1. Kauppa-alueen säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Viestiketju alueella 'Kauppa-alueen tiedotteet ja keskustelu' , aloittaja Ylläpito, 14.11.2016.

1. Nightuser

Nightuser

Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Ehkä kannattaisi siirtyä ostamaan uutta elektroniikka niin vältyt kaikelta kiusalta.

2. Turre

Turre

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Asiaa:tup:

Viimeksi muokattu: 10.01.2020
  3. ambba

ambba

Rekisteröitynyt:
    01.04.2018
    Näin sitä taloutta pyöritetään tässä maassa. Ei meillä ole muuta kuin kulutustalous. Varmaankin huijarit on verohallinnon tyyppejä.

Muualla tehdään niin että myyntipalstojen tunnukselle lähetetään kotiosoitteeseen varmistuskoodi. Edes sen verran vaikeuttaa rekisteröitymistä ja ainakin käyttäjän pitää nähdä enemmän vaivaa ja säätöä vaikka se antaisiki jonkun muun osoitteen. Suomessa ei edes maan suurimmalla Torilla, yrityksellä jolla on työntekijät ja liikevaihtoa, ole sellaista tapaa.. huoh

Ei, kyllä mä kannatan kierratystä ja harrastusta. Kai se vaan pitää ottaa tavaksi sopia kaupat puhelimitse vaikkakin Suomessa vältetään puhumista tuntemattomien kanssa lol

4. Jezme

Jezme

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mitä se puhelimitse sopiminen tarkalleenottaen auttaa? Kaupasta voi ostaa prepaidin pikkuhintaan ja puhelimessa voi esittää ketä tahansa. Ihan samalla tavalla puhelinkaupoissa voi huijata kuin vaikka täällä foorumilla YV:llä sovituissa. Ainoa keino välttää huijaukset on tehdä kaupat kasvotusten, joskin tällöinkin pitäisi päästä testaamaan tuotteen toimivuus ja saada kuitti siitä.

Jos nyt oikeasti miettii tuota asiaa niin mikä siinä tilanteessa muuttuisi vaikka joku vastaisi sieltä puhelinnumerosta? Kyse ilmeisesti prepaidista niin mihin tuo nyt lopulta johtaa.. Jos se on huijari niin eipä tuosta juuri mitään apua taida olla ja jos taas on rehellinen kaveri niin kiva saada joku x-määrä häiriköiviä puhelinsoittoja, kun oma puhelinnumeroa jaetaan täällä julkisesti. (Tuskin tykkäisit itsekään jos joku jakaa netissä numerosi ja pyytää soittelemaan siihen.)

Kyllä edelleen on ihan asiallista odottaa se 1-2 viikkoa, koittaa sen aikaa selvitellä asiaa ja vasta sitten ottaa se virkavalta hommaan mukaan. Jos se on huijari niin harvemmin taitaa olla mitään tehtävissä vaikka huomaisit asian heti seuraavana päivänä. Jos taas on rehellinen kaveri jolle vain vaikka sattui jotain niin turha huutelu vain tahraa tarpeettomasti sen nimen ja aiheeton hätäisesti tehty rikosilmoitus kuormittaa turhaan poliisiakin.

Äläkä nyt kuvittele, että mitenkään puolustelisin sitä huijaria. Ei todellakaan ole ok sellainen mutta kyllä se saamasi kritiikki aiemmin oli ihan perusteltua silloisilla tiedoilla. Jälkikäteen on helppo tulla huutelemaan, että oikeassa olin mutta olisi se homma voinut yhtälailla kääntyä myös toisin päin.

Viimeksi muokattu: 10.01.2020
    Jurgen, Kaitzschu, Ihime ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  5. Varjovuori

Varjovuori

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Onhan tää ihan perseestä. Multa huijattiin kohta kaksi vuotta takaperin, poliisi tiesi tyypin ja nostin syytteen. Mitään ei ole kuulunut eikä näille paskahousuille mitään edes lain puitteissa tehdä.

6. Henriquez

Henriquez SER OMISTAJA

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Olen siirtynyt lähes kokonaan tekemään kauppaa kasvotusten. Ainahan se on mutkikkaampaa, mutta riskit vähenee huomattavasti.

Toki käyttäjiä ajaa täällä tietynlainen kilpailu tekemään tarjouksen, joka toimii taas huijarille päin. Hieman tiputettu hinta niin siellä on kymmenen kaveria kohta kuorossa huutamassa peräjälkeen tuotetta itselleen. Perustuu ihan siihen, että "kunhan olen eka". Sitten se hieno fiilis mahdollisesta superkaupasta jää leijumaan ja rahaa laitetaan tilille niin että taskut paukkuu. Yleensä vasta tämän jälkeen tulee se harkinta - että mitähän juuri äsken tapahtui.

Miltei joka ikisessä täällä olevasta ilmoituksessa on ollut vaaran merkit ilmassa. Muutamina poikkeuksina sellaiset, jotka ovat aktiivisa foorumikäyttäjiä olleet pitkään ja ovatkin alkaneet kusettamaan tms.

Jos ette ite pääse noutamaan, valikoikaa kaupunkeja / alueita jossa teillä on tuttuja/kavereita mitä lie, jotka voivat sen noudon toteuttaa. Tällä tavalla olen muutamia kauppoja tehnyt ja yksi noista kerroista oli sellainen että lopulta myyjälle tuli esteitä eikä mikään onnistunutkaan. En sitten tiedä oliko huijari vai ei. Ja jos joku noudosta kieltäytyy niin se on sillon selvä peli sen siliän tien.

Juhamurto tykkää tästä.
  7. sampuko

sampuko

Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Täältä myös huonot kokemukset käyttäjästä sKFL. Corsairin HS70 kuulokkeet hänellä myynnissä joista sovittiin kaupat. Raha kelpasi ja sanoi tiistaina aamuna vievänsä paketin postiin, vaan ei tunnu paketti tulevan perille asti. Myynti ilmoitusta ei ole myöskään muokattu, vaikka kaupat on sovittu ja minun puoleltani jo myös toteutettu.

Olen myös lähestynyt häntä nyt useampaan otteeseen asiallisesti yksityisviestillä, eikä näitä ole huomioitu. Sen verran edullisesta tuotteesta oli kyse ettei tullut sen tarkemmin katsottua millaisesta tapauksesta kyse, olisi näköjään kannattanut. Hieman kyllä ihmetyttää että tälläisilla summilla (40e) jaksaa joku tämmöistä tehtailla.

8. Henriquez

Henriquez SER OMISTAJA

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    40 euroa on iso raha jos otetaan huomioon, ettänoilla janttereilla on siimaa vedessä samaan aikaan muissakin paikoissa.

Nuking tykkää tästä.
  9. Kvarkki

Kvarkki

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä sinä täysin ansaitsit paskamyrskyn, kun lähdit riehumaan naurettavasti. 4 pv olisi vähän arkena, saati sitten isompina pyhinä. Meno oli täysin hysteeristä, tyyliin 12 v. käyttää 1. kerran omia rahoja "isoon" ostokseen. Mitä helvettiä se auttaa? Huijarille rahat jo meni - Hidas myyjä toimittaa sit lopulta. Ei oo sun asias jakaa yhteystietoja, oli huijari tai ei. Ja nyt vielä kuvittelet, et häiriökäytökses olisi jotenkin saanut lisäoikeutusta, kun alkaa näyttää huonolta. Juu ei näin :facepalm: Käytöksesi oli ja pysyy paskana, kävi miten kävi.

e: Kyllä tällä foorumilla tukea löytyy, kun asiallisesti käyttäytyy.

Viimeksi muokattu: 11.01.2020
    Lepakomäyrä, BigNasty, Narghar ja 7 muuta tykkäävät tästä.
  10. lepione

lepione

Rekisteröitynyt:
    26.02.2019
    Mulla oli ostoilmoitus i5/i7 haswelli prossusta johon käyttäjä mulle mukavasti yksityisviestinä laittoi että täällä olisi 4790k mikä mulla oli haussa.

Kerkesin jo kovin innostumaan että perhana nyt saan hyvää rautaa koneeseen. Hintakin oli maltillinen ja olisin sen ollut valmis maksamaan.

Yhteydenpito oli aikalailla nihkeää ja pyydettäessä timestampilla tai käsinkirjoitettua lappua kummallisesti kaveri hiljeni tai unohti.Tässä välissä oli tosin joulun pyhät ja tälläiset. Tässä ei siis tavara tai edes raha vaihtanut omistajaa, korkeintaan mieleni pahoitin. Sain ostettua tosin suorittimen toiselta käyttäjältä.

11. Turre

Turre

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Immeinen jolla on elämä kunnossa niin ei huijaa tai sitten on luonteessa jotain pahasti viella.
    Riippuvuuksiin sitä rahaa yleensä tarvitseen piste

Nuking tykkää tästä.
  12. Eräilves

Eräilves

Rekisteröitynyt:
    18.01.2019
    Tänään tuli Pohjanmaan käräjäoikeudelta käsittelyilmoitus, ja aika vahvalta näyttää.. eipä tarvi miun mennä sinne asti melkein toiseen päähän suomea, vaan voidaan ratkaista ilman minuakin. Käsittelyaika olisi kuun lopussa Vaasassa. Asia onkin muuttunut törkeäksi petokseksi näyttävästi.

Asianomistajalistaa kun katselee, niin enpä ihmettele. +20 muuta henkilöä näyttää olevan, ja n. 10 isoakin yritystä. Esim, Neste.. :D

Mutta rahaa taitaa olla turha odottaa kait tuolta suunnalta, suapi nähdä. Kai sieltä jokin uusi lappu tulee kun päätös tehty?

13. k1nggg

k1nggg

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Oliko tässä kyseessä muuan TM?

Nuking tykkää tästä.
  14. Eräilves

Eräilves

Rekisteröitynyt:
    18.01.2019
    Ei ole, vaan ihan eri niminen henkilö. En voi paljastaa tässä nimeä, mutta 20.1. onpi vaasassa aamulla käsittely.. Siitä voi päätellä jos joku muu foorumilainen on samassa junassa sitten :D

15. gouca

gouca

Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Näissä on usein käytäntönä videoyhteys lähimmästä käräjäoikeudesta toiseen, koska valtion / tuomitun maksama korvaus menetetystä työajasta harvoin kattaa työpäivän menetystä. Jos syyttäjä hoitaa sun osuutesi ilman paikallaolovelvollisuutta, saat kopion tuomiosta ja sitä voi sitten valitusoikeuden puitteissa lähteä omatoimisesti ajamaan syytetyn suuntaan tai laittaa ulosottoon, tarvitsevat siellä kopion tuomiosta.

16. Veetiboy

Veetiboy

Rekisteröitynyt:
    25.08.2017
    Kyseisen T.M :n edelliset petostelut tällähetkellä Turun Hovissa ja parhaillaanhan tuo keräilee jo uutta vyyhtiä itselleen

Akleksi ja Nuking tykkäävät tästä.
  17. Lepakomäyrä

Lepakomäyrä

Rekisteröitynyt:
    21.08.2018
    Olikohan se 80e maksimi mitä sain työtulo menetystä ja toi oli Max summa, mutta KM korvauksii ropisi ja väähän päivärahaakin.

Pari KK sitten sain reissusta melkein 400e pelkkiä kuluja matkoista/ansiotulo menetystä ja päivärahnaa. 100e kusetus muuttuikin 300e voitoksi miinus bensa kulut jotka nekin meni firman kassasta.

Tuomari vai mikä siellä on niin sille vaan annetaan lappunen todistelun jälkeen johon on ruksailtu matkoja/millä tultu jne.. aika hätäseen katsoi ja hyväksyi
    Nämä laput tulee ennakkoon kotia kun kutsu käy todistamaan.

Viimeksi muokattu: 16.01.2020
  18. thrill

thrill

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itse tässä olen syyllistynyt epärehellisyyteen. Syyskuun 9/19 alussa myin veljeltä ylimääräiseksi jääneitä osia ja virtalähteen. Myyty - Superflower 600W 80+Gold Semimodu

Pari päivää sitten tuli yv ostajalta että nyt on vasta paketti avattu ja satapiuhoja ei ollutkaan tarpeeksi vaikka ilmoituksessa lukee, tosin ympäripyöreästi mitä tulee mukaan.

Mukana taisi mennä 1x 3 vai 4 paikkanen sata virtakaapeli.

Noh, nyt tuli tänään myös toinen yv että toisesta 6+2 pcie virtakaapelistakin on puutetta, tulisi ilmeisesti retro-buildiin johon useampi näytönohjain olisi tulossa ja tähän siis enemmän kaapeleita tarvittaisiin.

Mikähän tähän nyt olisi kaikkia tyydyttävä ratkaisu? Tovi kuitenkin jo kaupoista vierähtänyt ja itsellä ainakin tyyli tarkistaa paketit. Myydäänkö noita psu-piuhoja erikseen, käsittääkseni eri merkit ei käy yksiin?

Pitää myös muistaa jatkossa ottaa kuva ja luetella tarkkaan mitä kaapeleita tulee mukaan, tähän tuli ainakin syyllistyttyä. Tarkoituksena ei ole ollut ketään harhaan johtaa, ajattelin että kaapelien "vajaus" käy jo ilmi ilmoituksessa, ja jos tarve useammalle sata-liitännälle kuin 3-4 ja useampi näytönohjain tulossa kiinni, heräisi itsellä jo ajatus kysyä että mitä ja monta tulee mukaan tarkemmin.

Viimeksi muokattu: 18.01.2020 klo 18:43
  19. tuskis

tuskis

Rekisteröitynyt:
    26.08.2017
    Eihän ilmoituksessasi lukenut tarkalleen mitä tulee mukana, ja jos ostaja ei kuvia pyytänyt niin silloin kaupat toteutuu olemassa olevan informaation perusteella.

Sitäpaitsi en minä ainakaan ottaisi enää mitään vastuuta 4kk sitten myydystä tuotteesta jota ostaja ei ole tarkistanut heti sen saatuan. Niinkuin mitä helvettiä?

Nuking, rikyy6, Skrapa ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  20. xder98

xder98

Rekisteröitynyt:
    11.03.2019
    Mukana tuli kaikki mitä ilmoituksessa luki. Ostajan vika.

21. edup

edup

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itse kanssa olisin tulkinnut ilmoitustasi siten että SATA-piuhoja on monikollinen määrä (vähintään 2) mukana, kun muotoiltu että "muutama", ja PCIe-piuhoja kaikki mitä poweriin kuuluu, koska "pcie piuhat".

Mutta mutta, ihmeellinen aikataulu kyllä ostajallakin tuon kanssa kun kuukausikaupalla kestää tilanteen toteaminen. Jos olisi sattunut omalle kohdalle ja olisi ajoissa laittanut viestiä niin olisin varmaan vaan suoraan ehdottanut kaupan purkua, koska tarvikepiuhoja ei taida tuohon suoraan saada mistään (pl. sleevatut mitkä maksaa moninkertaisesti ko. powerin itsensä verran). Mutta kun näin myöhässä tulee niin vaikea kyllä sanoa mikä olisi järjellinen toimintatapa.

22. thrill

thrill

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Juu, helppo olisi kaupat ollut purkaa tuolloin heti kättelyssä. Nyt ajelen huomenna yht. 100km katsomaan löytyykö jostain niitä piuhoja ettei tule aivan kusettaja olo.

23. hsalonen

hsalonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ehdota ensin, että annat vaikka 20€ rahoja takaisin ja asia on sillä selvä.
    Sitten vasta hirveä säätö kauppojen saattamiseksi kuntoon ja/tai palautuksista keskusteleminen.

Näin itse hoitaisin asian. Rahasta tässä on kuitenkin kysymys.

Jos ei rahat kelpaa, niin sitten kannattaa asioita hoitaa parhaaksi katsomallaan tavalla, mutta kyllä itse pitäisin tuota paria kuukautta negatiivisena asiana ostajan puolelta ja en suoraan olisi kauppoja perumassa.

