Henkka77
Tukijäsen
No ei todellakaan ole yhtä helppoa.
Corioliksen avulla voit suunnitella tarkasti aluksen kokoonpanon, johon tietty poweri piisaa, ilman coriolista ei kai auta muu kuin kokeilla. Etenkin kun insinööreillä voi muokata komponenttien vaatimaa tehoa ja lisäksi itse poweria, niin homma menee hyvin mutkikkaaksi.
Coriloksellakin joutuu kokeilemaan erilaisia kokoonpanoja, jotta näkee mikä toimii. Pelissä tämä vaatisi sen että kiertäisi ja keräisi komponentit jotta näkee lopputuloksen. Onhan se nyt ihan selvää että tuollainen ohjelma helpottaa aluksen rakentelua, etenkin ennen kuin mekaniikat tulevat tutummaksi.
Näethän sä pelissä riittääkö poweri, thrusteri, FSD, skanneri, jne vai ei, ei siihen Coriolista tarvita. Kuten sanoin, Coriolikset yms toimii vaan ostoslistana ja suunnannäyttäjänä. Itse pelissä sun on se alus kuitenkin rakennettava, eikä mulle ole ainakaa tullu vielä sellasta Coriolis-buildia vastaan joka olis sellasenaan rakentunu myös pelissä, johtuen pääasiassa siitä että Corioliksessa sä voit minmaxaa kaiken, pelissä harvoin jaksat tehdä sitä niin perusteellisesti ja sillon joutuu vähän pohtimaan juttuja pelissäkin.
Ja tosiaan, ei 5 vuotta sitten todellakaan ollu mitään Corioliksia ja aluksia rakenneltiin sillonkin oikein hyvin.