Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa sitä ihan jokaista voittoa iloita!No näinhän se kausi 2019 alkoi myös... tuuletellaan sit mm-gaalassa
Ja komiasti ruiskiki.Hienoa Norrisille mutta vähän harmittaa ettei pääse kunnon podiumille ja suihkuttamaan shampanjaa.
E: pääsi kuitenkin roiskimaan shampanjaa
Ennen vanhaan saatoit myös pistää koko auton uusiksi kilpailujen välillä, kun ei ollut rajoituksia. Moottoreita kulutettiin useampia kappaleita pelkästään yhden kisaviikonlopun aikana jne. Ajat ovat erit.Ennen vanhaan olisi vain ajettu ja sitten olisi auto hajonnut. Nyt on sitten sensori joka varoittaa tilanteesta.
Hamis kuitenkin pilas toisen kisan joka ois vielä taistellut kisan voitosta, niin 5 sekkaa on vähintäänkin oikeutettu rangaistus.
En kyllä huomannut Hamiksen toimissa mitään väärää, eikös se vaan ajanut ja sitten Albon itse tönäisi renkaalla?
Vai miten tulkitset nuo tapahtumat, olisko Hamiksen pitänyt antaa enemmän tietä?
Jos sää osut eturenkaalla toisen takarenkaaseen, niin hämiksen ois pitänyt suosiolla antaa tilaa ja nostaa jalkaansa kaasulta.En kyllä huomannut Hamiksen toimissa mitään väärää, eikös se vaan ajanut ja sitten Albon itse tönäisi renkaalla?
Vai miten tulkitset nuo tapahtumat, olisko Hamiksen pitänyt antaa enemmän tietä?
Albon oli jo ohi, Hamiksen olisi pitänyt väistää ja antaa tilaa enemmän. 5 sec rangaistus ihan naurettava, olisi pitänyt hylätä.En kyllä huomannut Hamiksen toimissa mitään väärää, eikös se vaan ajanut ja sitten Albon itse tönäisi renkaalla?
En kyllä huomannut Hamiksen toimissa mitään väärää, eikös se vaan ajanut ja sitten Albon itse tönäisi renkaalla?
Edit:
Jaha ei taas tämä Imgur integraatio pelaa, kuvaa klikkaamalla avautuu viiden sekunnin mittainen video tilanteesta.
Hamiltonin olisi ehdottomasti pitänyt jättää auton leveyden verran tilaa eikä puskea toista ulos radalta osumalla sen takarenkaaseen kun kaveri on jo ohiEn kyllä huomannut Hamiksen toimissa mitään väärää, eikös se vaan ajanut ja sitten Albon itse tönäisi renkaalla?
Hamiltonin olisi ehdottomasti pitänyt jättää auton leveyden verran tilaa eikä puskea toista ulos radalta osumalla sen takarenkaaseen kun kaveri on jo ohi
Koitin etsiä mutta tuloksetta, onko kellään käryä milloin sillä vanhenee pisteitä seuraavana kerran?Hamiltonille pari rangaistuspistettä, viisi vielä lisää niin tulee yhden kisan banni.
Hamilton more than halfway towards an F1 race ban
Lewis Hamilton has been handed two penalty points for his clash with Alexander Albon during the Austrian Grand Prix, moving him to within five points of a Formula 1 race ban.The six-times world champion now has a total of seven penalty points and is more than halfway towards being banned from a...www.crash.net
Virallista listaa ei tosiaan äkkipäätä löytynyt, mutta joku listaus kuitenkin. Sen mukaan Hamiltonilla vanhenee 28.7. 1 piste.Koitin etsiä mutta tuloksetta, onko kellään käryä milloin sillä vanhenee pisteitä seuraavana kerran?
Ei noin lähellä loppua.noistahan aiemmin on tullu läpiajorankkuja?
Ei noin lähellä loppua.
Itse taas oottelin turvautoa ihan loppuun, että olisivat ajaneet kisan loppuun sen takana niin Hämis ois jääny pisteittä sopivalla autojen tiivistyksellä.Tuossa tuli kaiken kaikkiaan todella paljon +5 sek rankkuja, olisko 3 kpl kisan 5viimeisellä kierroksella. Hamilton oli yksi näistä, mitäs muita niitä oli?
Kvyat oli reilu pelimies kun ajoi autonsa turvaan takarenkaan räjähdettyä - muuten olisi ollut SC taas radalla. Joten iso kiitos Kvyatille tuosta.