Escape from Tarkov (PC)

Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Tätä peliä katsellut jo tovin, ja nyt päätin hommata. Saa nähdä tykkäänkö vaiko en. Luulen että toimis itelle ihan hyvin, kun ärsyttää esim CoD WWII hirmuinen vauhti ja säpinä KOKO ajan.
Tarkovin lataus on kyllä jotain aivan muuta kuin vauhtia ja säpinää:vihellys:
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Kyllä mäki aina optimoin mahdollisuuteni voittaa tulitaistelut ja mahdollisuuteni päästä pois raidista mahdollisimman suurella määrällä loottia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
457
On hauskaa peleissä, jotka tarjoaa symmetrisen areenan ja raaka taito määrää voittajan. Tarkov on aika kaukana sellaisesta ympäristöstä eikä edes tarjoa minkäänlaista määritelmää voittamiselle. Vai onko sulla palkintokaappi täynnä Tarkovpalkintoja?
Tuleehan siitä aika voittaja fiilis kun lahtaa koko kentän.

Toki jos sä tykkäät kuolla ni eikai se multa ole pois.

 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Tuleehan siitä aika voittaja fiilis kun lahtaa koko kentän.

Toki jos sä tykkäät kuolla ni eikai se multa ole pois.

Kyllä tää peli voittajafiiliksiä tarjoaa itellekki. Niitä tulee sillon, ku pudottaa Vepr-scacilla ykkösellä paksun PMC:n. Vähemmän niitä sillon tulee ku klikkailee Valkosia pikseleitä T7 päässä.

Jos pelaisin Tarkovia siten kuin sä määrität voiton hakemisen, niin olis kyllä jääny aika paljon viihdyttäviä raideja kokematta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Mikäs siinä sitten jollei pärjää ilman thermalia ja vetää niin tryhardina, että mikään muu ei ole hauskaa kun "voittaminen". Kyllä itsellä loppuisi pelailut tuolla tyylillä 2 raidin jälkeen kun olisi vaan niin tajuttoman tylsää, mutta jokainen tyylillään.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Sori että pelaan väärin! Koitan tästä lähtien pelata sillä oikealla tavalla sitten.

Jos joku joka pelaa oikein vois laittaa tähä jonkun listan kielletyistä aseista, panoksista, liiveistä ja muusta gearista ni ois kiva :)
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
No mut jos tosi asiaan tästä keskustellaan niin tässä pelissä ei oo oikeaa eikä väärää tapaa pelata, se on pelaajasta itestää kiinni kuinka haluaa tehdä :)
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Sori että pelaan väärin! Koitan tästä lähtien pelata sillä oikealla tavalla sitten.

Jos joku joka pelaa oikein vois laittaa tähä jonkun listan kielletyistä aseista, panoksista, liiveistä ja muusta gearista ni ois kiva :)
Aika monella tavalla voi peliä fiilistellä, nou hätä. Ainoastaan voisi sanoa, ettei kannata fakkiutua yhteen pelitapaan. Itekki pitäis lyyä joskus termaalit kiinni ja mennä tryhardaamaan enemmän ihan vaihtelun vuoksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
457
No mut jos tosi asiaan tästä keskustellaan niin tässä pelissä ei oo oikeaa eikä väärää tapaa pelata, se on pelaajasta itestää kiinni kuinka haluaa tehdä :)
Juurikin näin. Kyllä mun mielestä on ihan mukava juosta tuolla täydet setit niskassa ja lahdata koko kartta joka kerta, se jos joku on mun mielestä hauskaa.
Toiset sit tykkää juoksennella scavien ja lipastojen perässä, eipä se multa oo pois jos gearfear iskee niinku se monelle tuntuu tekevän, mutta suosittelen kyllä pelaamaan geareissa, pelistä tulee paljon hauskempaa ja jännempää heti, ei se hätsetti tai joku pisla, vepr tms paska kourassa juokseminen kovin jännää oo ku o mitään menetettävääkään.
En nyt tiiä voiko tota omaa pelaamista "tryhardaamiseks" kummiskaan sanoa, reikäpäässä tulee juostua karttaa ympäri sen minkä kerkee, tehtyä millon mitäkin typerää, joskus voittaa joskus ei. Mikään muu tässä pelissä kun ei saa syttymään kun tuo PVP, kaikki muu on "meh", marked roomit varmaan ainoita mitä oon lootannu koko wipessä, muuten kyllä menee ohi kaikki lootit kun ei vaan jaksa kiinnostaa tuijotella niitä hyllyjä yms, PVPllä elättää ittensä vallan mainiosti.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Itellä on kyllä aika balanssissa lootin ja pvp:n suhteen. Eikä mulla oo mitää miljoonia ruplia mutta aina ku rahaa kerääntyy tarpeeks/loottaan jotai hyvää gearia niin kyllä mä niitä käytän mikäli ne aseet esim on sellasia mitä diggaan käyttää.

Varmaa semmonen minimi varustus itellä on T4 armori, joku AK mikä on vähän pimpattu(silu, optiikat, ergoa paranneltu, 50+ pene kuti), iso reppu, 20k ruplan kypärä, kuulokkeet yms. Itse koen esim silun aina rahan arvoiseksi kun yksin pelaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
457
Itellä on kyllä aika balanssissa lootin ja pvp:n suhteen. Eikä mulla oo mitää miljoonia ruplia mutta aina ku rahaa kerääntyy tarpeeks/loottaan jotai hyvää gearia niin kyllä mä niitä käytän mikäli ne aseet esim on sellasia mitä diggaan käyttää.

Varmaa semmonen minimi varustus itellä on T4 armori, joku AK mikä on vähän pimpattu(silu, optiikat, ergoa paranneltu, 50+ pene kuti), iso reppu, 20k ruplan kypärä, kuulokkeet yms. Itse koen esim silun aina rahan arvoiseksi kun yksin pelaa.
Monesti ku pelaa just 2/3man jollai M1A+Lantac combolla ni tulee äkkiä kyllä ikävä silua aina jos kaverit sattuuki kuolee ja eessä viellä joku toinen 3 man tjsp.
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Juurikin näin. Kyllä mun mielestä on ihan mukava juosta tuolla täydet setit niskassa ja lahdata koko kartta joka kerta, se jos joku on mun mielestä hauskaa.
Toiset sit tykkää juoksennella scavien ja lipastojen perässä, eipä se multa oo pois jos gearfear iskee niinku se monelle tuntuu tekevän, mutta suosittelen kyllä pelaamaan geareissa, pelistä tulee paljon hauskempaa ja jännempää heti, ei se hätsetti tai joku pisla, vepr tms paska kourassa juokseminen kovin jännää oo ku o mitään menetettävääkään.
En nyt tiiä voiko tota omaa pelaamista "tryhardaamiseks" kummiskaan sanoa, reikäpäässä tulee juostua karttaa ympäri sen minkä kerkee, tehtyä millon mitäkin typerää, joskus voittaa joskus ei. Mikään muu tässä pelissä kun ei saa syttymään kun tuo PVP, kaikki muu on "meh", marked roomit varmaan ainoita mitä oon lootannu koko wipessä, muuten kyllä menee ohi kaikki lootit kun ei vaan jaksa kiinnostaa tuijotella niitä hyllyjä yms, PVPllä elättää ittensä vallan mainiosti.
Vähä oudolta kuulostaa, että T7 päässä kahen kaverin kanssa juokseminen lisäis jännyyttä sooloraideihin verrattuna, mutta kuka mistäki tykkää.
 
  • Tykkää
Reactions: MrM
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
275
Onko kenelläkään kaatunut tää peli? Kahdesti on mennyt nurin. Mielenkiintoista sinänsä, että vain tässä 0.12 on tätä esiintynyt ja oon tätä jo pari vuotta pelannut
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
168
Pitkään olen tätäkin ketjua seurannut ja katsonut videoita tubesta sekä striimejä Twitchistä. Vasta nyt kuitenkin uskaltauduin ostamaan pelin itse. Nyt on tullut parina iltana hieman aloiteltua tätä. Lähdin ihan halvimmalla perusversiolla liikenteeseen. Todella haastavalle tuntuu paikka paikoin, mutta olen silti nauttinut pelaamisesta todella paljon. Tuntuu ainakin että peli heitää pelaajan aika lailla syvään päätyyn. Toisaalta jo nyt on löytynyt pelikavereita, jotka ovat omalla esimerkillään pystyneet hieman auttamaan ja näyttämään miten homma toimii. Pakko tässä on tunnustaa, että on tässä jollain tavalla koukkuun jo jääty. Kyl tuo PVE ja PVP sekoitus toimii kivasti omaan makuun. Tunnelma on myös ainakin näin alkuun ollut sopivan jännittävä juuri pelityypin takia. Vaikka oma tekeminen on vielä aika hukassa suurimmaksi osaksi. Silti jotain ihan asiallista kamaakin löytyy jo stashista.

Nauhoittelin hieman materiaalia myös Customs-kartasta kun olitiin siellä liikenteessä parin kaverin kanssa. Oli muuten paikka paikoin todella sokeaa loottaamista iteltä. Se hyvä puoli siinä on kun nauhoittaa pelikuvaa ja editoi videon niin huomaa ainakin omat virheensä siinä samalla. Vaikka itse video nyt ei tavoittaisiikaan mitään suuria yleisöjä. Niin on ollut jotain hyötyä videon teosta. :D

Linkkaan videon samalla vaivalla tänne.

 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Kysymys kahdesta näytöstä. Ajattelin laittaa toisen näytön näyttämään pelin karttaa jotta oppisi suunnistamaan paremmin kun menee muuten ihan sekaisin missä on.
Niin kytkenkö vain piuhat kiinni koneeseen ja homma pelittää? Vai pitääkö jotain asetuksia ruveta tekemään? En omista tulostinta että vois paperi version kanssa mennä ja löytyy just yks näyttö ylimääräisenä.
Edit: Löytyyhän multa läppäri sekä tabletti niin niillä käy vähän helpommin:vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
Kysymys kahdesta näytöstä. Ajattelin laittaa toisen näytön näyttämään pelin karttaa jotta oppisi suunnistamaan paremmin kun menee muuten ihan sekaisin missä on.
Niin kytkenkö vain piuhat kiinni koneeseen ja homma pelittää? Vai pitääkö jotain asetuksia ruveta tekemään? En omista tulostinta että vois paperi version kanssa mennä ja löytyy just yks näyttö ylimääräisenä.
Edit: Löytyyhän multa läppäri sekä tabletti niin niillä käy vähän helpommin:vihellys:
Nopein toki on et tabletti naaman eteen samalla ku pelailee, toki ite käytän kahden monitorin setuppia ni siinä toisella näytöllä pyörii välillä mitä sattuu pelien aikana. toimii iha muutamalla klikkauksella asetukset tupla näytölle.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
63
Pitkään olen tätäkin ketjua seurannut ja katsonut videoita tubesta sekä striimejä Twitchistä. Vasta nyt kuitenkin uskaltauduin ostamaan pelin itse. Nyt on tullut parina iltana hieman aloiteltua tätä. Lähdin ihan halvimmalla perusversiolla liikenteeseen. Todella haastavalle tuntuu paikka paikoin, mutta olen silti nauttinut pelaamisesta todella paljon. Tuntuu ainakin että peli heitää pelaajan aika lailla syvään päätyyn. Toisaalta jo nyt on löytynyt pelikavereita, jotka ovat omalla esimerkillään pystyneet hieman auttamaan ja näyttämään miten homma toimii. Pakko tässä on tunnustaa, että on tässä jollain tavalla koukkuun jo jääty. Kyl tuo PVE ja PVP sekoitus toimii kivasti omaan makuun. Tunnelma on myös ainakin näin alkuun ollut sopivan jännittävä juuri pelityypin takia. Vaikka oma tekeminen on vielä aika hukassa suurimmaksi osaksi. Silti jotain ihan asiallista kamaakin löytyy jo stashista.

Nauhoittelin hieman materiaalia myös Customs-kartasta kun olitiin siellä liikenteessä parin kaverin kanssa. Oli muuten paikka paikoin todella sokeaa loottaamista iteltä. Se hyvä puoli siinä on kun nauhoittaa pelikuvaa ja editoi videon niin huomaa ainakin omat virheensä siinä samalla. Vaikka itse video nyt ei tavoittaisiikaan mitään suuria yleisöjä. Niin on ollut jotain hyötyä videon teosta. :D

Linkkaan videon samalla vaivalla tänne.

Ihan hieno video, Yksi vinkki tuohon examineen, eli hiiren rullasta painat niin tutkii tavaran käy hieman nopeammin kun vertaa tuohon mitä videossa teit,myös tavaroiden ottamiseen on nopeampi tapa eli Alt+hiiren vasen nappi laittaa päälle kyseisen kaman esim. liivit ase jne. tavaran otto reppuun, liivin jne. käy Ctrl+hiiren vasen, nämä siis jos et vielä tiennyt tuota. Tuo vaan hieman nopeuttaa tuota loottausta :)
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
168
Ihan hieno video, Yksi vinkki tuohon examineen, eli hiiren rullasta painat niin tutkii tavaran käy hieman nopeammin kun vertaa tuohon mitä videossa teit,myös tavaroiden ottamiseen on nopeampi tapa eli Alt+hiiren vasen nappi laittaa päälle kyseisen kaman esim. liivit ase jne. tavaran otto reppuun, liivin jne. käy Ctrl+hiiren vasen, nämä siis jos et vielä tiennyt tuota. Tuo vaan hieman nopeuttaa tuota loottausta :)

Kiitoksia. En tosiaan tiennyt edes tuota, mutta jos jatkossa kävisi loottaus kans sit vähän jouhevammin tuon ansiosta. Tässä vaiheessa oikeastaan kaikki vinkit ovat tervetulleita. Sen verran hukassa sitä on vielä pelin parissa.
 

MrM

Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
178
Takit kannattaa ehdottomasti katsoa läpi niistä löytyy paljon avaimia. Mihin mikäkin käy kannattaa perehtyä, ainakaan ei suorilta kannata myydä kaikkia jollei sitten rahatilanne ole todella huono. Ylipäätään tavaroiden hintataso kannattaa koittaa pitää mielessä helpottaa loottausta todella paljon. Aseista voi kerätä vain tähtäimet ja muut mitä irti lähtee niin ei vie turhaa tilaa koko ase.
Melko uusi tässä pelissä myös, mutta jo noita hyvikin rundeja on tullu vedettyä.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
205
Tänään pelasin muutaman roundin, eka scavina Factoryssa. Spawnasin peliin ja oli 4 minuuttia peliaikaa jäljellä. Sen jälkeen PMC:nä Customs, johon spawnasin, kun 20 minuuttia peliaikaa jäljellä.

Onko tämä yleistä? Ainakaan itselleni sattunut vielä kohdalleen aikaisemmin.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Tänään pelasin muutaman roundin, eka scavina Factoryssa. Spawnasin peliin ja oli 4 minuuttia peliaikaa jäljellä. Sen jälkeen PMC:nä Customs, johon spawnasin, kun 20 minuuttia peliaikaa jäljellä.

Onko tämä yleistä? Ainakaan itselleni sattunut vielä kohdalleen aikaisemmin.
Kaikkien karttojen raidi ajat on lyhennettynä atm tilapäisfixinä matchingin lyhentämiseksi tms, johtunee siitä, palautunee normaaliksi kun pidentävät taas ajat
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
77
Taitaa servu vetää välikuolemaa iha urakalla ennemmin ku et koodaajaa epäilis. servujen temppuilua on tapahtunu vähän väliä viimeaikoina
Joo ei tuo koodari ollut, servu vaan kyykkäili useaan otteeseen ja nyt hänen edukseen. Kranaatti ei lähtenyt taskusta millään tuossa maatessa. Sitä yritin nakata.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Nyt tuli törmättyä itse ekaa kertaa exit camperiin. Interchangen "Emercom" exitillä istui. Melkein tarttis tehdä niin, että ottais reissuihin aina thermalin mukaan ja kun lähestyy exit aluetta niin skannailee kaikki puskat läpi kämppereistä ja poraa päähän. Thermal siitä hyvä, että sen pystyy asentamaan kesken raidin myös niin voi pitää vaikka jemmassa siksi aikaa kunnes lähestyy noita paikkoja. Alkaa kyllä vähän turhautuminen iskeä (ei exit camppereihin). 11 raidia jo sekä scavilla kuin PMC:llä eikä yhdestäkään ulos. Vituttaa kun tarvii tuollainen Gas Analyzer saada mutta ei löydy Interchangesta vaikka käy OLI:n hyllyjä koluamassa.

On nyt 6:lla rundilla ollut joku puskajussi farmaamas kun yksin oon vedellyt (ite vasta lvl5, joten vähän ehkä ärsyttää menettää vielä kamoja tuollaisille jotka tienaa istumalla ) No pitää grindata muita mappeja kun niissä en hirveesti ole noihin törmännyt. Paskaa tuuria ollut tos interchange mapis
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
Intteri on kyllä puskanyylien luvattu maa. Se mappi sais vähä uudistaa nuota exfil paikkoja
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
119
Viikonloppuna tuli tämä hommattua ja on maistunut. Tuo tavallaan mieleen Arma 2 Day Z moodin parhaat palat tiivistetyssä muodossa + paljon omia toimivia lisäratkaisuita.

Pääasiassa Scavilla farmaillu varusteita, muutamia Pmc matseja uskaltanut ottaa.

Tunnelma on kuumoittava ja matsit ennalta arvaamattomia, välillä on kuollut ensimmäisen minuutin aikana ja välillä selvinnyt hyvällä luutilla ulos.

Ensimmäinen Lab Cardi taskussa (otin tappamaltani ai scavilta) tuli kuoltua pari sataa metriä ennen extractia vastaan tulleeseen pelaajaan. Toisella kertaa spawnasin kortin kanssa ja pääsin pois, pulssi koko ajan tapissa puskissa piileskellessä ja ulospääsyä etsiessä.

Itselle uponnut kovaa.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
168
Hieman olen kerennyt pelaamaan lisää ja jännittäviä hetkiä peli on kyllä totisesti tarjonnut. Harva peli tarjoaa näin kuumottavia fiiliksiä. Välillä on tosiaan tullut päästyä ulos ihan asiallisten kamojen kanssa ja välillä leikki loppunut hieman liiankin nopeasti. Tarkov ottaa ja välillä myös antaa. :D Sillon jos itse kuolee ja kaveri on vielä hengissä, niin tässä tapauksessa Discordin puhekanavan väelle tarkoitettu striimaus ominaisuus on palvellut hyvin. Näkee hieman että miten Raidi meni muuten. Onko muuten spectator ominaisuudesta ollut mitään puhetta? Ihan hirveän tarkkaan en ole uutisia tämän suhteen seurannut.

Yksi juttu mikä hieman ärsyttää on stashin pieni koko. Kun ostin tuon ns. köyhien version eli standard editionin. Sen saa aika vikkelään täyteen, vaikka pakkaisi reppuja reppujen sisään ja kikkailisi muuten. Toki tuohon on mahdollista ilmesesti saada lisää tilaa ihan pelaamallakin. Tai sitten jos himo iskee niin päivittää myöhemmin kalliimpaan versioon. Nämä on näitä kuuluisia valintoja. Hyvin ovat kehittäjät hoitaneet tuon stash homman siinä mielessä, että aika helppo tuossa on peliä kokeiltuaan sortua ostamaan kalliimpi versio pelistä.

Tavaroiden arvoja yms. pitäisi kans jaksaa viel opiskella, että tietää mitä kannatta pitää kannossa ja millä ei ole lopulta niin paljon väliä. Paljon riittää kyllä opeteltavaa vielä tämän parissa hieman on vasta pintaa päästy raapaisemaan.

Tähän loppuun viskaan vielä videon erittäin jännittävästä reissusta Reserven puolelle. Tai siis ainakin itsellä oli todella jännät paikat. Videosta itsestään tuli hieman pitkän puoleinen.

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Eilen tuli 4 raidia pelattua. 2 hyvää ja 2 ei niin hyvää.

Ensimmäisessä onnistui Tarcone kansion haku ja extract hyvällä lootilla ja muutamalla PMC ja Scav tapolla. Seuraavassa onnistui piilotettuja vesitynnyreiden löytäminen Customsin 2-kerroksisesta Dormsista. Kolmannessa tulikin sitten takkiin kun piti se Tarconen kansio viedä Factoryyn mutta jäin 9 Scavin puristukseen ja se kymmenes olikin sitten viimoinen kun alkoi olla panokset lopussa ja keho punersi vähän joka paikasta ja sain napin otsaan. Neljännessä sitten oli jo Tarcone kansio taas taskussa ja ihan exitin lähellä kahden Scavin puristuksiin ja henki pois. Toki sitä ennen kaatui 12 Scavia Customsissa, joten ampua sai ja expaa sateli. Kaipa sen Tarcone kansion jossain vaiheessa saa kiikutettua sinne Factoryn konttiin :)

Onneksi on rahaa kertynyt 1,2 miljoonaa ruplaa niin ei tarvii ihan kalsarisillaan lähteä aina raideihin :)
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Mitenkäs tämä peli pyörii teillä? Pyöriiköhän tämä kuinka sujuvasti 1700 + 1080ti combolla, kun resoluutio 1440p? Asetuksia olen valmis karsimaan, mutta fps:n pitäisi olla +100.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Mitenkäs tämä peli pyörii teillä? Pyöriiköhän tämä kuinka sujuvasti 1700 + 1080ti combolla, kun resoluutio 1440p? Asetuksia olen valmis karsimaan, mutta fps:n pitäisi olla +100.
Ihan hyvin kun ottaa huomioon beta vaiheen. Mutta mitään kiinteitä 100fps stutteritonta kokemusta en kyllä lähtisi odottamaan tässä vaiheessa. Saattaa olla, että toimiikin, mutta kyllä se allekkin tulee laskemaan joissain tilanteissa. Itse pelaan 5700XT + R5 2600 combolla 4K:lla ja itselle ainakin on ihan pelattava, mutta jotain ainakin 4K optimoinnista kertoo, ettei textuuri, varjo tai view distance asetukset vaikuta fps lukemiin ollenkaan ja on aivan sama onko ne low vai ultra/high. Joten jos nuo toimii samalla tavalla 1440p:llä, niin asetuksien pudottamisella ei välttämättä saa yhtään lisää fps:ssää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
736
Mitenkäs tämä peli pyörii teillä? Pyöriiköhän tämä kuinka sujuvasti 1700 + 1080ti combolla, kun resoluutio 1440p? Asetuksia olen valmis karsimaan, mutta fps:n pitäisi olla +100.
Tuskin näet mitään tasasia yli satasen fps-lukemia. Random stutteroinnit pudottelee fps:n ihan alle 30 raudasta riippumatta. Peli ei ole siis valmis millään tavalla, mutta silti ihan hauskaa pelattavaa kunhan tiedostaa mikä on tilanne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
991
Itseäni häirinnyt lähinnä nuo mikrojäätymiset, mitä tulee tasaisesti. En tiedä onko omasta raudasta kiinni, vai pelin ominaisuuksista kun pelaajat spawnailee mukaan. Koneena 4790k + 1070TI. Muutoin kyllä ihan pelattava, vaikka itsehän en matalaa fps:ää edes huomaa kun kasuaalina tulee räiskittyä silloin tällöin.

Onkos jotain järkevää Discordia tämän tiimoilta? Yksin tulee hakattua ja välillä kypsyttää kun kolmen pelaajan ryhmästä saa kaksi matalaksi, mutta viimeinen niittaa sitten napin otsaan...
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
698
Discordista löytyy EFT FIN siellä on 2000 suomalaista tarkov pelajaa joten peliseuraa löytyy varmasti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
457
SMT/HT pois kaikista prossuista, vaikuttaa ihan vitusti vaikka olevinaan käyttäsit pelkkiä fyysisiä coreja jo valmiiks.
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
335
Jaahas, ekaa kertaa peli bugitti. Onnistunut Factory raid scavilla, muutama tappo ja reppu täynnä hyvää loottia. Extractin jälkeen tilastot näytti 0 tappoa ja kamat millä olin spawnannut. Loppujen lopuksi kun olin siirtänyt nämä kamat stashiin tuli joku virheilmoitus enkä saanut mitään tavaroita. Toivottavasti tälläiset bugit on harvinaisuuksia jatkossakin..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 350
Viestejä
4 158 026
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom