- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 6 846
Kerrotko asiantuntija meille onko Mika Häkkisellä fetissi vanhempiin vai nuorempiin naisiin?Niin, ennen Max deittaili samanikäisiä instagram malleja. Nyt seurustelee 10 vuotta vanhemman Kelly Piquetin kanssa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerrotko asiantuntija meille onko Mika Häkkisellä fetissi vanhempiin vai nuorempiin naisiin?Niin, ennen Max deittaili samanikäisiä instagram malleja. Nyt seurustelee 10 vuotta vanhemman Kelly Piquetin kanssa.

Ja se on sitte fetissi vanhempiin naisiin?Niin, ennen Max deittaili samanikäisiä instagram malleja. Nyt seurustelee 10 vuotta vanhemman Kelly Piquetin kanssa.
Tuskin kumpaakaan, vaikka Erja oli kyllä useamman vuoden vanhempi ja nykyinen on nuorempi.Kerrotko asiantuntija meille onko Mika Häkkisellä fetissi vanhempiin vai nuorempiin naisiin?![]()
Mielummin aikuinen nainen kuin julkisuudenhakuisia keikistelijöitä. Tietysti torpeedoa joutuu sietämään siinä sivussa nykyisen kanssa. Hieman taas lähtee jutut laukalle, joten eiköhän jätetä tähän.Niin, ennen Max deittaili samanikäisiä instagram malleja. Nyt seurustelee 10 vuotta vanhemman Kelly Piquetin kanssa.
Samaa kasvua huomasin itsekin kauden 2018 aikana ja 2019 kasvoi edelleen ja oli paljon analyyttisempi. Viime vuonna meni jo aikuiskuskista, kiukuttelu jäi täysin pois. Selkeä tähtäin oli jahdata mersuja ja iskeä, kun epäonni tai huonot säädöt kohtasi johtotähtiä.Max Verstappen kasvoi paljon henkisesti Monacossa 2018, kun veti aika-ajon itse kaiteisiin ja tallikaveri voitti kisan.
Mutta sitä ihmettelen, että tyttöystävät on vaihtunut vanhempiin. Max on fetissi vanhempiin naisiin?
Pitää muistaa että Max oli ihan teini kun aloitti formuloissa, nyt aikuinen.Samaa kasvua huomasin itsekin kauden 2018 aikana ja 2019 kasvoi edelleen ja oli paljon analyyttisempi. Viime vuonna meni jo aikuiskuskista, kiukuttelu jäi täysin pois. Selkeä tähtäin oli jahdata mersuja ja iskeä, kun epäonni tai huonot säädöt kohtasi johtotähtiä.
Vaikuttaisi tajunneen jotain kauden 2018 aikana ja potentiaalisena kiukutteluhetkinä osasi pitää suunsa kiinni ja tunnustaa epäonnistumisensa syyn.
F1-sarjan johdossa hiljattain aloittanut Stefano Domenicali vahvisti RacingNews365:n mukaan italian yleisradioyhtiön Rain Radio 1 -kanavalle, että yksityiskohtia hiotaan parhaillaan ja asiat on tarkoitus saada sovittua ensi viikon Imolan kisaviikonloppuun mennessä.

Ferrari ajellu testejä?
En äkkiä löytäny tarkempaa infoa mistä on kyse, ei ainakaan kuvauspäivästä(100km). Ilmeisesti Fioranon rata kyseessä sillan ja "varikon" sijainnin perusteella.
E: Kyseessä on ilmeisesti 2018 kauden auto etusiiven perusteella ja pohjalevykin on vanhoilla säännöillä. Osaako joku sanoa kuinka paljon tiimit saa testata, tai ajaa(ei kait noissa saa olla yhtään uutta osaa kuluvan kauden autosta?), tuolla vanhemmalla kalustolla?
www.motorsport.com
Hamilton yritti leikkiä hauskaa. Katsonu vissii nuorempien juttuja. Mut, meh. En kyl oikein ymmärtänyt.
www.motorsport.com
Miamiin rakennetaan uusi rata ja se on alustavasti mukana 2022 kalenterissa.
Hamilton yritti leikkiä hauskaa. Katsonu vissii nuorempien juttuja. Mut, meh. En kyl oikein ymmärtänyt.
Sitä kohtaa, missä piti nauraa. :tonninseteli:Et ymmärtänyt? Mitä kohtaa?
Itse kyllä ymmärsin, ei se tosin näin yli kolmekymppiselle mitään naurun purskahduksia tuonut.
Jatkossa sääntöjen artikla 46.2 pätee vain lämmittelykierrokseen, jonka jälkeen autot starttaavat kisaan täysin paikaltaan.
Jos Räikkösen kokema tilanne tapahtuu uudelleen, eli kisaa jatketaan lentävällä lähdöllä, kuljettaja saa jatkaa ajamista paikalla, jolla tämä oli ennen turva-auton valojen sammumista. Rangaistusta ei siis tule, vaikka kuljettaja olisi "väärällä” paikalla.
www.autosport.com
Jos aina kysyttäisiin faneilta ja toimittaisi sen mukaan, niin koko sarjaa tuskin enää edes olisi. Näkisin, että tässä on potentiaalia, vähemmän testailua enemmän kisaamista ja tiimejä saattaa alkaa kiinnostamaan enemmän sekin, miten se auto toimii toisen perässä. Katsotaan miten käy.On tämä perseestä. Faneilta kysyttiin joku vuosi sitten sprinttikisoista, ja kanta oli aika yksimielinen
![]()
![]()
Full Formula 1 fan survey results revealed
Complete results of the global Formula 1 fan survey carried out by AUTOSPORT, F1 Racing and Motorsport News earlier this yearwww.autosport.com
Nyt sitten käy niin, että sprinttikisoissa sattuu ja tapahtuu, F1 pääsee klikkiotsikoihin, Liberty Media haistaa dollarit ja jyrää sprinttikisat jokaiseen viikonloppuun ensi kaudeksi. Ja minä kun toivoin, että 2022 päästäisiin eroon DRS:stä.

Laita nyt ihmeessä perustelua, että mikä siinä hiertää?Mikä tämän kokeilun idea on? Hirveätä paskaa se on ainakin.
Koko homma.Laita nyt ihmeessä perustelua, että mikä siinä hiertää?
Aika nollapostauksia nämä. Lähinnä tarkoitin, että jos voisit vähän avata yksityiskohtia, että mitkä asiat tässä hiertää?Koko homma.
että mitkä asiat tässä hiertää?
Joo, kyllähän tässä sarjassa pitäisi ennenkaikkea saada nämä perusasiat kuntoon, ennenkö lähdetään kokeilemaan yhtään mitään lisää.Minä ainakin olen hyvin skeptinen tosta sprinttisetistä.
Veikkaan, jotta käytännössä lopputulos on että perjantain harkat on todellisuudessa koko viikonlopun aika-ajot ja sprinttikisan ekassa mutkassa tulee rytisemään aina, koska se tulee olemaan käytännössä ainut ohitusmahdollisuus.
Lause, jota on toisettu pari vuosikymmentä joka kauden jälkeen.Toivottavasti ensivuoden sääntömuutokset auttaisivat viemään kisaamista parempaan suuntaan.
Ei lajin viihdyttäväksi tekemisessä ole mitään väärää. Täälläkin joka kisan jälkeen valitetaan, miten tylsää oli. On elitististä ajatella, että F1 olisi jotenkin muita urheilusarjoja tärkeämpi tai suurempi, se on vain yksi urheilusarja muiden joukossa ja samalla tapaa kamppailee silmäpareista kuin muutkin.DRS:n voisi myös heivata hiuksista vittuun.
Lajia viedään koko ajan enemmän ja enemmän pleikkaripelien suuntaan, tämän pitäisi olla rata-autoilun kuninkuusluokka. Jos nuoriso ei sitä jaksa katsoa, niin mitä sitten? Ei ne jaksa muutenkaan mitään katsoa viittä minuuttia pidempään.
Sohaisen tässä tikulla kusiaispesää, mutta samalla tavalla kun DRS toi keinotekoisesti lisää ohituksia oltais samalla voitu tuoda lisäpainot autoihin tasapainottamaan tilannetta. Nuohan on ainaki olleet jossain sarjassa käytössä ja jos oikein muistan niin kisat ja aika-ajot huomattavasti tasaväkisempiä(voin kyllä muistaa väärin).
No joo, en nyt tietenkään tarkoita että F1 pitäisi automaattisesti olla muiden sarjojen yläpuolella, monissa muissa sarjoissa näkee oikeasti paljon parempaa kisaamista. Tuntuu vaan kovin muoviselta kokeilulta nämä sprintit saada parempaa kisaamista. Parasta olisi jos autoilla voitaisi kunnolla seurata edellä ajavaa ja ohittaminen olisi mahdollisimman vaikeaa, ei vain siipi auki ohi siirtymistä, mitä se enimmäkseen nykyään on.Ei lajin viihdyttäväksi tekemisessä ole mitään väärää. Täälläkin joka kisan jälkeen valitetaan, miten tylsää oli. On elitististä ajatella, että F1 olisi jotenkin muita urheilusarjoja tärkeämpi tai suurempi, se on vain yksi urheilusarja muiden joukossa ja samalla tapaa kamppailee silmäpareista kuin muutkin.
Varmaan näillä auton valmistajilla, mersu ja kumppanit ei olisi hirveästi kiinnostusta lyödä miljoonia auton kehitykseen, jos siitä rankaistaan lisäpainoilla, kun on kehittänyt paremman auton kuin muut.
F1:siin on aina kuulunut tää, että joku talli on parempi kuin muut, mutta ei sen tarviis olla näin kauan kuin esim. mersu on nyt ollut. Tai Ferrari Schumin aikaan.
Miksei DRS voisi olla vapaasti käytössä, jos et ole Top 10?
Sitten Top 4-10 sijoilla olisi vaikka 2s DRS etäisyys?
Oikeeta kilpailua sen olla pitää. Jos voi ajaa lähellä niin normaalilla radalla voi ohittaa. Pitää toivoa, että ovat lyhentäneet tulevan viikonlopun DRS aluetta, taidolla ei ole muuten mitään merkitystä.Miksei DRS voisi olla vapaasti käytössä, jos et ole Top 10?
Sitten Top 4-10 sijoilla olisi vaikka 2s DRS etäisyys?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.