Ihan oikein että otetaan käsittelyyn moinen pelleily. Vielä kun lopettaisivat sen polvistelun.
ala myöhemmin katsoa lähetystä jos noin koville ottaa polvistuminen. itse teen niin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan oikein että otetaan käsittelyyn moinen pelleily. Vielä kun lopettaisivat sen polvistelun.
Kymmenet miljoonat katsojat joutuu alkamaan katsomaan lähetystä myöhemmin sen takia kun yks mutu haluaa polvistella.. Onko se nyt sitten oikein?ala myöhemmin katsoa lähetystä jos noin koville ottaa polvistuminen. itse teen niin
Ennen kisaa tulee vaan hyvää infoa valmistautumisista yms, joita ei oikein viitsisi jättää väliin. Tietysti jos ei F1 kiinnosta kauheasti niin pelkällä kisan katsomisellakin pärjää.ala myöhemmin katsoa lähetystä jos noin koville ottaa polvistuminen. itse teen niin
Kaiken huippu kun Monzassa Ham ei ollut paikalla polvistelussa. Naurettavaa tuollainen polvistelu.Ihan oikein että otetaan käsittelyyn moinen pelleily. Vielä kun lopettaisivat sen polvistelun.
Hamilton on varmasti vain tyytyväinen, kun tämä asia saa näin paljon julkisuutta. Tuskinpa tuolta on niin isoja sakkoja tulossa, että Hamiltonin talous siihen kaatuisi. Vai kenelle nuo sakot sitten mahdetaan määrätä? Ja pääseepä marttyyriksi sitten.Hamilton on ite rasisti joutas vankilaan. Luulee olevansa niin saatanan jeesus..
F1-mestari Lewis Hamilton joutui tutkintaan rasistisen poliisiväkivallan vastaisesta paidasta - SuomiF1
F1-sarjan hallitseva maailmanmestari Lewis Hamilton joutui lajiliitto FIA:n tutkintaan Mugellon kisan jälkeen pitämästään paidasta, jossa oli rasistista poliisiväkivaltaa vastustava sanoma. Kuusinkertainen MM-voittaja puki viime sunnuntaisen Toscanan GP:n voittonsa jälkeen päälleen t-paidan...www.suomif1.com