- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 3 364
RB vetää softeillaVerstappen osaa sentään ohittaa, hauska katsoa moista ratinvääntöä. Kimillä ja Vettelillä näyttää olevan melkoisesti tuskaisempaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RB vetää softeillaVerstappen osaa sentään ohittaa, hauska katsoa moista ratinvääntöä. Kimillä ja Vettelillä näyttää olevan melkoisesti tuskaisempaa.
Ocon taisi olla nopeempi uusilla renkailla.. saa unlappaa itsensäOconin päätä ei silitellä tänään
Ocon sai ajaa tilanteessa kilpaa Verstappenin kanssa. Tuoreet nakit ja nopeampi -> verstappen johtaja -> saat ajaa kilpaa ja yrittää päästä takaisin samalle kierrokselle.Mitähän vittua se Ocon oikein meinas? Luuliko että se ajo kilpaa RB:tä vastaan vai mitä helvettiä?
Ocon sai ajaa tilanteessa kilpaa Verstappenin kanssa. Tuoreet nakit ja nopeampi -> verstappen johtaja -> saat ajaa kilpaa ja yrittää päästä takaisin samalle kierrokselle.
Ei toki mutta olihan tuo nyt ylimielistä myös vetää luukku kiinni tuohon malliin kun kyseessä kilpailutilanne. Ihan hyvä opetus perstappenille, jospa se joskus oppii ettei kaikki väistä sitäSaa tai ei niin ei tuossa oikeastaan silti hirveästi järkeä ollut. Verstappen selkeästi nopeampi ja olisi mennyt seuraavassa paikassa taas ohi.
Ferrarin taktiikkaa on taas vaikea ymmärtää. Mitä järkeä laittaa molemmille kovempi rengas, kun softiakin olisi voinut kokeilla?
Softillahan ne aloittivat?Ferrarin taktiikkaa on taas vaikea ymmärtää. Mitä järkeä laittaa molemmille kovempi rengas, kun softiakin olisi voinut kokeilla?
Siel on taas omat säännöt tapille niin ku aina, kierroksella ohitettu saa tulla takaisin samalle kierrokselle, ocon oli enemmän ku tarpeeksi rinnalla ja tappi käänsi suoraan päälle kuten tyypillistä10s stop & go Oconille.. Kannatti kisata johtajaa vastaan.
Pakko sanoa, että tuo Force Indian tallipäällikkö Otmar on jokseenkin ärsyttävän oloinen kaveri. Tai ei ainakaan koskaan pysty myöntämään sitä, että omassakin päädyssä voi olla vikaa.
Siel on taas omat säännöt tapille niin ku aina, kierroksella ohitettu saa tulla takaisin samalle kierrokselle, ocon oli enemmän ku tarpeeksi rinnalla ja tappi käänsi suoraan päälle kuten tyypillistä
Jos olisin Mercedeksen tallipäällikkö, laittaisin kenet tahansa Wingmanin tilalle jo ensi kaudeksi.
Ei kukaan vaihtoehtoisista kuljettajista ainakaan hitaammin ajaisi. Nopeus näyttää kadonneen jo lukuisia kilpailuja sitten, jossittelu ei auta. Taisi olla aiemmillakin kausilla selvästi vaikeuksia renkaiden kestävyyden kanssa.Olet varma että muut ajaisi paremmin? Eiköhän Bottaksella tällä hetkellä suurin ongelma ole saada säädettyä auto niin että renkaat kestää kisassa, ei se nopeus mihinkään häviä vaikka nyt näyttääkin heikolta.
Siel on taas omat säännöt tapille niin ku aina, kierroksella ohitettu saa tulla takaisin samalle kierrokselle, ocon oli enemmän ku tarpeeksi rinnalla ja tappi käänsi suoraan päälle kuten tyypillistä
Ei kukaan vaihtoehtoisista kuljettajista ainakaan hitaammin ajaisi. Nopeus näyttää kadonneen jo lukuisia kilpailuja sitten, jossittelu ei auta. Taisi olla aiemmillakin kausilla selvästi vaikeuksia renkaiden kestävyyden kanssa.
Vettelhän on loppukaudesta ollut kärkinelikon huonoin kuljettaja. Jopa kärkikuusikon. Ensi vuonna aletaan jo huhua potkuista.Seuraava hyvä kisa tai voitto, niin puheet taas muuttuu, niin se vaan menee tässä lajissa. Vetteliä siis ei ainakaan kannattaisi ottaa tilalle, kun jäi Bottaksesta tässä kisassa?
En itse ainakaan katso Bottaksen tai kenenkään muunkaan nopeutta yhden kilpailun perusteella. Itsestään selvää on, että puheilla ei nopeutta osoiteta vaan sekuntikellolla, eikä yksi kilpailu näytä kokonaiskuvaa.Seuraava hyvä kisa tai voitto, niin puheet taas muuttuu, niin se vaan menee tässä lajissa. Vetteliä siis ei ainakaan kannattaisi ottaa tilalle, kun jäi Bottaksesta tässä kisassa?