Minulle hän taas postitti siten, että paketti tuli perille saakka, mutta kesti aika kauan saada se paketti postiin vietyä. Joskin tässä tapauksessa se ei ollut se ongelma, kun oli malttia odottaa.
Ongelmana oli se, että tavara (näytönohjain) ei toiminutkaan. Ei, vaikka useammassa eri kokoonpanossa testasin (erittäin turhauttavaa). Ei niin mitään eloa. Hänelle tämä vaikutti olevan yllätys. En osaa ottaa kantaa, myikö tietämättä vai tietoisesti rikkinäisen tavaran.
Nyt kun halunnut tässä purkaa hänen kanssaan kaupat, niin johan on hidasta ja hiljaista. Odotan, että saisin ekaksi rahani takaisin ja sitten vasta palauttaisin. Jos palauttaisin ennen sitä, niin riskinä olisi vielä näytönohjaimen menetys itse rahojen lisäksi. Risan näyttiksen arvo on kuitenkin suurempi kuin 0, koska luultavammin ihan korjattavissa, jos vaan osaa.
Palautetta en ole tässä vielä antanut, kun olen halunnut antaa käyttäjälle mahdollisuuden toimia asiallisesti ennen sitä, mutta kyllä tämä on jumalauta lehmän hermoja vaatinut.