F1 2018 - Ranskan GP

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
RTL ja mainoskatkot. Kimi neljäs kun kaupalliset tiedoitteet loppuivat, kuudes ennen. Hianoa toimittamista.

Toivottavasti tulee vielä kisaa Kimin ja Red Bull autojen välille. Ferrarilla ihan hyvä vauhti.

Vettel voittaa Kimin ajamallakin vaikka lähtee hänniltä.. Toki tässä kohtaa kannattaa ottaa paikanvaihto jo tallimääräykselläkin, kun taktiikka on eri.

Bottas on melkoinen lapanen verrattuna Vetteliin jonka kanssa peräkkäin lähtivät turva-auton perästä hänniltä kisaan.

Kohta Vettel ohittaa Räikkösenkin.

Jaahas Ferrari käskyttää räkää taas seinäksi hämiksen eteen, paskat räkän kisasta.

Oon 100% varma ettei Kimi Vetteliä ohita. Ehkä käy lähellä näyttäytymässä, mutta jättää yli 5s lopussa väliä.

Oon 100% varma ettei Kimi Vetteliä ohita. Ehkä käy lähellä näyttäytymässä, mutta jättää yli 5s lopussa väliä.

Voihan ne päästää Räkän yrittämään jahtaamaan kolmossijaa, mutta jos sitä ei tule niin Ferrari käskyttää viimeisellä kierroksella Räikkosen Vettelin taaksa viidenneksi yli viiden sekunnin päähän.

Tuskinpa Vettel alkaa Kimiä pidättelemään, tietää varmasti tilanteen. Ei kaikkeen tarvita Ferrarin lupaa..

Voihan ne päästää Räkän yrittämään jahtaamaan kolmossijaa, mutta jos sitä ei tule niin Ferrari käskyttää viimeisellä kierroksella Räikkosen Vettelin taaksa viidenneksi yli viiden sekunnin päähän.

Ei käskytä, kimi on edelleen mm-taistossa mukana, saa ajaa Vetteliä vastaan. Niin kauvan kun on teoreettiset mahdollisuudet, niin kilpaa ajetaan.

Tuo tulosgrafiikka vituttaa kyllä tuossa ruudulla. Voisi pitää vaikka pelkästään tuon interval sarakkeen tuossa näkyvillä kuljettajien sijoituksen ja nimen perässä.

Ohitus oli press x to win, taistelu ennen varsinaista ohitusta oli upeaa. Eikä siis tarkoitus Kimiä dissata, fani olen.

Hyvää ajoa Kimiltä.
Mutta tuo Strollin ajo sinisten lippujen alla RIC - RAi edellä.

Jaahas, Karma is bitch

Statistiikka

Viestiketjuista
258 257
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom