
Viimeksi muokattu:
Talouslehdessä oli artikkeli Toto Wolffista, maksumuurin takana tosin.


Seuraava kohta pisti silmään. Tuntuu, että tuohon "heimoon" ei sisällytetty Bottasta.

Wolffin mielestä virheiden analysointi ei saisi johtaa syyllistämiseen. Todellakin Wolff kannattaa syyllistämätöntä kulttuuria ja tukee – hyvin julkisesti – niitä, jotka tekevät virheitä. Puhuessaan tiiminsä jäsenistä hän kutsuu heitä usein ”heimokseen” ja puolustaa heitä vankkumattomasti.
 
Jost Capito jättää tallipäällikön tehtävät:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kuka tilalle?

Olikos se tämän kaverin sijoitusyhtiö mikä osti koko tallin, tai ainakin suurimman osan siitä pari vuotta sitten?
 
Jost Capito jättää tallipäällikön tehtävät:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kuka tilalle?

Olikos se tämän kaverin sijoitusyhtiö mikä osti koko tallin, tai ainakin suurimman osan siitä pari vuotta sitten?

Eikös joo, varmaan tajusi, miten paljon toi homma vie aikaa, joten vetäytyy taka-allalle pyörittää masseja ja joku puuhakkaampi pääsee vetään tallia.
 
Talouslehdessä oli artikkeli Toto Wolffista, maksumuurin takana tosin.


Seuraava kohta pisti silmään. Tuntuu, että tuohon "heimoon" ei sisällytetty Bottasta.

Juu huomas hyvin vuosi sitten, kun about 5 minuuttia siitä kun Bottas keskeytti varikon kesähessun vuoksi kakkospaikalta Monacosta.
Oli Toto jo 100% varma että syy on siinä että Bottas ajoi kokonaiset 5cm liian pitkälle ja sen takia pultti hiottiin pyöreäksi.
Kun taas heti seuraavassa kisassa Bakussa Hamilton itse unohtaa vaihtaa jarrut lämmittelykierroksen asetuksista kisamoodiin, jonka takia uusintalähdössä tiputtiin kakkospaikalta viimeiseksi.
Tämä oli puolestaan Toton mukaan suunnitteluvirhe autossa ja vastuussa oleva insinööri saa kuulla kunniansa. Mutta kuski joka itse unohti asetukset väärään asentoon, ei ollut mitenkään syyllinen asiaan.

Että juu, tuskin tuohon "heimoon" Bottasta tosiaan laskettiin.
 
McLarenin pomoista Seidl olisi siirtymässä Audin listoille. Ilmeisesti korvaamaan Vasseurin, jota huhuissa viety Ferrarin päälliköksi.
 
Räikkönen näköjään Samsung Galaxy mainoxissa nyt, niin hain Googlella että voittiko se F1-mestaruutta koskaan kun en muistanut ja 2007 oli niin näemmä tehnyt, hyvä. Mutta mikä siinä Googlen esittelyssä pisti silmään oli herran pituus; 175 cm..? Kaverin kanssa kerran hänet läheltä siviilissä nähneenä, olimme molemmat sitä mieltä että 160 cm korkeintaan. Vai onko sille tullu kasvupyrähdys joskus 30+ ikävuoden jälkeen? Hehe.
 
Eihän Räikkönen mikään hirveän lyhyt( F1 kuljettajaksi ) ole. Kuvassa Räikkönen, Montoya ja Alonso vuonna 2005. Alonso ja Montoya molemmat n.171cm ja onhan Räikkönen pidempi


1670916194552.png


E: Onhan Kovalainenkin pidempi kun Alonso tai Montoya, 172cm
 

Liitteet

  • 1670916193737.png
    1670916193737.png
    1,9 MB · Luettu: 9
Myös Sauberilla vaihtuu tallipäällikkö. Mielenkiintoinen kohta lähteä kun Fred ollut kuitenkin itse järkkämässä Audia Sauberin kelkkaan.

Jostain luin huhuja että Fred olisi menossa Ferrarin tallipäälliköksi.

 
Eipähän tarvi arvuutella kuka astuu Binotton tilalle, sen verran huhuja ollu tuosta Vasseurin siitymisestä Ferranin tallipäälliköksi. Toki ne on huhuja.
 
Nyt on huhut vahvistettu, eli Vasseur siirtyy Ferrarille.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
En kyllä näe että voi pärjätä tuolla tallipäällikkönä, ei ole tarpeeksi kova.
 
En kyllä näe että voi pärjätä tuolla tallipäällikkönä, ei ole tarpeeksi kova.
Voi pärjätä juuri siitä syystä että ottaa vähän rennomman lähestymistavan koko touhuun. Tuntuu että Ferrarin tallipääliköillä aina paskat housussa kun tulee valmistajan suunnalta niin paljon paineita, mutten jotenkin usko että Vasseur ottaa liikaa itseensä näitä paineita.
 
Tarkoitin kovuutta sillä että italialaiset/alaiset tuolla vaativat upseerimaisen määrääjän jotta hommat tulee tehtyä. Onko Vasseurista huutamaan ja puimaan nyrkkiä jos paikka tulee.
 
Tarkoitin kovuutta sillä että italialaiset/alaiset tuolla vaativat upseerimaisen määrääjän jotta hommat tulee tehtyä. Onko Vasseurista huutamaan ja puimaan nyrkkiä jos paikka tulee.
Ei ne italialaiset tarvitse mitään muuta kuin syntipukin. Istuuhan siellä vieläkin stategiapuolen kaveri töissä ja tallipäällikkö lähti pihalle.
 
Omasta mielestä Ferrarilla on ollu tasan 2 tallipäällikköä jotka on ollu kovia. Todt ja wanha kunnon "Rauta-Mauri", näistä varsinki Maurilla oli sellainen ulkoinen habitus, että vastaan ei uskaltaisi sanoa.

En nyt muista lähtikö Maurizio ihan itse Ferrarilta, hänen aikaan kuitenki Ferrari taisi sijoittua joka kausi toiseksi WCC.
 
Omasta mielestä Ferrarilla on ollu tasan 2 tallipäällikköä jotka on ollu kovia. Todt ja wanha kunnon "Rauta-Mauri", näistä varsinki Maurilla oli sellainen ulkoinen habitus, että vastaan ei uskaltaisi sanoa.
Paitsi, että oli kyllä oikeasti todella sympaattinen persoona. Varmasti voisi vastaankin sanoa ja kuuntelisi oikein hyvin. Itsekin olen kova Mauri-fani, teki hemmetin hyvää työtä huolimatta puutteistaan teknisessä osaamisessa. Osasi olla kaikkien tukena vain läsnäolollaan.
 
Paitsi, että oli kyllä oikeasti todella sympaattinen persoona. Varmasti voisi vastaankin sanoa ja kuuntelisi oikein hyvin. Itsekin olen kova Mauri-fani, teki hemmetin hyvää työtä huolimatta puutteistaan teknisessä osaamisessa. Osasi olla kaikkien tukena vain läsnäolollaan.

Piti itsekin lisätä tuohon viestiini myös tuo, että oli kyllä symppis ja osasi näyttäytyä myös rentona. Jotenkin Binotto varsinkin on ollu jotenki tosi jäykän oloinen, johtuen varmasti pitkälti tallin mokailuista yms.

Sinänsä hauska ilmestys tuo Binotto, jos kaverin kansalaisuutta pitäisi arvata nimen ja kuvan perusteella(tuntematta/tietämättä kuka on kyseessä) niin veikkaisin, että 70% vähintään väittäisi kaverin olevan Italialainen.
 
Piti itsekin lisätä tuohon viestiini myös tuo, että oli kyllä symppis ja osasi näyttäytyä myös rentona. Jotenkin Binotto varsinkin on ollu jotenki tosi jäykän oloinen, johtuen varmasti pitkälti tallin mokailuista yms.

Sinänsä hauska ilmestys tuo Binotto, jos kaverin kansalaisuutta pitäisi arvata nimen ja kuvan perusteella(tuntematta/tietämättä kuka on kyseessä) niin veikkaisin, että 70% vähintään väittäisi kaverin olevan Italialainen.
Binotto on insinööri eikä tunnetusti ole mitään supliikkimiehiä. Minusta tämän tyyppinen henkilö ei oikein voi toimia tallipäällikkönä koska siellä on niin paljon politiikkaa ja vaikutustyötä. Muistatteko Binotton ajalta yhtään casea joka olisi painettu Ferrarin johdolla läpi?
 
Viimeksi muokattu:
Periaatteessa tallipäällikön pitää uskaltaa sanoa vastaan myös ylöspäin, vaikka firman korkeimpaan johtoon asti.
 
McLaren ylensi Andrea Stellan tallipäällikökseen.

Jos oikein lasken niin Williams on tällä hetkellä ainoa talli jolla ei ole vielä ensi vuodelle tallipäällikköä.


 
Valtsulla valmiiksi nyt germaanit pornoviikset niin kyllä sopii saksalaisjohtoiseen/omisteiseen talliin.
 
Onkos missään ollut jotain huhuja Williamsin tulevasta tallipäälliköstä?
 
Mick Schumacher Mersun varakuskiksi. Tämähän ei ollut mikään yllätys, siihen malliin Toto oli jo aikaisemmin puhunut.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämä sopinee tänne.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tätä on jumpattu nyt huolella. Andretti ja GM sopineet yhteistyösopimuksen ja F1 osallistuttaisiin, jos osallistutaan, Cadillac Racing -nimellä.

Moottorit ostettaisiin joltain nykyiseltä valmistajalta.

 
Tätä on jumpattu nyt huolella. Andretti ja GM sopineet yhteistyösopimuksen ja F1 osallistuttaisiin, jos osallistutaan, Cadillac Racing -nimellä.

Moottorit ostettaisiin joltain nykyiseltä valmistajalta.

Aika kova, jos toteutuu!

Tosin jännä, että GM pistää nimensä mukaan, mutta ostomoottorit.
Kertonee siitä, että F1-koneet ei oo ihan joka nyrkkipajan juttu?
 
Kertonee siitä, että F1-koneet ei oo ihan joka nyrkkipajan juttu?

Kertonee ehkä enemmän siitä, ettei monikaan halua/voi lähteä kehittämään moottoria koska kustannukset. 10 tallia ja 4 moottoria; RB(Honda), Ferrari, Mersu ja Renault.

Ja juu, ei varmasti joku Latelan nyrkkipaja rakenna moista mooottoria :lol:
 
Jotenkin voisi odottaa että joku jenkki tai korealainen voisi mukaan lähteä. Ei ole helppoa mutta kyllä siellä rahaa on. KIA tai GM urheilullisine merkkeineen. GM oli vissiin erottamassa Corvettea erilleen joten olisiko siinä? Ja KIA:llahan on M-Sportilta äijjää hommissa niin olisi sielläkin vähän racing-kokemusta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 342
Viestejä
4 927 472
Jäsenet
79 345
Uusin jäsen
nikez96

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom