Haa, näppärä kikka, pitääpä koittaa muistaa.Itse annan aina vain lähetystiedot postiautomaattiin niin ei ole onneksi edes mahdollista että kukaan mulle laittaisi kirjeellä mitään.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haa, näppärä kikka, pitääpä koittaa muistaa.Itse annan aina vain lähetystiedot postiautomaattiin niin ei ole onneksi edes mahdollista että kukaan mulle laittaisi kirjeellä mitään.
Joo-o... Jos joku paketti perille löytää nii todennäköisesti prossu on rikki - voi syyttää postia kun rikkoi sen.Kuulemma oli laittanut kirjeellämutta katsotaan nyt mitä tulee
Melkein voi lyödä vetoa, että kohta ihmetellään mihin posti on kirjeen ”hukannut”Joo-o... Jos joku paketti perille löytää nii todennäköisesti prossu on rikki - voi syyttää postia kun rikkoi sen.
Jos ei tule mitään niin sitten se taas vetoaa siihen että Posti hukkasi kirjeen.
Kuinka tämä onnistuu?Itse annan aina vain lähetystiedot postiautomaattiin
Kuinka tämä onnistuu?
Jaa-a. Ensi viikolla sitten keskustellaan miten kirje on hukkunut postissa...Kuulemma oli laittanut kirjeellämutta katsotaan nyt mitä tulee
Ei missään vaiheessa sovittu että tulee kirjeellä vaan nimenomaan sanoin mihin osoitteeseen_paketin_ saa lähettää. Ja sovittiin, että postituskulut kuuluu hintaan.Johan on mielenkiintoista menoa jos lykätään negatiivista palautetta kun "kestää" 5 päivää saada postiin. Ostajahan sen postitustavan maksaa joten jos maksoi paketista ja kirjeenä lähti niin tietysti negatiivisen arvoinen suoritus. Jos taas hukkuu matkalla niin eipä ole vaikea arvata, että on huijaus kyseessä. Ainakin omien kokemusten kun vähintään satoja kirjeitä lähettänyt/vastaanottanut eikä yhtäkään ole hukkunut niin ei se kovin yleistä ole.
Ainakin ite oon sanonut jos joku väkisin haluaa kirjeenä ostaa, että voi mennä 6 kuukauttakin, että saapuu joten odottelee rauhassa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.