Elite: Dangerous

X52Pro itelä käytössä, toki ei kovin aktiivisessa, mutta riittävä omaan käyttöön. Ja nimenomaan pro, jotta on paremmat potikat, vaan nykyäänhän tämä on Logitechin tuote, mulla niin vanha että vielä Saitek.

Ne modet saa (varmaan) käyttöön silleen että konffii winukassa ne ekana, ja sitte tarjoilee Elitelle, ja sitä pikkusormen nappiahan voi käyttää shiftinä, jolloin saa tuplattua nappien määrän, mutta mulle on kyllä riittäny ihan nämä vakinapit, vaan niinku sanottu niin aika vähän on tullu pelailtua, josko taas aktivoitus.

Eihän tämä mikään huippu-hotas ole, mutta itelle riittävä, ihan ok ainaki omille käsille, eikä hullun kallis. Ja tuttuki koska olet X45:lla pelaillu.
Joo siis kyllähän nuo napit riittää tärkeimpiin flättiruudulta pelatessa, mutta kun VR:llä ei näe näppistä niin kaikki toiminnot ihan laskutelineistä lähtien pitää hoitaa käsikopelolla. Tai sitten äänikomennoilla kuten tuolla jo vinkattiinkin.

Joo tuota X52:ta katselin ja samoin X56:tta (jossa ei ole näyttöä mikä on turha mutta enemmän kytkimiä jalustassa). Voi olla että sellaiseen vielä päädynkin ellei tule jotain hyviä puoltoja jonkin toisen merkin puolesta.

Silläkin uhalla että vaikutan idiootilta: Palasin ED:n pariin melkein 10 vuoden jälkeen ja Adder odotti avaruusasemalla kuten pitikin. Mutta tulipa tyhmä olo kun meinasin aktivoida asejärjestelmän ja huomasin ettei aluksessani ole minkäänlaisia aseita! Skannereita on mutta ei aseita. Enkä muista yhtään miten tilanteeseen on päädytty. Onko aluksen varustelu jäänyt jotenkin kesken kun edellisen kerran olen poistunut pelistä vai mistä voi olla kyse.

Mietin sitäkin että voiko olla että jossain päivityksessä olisi tullut niin paljon muutoksia että aseet on jotenkin "nollaantuneet"? Voiko peliä pelata ilman minkäänlaisia aseita?!? Jälkimmäinen tuli mieleen ihan potentiaalisena vaihtoehtona, koska selkeästi tutkimusmatkailu, mainaus ja kauppa on ollut ohjelmassa silloin kun viimeksi pelasin. Ja kyllähän alusvalintakin sen puolesta puhuisi.

Mutta onko oikeasti mahdollista selvitä hengissä ilman aseita? Tuleeko aseitta lentely kalliiksi...

Silläkin uhalla että vaikutan idiootilta: Palasin ED:n pariin melkein 10 vuoden jälkeen ja Adder odotti avaruusasemalla kuten pitikin. Mutta tulipa tyhmä olo kun meinasin aktivoida asejärjestelmän ja huomasin ettei aluksessani ole minkäänlaisia aseita! Skannereita on mutta ei aseita. Enkä muista yhtään miten tilanteeseen on päädytty. Onko aluksen varustelu jäänyt jotenkin kesken kun edellisen kerran olen poistunut pelistä vai mistä voi olla kyse.

Mietin sitäkin että voiko olla että jossain päivityksessä olisi tullut niin paljon muutoksia että aseet on jotenkin "nollaantuneet"? Voiko peliä pelata ilman minkäänlaisia aseita?!? Jälkimmäinen tuli mieleen ihan potentiaalisena vaihtoehtona, koska selkeästi tutkimusmatkailu, mainaus ja kauppa on ollut ohjelmassa silloin kun viimeksi pelasin. Ja kyllähän alusvalintakin sen puolesta puhuisi.

Mutta onko oikeasti mahdollista selvitä hengissä ilman aseita? Tuleeko aseitta lentely kalliiksi...

Voi hyvinkin olla, että aseet on jossain vaiheessa nollautuneet, mutta saattavat löytyä silti vielä "inventaariosta". Systeemi on vähän hämärä, mutta kun menet asemalle ja siellä siihen outfitting tms. valikkoon, niin jo omistamasi värmeet pitäisi näkyä ilmaisina.

Mikään pakko aseita alukseen ei ole laittaa ja esim. tutkimusaluksissa ei juuri koskaan ole aseita, koska ne syövät maksimihyppyetäisyyttä ja alus pitää tunkea täyteen sensoreita sun muita. Treidihommissa en ainakaan itse ole myöskään aseita harrastanut, koska siinäkin on tapana maksimoida hyppyetäisyyttä ja kuljetuskapasiteettia, eikä kömpelöillä kuljetusaluksilla muutenkaan oikein ole jakoa ruveta oikeasti taistelemaan, vaan paras lääke on yrittää karkuun.

Jossai Adderissa ny ainakaa tee aseilla yhtää mitää.
Mulla ole ollu koskaa explo- tai tradekipoissa aseita kun ne fitataan niin erilaiseksi ettei ne pari hernepyssyä siinä nokalla tee ku turhaa painoa.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 051
Jäsenet
80 399
Uusin jäsen
M1k5u

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom