Minulla viivästyi näytönohjaimen postitus 2vrk. Minusta ei ole tähän ketjuun tehty ilmoitusta, mutta haluan silti tuoda asian julki, ettei väärinymmärryksiä pääse tapahtumaan. Lähestyin ostajaa seuraavanlaisella tekstiviestillä.
"Isot pahoittelut lähetyksen viivästymisestä! Ja siitä etten ole huomioinnut viestiäsi! Tälle 2vrk vivästymiselle on olemassa omasta mielestäni inhimillinen ja hyväksyttävä syy. Liittyy perheeseen, enkä halua vanhempana avata asiaa tämän enempää. Toivon mukaan ymmärrät. Laitan ohjaimen postin kuljetettavaksi tänään, eli lienee perillä viimeistään maanantaina. Tarkoitukseni ei ole vaikuttaa epärehelliseltä mutta välillä asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen. Mikäli aiheutin harmia tai mielipahaa niin mielelläni korvaan sen sinulle, vaikka palauttamalla osan näytönohjaimen hinnasta, tai tarvittaessa vaikka kokonaan. Liitteenä pari kuvaa tuotteesta pakkaus vaiheessa. Vielä kerran pahoittelut ja oikein mukavaa alkavaa talvea!
-Tuukka Parkkinen"
Onko jotain muuta, mitä voin tehdä asian hyväksi?