Ihme selityksiä ja kehtaat vielä laittaa jotain avautumista YV:llä, täällä sitten kirjoittelet kuin enkeli. Sovittiin eilen illalla tiukka hinta ja jos ei tule aamuun mennessä noutotarjousta, niin merkkaat myydyksi minulle ja tehdään kaupat. Näin sitten kävi ja kyselit maksutapaa sekä postitustietoja. Laitoin sinulle tiedot heti ja kyllä siinä vaiheessa on kaupat rehellisten miesten kesken tehty ja sanotaan uusille mahdollisille tarjoajille, että meni jo. Eikä mennyt muutama minuutti vaan 3 tuntia odotin maksupyyntöä mobilepayhin, kunnes jaksoit ilmoittaa myyneesi muualle. Taisi nyt vaan käydä niin, että joku ohihuutelija tarjosi YV:llä ja otit kopin välittämättä jo sovituista kaupoista. Turha siinä on selitellä, kuinka omatunto kalvaa ja terveydellisistä syistä et mieluusti vie postiin.
Muutenkaan ei kannata varmaan erikseen mainostella ilmoituksessaan, kuinka postitus onnistuu ja hienot pehmusteet ja kunnon laatikkokin löytyy, jos erityisesti noutokauppoja haet. Ahteriaan ei muka kykene postiin raahaamaan, mutta ilmoituksessa kaikki onnistuu ja tavara kulkeutuu hienosti Hyvinkäälle, Nurmijärvelle, Helsinkiin ja toisinaan Espooseenkin viikon sisällä
Edit: Ei jeesus laittaa mulle vielä negatiivisen ostajapalautteen, kun on itse kussut hommat. Kaupat on tämän kaverin mielestä ilmeisesti vain alustavasti sovittu, kun hän merkitsee ketjuunsa, että myyty ja kyselee postitustietoja ja maksutapaa YV:llä.