Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä eniten tökkii tarkovissa nimenomaan nuo äänet. Aseen äänet on juu makeat, mutta helvetti noiden äänten paikantaminen on aivan perseestä. Tuossa nykyisessä toteutuksessa on jotain tosi pahasti pielessä. Oon pitänyt peliä lähes pelikelvottomana ihan vain noiden äänten vuoksi ... nyt sitten vähän opetellut pelaamaan noiden kanssa ja juu, onnistuu se jotenkin mutta aivan liian usein äänet kuuluu ihan mistä sattuu oikeaan äänilähteeseen nähden. Saisivat kyllä ensitilassa korjata tuon
No ei todellakaan kuule. En ole missään muussa pelissä kohdannut yhtä huonosti paikallestattavissa olevia ääniä. Äänien kanssa pystyy jotenkin elämään kun opettaa itseänsä pelaamaan niillä, mutta ihan totaalisen rikki ne ovat. Ja joo, ei ole mitään surround hässäkkeitä käytössä ja asiasta myös valittaa sata muuta kaveria. Fanilasit pois päästä ja asioista voi keskustella ihan niinku ne on. Pelissä joutuu nykyään heiluttelemaan hahmon päätä ympäriinsä että saa edes jollain tarkkuudella paikallistettua äänen lähteen. Tämä on harvinaisen rasittavaa eikä ole missään muussa pelissä ikinä tullut vastaan"Vertikaalit" äänet kusee yhä, muuten kyllä kuulee todella hyvin kaiken... Kuulokkeet STEREOLLE, muuten ette takuulla kuule oikein... Kaikki 5.1/7.1/whatever kikkailut pois päältä...
Näinhän se taitaa ollaJa vertikaalit äänet tulee olemaan niin kauan rikki kunnes äänimoottori vaihtuu![]()
Pelaatteko jollain tietyllä servulla ainoastaan vai mistä noita exit cämppääjiä ihmiset löytää jatkuvasti? Itsellä on varmaan käynyt tuuri kun tullut vastaan vain muutama viimeisen 1000h aikana.
Offlinen kun valitset niin siitä alhaalta pitää valita vielä PvE jos haluaa viholliset mukaan, samasta saa säädettyä scav aimbotin tason ja määrän.Testailin nopeasti offline modessa peliä, yhtäkään vihua en nähnyt. Tämä peli vaatii aika paljon paneutumista itse peliin, olisi varmaan helpompaa ottaa alkeet haltuun jonkun kokeneen pelimannen kanssa.
Ei ihmekään ettei vihuja näkynytOfflinen kun valitset niin siitä alhaalta pitää valita vielä PvE jos haluaa viholliset mukaan, samasta saa säädettyä scav aimbotin tason ja määrän.
Aika kallis itemi vaa pitää taskus ku pouchiin et sitä saaNyt tuli törmättyä itse ekaa kertaa exit camperiin. Interchangen "Emercom" exitillä istui. Melkein tarttis tehdä niin, että ottais reissuihin aina thermalin mukaan ja kun lähestyy exit aluetta niin skannailee kaikki puskat läpi kämppereistä ja poraa päähän. Thermal siitä hyvä, että sen pystyy asentamaan kesken raidin myös niin voi pitää vaikka jemmassa siksi aikaa kunnes lähestyy noita paikkoja. Alkaa kyllä vähän turhautuminen iskeä (ei exit camppereihin). 11 raidia jo sekä scavilla kuin PMC:llä eikä yhdestäkään ulos. Vituttaa kun tarvii tuollainen Gas Analyzer saada mutta ei löydy Interchangesta vaikka käy OLI:n hyllyjä koluamassa.
Aivan juu piru ei taida mennä pouchiin. Siinä meni sekin plääni sitte. No mutta tarvii koittaa olla tarkempi ja tosiaan Interchangeen sais tulla vähän lisää exitejä.Aika kallis itemi vaa pitää taskus ku pouchiin et sitä saaaina pitääs noudattaa vaa varovaisuutta varsinki interis. se mappi sais muutenki saada vähä dynaamisempia exfil niinku reserve ja labi on.
Aika kallis itemi vaa pitää taskus ku pouchiin et sitä saaaina pitääs noudattaa vaa varovaisuutta varsinki interis. se mappi sais muutenki saada vähä dynaamisempia exfil niinku reserve ja labi on.
Toisaalta, on kyllä myös ihme nössöilyä käyttää thermalia kokoajan..Menee pouchiin ku laittaa toiseen mounttiin kiinni. Mutta ihme nössöilyä, ei se niin kallis ole etteikö vois kokoajan käyttää..
Toisaalta, on kyllä myös ihme nössöilyä käyttää thermalia kokoajan..
Taidatkin olla eka Tarkov-kilpapelaaja johon oon törmännyMiks pelata muuta kun voittaakseen?
Ite optimoin mahdollisuuteni pitää hauskaa tässä pelissä. Areenakilpapelejä silloin, jos tekee mieli hikoilla.Kyllä mäki aina optimoin mahdollisuuteni voittaa tulitaistelut ja mahdollisuuteni päästä pois raidista mahdollisimman suurella määrällä loottia.
Ite optimoin mahdollisuuteni pitää hauskaa tässä pelissä. Areenakilpapelejä silloin, jos tekee mieli hikoilla.
On hauskaa peleissä, jotka tarjoaa symmetrisen areenan ja raaka taito määrää voittajan. Tarkov on aika kaukana sellaisesta ympäristöstä eikä edes tarjoa minkäänlaista määritelmää voittamiselle. Vai onko sulla palkintokaappi täynnä Tarkovpalkintoja?Voittaminen on hauskaa?
On hauskaa peleissä, jotka tarjoaa symmetrisen areenan ja raaka taito määrää voittajan. Tarkov on aika kaukana sellaisesta ympäristöstä eikä edes tarjoa minkäänlaista määritelmää voittamiselle. Vai onko sulla palkintokaappi täynnä Tarkovpalkintoja?
Tuleehan siitä aika voittaja fiilis kun lahtaa koko kentän.
Toki jos sä tykkäät kuolla ni eikai se multa ole pois.
Aika monella tavalla voi peliä fiilistellä, nou hätä. Ainoastaan voisi sanoa, ettei kannata fakkiutua yhteen pelitapaan. Itekki pitäis lyyä joskus termaalit kiinni ja mennä tryhardaamaan enemmän ihan vaihtelun vuoksi.Sori että pelaan väärin! Koitan tästä lähtien pelata sillä oikealla tavalla sitten.
Jos joku joka pelaa oikein vois laittaa tähä jonkun listan kielletyistä aseista, panoksista, liiveistä ja muusta gearista ni ois kiva![]()
No mut jos tosi asiaan tästä keskustellaan niin tässä pelissä ei oo oikeaa eikä väärää tapaa pelata, se on pelaajasta itestää kiinni kuinka haluaa tehdä![]()
Itellä on kyllä aika balanssissa lootin ja pvp:n suhteen. Eikä mulla oo mitää miljoonia ruplia mutta aina ku rahaa kerääntyy tarpeeks/loottaan jotai hyvää gearia niin kyllä mä niitä käytän mikäli ne aseet esim on sellasia mitä diggaan käyttää.
Varmaa semmonen minimi varustus itellä on T4 armori, joku AK mikä on vähän pimpattu(silu, optiikat, ergoa paranneltu, 50+ pene kuti), iso reppu, 20k ruplan kypärä, kuulokkeet yms. Itse koen esim silun aina rahan arvoiseksi kun yksin pelaa.
Vähä oudolta kuulostaa, että T7 päässä kahen kaverin kanssa juokseminen lisäis jännyyttä sooloraideihin verrattuna, mutta kuka mistäki tykkää.Juurikin näin. Kyllä mun mielestä on ihan mukava juosta tuolla täydet setit niskassa ja lahdata koko kartta joka kerta, se jos joku on mun mielestä hauskaa.
Toiset sit tykkää juoksennella scavien ja lipastojen perässä, eipä se multa oo pois jos gearfear iskee niinku se monelle tuntuu tekevän, mutta suosittelen kyllä pelaamaan geareissa, pelistä tulee paljon hauskempaa ja jännempää heti, ei se hätsetti tai joku pisla, vepr tms paska kourassa juokseminen kovin jännää oo ku o mitään menetettävääkään.
