Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Kyllä vähän luulen että vakuutusyhtiö on kysynyt kuvaa rikkinäisestä tavarasta.
OT: mutta tässä vakuutushommassa on kyllä ainakin pohjolalla käytännöt muuttuneet älyttömästi. Itseltä hajosi puoli vuotta sitten pyykkikone, niin vahinkoilmoituksessa kysyttiin vain hinta, ikä, hajoamispäivä ja onko takuuta jäljellä. Ilmoituksen lähettämisestä meni 15min, että kilahti korvaus tilille.

7v sitten edellisen koneen hajottua piti olla tarkat kuvat ja selvitykset yms ja korvauspäätöksessä meni viikko vai kaksi :D

Kyllä vähän luulen että vakuutusyhtiö on kysynyt kuvaa rikkinäisestä tavarasta.

Jännä ettei tori-ilmoituksessakaan mainintaa että prosessorin takuu 2/25 alkaen. Makes you think... :hmm:

Mutta täytyy antaa pisteet käyttäjälle raudanlujasta uskosta omaan syyttömyyteensä, kun kehtaa näillä eväillä tulla osoittelemaan ostajaa sormella ja haukkumaan kaikkia negatiiviseksi. :whistling:

Tottakai kysyvät🙂 satuitko miettimään, että kuva on otettu esim puolison puhelimella. Oikeesti yritän kovasti olla ärsyyntymättä mutta mitä vittua oikeesti. En aio vastata enää mihinkään näin mitättömän asian takia .

Kannattaisi vain myöntää että ei tullut sääntöjä luettua/sisäistettyä, tajusit että meni "liian halvalla" kaupan ja keksit tälläisen verukkeen.

Tämä homma kusi siihen että ostit samanlaisen prossun.

Tää taas menee samanlaiseksi selittelyksi kun sillä yhdellä tyypillä, kenellä ei ollut teippiä
Hämmentävintä tässä on, että tapauksen tähän ketjuun toi sääntöjä rikkonut myyjä ihme selityksineen kotivakuutuksesta ja puolison puhelimesta. Ei ostaja, jota kohtaan tässä toimittiin väärin koska myyjä halusikin extra viiskymppisen.

Joo mulle on iha sama oikeesti teidän spekuloinnit👍 viihdettähän tää on ku ette osaa päästää irti vaikka pahoittelin jo monta kertaa , mutta ymmärtäähän sen jos elämä pyörii tän foorumin ympärillä

Joo mulle on iha sama oikeesti teidän spekuloinnit👍 viihdettähän tää on ku ette osaa päästää irti vaikka pahoittelin jo monta kertaa , mutta ymmärtäähän sen jos elämä pyörii tän foorumin ympärillä
Ihan suotta alat kiukuttelemaan. Sinänsä ihan ok, että tulit kertomaan oman näkemyksesi asioista, mutta valitettavasti se ei vaan kuulosta uskottavalta.

Vaikka ei siltä vaikuta, niin parhaaseen tulokseen tässä asiassa päästään, kun olet rehellinen. Jos tuli tehtyä tyhmästi, niin kerro suoraan. Minä ainakin arvostan, ja varmasti moni muukin, jos pystyy suoraselkäisesti kertomaan miten asia meni.

Valitettavasti nykyisellä menolla en povaa sinulle pitkää kauppauraa foorumilla.

Äijjät käyttytyyy kun olisin lakia rikkonut💀nyt mieslapset rauhottukaa

Vain sääntöjä. Ei tästä kannata vängätä tai uhriutua.

Kai nyt itsekin ymmärrät että selitykseksi vähän hataria, todisteita 0 ja faktat eivät tue tarinaa? Ainakin kaikista muista se tuntuu vähän hataralta. Varmaan vika niissä. :tdown:

Kyllä. Olen valehdellut. Oli henkilökohtaisia asioita joista en viitsi avata sen enempää, ja yritin tällä tavalla päästä kaupoista eroon. Olen pahoillani. Ei tule toistumaan. En tiiä miks ees valehtelin näin kauan miten asiat oikeesti on , mut emmä voi tänne avata henkilökohtaisia asioita joten oli helpompi keksiä vaan joku asia kauppojen perumiselle. Anteeksi

Kyllä. Olen valehdellut. Oli henkilökohtaisia asioita joista en viitsi avata sen enempää, ja yritin tällä tavalla päästä kaupoista eroon. Olen pahoillani. Ei tule toistumaan. En tiiä miks ees valehtelin näin kauan miten asiat oikeesti on , mut emmä voi tänne avata henkilökohtaisia asioita joten oli helpompi keksiä vaan joku asia kauppojen perumiselle. Anteeksi
Morjes :D

Mä jo odotin et "puoli" foorumia joutuu nyt anteeksi pyytelemään, mutta eipä mitä.
Kiva kiitti moi.

Eikö kotivakuutuksissa ole joku omavastuu? Vai puuttuuko tämä jos elektroniikka tarpeeksi tuore, että saisi ilman tätä?
Koska en nyt keksi mitä hyötyy jos esim. omavastuu on 150€ yleisesti? Mitä siitä jää sitten käteen, että voi ostaa uuden prossun.

Eikö kotivakuutuksissa ole joku omavastuu? Vai puuttuuko tämä jos elektroniikka tarpeeksi tuore, että saisi ilman tätä?
Koska en nyt keksi mitä hyötyy jos esim. omavastuu on 150€ yleisesti? Mitä siitä jää sitten käteen, että voi ostaa uuden prossun.
Enkö juuri sanonut että puhuin paskaa joten miksi jauhat vielä?😁

Tsemppiä näiden henkilökohtaisten asioiden kanssa, mitä ikinä sitten ovatkaan. Kyllä se elämä vielä joskus hymyilee sinunkaltaisillesi rehdeille, raskaan työn raatajillekin! Älä lannistu! :tup:

Koska sun toiminnassa ei ole mitään järkeä, niin porukka on epäluuloista. Oma arvaus on, että tulit katumapäälle ja peruit kaupat. Sitten laitoit saman kiven kalliimmalla myyntiin ja keksit tän ihme tarinan kotivakuutuksesta. Ostajan käytökseen en ota kantaa, mutta nää selitykset on jotain niin uskomattoman huonoja.
Voittava vastaus on tässä. @Winterarde laita se tuote ens kerralla vaikka vähän liian kalliilla myyntiin ja laske hintaa sen mukaan mitä tapahtuu. Tällä foorumilla pitää olla valmis tuote myymään jos siitä joku HP:n tarjoaa. Torissa voit tehdä mitä huvittaa, mutta täällä et.

Joo tässä kyse ei ollut rahan määrästä vaan kaupat peruuntuivat koska rahat olisi mennyt asioihin mihin ei olisi pitänyt mennä jos tiedät mitä tarkoitan. Välillä on hankalaa painia riippuvuuden kanssa vaikka vuosia ollut ilman. Kiitos itselleni, että peruin kaupat ja en tehnyt mitää tyhmää . Kiitos vaan kaikesta spekuloinnista

Hyvä juttu, eli ilmeisesti nyt sinulla on se alkuperäinen, täysin toimiva paketti minkä olet valmis myymään alkuperäiseen hintaan alkuperäiselle ostajalle.. ..en nyt enää näe ongelmaa. Kunnioitan sitä että myönsit selkärangattomasti valehdelleesi ja nyt aloitat uuden sivun elämässäsi.

Eiköhän tässä saatu jo jonkinlainen päätös asialle. Asian vatvominen ei sitä edistä. Bannia, jos moderaattorit sen tarpeelliseksi katsoo, ja joka tapauksessa kaikkea hyvää jatkoon.

• Tykkää
Reactions: Sir
@TripBlast vaikuttaa epärehelliseltä kauppiaalta. Ostin näyttiksen viime lauantaina ja maksoin sen. Lupasi ilmoittaa seurantakoodin, mutta ei ole kuulunut mitään, eikä vastaa tiedusteluun.
Kuinka kauan kannattaa odottaa, ennen kuin teen rikosilmoituksen?

Viimeksi muokattu:
TripBlast vaikuttaa epärehelliseltä kauppiaalta. Ostin näyttiksen viime lauantaina ja maksoin sen. Lupasi ilmoittaa seurantakoodin, mutta ei ole kuulunut mitään, eikä vastaa tiedusteluun.
Poliisi on tainnut sanoa ohjeeksi että nettipetosten kohdalla kannattaa odottaa ainakin kaksi viikkoa. Voihan tuo olla ns. pikavippikin ja tyyppii laittaa rahaa takaisin kun saa sitä jostakin.

@TripBlast

TripBlast vaikuttaa epärehelliseltä kauppiaalta. Ostin näyttiksen viime lauantaina ja maksoin sen. Lupasi ilmoittaa seurantakoodin, mutta ei ole kuulunut mitään, eikä vastaa tiedusteluun.

Kannattaa tägiä @TripBlast aina käyttää, niin saa tulla oman näkemyksen tänne jakaa myös.

Saitko puhnroa, ja puhelimitse soittamalla koittanut tavoitella?

Omaposti käytössä? Näkyykö siellä lähetystä?

Ainahan voi sattua ja tapahtua kaikennäköstä toki, mutta jos noista asioista lähtis liikenteeseen.

Poliisi on tainnut sanoa ohjeeksi että nettipetosten kohdalla kannattaa odottaa ainakin kaksi viikkoa. Voihan tuo olla ns. pikavippikin ja tyyppii laittaa rahaa takaisin kun saa sitä jostakin.

@TripBlast
Kannattaa tägiä @TripBlast aina käyttää, niin saa tulla oman näkemyksen tänne jakaa myös.

Saitko puhnroa, ja puhelimitse soittamalla koittanut tavoitella?

Omaposti käytössä? Näkyykö siellä lähetystä?

Ainahan voi sattua ja tapahtua kaikennäköstä toki, mutta jos noista asioista lähtis liikenteeseen.
Kiitos neuvoista. Sain puhelinnumeron, ei ole puhelin päällä. Ei vastaa yksityisviestiin. Ei ole Omapostissa seurattavaa. Täytyy varmaan se parisen viikkoa odotella, josko hän lähettäisi näyttiksen.

Statistiikka

Viestiketjuista
268 636
Jäsenet
76 284
Uusin jäsen
Juustomaatti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom