Varoituksen sana käyttäjästä
@Kottis . Ostin häneltä läjän koneen osia, ja hän lupasi jo viime viikon keskiviikkona purkaa ja lähettää ne. Perjantai-iltana kysyin asiasta syvällisemmin, ja hän laittoi tekstiviestin että paketti on jo postissa ja että hän unohti lähettää seurantanumeron, jonka lähettäisi päästyään kotiin. Tätä ei koskaan lähetetty, eikä OmaPostissa ollut yhtään pakettia hänen suunaltaan. Tässä kohtaa ajattelin että ehkä hän oli vaan laiska, ja annoin asian olla viikonlopun yli toivoen että tämä jäisi vain valheen tasolle ja hän kiireellä lähettäisi paketin maanantaina. Ei kuitenkaan lähettänyt, ja laitoin viestiä että tiedän ettei hän ole mitään pakettia lähettänyt ja shit happens, mutta vielä hän voi korjata tilanteen ottamalla vastuun ja hoitamalla kaupan loppuun. Yhteenkään kysymykseen en ole saanut vastausta, ja ainoa viesti jonka olen saanut on "olen töissä en voi vastata". Jos ei tänään ratkea, teen rikosilmoituksen ja hoidan sitä kautta.
Asian hoitaminen on vielä kesken ja toivon että tämä saadaan sovittua sivistyneesti. En ole täällä sen suuremmin kaipaamassa sympatiaa tai viestejä että kaikki kaupat pitää tehdä kasvotusten - se ei Kajaanissa asuvalle ole mahdollista. Kaupankäynnissä on riskinsä, nyt näyttää että minua kusetettiin ja se siitä. Olen täällä varoittamassa muita että toistaiseksi hänen kanssaan ei kannata käydä kauppaa.