En nyt tiiä voiko tota omaa pelaamista "tryhardaamiseks" kummiskaan sanoa, reikäpäässä tulee juostua karttaa ympäri sen minkä kerkee, tehtyä millon mitäkin typerää, joskus voittaa joskus ei. Mikään muu tässä pelissä kun ei saa syttymään kun tuo PVP, kaikki muu on "meh", marked roomit varmaan ainoita mitä oon lootannu koko wipessä, muuten kyllä menee ohi kaikki lootit kun ei vaan jaksa kiinnostaa tuijotella niitä hyllyjä yms, PVPllä elättää ittensä vallan mainiosti.
Ei oo kaatumisia esiintyny ollenkaan täs 0.12. Ootko kokeillu jos reinstall pelille?Onko kenelläkään kaatunut tää peli? Kahdesti on mennyt nurin. Mielenkiintoista sinänsä, että vain tässä 0.12 on tätä esiintynyt ja oon tätä jo pari vuotta pelannut
No en, kun vaan kahdesti kaatunut tässä viikon aikana. Mitä tuossa pelikavereita haastelin, niin on samaa esiintynyt heillä. Betan bugeja.Ei oo kaatumisia esiintyny ollenkaan täs 0.12. Ootko kokeillu jos reinstall pelille?
Nopein toki on et tabletti naaman eteen samalla ku pelailee, toki ite käytän kahden monitorin setuppia ni siinä toisella näytöllä pyörii välillä mitä sattuu pelien aikana. toimii iha muutamalla klikkauksella asetukset tupla näytölle.Kysymys kahdesta näytöstä. Ajattelin laittaa toisen näytön näyttämään pelin karttaa jotta oppisi suunnistamaan paremmin kun menee muuten ihan sekaisin missä on.
Niin kytkenkö vain piuhat kiinni koneeseen ja homma pelittää? Vai pitääkö jotain asetuksia ruveta tekemään? En omista tulostinta että vois paperi version kanssa mennä ja löytyy just yks näyttö ylimääräisenä.
Edit: Löytyyhän multa läppäri sekä tabletti niin niillä käy vähän helpommin![]()
Pitkään olen tätäkin ketjua seurannut ja katsonut videoita tubesta sekä striimejä Twitchistä. Vasta nyt kuitenkin uskaltauduin ostamaan pelin itse. Nyt on tullut parina iltana hieman aloiteltua tätä. Lähdin ihan halvimmalla perusversiolla liikenteeseen. Todella haastavalle tuntuu paikka paikoin, mutta olen silti nauttinut pelaamisesta todella paljon. Tuntuu ainakin että peli heitää pelaajan aika lailla syvään päätyyn. Toisaalta jo nyt on löytynyt pelikavereita, jotka ovat omalla esimerkillään pystyneet hieman auttamaan ja näyttämään miten homma toimii. Pakko tässä on tunnustaa, että on tässä jollain tavalla koukkuun jo jääty. Kyl tuo PVE ja PVP sekoitus toimii kivasti omaan makuun. Tunnelma on myös ainakin näin alkuun ollut sopivan jännittävä juuri pelityypin takia. Vaikka oma tekeminen on vielä aika hukassa suurimmaksi osaksi. Silti jotain ihan asiallista kamaakin löytyy jo stashista.
Nauhoittelin hieman materiaalia myös Customs-kartasta kun olitiin siellä liikenteessä parin kaverin kanssa. Oli muuten paikka paikoin todella sokeaa loottaamista iteltä. Se hyvä puoli siinä on kun nauhoittaa pelikuvaa ja editoi videon niin huomaa ainakin omat virheensä siinä samalla. Vaikka itse video nyt ei tavoittaisiikaan mitään suuria yleisöjä. Niin on ollut jotain hyötyä videon teosta.
Linkkaan videon samalla vaivalla tänne.
Ihan hieno video, Yksi vinkki tuohon examineen, eli hiiren rullasta painat niin tutkii tavaran käy hieman nopeammin kun vertaa tuohon mitä videossa teit,myös tavaroiden ottamiseen on nopeampi tapa eli Alt+hiiren vasen nappi laittaa päälle kyseisen kaman esim. liivit ase jne. tavaran otto reppuun, liivin jne. käy Ctrl+hiiren vasen, nämä siis jos et vielä tiennyt tuota. Tuo vaan hieman nopeuttaa tuota loottausta![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.