Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Ihmettelin kieltämättä jälkeenpäin itsekin, miten nuin huolimattomasti katsoin profiilin ja historian

On vaan niin Vitun rottamaista tämä käyttäytyminen nykyään, ku ei oikeisiin töihin ihmiset pysty.
Olen tehnyt kauppaa eri palstoilla yli 15v ajan etukäteis maksulla ja ikinä ennen ei ole näin käynyt, nykyään tosin pitää olla just vitusti tarkempi keltä uskalaa ostaa. Eipä ollut ennen mitään palautteitakaan muuta ku huuto netissä.

Laitahan se negatiivinen palaute kanssa, edelleen näkyy olevan vain kaksi posia.
 
Laitahan se negatiivinen palaute kanssa, edelleen näkyy olevan vain kaksi posia.
Hyvä ku muistutit, nyt on palautteet herralla kunnossa. Ylläpito vois bannata
Vissiin osuit oikeaan, kun mestari on käynyt itsekin tykkäämässä sun viestistä, mutta ei mitään muuta vaivaudu tänne kommentoimaan :D
Laitetaan tämä odottaa listalle, kun hän äsken soitti yllättäen, selitti asiaa ja aikoi viedä huomenna mhlle. Jos ensi viikolla saapuu kaupan mukainen ehjä näyttis niin mun puolesta asia on kunnossa.
 
Laitetaan nyt tänne vielä, jos se saa vipua kinttuihin:

Laitatko @Tatuj / @Tatujj luvatun tavaran matkaan tai palautat maksetut rahat, niin ei tarvitse alkaa rikosilmoitusta täyttelemään. Keskiviikkona tulee kaksi viikkoa täyteen kaupanteosta, niin silloin lähtee poliisille ilmoa.

Täällä foorumilla pari muutakin odottaa kaverilta tavaraa/vastausta.
 
Laitetaan nyt tänne vielä, jos se saa vipua kinttuihin:

Laitatko @Tatuj / @Tatujj luvatun tavaran matkaan tai palautat maksetut rahat, niin ei tarvitse alkaa rikosilmoitusta täyttelemään. Keskiviikkona tulee kaksi viikkoa täyteen kaupanteosta, niin silloin lähtee poliisille ilmoa.

Täällä foorumilla pari muutakin odottaa kaverilta tavaraa/vastausta.
Siinäkin kaksi (vai yksi?) kauppias, jolla 100% positiivinen palaute. Jos joku miettisi nyt tuolta ostamista, niin vaikuttaisi luotettavalta kauppiaalta kun kukaan ei ole negatiivista kauppiaspalautetta antanut.
 
Alttitunnuksethan taitaa olla foorumin sääntöjen vastaisia, miksihän kaverilla on kahdet tunnukset... :hmm:

Edit: I stand corrected
 
Viimeksi muokattu:
Ostin viime viikon perjantaina käyttäjältä nafo, arc a750 näytönohjaimen ja maksoin mobilepayllä, aikoi viedä heti sauraavana päivänä matkahuoltoon ja laittoi seuranta tunnuksenkin.

Nyt mennyt 8pv, ei ole vienyt tuotetta mhlle, ei ole käynyt täällä kaupan teon jälkeen, ei vastaa SMS, puhelu eikä watsapp viesteihin. Taisi olla kusettaja kyseessä.

Arc a750 on kuitenkin olemassa, ja täältä ostettu joulukuussa ja positiiviset postikauppa palautteet vaihdettu puolin ja toisin käyttäjän saeeeq kanssa ja hän varmisti kaupan tapahtuneen kun kysyin.

Nyt en enää jaksa uskoa selitykseen että jotain olisi sattunut niinkun jollain täällä oli että siksi ei ollut hoitanut asioita. Pitää olla paha onnettomuus ettei jaksa 8pv aikana laittaa yhtä tekstiviestiä edes..

Eipä uskalla täältäkään enää ostaa yhtään mitään, jos nimerkki ei useita vuosia vanha, aktiivinen viesti historia ja muitakin kun se yksi naapurin penan laittama positiivinen palaute.

Tagataas käyttäjä kuitenki @Nafo
Unohtu tässä tuo postitus. Ois tarvinnu muistaa pudottaa matkahuollon pisteelle ohimennessä... Oli sen verta kiireinen työviikko etten ehtiny siten viikolla hoitaa. Eilen ja tänään oltiin yhteydessä ostajan kanssa ja sovittiin tänään että palautan maksun. Tämä nyt hoidettu.
 
Sanoi että vknl unohti viedä paketin ja arkena oli niin pitkiä päiviä töissä aamusta iltaan ettei ehtinyt/jaksanut viedä. Toki en ymmärrä ihan että miten ei yhtä viestiä kerkeä laittaa että esim "en kerkeä viemään pakettia kun vasta ensi vknl, perutaanko kaupat vai odotatko viikon? "

Mutta hänen kanssa sovittiin kaupan purku, koska olin ehtinyt jo tilata näyttiksen siihen mihin tuo arc a750 piti tulla. Palautti rahat äsken ja vähän ylimääräistäkin niin asia minun puolesta kunnossa.
 
Unohtu tässä tuo postitus. Ois tarvinnu muistaa pudottaa matkahuollon pisteelle ohimennessä... Oli sen verta kiireinen työviikko etten ehtiny siten viikolla hoitaa. Eilen ja tänään oltiin yhteydessä ostajan kanssa ja sovittiin tänään että palautan maksun. Tämä nyt hoidettu.
Ensi kerralla vastaa niihin viesteihin, vaikka edes työpäivän jälkeen ennen nukkumaanmenoa. On sinäänsä ymmärrettävää, että asiat ei mene niinkuin on suunnitellut, mutta tiedon kulku ja viesteihin vastaaminen on kaiken a ja o.
 
Sanoi että vknl unohti viedä paketin ja arkena oli niin pitkiä päiviä töissä aamusta iltaan ettei ehtinyt/jaksanut viedä. Toki en ymmärrä ihan että miten ei yhtä viestiä kerkeä laittaa että esim "en kerkeä viemään pakettia kun vasta ensi vknl, perutaanko kaupat vai odotatko viikon? "

Mutta hänen kanssa sovittiin kaupan purku, koska olin ehtinyt jo tilata näyttiksen siihen mihin tuo arc a750 piti tulla. Palautti rahat äsken ja vähän ylimääräistäkin niin asia minun puolesta kunnossa.
Käy jättää uusi kuvaavampi palaute ja raportoi profiili ylläpidolle kertoen että aiemman palautteen voi poistaa.
 
Parempi pidättäytyä kaupankäynnistä kokonaan, jos on mahdollisuus tulla töissä niin kova kiire ettei saa edes viestiä laitettua.

Hyvin klassinen ”pikavippi” selityshän tämä on. En sano että niin olisi tässä tilanteessa käynyt.
 
Pikavippi tai tullut katumapäälle, mutta senkin voi sanoa.
Sori, en haluakaan myydä, palautan rahat. Vähemmän se vituttaa ostajaa kuin epätietoisuus.

Tai jos on epävarmaa postitus niin ei sitten lupaakaan "huomenna" vaan sanoo suoraan, että esimerkiksi viikon sisällä maksusta.
Voi ostajakin sitten päättää hyväksyykö sen vai perutaanko kaupat.

Hyvin ymmärrän, että arki voi olla hektistä ja se lähin postin tai matkahuollon pistekin olla kilometrien päässä kotoa eikä työmatkan varrella, kaikki kun ei asu kaupungin keskustassa ja työpaikka voi olla eri kunnassa, mutta sitä suuremmalla syyllä homma selväksi heti.
 
Käy jättää uusi kuvaavampi palaute ja raportoi profiili ylläpidolle kertoen että aiemman palautteen voi poistaa.
Joo just tulin kysyy et miten saan palautteen pois ku ei ansaitse ihan tuota minkä laitoin. Mut tämäpä selvä. Laitan uuden ja raportoin et vanhan voi poistaa 👍
 
Jos joku väittää mua huijariksi, niin miksi? Olen kaikki hoitanut mallikkaasti.

17378918984166467462386994558327.jpg
 
Sanoi että vknl unohti viedä paketin ja arkena oli niin pitkiä päiviä töissä aamusta iltaan ettei ehtinyt/jaksanut viedä. Toki en ymmärrä ihan että miten ei yhtä viestiä kerkeä laittaa että esim "en kerkeä viemään pakettia kun vasta ensi vknl, perutaanko kaupat vai odotatko viikon? "

Mutta hänen kanssa sovittiin kaupan purku, koska olin ehtinyt jo tilata näyttiksen siihen mihin tuo arc a750 piti tulla. Palautti rahat äsken ja vähän ylimääräistäkin niin asia minun puolesta kunnossa.
Eli suomeksi: pikavippi. Mukavaa että sait korkoa sentään. :)
 
Kaipa se on lisäajan ostamista. Samaa sattunut omallekin kohdalle.
Mutta tää ei oikein sovi yhteen lisäajan ostamisen kanssa:
Ostin viime viikon perjantaina käyttäjältä nafo, arc a750 näytönohjaimen ja maksoin mobilepayllä, aikoi viedä heti sauraavana päivänä matkahuoltoon ja laittoi seuranta tunnuksenkin.

Ei ole tarkoitus puolustella myyjää, mutta toiminta on täysin ristiriidassa sen kanssa miten itse toimisin, jos olisin pikavippaamassa tai kusettamassa.
 
Mutta tää ei oikein sovi yhteen lisäajan ostamisen kanssa:


Ei ole tarkoitus puolustella myyjää, mutta toiminta on täysin ristiriidassa sen kanssa miten itse toimisin, jos olisin pikavippaamassa tai kusettamassa.
Toisaalta samantien loppui kaikenlainen kommunikaatio, ei vastattu viesteihin eikä puhelimeen. Noh, ostaja sai rahat takaisin ja tulevat ostajat osaavat ainakin vähän varoa kun palautteet on laitettu.
 
Mielenkiinnosta tuli käytyä tuon Poppamiehen ilmoituksia läpi. Siellä on ihan urakalla yritetty myydä tavaraa postituksella tällä viikolla mutta noutokaupat eivät olekaan sitten onnistuneet:

Kaikesta päätellen hänelle on ensin tarjottu hintapyyntö noudolla. Sen sijaan hän olikin valmis myymään tuotteen 50 euroa halvemmalla myöhemmin tulleelle tarjoukselle, koska kyseessä olisi nyt ollut postikaupat.

Ilmoitukseen rustattu vielä epäilyttävästi "Ostajan kuuluu olla rento ja asiallinen. Mulla ei ole rahapulaa joten voin valita ostajan.". Eli toisin sanoen, yrittää näin perustella sen miksi hyväksyy ainoastaan postikaupat. "Noutoa toivon tälle mutta postitus on sit viimeinen vaihtoehto" ja silti käynyt ainakin kolmeen eri ostoilmoitukseen tyrkyttämässä samaa tuotetta, kaikissa olisi kyse postikaupoista.

Yhteen ostoilmoitukseen onkin ilmaissut asian hieman eri tavalla: "Hinta 250€. Paniikkimyynnissä, kun 5000 sarja tulee.".

Ei ole rahapulaa, mutta on kuitenkin ilmeisen kiireellisessä paniikkimyynnissä??

Yhtä tuotetta hän myy pelkästään noudolla, mutta tämä on hinnoiteltu niin yläkanttiin, että eihän tuota tule kukaan ostamaan. Uuden saa tismalleen samaan hintaan (tai no, euron halvemmalla..). Onko pistänyt tämän ilmoituksen vain luottamusta herättämään? Yrittää luoda kuvan, että noutokaupat olisi mahdolliset?

Tämän ilmoituksen myyntikuva (joka on muuten todella houkutteleva..) on viime vuodelta ja vastaanotettu Signalin kautta, ilmenee tiedostonimestä:

Ei tottakai itsessään kerro mitään, mutta ehkä joku tuoreempi kuva olisi parempi? Joku sellainen, jota ei ole vastaanotettu viestintäsovelluksessa vaan olisi itse otettu.

Poppamiehen käyttäjä on tehty 7.12. ja ensimmäinen postaus on tehty heti kuin kauppapaikan karenssi on päättynyt, 7.1.. Muita kuin myyntipostauksia on tasan nolla.

Näihin kun lisää vielä tuon ihmeellisen "Jos joku väittää mua huijariksi, niin miksi?" avautumisen, niin epäilykset kasvaa entisestään. Onko siellä omatunto alkanut kolkuttamaan jo ennen kuin mitään syytöksiä on julkisesti tuotu esille? Tai onko kenties, köh köh, ehkä joistain muista tekijöistä johtuvat vainot päällä?

Anyways, hieman olisin varuillani jos tämän kanssa kauppaa käytte. Toki, syytön ennen kuin toisin todistetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Vieli pieni lisäys edelliseen viestiini. Eihän tuo Poppamiehen kauppaama Asus TUF F17 edes ole kyseinen tietokone. Ilmoituksen koneessa on äkkiseltään katsottuna ainakin täysin erilainen numpad & näytön yläreunakaan ei täsmää TUFiin.

Taidettu galleriasta etsiä joku random kuva, josta nyt vaan sattuu löytymään läppäri ja sitten mietitty joku malli, josta voisi saada vähän rahaa :D Lopputuloksena upea myynti-ilmoitus. Ihme kun ei taustalla näkyvää telkkaria myydä 75 tuumaisena oled smart-tv:nä.
 
Vieli pieni lisäys tuohon edelliseen viestiini. Eihän tuo Poppamiehen kauppaama Asus TUF F17 edes ole kyseinen tietokone. Ilmoituksen koneessa on äkkiseltään katsottuna ainakin täysin erilainen numpad & näytön yläreunakaan ei täsmää TUFiin.

Taidettu galleriasta etsiä joku random kuva, josta nyt vaan sattuu löytymään läppäri ja sitten mietitty joku malli, josta voisi saada vähän rahaa :D Lopputuloksena upea myynti-ilmoitus. Ihme kun ei taustalla näkyvää telkkaria myydä 75 tuumaisena smart-tv:nä.
Joo, ei ole Asuksen läpyskä tuossa kuvassa. Väitän pari vuotta Lenovon läpyskää kanniskelleena että tuo kuva on legion läpyskästä, niissä on toisessa kulmassa Legion brändäys niinkuin näyttäisi sumuisessa "myynti" kuvassakin olevan.
 
Joo, ei ole Asuksen läpyskä tuossa kuvassa. Väitän pari vuotta Lenovon läpyskää kanniskelleena että tuo kuva on legion läpyskästä, niissä on toisessa kulmassa Legion brändäys niinkuin näyttäisi sumuisessa "myynti" kuvassakin olevan.
Jep. No, ehkä tosta silti sen 700e maksaa, jos sais vaikka kuvassa näkyvän filtteripussin kaupan päälle.
 
Joo, ei ole Asuksen läpyskä tuossa kuvassa. Väitän pari vuotta Lenovon läpyskää kanniskelleena että tuo kuva on legion läpyskästä, niissä on toisessa kulmassa Legion brändäys niinkuin näyttäisi sumuisessa "myynti" kuvassakin olevan.
Tuo on 100% Lenovo. Lenovon teksti on tuossa oikeassa etureunassa, hopeisella/harmaalla pohjalla. Huijarille voisi varmaan antaa monoa palstalta? @Sampsa
 
Siinäkin kaksi (vai yksi?) kauppias, jolla 100% positiivinen palaute. Jos joku miettisi nyt tuolta ostamista, niin vaikuttaisi luotettavalta kauppiaalta kun kukaan ei ole negatiivista kauppiaspalautetta antanut.
@DaimlerStool käynyt tuota viestiä peukuttamassa mutta palautteet vieläkin positiivisia myyjällä. 🤦
 
@DaimlerStool käynyt tuota viestiä peukuttamassa mutta palautteet vieläkin positiivisia myyjällä. 🤦
Omalle kohdalle ei ole sattunut mikään kusetus, mutta tekisi mieli vääntää rautalangasta tämä kauppiaspalautteen merkitys. Kun ei näköjään edes tuollainen hienovarainen vittuilu toimi ja aiheuta kauppiaspalautteen antamista.
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiinnosta tuli käytyä tuon Poppamiehen ilmoituksia läpi. Siellä on ihan urakalla yritetty myydä tavaraa postituksella tällä viikolla mutta noutokaupat eivät olekaan sitten onnistuneet:

Kaikesta päätellen hänelle on ensin tarjottu hintapyyntö noudolla. Sen sijaan hän olikin valmis myymään tuotteen 50 euroa halvemmalla myöhemmin tulleelle tarjoukselle, koska kyseessä olisi nyt ollut postikaupat.

Ilmoitukseen rustattu vielä epäilyttävästi "Ostajan kuuluu olla rento ja asiallinen. Mulla ei ole rahapulaa joten voin valita ostajan.". Eli toisin sanoen, yrittää näin perustella sen miksi hyväksyy ainoastaan postikaupat. "Noutoa toivon tälle mutta postitus on sit viimeinen vaihtoehto" ja silti käynyt ainakin kolmeen eri ostoilmoitukseen tyrkyttämässä samaa tuotetta, kaikissa olisi kyse postikaupoista.

Yhteen ostoilmoitukseen onkin ilmaissut asian hieman eri tavalla: "Hinta 250€. Paniikkimyynnissä, kun 5000 sarja tulee.".

Ei ole rahapulaa, mutta on kuitenkin ilmeisen kiireellisessä paniikkimyynnissä??

Yhtä tuotetta hän myy pelkästään noudolla, mutta tämä on hinnoiteltu niin yläkanttiin, että eihän tuota tule kukaan ostamaan. Uuden saa tismalleen samaan hintaan (tai no, euron halvemmalla..). Onko pistänyt tämän ilmoituksen vain luottamusta herättämään? Yrittää luoda kuvan, että noutokaupat olisi mahdolliset?

Tämän ilmoituksen myyntikuva (joka on muuten todella houkutteleva..) on viime vuodelta ja vastaanotettu Signalin kautta, ilmenee tiedostonimestä:

Ei tottakai itsessään kerro mitään, mutta ehkä joku tuoreempi kuva olisi parempi? Joku sellainen, jota ei ole vastaanotettu viestintäsovelluksessa vaan olisi itse otettu.

Poppamiehen käyttäjä on tehty 7.12. ja ensimmäinen postaus on tehty heti kuin kauppapaikan karenssi on päättynyt, 7.1.. Muita kuin myyntipostauksia on tasan nolla.

Näihin kun lisää vielä tuon ihmeellisen "Jos joku väittää mua huijariksi, niin miksi?" avautumisen, niin epäilykset kasvaa entisestään. Onko siellä omatunto alkanut kolkuttamaan jo ennen kuin mitään syytöksiä on julkisesti tuotu esille? Tai onko kenties, köh köh, ehkä joistain muista tekijöistä johtuvat vainot päällä?

Anyways, hieman olisin varuillani jos tämän kanssa kauppaa käytte. Toki, syytön ennen kuin toisin todistetaan.
Kiitos, aiemmin bannatun huijarin uusin viritys:

 
@DaimlerStool käynyt tuota viestiä peukuttamassa mutta palautteet vieläkin positiivisia myyjällä. 🤦
Omalle kohdalle ei ole sattunut mikään kusetus, mutta tekisi mieli vääntää rautalangasta tämä kauppiaspalautteen merkitys. Kun ei näköjään edes tuollainen hienovarainen vittuilu toimi ja aiheuta kauppiaspalautteen antamista.

Teen sen keskiviikkona samalla, kun teen rikosilmoituksen. Onko teille annettu ylläpidon toimesta tehtäväksi vahtia mitä palautetta ja kenelle täällä annetaan? :think:
 
Teen sen keskiviikkona samalla, kun teen rikosilmoituksen. Onko teille annettu ylläpidon toimesta tehtäväksi vahtia mitä palautetta ja kenelle täällä annetaan? :think:
Miksi et voi antaa sitä jo nyt? Jos sinulla on huono kokemus kaupoista jonkun käyttäjän kanssa, niin se palaute auttaa muita välttämään mahdollisen kusettajan. Ja jos sitten kaupat meneekin lopulta maaliin, niin sen palautteen saa kyllä vaihdettua.

Noita kusettajia olisi täällä vähemmän, jos sitä negatiivista palautetta uskallettaisiin laittaa helpommin.
 
Teen sen keskiviikkona samalla, kun teen rikosilmoituksen. Onko teille annettu ylläpidon toimesta tehtäväksi vahtia mitä palautetta ja kenelle täällä annetaan? :think:
Ei, mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos pistää negatiivisen palautteen silloin kun hommat menee päin persettä, ja jos tuote saapuukin niin sitten korjaa palautteen.

Mutta sama kai se sitten on, jos sinun mielestä kaupat on vielä vaiheessa :thumbsup:
 
Ei, mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos pistää negatiivisen palautteen silloin kun hommat menee päin persettä, ja jos tuote saapuukin niin sitten korjaa palautteen.

Mutta sama kai se sitten on, jos sinun mielestä kaupat on vielä vaiheessa :thumbsup:
Näinhän se on, ilmeisesti ihan ok kauppakumppani ja ihan hyvin mennyt kaikki. Ei siis paska kauppakokemus josta pitäisi varoittaa muita ja tehdä rikosilmoitus.
 
Ei, mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos pistää negatiivisen palautteen silloin kun hommat menee päin persettä, ja jos tuote saapuukin niin sitten korjaa palautteen.

Mutta sama kai se sitten on, jos sinun mielestä kaupat on vielä vaiheessa :thumbsup:
Tätä lankaa lukiessa monesti tulee mieleen yleisellä tasolla, että ei kai ostetun tavaran saapuminen perille toimintakuntoisena poissulje sellaista lopputulemaa, etteikö kauppakokemus voisi olla negatiivinen?
 
Tätä lankaa lukiessa monesti tulee mieleen yleisellä tasolla, että ei kai ostetun tavaran saapuminen perille toimintakuntoisena poissulje sellaista lopputulemaa, etteikö kauppakokemus voisi olla negatiivinen?

Ei tietysti. Eli teorian tasolla tuossa on kyse siitä onko ostajalle sekä myyjälle jäänyt positiivinen, neutraali vai negatiivinen fiilis tapahtumasta. Mutta täytyy se tietysti pystyä perustelemaankin tarvittaessa.

Esim: jos ostan tuotteen, myyjä kyselee ja hiillostaa rahojen perään samantien mutta ne saatuaan sitten seuraa parin viikon mykkäkoulu mutta yllättäen noin kuukauden kuluttua saapuu paketti perille ehjänä ei siitä kovin positiivinen fiilis jää.

Toisaalta jos olen myyjä ja ostaja kyselee jatkuvasti kaikkea mihin pyrin vastailemaan ja ottamaan kuvia, sitten kun perjantaina vaikka saadaan kaupat tehtyä missä hän erikseen tinkii että kirjekuoressa tuote ja lähden viettämään viikonloppua nakattuani kirjeen postiin ja maanantaina kun luen illasta töiden jälkeen keskusteluja lukemaan on capsit päällä huudettu miten en vastaa enkä ole kirjautunut foorumille, miten tuotetta ei ole vielä tullut ja häntä on kusetettu (kun oikeasti se postilaatikko ehkä tyhjennetään vasta maanantai illasta => siitä kestää muutamia päiviä eikä se posti muutenkaan viikonloppuna olisi kulkenut...) ei tästäkään minulle myyjänä jää hyvä fiilis ja laittaisin ainakin neutraalin jos en negatiivista. Vielä jos tulee jotain kostonegaa se olisi aika negatiivinen fiilis..
 
Ei tietysti. Eli teorian tasolla tuossa on kyse siitä onko ostajalle sekä myyjälle jäänyt positiivinen, neutraali vai negatiivinen fiilis tapahtumasta. Mutta täytyy se tietysti pystyä perustelemaankin tarvittaessa.

Esim: jos ostan tuotteen, myyjä kyselee ja hiillostaa rahojen perään samantien mutta ne saatuaan sitten seuraa parin viikon mykkäkoulu mutta yllättäen noin kuukauden kuluttua saapuu paketti perille ehjänä ei siitä kovin positiivinen fiilis jää.

Toisaalta jos olen myyjä ja ostaja kyselee jatkuvasti kaikkea mihin pyrin vastailemaan ja ottamaan kuvia, sitten kun perjantaina vaikka saadaan kaupat tehtyä missä hän erikseen tinkii että kirjekuoressa tuote ja lähden viettämään viikonloppua nakattuani kirjeen postiin ja maanantaina kun luen illasta töiden jälkeen keskusteluja lukemaan on capsit päällä huudettu miten en vastaa enkä ole kirjautunut foorumille, miten tuotetta ei ole vielä tullut ja häntä on kusetettu (kun oikeasti se postilaatikko ehkä tyhjennetään vasta maanantai illasta => siitä kestää muutamia päiviä eikä se posti muutenkaan viikonloppuna olisi kulkenut...) ei tästäkään minulle myyjänä jää hyvä fiilis ja laittaisin ainakin neutraalin jos en negatiivista. Vielä jos tulee jotain kostonegaa se olisi aika negatiivinen fiilis..
Siis hetkinen? Voiko myyjä laittaa palautteen ostajasta? Itse olen elänyt siinä uskossa, että tuo on mahdotonta.
 
Tottakai voi. Siellä on myyjäpalaute ja ostajapalaute erikseen
Tiedän kyllä myyjä ja ostopalautteen olevan olemassa. siis jos myyt vaikka prosessorin ostajalle joka on "perseestä" et voi myyjänä antaa negatiivista palautetta ostajalle. jos taas ostat jotakin myyjältä niin silloin voit laittaa ostopalautteen, koska olet ostaja. eli jos myyt prossun niin et voi antaa siitä kaupasta ostajalle palautetta.
 
Tiedän kyllä myyjä ja ostopalautteen olevan olemassa. siis jos myyt vaikka prosessorin ostajalle joka on "perseestä" et voi myyjänä antaa negatiivista palautetta ostajalle. jos taas ostat jotakin myyjältä niin silloin voit laittaa ostopalautteen, koska olet ostaja. eli jos myyt prossun niin et voi antaa siitä kaupasta ostajalle palautetta.
???
Nyt menee kyllä ohi.

Myyt prosessorin jollekin, tällöin pistät palautteen kauppakumppanin ostohistoriaan, koska hän toimi ostajana.

Ostat joltain jotain, tällöin pistät palautteen kauppakumppanin myyntihistoriaan, koska hän toimi myyjänä.

Molemmissa voi olla kyse positiivisesta, neutraalista tai negatiivisesta kokemuksesta. Mitä varten luulet, että siellä on kahdelle eri palautteelle osiot, jos toiseen ei ole mahdollista pistää mitään?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 107
Viestejä
4 894 873
Jäsenet
78 933
Uusin jäsen
v3p

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom