F1 2024 - Italian GP

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12 173
Vilander Salolle, "GT autolla olin itse tuolla podiumilla, mutta minä olin ykköspaikalla..." tms
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 620
Vasta katsoin kisan koosteelta. On kyllä kummallista tuo McLarenin touhu. Tarjottiin täydellinen tilaisuus ottaa kunnolla kiinni eroa Verstappeniin ja Red Bulliin. Miksi ihmeessä sallivat tuollaisen ensimmäisen kierroksen kärhämöinnin? Näytti siltä, että tulee osumaa mutta onneksi ”vain” tiputti Norriksen kaksi sijaa alaspäin. Täysin tarpeetonta kuitenkin tallin näkökulmasta. Ja miksi ihmeessä eivät vain loppuun todenneet tallin autojen vaihtavan sijoituksia mikäli Piastri ei pääse Leclercin ohi? Ymmärrän ehkä ettei voittoa haluta viedä mutta tuollaisen kakkossijan voisi ihan hyvin vaihtaa. Verstappenin voittaminen vaatisi kaiken mahdollisen niin tällainen toiminta antaa ymmärtää, että McLaren ei edelleenkään itse usko Norrisin mestaruuden mahdollisuuteen.
 
Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
240
Ite ihmettelin samaa, luulis että ennen kisaa sovittaisiin että eka kierros ajetaan puhtaasti ja keskitytään muiden takana pitämiseen eikä väkisin runnota tallikaverista ohi. Ei se Ferrarikaan tallipisteissä kaukana ole joten ehkä tallikavereiden välistä kisaamista kannattais kumminkin hiukan hillitä ennenkö tulee tuplakeskeytys ja hups vaan ferrarikin ilmoittautuu mestaruustaistoon :hmm:
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
5 548
Vasta katsoin kisan koosteelta. On kyllä kummallista tuo McLarenin touhu. Tarjottiin täydellinen tilaisuus ottaa kunnolla kiinni eroa Verstappeniin ja Red Bulliin. Miksi ihmeessä sallivat tuollaisen ensimmäisen kierroksen kärhämöinnin? Näytti siltä, että tulee osumaa mutta onneksi ”vain” tiputti Norriksen kaksi sijaa alaspäin. Täysin tarpeetonta kuitenkin tallin näkökulmasta. Ja miksi ihmeessä eivät vain loppuun todenneet tallin autojen vaihtavan sijoituksia mikäli Piastri ei pääse Leclercin ohi? Ymmärrän ehkä ettei voittoa haluta viedä mutta tuollaisen kakkossijan voisi ihan hyvin vaihtaa. Verstappenin voittaminen vaatisi kaiken mahdollisen niin tällainen toiminta antaa ymmärtää, että McLaren ei edelleenkään itse usko Norrisin mestaruuden mahdollisuuteen.
Totean vaan Andrea Stella from Italy and Ferrari... Ei mulla muuta.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 782
McLaren on vissiin luovuttanut kuljettajien maailmanmestaruuden tavoittelun. Käytännössä ojentavat sen Maxille että ole hyvä vaan, me ei edes yritetä. Ymmärrän että tallimestaruus on tärkeä, mutta kun olisi ainoa mahdollinen vaihtoehto nappaamaan se kuljettajien mestaruus muualle kuin Maxille. Ja vieläpä menettämättä yhtään tallipistettä. Win win. Mutta ei. Norriksella voisi olla nyt 10 pistettä enemmän.

Magnussenin 10 sekkaa ja pisteet korttiin ja ajokielto tuli kyllä aika heppoisesta tilanteesta. Mutta ehkäpä se karma iski kun aika-ajossa keplotteli itsensä jatkoon tahallisilla keltaisilla lipuilla. Vastaavasta on saanut pahempiakin rahnkkuja, vrt. Rascassen parkkeeraaja, mutta ehkä sitä voi katsoa läpi sormien kun kyse ei ole paalusta vaan seuraavaan osioon pääsemisestä.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
295
Taitaa tuokin asia olla muuttumassa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 620
Taitaa tuokin asia olla muuttumassa
Vähän herätään myöhässä. Norrisilla olisi ollut hyvät mahdollisuudet voittaa tämä kisa ilman Piastrin ohitusyritystä. Tällöin olisi tullut 10 pistettä enemmän tilille. Toki se aiempi voiton luovutus Piastrille maksoi myös sen 7 pistettä mutta kuvittelin sen olevan ”palkkio” loppukauden kuuliaisuudesta. Etenkin kun Norrisille selitettiin hänen tarvitsevan Piastria, mikä on toki totta mutta ei tällainen auta Norrista. Nyt ollaan edelleen siinä tilanteessa, että Norris tarvitsee käytännössä jokaisesta kisasta voiton ja nopeimman kierroksen voittaakseen mestaruuden täysin omin avuin (tai no joustovaraa on kai menettää nopein kierros yhdessä kisassa).
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
251 584
Viestejä
4 378 280
Jäsenet
72 824
Uusin jäsen
villisala

Hinta.fi

Ylös Bottom