Zerby
Tukijäsen
- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 332
Niin tarkotin siis "pelillisen edun puuttumisella" sitä ettet käytännössä erota EOD-pelaajaa muista pelaajista siellä PVP-taistelussa muuten kuin korkeintaan ekoina päivinä wipen jälkeen.
Mitähän käyttöskenaarioita tolle beaconille on oikeasti ajateltu jos se tulisi PVP-puolelle. Äkkiseltään ainut mitä keksin on bossien hunttaaminen porukalla, siten että liitytään eri servuille yksin ja sen jälkeen niiden lahtaaminen porukalla kun bossi joltain servulta löytyy. Mut en nyt tiedä onko sekään vaivansa arvoista. Joku normi tulitaistelu vaatisi sitä että porukka oikeasti istuu jossain lobbyssä odottelemassa ja silloinkin liittyminen on niin hidasta että mahtaako oikeasti mihinkään tulitaisteluun ehtiä apuun ennen kuin pyytäjä on kuollut tai lahdannut vastustajan. Noh toki toi voi luoda mielenkiintoisia PVP-tilanteita kun todennäköisesti beacon vaan kerää kaikki hardcore pelaajat servulta sun perään jos siitä oikeasti lähtee merkittävä ääni/valomerkki.
Juu onhan se noin, Tarkovissa on kuitenkin tietynlainen hahmonkehitys- elementti mukana ja siihen kuuluu henkilökohtainen ekonomia ja muut, jotka lopulta vaikuttaa kuitenkin myös niissä PvP taisteluissa. Eivät ratkaisevasti tietty siltä osin, että samalla tavalla se vasta aloittanut standard editionin omistaja voi headshottaa sitä 5000h EOD pelaajaa mutta kuitenkin.
Vaikea kyllä itsekin nähdä, miten ne tuon beaconin toteuttaa järkevästi silloin, jos kyse on normaalista moninpelistä eikä pelkästään PvE modesta.