24. Jote

Jote

Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    Ehdota ostajalle kompromissia ja tilaukseen muutama jakokaapeli. PCIe ei varsinkaan ole ideaalinen, mutta välttävä.
    US $3.43 14% OFF|ULT Best SATA 15Pin M 1 to 5 SATA 15Pin F Hard Drive Power Supply Splitter Cable Cord for DIY PC Sever 15 pin Power 60CM-in Computer Cables & Connectors from Computer & Office on AliExpress
    US $0.54 35% OFF|New 18cm Dual Molex LP4 4 Pin to 8 Pin PCI E Express Converter Adapter Power Cable Wire Computer Cable Connectors-in Computer Cables & Connectors from Computer & Office on AliExpress x2

25. huntimanti

huntimanti

Rekisteröitynyt:
    05.11.2016
    En oli
    En olisi halunnut myyjän tuovan tätä asiaa tähän ketjuun. Hänen viimeiset viestinsä olivat tiukanpuoleisia. Niimpä laitoin hänelle vastauksen, koska viesteissäni kerroin vain tilanteeni. En halunnut mitenkään syyllistää häntä. Tällaisen viestin laitoin hänelle tänään klo 19.26:

"Minä olen ratkaisua etsimässä en syyllistä, riitaa tai julkista huutelemista. Olen kielen ja ilmaisun kanssa toiminut melkein koko työurani ajan. Taustanikin puolesta ymmärrän,että sanat ovat kuvainnollisia. Käytännössä jokainen luo niille oman merkityksensä. Näin on myös ATK-kielen kanssa. Koska vasta muutama päivä sitten aukaisin pakettisi, sen pitäisi omalta osaltaan ilmaista sitä, että olen pitänyt sinua luotettavana.

Ilmoituksesi sai minut ajattelemaan virtalähteessä olevan ainakin pari pcie-kaapelia ja muutama sata-johto. Näin ei ollut ja sen kanssa on elettävä. Nyt on ensin tarkastettava veljesi kaapelitilanne. Hienoa olisi, jos niitä vielä löytyisi.

Vaikuttaa siltä, että tuossa virtalähteessä on aika uniikit liittimet. Yhteensopiva liitin ei välttämälla kuitenkaan merkitse kaapelin toimivuutta ja turvallisuutta. Sen johdot voivat olla alkuperäiseen nähden eri järjestyksessä. Yksi molex- tai sata-kaapeli voisi olla toimiva ratkaisu. Näin saisin kaksi näytönohjainta ja pari kovalevyä asennettua ja käyttöönotetuksi.

Koska sain nyt viikonlopuksi itselleni aikaa ajattelin kasata keskusyksikön. Suunnitelmiin tuli muutos ja on aloitettava "kadonneen kaapelin etsintä". Toivon sinulta apua tähän:tup:."

Elämä on opettanut minua, että tällaisiin, ei niin kovin elämää ravistaviin kysymyksiin löytyy aina jonkinlainen ratkaisu, jos sitä halutaan. Me ihmiset olemme erilaisia. Minulle virtakaapeli tai -johto, jossa on 4 liitintä olisi kuvannut selvästi tilanteen eikä väärinkäsitystä olisi syntynyt. Veljen luokse on turha mennä kaapelia hakemaan, jos sellainen tai sellaisia löytyy, ne voi postittaa osoitteeseeni. Minä vaikka maksan postikulut.

Minulla ei ole mitään vaateita myyjää kohtaan. Toivoin häneltä vain apua minut yllättäneeseen tilanteeseen. Isossa Kirjassa sanotaan: "Pyrkikää elämään rauhassa kaikkien ihmisten kanssa mikäli se teistä riippuu."

Viimeksi muokattu: 18.01.2020 klo 23:38
    Kuro, waotus, dala1ama ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  26. Sampsa

Sampsa Sysop Ylläpidon jäsen Team PUBG Team Stream Team H2O

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Kannattaa ensi kerralla ennen ostoa tarkistaa, mitkä kaapelit tulee mukana jos niille on tietty tarve. Käytetyn tavaran myynnissä ja 50€ virtalähteen tapauksessa 4kk ei ole kohtuullinen aika alkaa kysellä perään.

H0rna, tuskis, makke95 ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  27. Sampsa

Sampsa Sysop Ylläpidon jäsen Team PUBG Team Stream Team H2O

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016

@Rtv123 bannattu.

Noin yleisesti tosiaan 1-2 päivää ei ole vielä syytä lähteä rikosilmoitusta tekemään, jos huijaus on tapahtunut niin kyseessä on sitten kuitenkin viikkojen tai ennemminkin kuukausien prosessi.

Muutenkin näistä huijaustapauksista on syytä tehdä ylläpidolle raportti, me emme saa ilmoitusta siitä jos joku kirjoittaa viestiin "ylläpito".

Henkilötietoja ei saa postata, mutta nimikirjaimet, paikkakunnan, osan tilinumerosta voisi näissä postailla kun tähän ketjuun raportoi.

H0rna ja hsalonen tykkäävät tästä.
  28. Marti77

Marti77 Team H2O

Rekisteröitynyt:
    16.12.2016
    Löytyy johtoja myyviä kauppoja tunnetuin cablemods mutta asiahorse,bitfenix,silverstone ym...
    Vahinkoja sattuu erityisesti jos ei myy omia osia mutta kannattaa olla rehellinen ja koittaa sopia asian.

29. huntimanti

huntimanti

Rekisteröitynyt:
    05.11.2016
    Tunnettu viestinnän professori on sanonut:"Viestinnän ongelma on se, että viesti ei tahdo mennä perille ja jos joskus meneekin, niin se useimmiten ymmärretään väärin."
    Toistan, niin yksinkertaisesti kuin osaan: "Alunalkaenkaan minulla ei ole ollut mitään vaateita, syytöksiä tai hyvityksen hakua.

Luonnollisesti ensimmäisestä viestistäni asti olen ymmärtänyt kyseessä olevan vanhan asian. Toivoin myyjältä vain apua tilanteeseeni. Ajatuksenani oli tarkistaa ovatko kaapelit vahingossa jääneet pois ja jos ovat, voisinko vielä saada ne käyttööni. Myyjän tänne tuoma asia on hänen oma tulkintansa viesteistäni, ei se mitä itse ajatelin, halusin tai esille toin niissä.

Viimeksi muokattu: 20.01.2020 klo 21:36
  30. braide

braide

Rekisteröitynyt:
    02.11.2016
    Sitä tässä vaan pohdin että kun ostat tuotteen, jonka noudat postista tai mistä vaan. Avaat sen vasta n.4kk kuluttua, olit tarvinnut sitä tai et. Itse kyllä avaan ja katson mitä siellä on ja laitan laatikon takaisin kiinni, jos en sitä heti tarvitse. Ihan vaan vinkki vitonen jatkoa ajatellen.

31. huntimanti

huntimanti

Rekisteröitynyt:
    05.11.2016
    Tiedän. Sentähden minulla ei olekaan mitään vaateita myyjää kohtaan:).

32. Kana-ahmatti

Kana-ahmatti

Rekisteröitynyt:
    15.01.2020
    Harmillisen huono kauppakokemus käyttäjän @tessuhoo kanssa.

Myyty - i5 4690K+Asus Z97-PRO GAMER+3x4Gb DDR3 1333MHz -TRE-

Sovittiin viime viikolla kaupat prosessori, emolevy, muistit ja vielä päälle cooleri ja koppa. Oli kuulemma uudet osat tulossa niin sovittiin nouto tälle viikolle, että saa pitää tietokonetta käytössä siihen asti.

Keskiviikkona kun kirjauduin sisään niin maanantai-illalla oli tullut viesti "Sain paremman tarjouksen osista, joten perun kaupat.", oli lauantaina kysellyt että sopiiko kaupat sunnuntaille.

Minkäs teet, mutta tämä nyt lähinnä muille muistutuksena hyvistä kauppatavoista ja siitä että sovituista kaupoista pidettäisiin kiinni. Itse kun ehdin jo ostaa muut osat näytönohjaimen ja tilata uutena powerin ja SSD:n muiden osien noutoa odotellessa :tdown:

sniperfin tykkää tästä.
  33. huntimanti

huntimanti

Rekisteröitynyt:
    05.11.2016
    Itsellänikin pari tosi harmillista kokemusta samankaltaisesta asiasta. Uskoisin, että mullakin on. Tässä yhteydessä voisi olla hyvä jakaa kokemuksia asiasta.