- Liittynyt
- 29.10.2016
- Viestejä
- 993
Sama, mukava maksaa 25e/kk kun lahoaa ratkaisuhetkillä.
no eiköhän ratkaisu nähty jo toistakymmentä kierrosta ennen maalia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama, mukava maksaa 25e/kk kun lahoaa ratkaisuhetkillä.
Ei kyllä paljon katseluelämystä haittaa tuo Halo, silmä jo tottunut. Sama lienee muilla, kun ei hirveästi kukaan valita?
Mutta tätähän minä en juuri tiennyt kun en nähnyt viimeistä kierrosta.no eiköhän ratkaisu nähty jo toistakymmentä kierrosta ennen maalia
Ei tohon enää kiinnitä huomiota yhtään.Ei kyllä paljon katseluelämystä haittaa tuo Halo, silmä jo tottunut. Sama lienee muilla, kun ei hirveästi kukaan valita?
Äkkiä tuohon Haloon tottui ja ei itseäkään pahemmin häiritse. Saa nähdä milloin tulee kolari, jossa halosta olisi edes jonkunlainen pieni hyöty. Esim auto katolleen tai jotain kunnon lentoja.Halo haittaa ainoastaan onboard-kuvassa, joka on täysin pilalla, parempi että eivät näytä sitä kuvakulmaa kisassa ollenkaan.
Turhapa tuosta muuten on enää valittaa, ei ne sitä autoista tule poistamaan.
Telia TV näkyi myös kokoajan.
Selväsi Kimi uhrataan, että saadaan pelattua Vettelille parempaa paikkaa. Ja nyt ei ollut edes Bottaksesta mitään apua Hamiltonille.
Jep.Telia TV = CMore.
![]()
Kyllä Cmoren nettilähetys katkes ilmeisesti kaikilla eikä enää palautunut kunnes kisa olikin jo ohi. TV-kortilla toi varmaan näky loppuun asti?
Mille sijalle noi kaksi "LASTNAME" pääty?![]()
Kannattaa äänestää lompakolla. Silloin kun palvelun hinta/laatu ei ole kunnossa, niin kannattaa jättää kyseinen palvelu ostamatta.
Mercedes käynnistää tutkinnan Vettelin voitosta – tallipomo kertoi mahdollisen syyn tappioon
Miten tämän tason tyypit voi olla noin pihalla siitä miten virtuaalinen turva-auto vaikuttaa varikkokäynnin "kestoon". Skyn selostajatkin oli ihan pihalla mitä tapahtui.
Entä jos se palvelu on ainoa vaihtoehto? Varsinaisia kilpailijoita ei hirveämmin ole.
Iltasanomien otsikko tuossa on lähinnä pihalla. Mersulla vaan tutkitaan sitä, että miten heidän tietokonejärjestelmänsä olivat niin hukassa tästä asiasta. Heillä on erikseen ihan järjestelmänsä näiden VSC-juttujenkin tarkkailuun ja sen mukaan Hamilton oli turvassa ja vissiin aika suurellakin marginaalilla. Kyllä se Toto sen tietää miksi Vettel voitti mutta tottakai tuota pitää selvitellä mikä niissä järjestelmissä on. Eihän niillä ole mitään virkaa jossei niihin voi luottaa.
Voisivat lisätä turva-auton ja "virtual safety car (VSC)" tullessa radalle vaikka +10 sekunnin odotuksen varikkokäynneille jolloin autolla ei saisi tehdä sitä odottaessa mitään varikolla. Sekunttimäärä säätää sellaiseksi että se syö sen kaiken edun mitä varikkokäynnin tekemisellä silloin saa.
Toisaalta onhan siinäkin nykykäytännössä puolensa kun turva-auto on melkoinen lottokone ja sekoittaa usein pakan perusteellisesti.
Halo haittaa ainoastaan onboard-kuvassa, joka on täysin pilalla, parempi että eivät näytä sitä kuvakulmaa kisassa ollenkaan.
Turhapa tuosta muuten on enää valittaa, ei ne sitä autoista tule poistamaan.

Silloin se jätetään silti ostamatta jos hinta ja laatu ei täsmää. Palvelun hinta asettuu sille tasolle, jonka ihmiset ovat valmiita maksamaan.Entä jos se palvelu on ainoa vaihtoehto? Varsinaisia kilpailijoita ei hirveämmin ole.
Nyt pää pois sieltä mihin aurinko ei paista, Vettel pääsi kärkeen koska hänellä kävi tuuri turva-autojen kanssa, ei taktikoinnin tms. Normaalilla pysähdyksellä Vettel olisi tullut takaisin radalle Kimin taakseSelväsi Kimi uhrataan, että saadaan pelattua Vettelille parempaa paikkaa. Ja nyt ei ollut edes Bottaksesta mitään apua Hamiltonille.
Mercedes käynnistää tutkinnan Vettelin voitosta – tallipomo kertoi mahdollisen syyn tappioon
Miten tämän tason tyypit voi olla noin pihalla siitä miten virtuaalinen turva-auto vaikuttaa varikkokäynnin "kestoon". Skyn selostajatkin oli ihan pihalla mitä tapahtui.
Huono häviäjä tuo Mercedes. Huonot häviäjät sortuu aina selittelyyn ja kyseenalaistamiseen.
Eli mielestäsi Kimin kakkospaikka olisi pitänyt uhrata vain sen takia, että ideaaliin aikaan tuleva turva-auto olisi voinut mahdollistaa Kimille voiton?Kimihän tavallaan pakotti myös Hamiltonin varikolle, että Kimi ei pääse ohittamaan Hamiltonia. Vettelillä taas ei ollut mitään menetettävää, vaan sai rauhassa odotella virtuaalista turva-autoa.
Oli vähän 2 vastaan 1 tilanne, kun Bottas oli ulkona pelistä.
Jos Kimi olisi jäänyt radalle, niin hyvällä tuurilla Kimi olisi voittanut (mahdollinen SC hyöty, joka täytyy aina huomioida).
Kyllähän nuo suomen selostajatkin kertoivat, että nyt saa ilmaisen varikkostopin. Mutta silti Vettelin kahden sijan nousu tuli niille aivan yllätyksenä, kun Vettel kurvasi varikolle![]()
Itse ainakin luin jm82:n viestin siten, ettei hänen mielestään taktiikassa ollut mitään outoa, erikoista tai suosimistaEli mielestäsi Kimin kakkospaikka olisi pitänyt uhrata vain sen takia, että ideaaliin aikaan tuleva turva-auto olisi voinut mahdollistaa Kimille voiton?
Mikä olisi näkemyksesi asiaan, jos Vettel olisi otettu sisään Kimin sijasta aikaisemmin, Kimi olisi jätetty radalle ja turva-autoa ei olisi nähty, eli Vettel olisi taktiikkansa ansiosta noussut Kimin ohi toiseksi?

Mitä se Mersu selitteli ja kyseinalaisti? Luitko edes tuota IS:n juttua? IMO esim. Toto oli ihan fine tulosten kanssa eikä hirveämmin selitellyt tai kyseinalaistanut mitään ainakaan Skyn haastattelussa.

Häviäjät selittelee aina mahdollisia syitä miksi hävisi.
Ja kyllä.. luin jutun. Sinä et ilmeisesti?![]()

Voi olla, että tulkitsin väärin, kun mielessä kummitteli hänen edeltävä viestinsä asiasta.Itse ainakin luin jm82:n viestin siten, ettei hänen mielestään taktiikassa ollut mitään outoa, erikoista tai suosimista![]()
Riski tuossa aikaisin varikolle tulemisessa ja Kimi taisi olla ensimmäisiä.Eli mielestäsi Kimin kakkospaikka olisi pitänyt uhrata vain sen takia, että ideaaliin aikaan tuleva turva-auto olisi voinut mahdollistaa Kimille voiton?
Mikä olisi näkemyksesi asiaan, jos Vettel olisi otettu sisään Kimin sijasta aikaisemmin, Kimi olisi jätetty radalle ja turva-autoa ei olisi nähty, eli Vettel olisi taktiikkansa ansiosta noussut Kimin ohi toiseksi?
Ja Sky jaksaa vielä kisan jälkeenkin keskustella vain ja ainoastaan tuosta VSC:stä.. Totokin kuittasi asian käytännössä toteamalla "välillä hyötyy, välillä menettää"..
Mutta mutta, koskas on viimeksi ollut tilanne jossa Mercedes ei ole johtanut valmistajien pistesarjaa?Mjoo, 2017 Australiassa kanssa sittenkin.
Normaalilla pysähdyksellä Vettel olisi tullut takaisin radalle Kimin taakse
Oletko ihan varma? Kyllä ne kierrosajat taisi aika tasaisia olla mutta ei se tainnut olla ihan täysin kisaa edeltävässä taktiikkapalaverissa lukkoon lyöty juttu.
Jep mutta nykyään vaan noi safety jutut tulee niin herkästi.Voisivat lisätä turva-auton ja "virtual safety car (VSC)" tullessa radalle vaikka +10 sekunnin odotuksen varikkokäynneille jolloin autolla ei saisi tehdä sitä odottaessa mitään varikolla. Sekunttimäärä säätää sellaiseksi että se syö sen kaiken edun mitä varikkokäynnin tekemisellä silloin saa.
Toisaalta onhan siinäkin nykykäytännössä puolensa kun turva-auto on melkoinen lottokone ja sekoittaa usein pakan perusteellisesti.
Kimihän otettiin aikaisin sisään ihan vain siksi, että olisi täydellisesti onnistumalla saattanut undercutin turvin päästä Hamiltonin ohi. Eroa ei ollut kuin 2-3 sekuntia, joten Kimi taisteli tuossa ihan tosissaan Hamiltonia vastaan. En oikein ymmärrä näkemystä, että olisi pitänyt vain suorilta luovuttaa Hamiltonin jahtaaminen ja toivoa turva-autoa, sekä onnistua täydellisesti ajoittamaan stoppi turva-auton myötä. Tuollainen touhu menee herkästi melkoisesti hakuuammunnaksi ja voi kostautua monella tapaa. Nyt Kimin kanssa pyrittiin taistelemaan ihan ajamalla kilpailun voitosta, eikä luottamaan siihen, että kaikki taivaan kappaleet sattuvat osumaan täydellisesti kohdalle.Riski tuossa aikaisin varikolle tulemisessa ja Kimi taisi olla ensimmäisiä.
Suomen selostajathan kertoi, että eka kisassa tulee paljon noita pultti-virheitä, kun jarrut lämpeää ekaa kertaa kunnolla kun kilpaa ajetaan. Tämä tapahtuikin nyt sitten peräti kahdessa autossa Haas:ssa.
Jos siis kimi olisi odottanut vähän aikaa, että stoppeja tulee muillekin, niin olisi mahdollista ottaa tuo riski, ja saada ilmainen stoppi. Ferrarilla vain Vettel olisi kärsinyt, koska Kimi ja Vettel olisi ajaneet peräkkäin varikolle. Ferrari siis laski varalta eri taktiikan Kimille ja Vettelille.
Ei, eikä missään vaiheessa oikeastaan ollut mitään mahdollisuuksiakaan. 1. VET, 2. HAM, 3. RAI, 4. RIC, 5. ALO.
Vettel meni Hamiltonista ohi VSC:n aikana..? (Tai no olihan se tuloslistalla edellä mutta kaikkihan tietävät, että todellisuudessa ei ollut ja ilman VSC:tä olisi jäänyt Hamin taakse varikolta.)
Onko ne oikeasti Skyllä noin sekaisin? Ohittaminen VSC:n aikana on kielletty, ei hyötyminen.
Niin kritisoivat pitkään sitä, että saisiko VSC:n aikana hyötyä tilanteesta noin paljon, kun sen tarkoitus olisi neutralisoida tilannetta. Eivät tietenkään kutsuneet suoraan ohitukseksi mutta totuushan on se, että ei Vettel ilman VSC:tä olisi tullut Hamiltonin edelle varikolla.
Melkein yhtä sekaisin kuin suomalaiset selostajat. Kotiinpäin vedetään niin kovaa kuin kehdataan.Onko ne oikeasti Skyllä noin sekaisin? Ohittaminen VSC:n aikana on kielletty, ei hyötyminen.
Päivitys.Nyt ensitunnelmien jälkeen..
Tykkään:
- Räikkösen kakkossija
En tykkää:
- Halo
- murica-grafiikka. Liikaa turhia lisäyksiä.
Melkein yhtä sekaisin kuin suomalaiset selostajat. Kotiinpäin vedetään niin kovaa kuin kehdataan.
Kyllä tuohon Skyn sompailuun tottuu nopeammin mattikyllöserkkimustakarioskariolematon-vouhotukseen.
Höpöhöpö, Kyllönen on edelleen paras selostaja mitä kotimainen F1-rintama on nähnyt. Kommentaattorin vai miksi sitä JJ-Saloa kutsutaan tehtävä on siinä vieressä sitten korjailla ja tarjoilla faktojaSuomenkin kanavilla selostus on mennyt eteenpäin siitä mitä se oli mattikyllösten aikana. Tosin eipä se siitä paljon huonommaksi olisi voinut mennä kun huusi välillä kuin elukka ja puhui mitä sattuu.
Höpöhöpö, Kyllönen on edelleen paras selostaja mitä kotimainen F1-rintama on nähnyt. Kommentaattorin vai miksi sitä JJ-Saloa kutsutaan tehtävä on siinä vieressä sitten korjailla ja tarjoilla faktoja
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.