Tää on selkeä homma. Myyjän piikkiin tuo menee aivan täysin. Kantaa ei ollut suojattu kunnolla (ja pehmikettä oli muutenkin todella nuukasti!) ja sen seurauksena oli syntynyt pinnivaurio. Kannan suojana pitää aina olla alkuperäinen suojalevy, prosessori tai jokin DIY-viritys, kuten pala pahvia.
Ja kun kerran myyjällä on ollut tiedossa että VRM-siili on irti, mutta asiasta ei ilmeisesti ole mainittu myynti-ilmoituksessa joka on nyt sääntöjen vastaisesti jo tyhjennetty, niin kyllä siinä on selvästi jätetty olennaisia asioita kertomatta. Kaikki tiedossa olevat viat ja puutteet pitää kertoa. Kiinnostaisi tietää miksi se on ylipäätään irrotettu, vaikka eipä sillä nykytilanteen kannalta ole merkitystä. Onko se ollut prossujäähyn tiellä (tuskin) vai onko siellä räpelletty jotain muutakin?
Haisee aika vahvasti tuo kun syytetään Postia vaurioiden aiheuttamisesta, vaikka paketti oli ulkoisesti kunnossa. Tämä nimenomaan EI OLE Postin vika, vaan vahingot ovat syntyneet huonon pakkaamisen seurauksena. Minkä se Posti sille mahtaa, että kantaa ei ole suojattu kunnolla? Ei yhtikäs mitään.
Elikkä myyjän kuuluu nyt korvata kauppahinta ja postikulut ostajalle ja jos hän haluaa rojunsa takaisin, niin käy hakemassa ne tai maksaa ostajalle palauttamisesta aiheutuvat kulut.