Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

oli kuulemma vahingossa pudottanut näyttiksen lattialle ja se oli mennyt rikki. Ajattelin silloin, että voihan tuollaista sattua, ja olin ymmärtäväinen tilanteen suhteen. Rahat palautuivat samana iltana.

On kyllä niin pikaisia pikavippejä, että haisee joltain betsaustouhulta ja sattunut tuolla kertaa vielä napsahtamaan kohdalleen. Näköjään oli tullut ylle lisää viestejä ja ihan samaa tuumattu.

Jääkiekkofoorumilla oli vasta just samansorttinen tapaus. Pelihommat haisivat kilometrien päähän. Ensimmäinen kun paljasti tyypin, niin uhreja alkoi löytyä kymmeniä. Juurikin YV:llä oli tuputtanut olemattomia tuotteita ja selitykset maksamisen jälkeen olivat aivan puuta heinää, kuten tässäkin vaikuttaa olevan. Armotonta selitystä toisen perään, ettei jäisi kiinni. Ärhäkkäimmille vaatijoille oli palautettu rahoja, jotta vähän saisi lisäaikaa.

Aika monella tuntuu täällä siis olevan positiivinen kauppakokemus se, että kaupat ei onnistu?

Juu vaikea nähdä miten tonnin koroton ja kuluton olisi lainaajalle kiva juttu. :)

Tärkeä ja ajankohtainen muistutus käyttäjältä @kaaliseppo muille:
1000040277.png

Monesti näissä kusetuksissa alkaa haisemaan kun noutaminen ei käy mitenkään päin. Toki itselläkin aina kiirettä välillä töiden lomassa mut sit oon sanonu rehdisti asian enkä ennakkoon ota rahaa vastaan.

Valitettavasti kun seurannut tätä pikavippi touhua niin suurin osa on jtn betsaajia ja osa hakee rahaa päiteisiin. Esim tässä Vantaalla eräät idiootit rahottaa juuri tällaisellä tämän kuuluisan peukutus elämän eli tekevät useita käyttäjiä ja myymät toisilleen ”tavaraa” keräilee palautetta ja kun ansa on valmis niin kaverit häipyy vippien kera.

Tästä läheltä juuri poliisi ratsasi yhden asunnon niin 25 pyörää, muutama sähköpotkulauta monta telkkaria ja ties mitä..

Jos eivät ota apua vastaan tai hae niin pysyisivät poissa tyystin.

On tämä kyllä ihme touhua, kun rikollisille annetaan positiivisia palautteita ja mahdollistetaan rikosten jatkuminen. Palautteen jättämättä tekemisestä puhumattakaan. Kannattaisi jokaisen miettiä, millainen on positiivinen kauppakokemus.

Viimeksi muokattu:
Mitä katselin niin nopeasti ainakin näyttää siltä että jokainen palaute on positiivinen, ehkä missasin mutta kysytään nyt vielä että oletko sinä ja @santtu_96 laittaneet negatiiviset palautteen (otaksun että tuo ei teistä ollut kuitenkaan positiivinen kauppakokemus)?

EDIT: näköjään on kuitenkin rehti mies vaikka kaupat eivät onnistuneet ja oli tosi positiivinen, iloinen ja hyvä kauppakokemus?
1746899735543.png
Posit lähinnä siitä, että rahat tuli takaisin. En huomannut aiemmissa palautteissa viitteitä kusettamiseen ja profiilikin oli julkinen vielä silloin. Jos en olis rahoja saannu sovitusti takaisin olisin tottakai laittanut negatiiviset.

Posit lähinnä siitä, että rahat tuli takaisin. En huomannut aiemmissa palautteissa viitteitä kusettamiseen ja profiilikin oli julkinen vielä silloin. Jos en olis rahoja saannu sovitusti takaisin olisin tottakai laittanut negatiiviset.
Vippailuista ehottomasti neutraali tai nega. :kahvi: Posit suht kaukana kun pyramidissaan makselee muilta ukotetuilla raheleilla aiemmille.

Ihan jo Elekku:n osalta harmittaa et hommansa mennyt solmuun, mutta myös foorumin kaupankäynnin.

Jos sillä on käsi halvaantunut ja aina tippuu kortti lattialle kun ottaa irti vaikka kuinka yrittäis varovaisesti ottaa.

Samalla kädellä yrittää sitten rahojakin palauttaa niin eihän se onnistu mitenkään....

minä yritin kerran ostaa kyseiseltä käyttäjältä virtalähdettä, oli ilmoitettu myyntiin kellonlyömällä X, tarjosin ketjuun HP:n - ehdolla, että kaikki kaapelit löytyy - kymmenen minuuttia myöhemmin.
Parin tunnin päästä ei ollut mitään kuulunut, mutta ilmo oli vaihdettu myyty-tilaan.

Oletin menneen kaupaksi muualla tai myyjän tulleen katumapäälle, mutta taisinkin välttyä kusetukselta. En tiedä miksi pani myydyksi, ajatteliko, että tuo kaveri ei mene lankaan kuitenkaan, lol.

YV:llä uhkailijat pitäis viedä ladon taakse. Tai takaisin peruskouluun kun huijareilla lie aivotoiminta vajaata muutenkin. Kyllä, tämä oli vittuilua.

Ja laittakaa ne negat tai edes neutraalit, tuonkin kaverin palautehistoria oli tähän asti puhdas (ja uhreja on satavarmasti enemmän kuin tähän ketjuun on ilmoittautunut).
Kostonegat saa ylläpito pois ja nuo koijarit lähtee banniin muutenkin kun jäävät kiinni.

Samalla kädellä yrittää sitten rahojakin palauttaa niin eihän se onnistu mitenkään....

minä yritin kerran ostaa kyseiseltä käyttäjältä virtalähdettä, oli ilmoitettu myyntiin kellonlyömällä X, tarjosin ketjuun HP:n - ehdolla, että kaikki kaapelit löytyy - kymmenen minuuttia myöhemmin.
Parin tunnin päästä ei ollut mitään kuulunut, mutta ilmo oli vaihdettu myyty-tilaan.

Oletin menneen kaupaksi muualla tai myyjän tulleen katumapäälle, mutta taisinkin välttyä kusetukselta. En tiedä miksi pani myydyksi, ajatteliko, että tuo kaveri ei mene lankaan kuitenkaan, lol.

YV:llä uhkailijat pitäis viedä ladon taakse. Tai takaisin peruskouluun kun huijareilla lie aivotoiminta vajaata muutenkin. Kyllä, tämä oli vittuilua.

Ja laittakaa ne negat tai edes neutraalit, tuonkin kaverin palautehistoria oli tähän asti puhdas (ja uhreja on satavarmasti enemmän kuin tähän ketjuun on ilmoittautunut).
Kostonegat saa ylläpito pois ja nuo koijarit lähtee banniin muutenkin kun jäävät kiinni.

En suosittele uhkauksien tekoa. Voit pian olla itse maksumiehenä asiassa valitettavasti ja sillon makselet tollaselle viemärissä asuvalle rahaa.

Toki mä olen kerran saanu itse tuurilla rahani takaisin kyllä kun huijari myi torissa samaa näyttistä kaveri sit sopi kaupat, mentiin paikan päälle saatiin näyttis takas ja hieman vaivan palkkaa, perässä kyllä tuli uhkauksia jne mut sanottiin et soitappa poliisi paikalle sitten niin ei sillon kelvannu.

Mitä tulee tähän että näyttis tippunut jne niin joskus voi tuolla tavalla käydäkkin mutta harvinaista. Toki jos myyr jotain irroita se TOIMIVANA ja paketoi myyntipakettiin ja sitä ennen ota kuvat nimilappujen kera siitä jos tarve niin ei tipu.

Monesti täälläkin hälyttää se että myydään tavaraa uuden tieltä ja lukee et irrotetaan kun uusi osa saapuu.. Ei vaan sit vasta myyntiin kun esim prossu putsattu tahnoista ja se on ehkänä irti niin ei käy kämmejä.

Mitä tulee kotivakuutukseen näissä niin sulla pitää olla laaja kotivakuutus sekään ei ole halpa. Maksat omavastuun, ikävähennyksen ja loput saat itsellesi. MUISTUTAN tässä et tällaista ei kannata tehdä useasti koska sillon jousut tarkastukseen sekä yhtiö voi esim irtisanoa sen sopparin sekä näistä korvauksista jää aina rekisteriin jälki.

Mut jos esim 2000€ näyttis nyt kastuisi et kaadat kaljat, vedet koneeseen tai tiputat ni kyllä mä ainakin ottaisin tuosta 2000€ sen 1300-1400€ kotiin päin enkä heittäis johonkin roskikseen.

Valitettavaa et näitä peliongelmaisia löytyy et menee omat, perheen, ystävien, vaimojen rahat ja selityksiä miljoona.

Toivon et saavat apua mut jos ihminen ei sitä ota ja jatka ni ymmärrys loppuu siihen.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 067
Jäsenet
77 555
Uusin jäsen
wilh0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom