- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 649
Selostajat spekuloivat Hamiltonin takarenkaiden olevan lopussa.
Pisteli juuri kovimman kierroksen. Taitaa olla kuitenkin jo vähän myöhäistä ellei tarkoituksella jätä vikalle kiekalle yhteen yritykseen.Ricciardokin väsähti Kimin jahtaamiseen.
SamaJa Cmore viimeisellä kierroksella poks. Muilla?
Poikki meni. Helvetin hyvä palvelu. Eivät varmaan taaskaan myönnä mitään, vaan pyytävät tarkistelemaan oman internet-yhteyden ja tietokoneen...Ja Cmore viimeisellä kierroksella poks. Muilla?
Jep, yllättäen kesken viimesen kierroksen eikä nouse. Noh pitää jostain netistä kattoa kuka voitti...Ja Cmore viimeisellä kierroksella poks. Muilla?
Kuka edes meni VSC aikana ohi ja kenestä? Verstappen juu mutta se nyt päästi alonson ohi.Sky jaksaa vieläkin vääntää tuosta saisiko VSC:llä mennä ohi.
Lähinnä haittaa tuossa incar kamerassa kun peittää keulan ja ripustukset.Ei kyllä paljon katseluelämystä haittaa tuo Halo, silmä jo tottunut. Sama lienee muilla, kun ei hirveästi kukaan valita?
Ei, eikä missään vaiheessa oikeastaan ollut mitään mahdollisuuksiakaan. 1. VET, 2. HAM, 3. RAI, 4. RIC, 5. ALO.jaha, CMore sano ittensä irti vikalla kierroksella. Nättiä. Pääskö Räkä Hamiltonin ohi?
Vettel meni Hamiltonista ohi VSC:n aikana..? (Tai no olihan se tuloslistalla edellä mutta kaikkihan tietävät, että todellisuudessa ei ollut ja ilman VSC:tä olisi jäänyt Hamin taakse varikolta.)Kuka edes meni VSC aikana ohi ja kenestä? Verstappen juu mutta se nyt päästi alonson ohi.
Sama, mukava maksaa 25e/kk kun lahoaa ratkaisuhetkillä.Ja Cmore viimeisellä kierroksella poks. Muilla?
F1 kanavat lahosi täysin vipalle kierrokselle, mutta onneksi älysin vaihtaa tv kanavan lähetyksen, se toimi. Selaimella siis.Ja Cmore viimeisellä kierroksella poks. Muilla?
Tai Skyllä keskustellaan siitä, että VSC-aikana kukaan ei saisi hyötyä radalla.Kuka edes meni VSC aikana ohi ja kenestä? Verstappen juu mutta se nyt päästi alonson ohi.
Niin no näinhän siellä keskustellaan. Tilanne pitäisi olla neutraali silloin ja nyt Vettel sai selkeän edun tuosta. Mutta onhan näitä tapahtunut ennenkin ja kummasti nyt tämä tapahtuma aiheutti paljon keskustelua. (En ota kantaa tuohon menikö tämä VSC:n avulla tapahtunut voitto kilpailullisesti oikein mutta väittäisin, että Hamilton on hyötynyt näistä erityistilanteista Vetteliä useammin..)Tai Skyllä keskustellaan siitä, että VSC-aikana kukaan ei saisi hyötyä radalla.
No tuollaisia pitää nyt olla turvallisuuden nimissä eihän sille mitään voi. Kiitokset voi lähettää k.o laitoksesta entiselle Marussia tiimille, tallin omistajalle putinille ja kukkia voi lähettää sinne onnettoman ranskalaiskuskin haudalle.Ei kyllä paljon katseluelämystä haittaa tuo Halo, silmä jo tottunut. Sama lienee muilla, kun ei hirveästi kukaan valita?
Onhan se toki paljon kiinni autostakin, että paljonko antaa kuskile liikkumavaraa. Esim. 2013 Lotus oli hyvä siinä suhteessa...Mitenhän kisat toimisivat, jos ajattaisivat Kimiä pykälää pehmeämmillä seoksilla ja pidemmillä vaihtoväleillä kuin muut kuskit? Mielikuvani on, että Räikkönen on turhankin hellä renkaille, mutta saisiko siitä etua aikaan?
Saahan sitä pyöritellä miten lystää, mutta jokaisella jolla on kaksi aivosolua tai enemmän ymmärtää, miten tuo toimii näillä säännöillä. Ainoa keino estää varikolla hyötyminen on oikeastaan sulkea varikko turva-autojen ajaksi, mutta se ei mielestäni ole kovin hyvä idea. Ja näitä tosiaan sattuu kuitenkin puolin ja toisin joten samapa se.Niin no näinhän siellä keskustellaan. Tilanne pitäisi olla neutraali silloin ja nyt Vettel sai selkeän edun tuosta. Mutta onhan näitä tapahtunut ennenkin ja kummasti nyt tämä tapahtuma aiheutti paljon keskustelua. (En ota kantaa tuohon menikö tämä VSC:n avulla tapahtunut voitto kilpailullisesti oikein mutta väittäisin, että Hamilton on hyötynyt näistä erityistilanteista Vetteliä useammin..)
Samaa mieltä mutta kunhan vain totesin, että Sky yllättäen kritisoi systeemiä aina silloin, kun se toimii Hamiltonia vastaan.Saahan sitä pyöritellä miten lystää, mutta jokaisella jolla on kaksi aivosolua tai enemmän ymmärtää, miten tuo toimii näillä säännöillä. Ainoa keino estää varikolla hyötyminen on oikeastaan sulkea varikko turva-autojen ajaksi, mutta se ei mielestäni ole kovin hyvä idea. Ja näitä tosiaan sattuu kuitenkin puolin ja toisin joten samapa se.
Oli vähän liiankin hyvä, ja renkaat muutettiin kesken kautta.Onhan se toki paljon kiinni autostakin, että paljonko antaa kuskile liikkumavaraa. Esim. 2013 Lotus oli hyvä siinä suhteessa...
Laitoin aspaan viestiä jo omalta osalta, hieman vituttaa...Tästä cmore paskasta on saatava jotain hyvitystä viimesellä kierroksella koko cmore nurin voi helvetti mitä paskaa
Se on kyllä totta, radalla on joku risu "juu ei tuo mitään", hami ajaa risun yli "miksi ihmeessä näitä ratoja ei voida pitää puhtaana?!?!!aaerghbkopetdklnjroepihjieoprgfvedii".Samaa mieltä mutta kunhan vain totesin, että Sky yllättäen kritisoi systeemiä aina silloin, kun se toimii Hamiltonia vastaan.
Laitoin itsekin, ja suosittelen muitakin.Laittakaas kaikki muutkin palautetta cmoren aspaan. Itsekin kävin palautteen laittamassa.