- Liittynyt
- 29.09.2017
- Viestejä
- 2 708
Ei hyvältä näytä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka jaksaa katella kuskeja pilttuussa pyörittämässä peukaloita odottaen sopivaa ajankohtaa?Kuka edes jaksaa katsella ajelemista kävelyvauhdilla? Vittu mitä itkua taas kerran.
Kuka edes jaksaa katsella ajelemista kävelyvauhdilla? Vittu mitä itkua taas kerran.
Aivan. Vesisateessa ajamiseen pitäisi suhtautua kuin Safari- tai Dakar-rallin. Maltti on valttia ja (ainoa) maaliin selvinnyt voittakoon.Minusta vauhti ei ole tärkeintä, vaan kuka kuljettaja pystyy hallitsemaan autonsa.
Kyllähän aikanaan formuloissa taisi olla jopa 1500hp, mutta silti vehkeet menivät kierroksen hitaammin, kun niillä ei mutkiin päästelty samaa vauhtia kuin nykyään.
Sen vuoksi taitaa sadekeli olla täyttä myrkkyä nykyformuloille ja -kuskeille.
Kuka jaksaa katella kuskeja pilttuussa pyörittämässä peukaloita odottaen sopivaa ajankohtaa?
Samaa mieltä. Nuo kuskit eivät vaan ole sellaiseen tottuneet vaan painaisivat menemään ihan pikkasen liian kovaa. Joku Max tai Perez varmaan himmailisi ajatellen, että hiljaa hyvä tuleeAivan. Vesisateessa ajamiseen pitäisi suhtautua kuin Safari- tai Dakar-rallin. Maltti on valttia ja (ainoa) maaliin selvinnyt voittakoon.
Kyllä noilla sateessa voi ajaa, joessa ei. Olikohan myös niin että lääkärihelikopteri ei pääse tällä hetkellä ilmaan, mikä olis ihan kiva.
Niin, tv-kopteri pörrää matalalla ympäri rataa. Lääkärikopterin pitäs päästä vuorien yli sinne sairaalaankin.
Eikös silloin ne parhaimmat kuskit erottuisi paremmin, kun olosuhteet on haastavat?Sitten tullaan siihen kysymykseen, että missä vaiheessa touhussa ei ole enää järkeä. Kilpa-ajosta kuitenkin kysymys, niin ei siellä oikein ole mielekästä ajaa hidastellenkaan. Pienten sateiden kanssa toki pärjätään.
Vieläkö tästä nyt pitää vääntää rautalangasta. Jossain vaiheessa vaan tule se raja, että olosuhteet on niin huonot, ettei siinä ajamisessa ole järkeä. Tottakai sade tuo haasteen kuskeille, mutta sitten kun sataa liikaa, niin katsotaan se haaste liian riskipeliksiEikös silloin ne parhaimmat kuskit erottuisi paremmin, kun olosuhteet on haastavat?
Nyt kun ne menestyvät, joilla nopein auto.
Käsittääkseni formuloissakin on "portaattomat" kaasu ja jarrupolkimet, eikä mallia on/off.
Tietysti sielä joku ajaisi yli rajojen kuolemaan, jonka takia nykypäivänä ei kovalla sateella ajella
Tietysti sielä joku ajaisi yli rajojen kuolemaan, jonka takia nykypäivänä ei kovalla sateella ajella
Tallikaveri sitten vei mahiksen nousta edes Q2Voi voi Kimi..
Luit varmaan tuon minun viimeisen lauseen, jossa sivusin tuota riskiä? Eli rautalangasta ei tarvi vääntää.Tottakai sade tuo haasteen kuskeille, mutta sitten kun sataa liikaa, niin katsotaan se haaste liian riskipeliksi![]()
...jaa ei mitäänKeli taitaa tästä vaan mennä huonommaksi, että pitäisi saada se hyvä aika nopeasti.
Jossain kirjoiteltiin, että se voi auttaa renkaiden lämpötilan hallinnassa.Onko tosta Mersun DASista iloa sateella?
Kuivalla kelillä ilman virheitä olisi huolestuttavaa, mutta sadekelillä erot kasvaa helposti sekunteihin. Tällä kelillä ei ole helppoa saada puhdasta kierrosta.Bottas 1.4s hamiltonia hitaampi![]()