Elite: Dangerous

Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
267
Kävin kahden vuoden tauon jälkeen kurkaamassa missä asemalla olen, niin en ole asemalla vaan Sag A ja BeaglePoint puolessavälissä. Muistin että "to-do-listalla oli BP pääsy, mutta iski paniikki ja haluan takaisin colonia? asemalle. Samoin selvisi että en muista mitään miten olen T-Flight Hotas X:n napit säätänyt. Pimpatulla explorer kondalla on tutkimus dataa on varmaan se 500Milj, niin lähestyminen asemalle/planeetalle jännittää kun en muista mitään laskeutumisesta. Ei ole Odyssey lisäosaa.

Eli näkeekö noita tai voiko asetuksia testailla muualta kuin game setupista?
Starfield, mitä en ole ostanut, sai aikaan avaruusimu fantasiat jälleen paikoilleen ja kaivoin vaurioituneen T-Flight Hotas X - ohjaimen esiin ja käynnistin ED uudella koneella. Sama paska tilanne, olen jossain Sag A ja BP välissä, ja ei mitään hajua kuinka saada kontrollit haltuun mm. kaikki "jäähdytys" panokset käytin jo kun yritin fsd hyppyä.
Miksi eivät tee free flight moodia missä ne hotaksen napit saa paikoilleen, ennen live suoritusta. Useat pitävät taukoa pelistä ja minulla se yli kaksi vuotta.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 269
Starfield, mitä en ole ostanut, sai aikaan avaruusimu fantasiat jälleen paikoilleen ja kaivoin vaurioituneen T-Flight Hotas X - ohjaimen esiin ja käynnistin ED uudella koneella. Sama paska tilanne, olen jossain Sag A ja BP välissä, ja ei mitään hajua kuinka saada kontrollit haltuun mm. kaikki "jäähdytys" panokset käytin jo kun yritin fsd hyppyä.
Miksi eivät tee free flight moodia missä ne hotaksen napit saa paikoilleen, ennen live suoritusta. Useat pitävät taukoa pelistä ja minulla se yli kaksi vuotta.
Onhan siellä ne kaikenlaiset tutoriaalit mitä voi käydä pelaamassa läpi. Sieltä ainakin selvinnee mikä nappi on mikäkin kun toki ohjainasetuksissa ne on aina tyyliin button 1-54 jossain mielivaltaisessa järjestyksessä. Tai sitten vaan bindaat uusiksi napit mieleiseksi.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
267
Onhan siellä ne kaikenlaiset tutoriaalit mitä voi käydä pelaamassa läpi. Sieltä ainakin selvinnee mikä nappi on mikäkin kun toki ohjainasetuksissa ne on aina tyyliin button 1-54 jossain mielivaltaisessa järjestyksessä. Tai sitten vaan bindaat uusiksi napit mieleiseksi.
Taistelu tutoriaali löytyy, kuinka vaihdan asejärjestelmiä mutta explorer tyypille ei löydy. Ammun "droneja fragmentteihin" ja skannailen planeettoja. Mutta joo voisin käydä ne kaikki lävitse, pointti on se että kun palaat peliin vuosien takaa niin olisi mukavaa jos olis sellainen "free fly" missä oppii kuinka tuunattu explorer anagonda käyttäytyy.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
785
Itse kirjoittelin lapulle aikanaan kaikki bindaukset. Toki lappu jo jossain hukassa jos vielä peliin palailisi niin tulisi myös vedeltyä kaikki silent runeistä lähtien päälle.
Tärkeimmät kirjoittelin vielä pienille lapuille jotka teippasin hotasin nappeihin :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 121
Starfield, mitä en ole ostanut, sai aikaan avaruusimu fantasiat jälleen paikoilleen ja kaivoin vaurioituneen T-Flight Hotas X - ohjaimen esiin ja käynnistin ED uudella koneella. Sama paska tilanne, olen jossain Sag A ja BP välissä, ja ei mitään hajua kuinka saada kontrollit haltuun mm. kaikki "jäähdytys" panokset käytin jo kun yritin fsd hyppyä.
Miksi eivät tee free flight moodia missä ne hotaksen napit saa paikoilleen, ennen live suoritusta. Useat pitävät taukoa pelistä ja minulla se yli kaksi vuotta.
Auttaisiko EDRefCard selkeyttämään?
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
803
Jos pelaa kuulokkeiden kanssa joissa on mikki, niin VoiceAttack oli itselläni ED kanssa ihan ehdoton. Ei tarvinnut bindauksia miettiä, asiat tapahtui verbaalisesti. Toki itselleni tarve tuli sen kautta kun pelasin VR-laseilla joten fyysisiä nappeja oli hankala käyttää muutenkin.

Totta puhuen en ole ED jälkeen koko softaa käyttänyt, joten pisti miettimään että olishan toi moneen muuhunkin peliin ihan kätevä vaikka menisikin hiiri&näppis&ohjain yhdistelmällä.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 067
Jonkun aikaa ku pelaa ni kaikki bindaukset tulee jo selkärangasta. Ite en ole pelannu tätä enää aikoihin mutta luultavasti tulis vieläkin ulkomuistista perustoiminnot Hotasin kanssa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 238
Kokemuksesta voin sanoa, että ne bindaukset kyllä tulee selkärangasta - kunhan saa pienen hetken kutitella sitä selkärankaa. Juuri tätä varten olisi tarpeen aiemmin kysytty free-fly, missä voisi käydä nopeasti palauttamassa mieleen, että miten homma toimikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 658
Suurempi ongelma on että nappien bindaukset ei mene ihan kohdilleen vakiona, etenkin jos on eripari tikku+kaasukahva (t.16000m tikku ja DIY Bluepill kaasu). Jo tehdyt bindauksetkin tuntuu hukkuvan itsekseen jos erehdyt käynnistämään pelin kun toinen tikku+kaasu combosta ei olekkaan koneessa kiinni yms.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
267
Kokemuksesta voin sanoa, että ne bindaukset kyllä tulee selkärangasta - kunhan saa pienen hetken kutitella sitä selkärankaa. Juuri tätä varten olisi tarpeen aiemmin kysytty free-fly, missä voisi käydä nopeasti palauttamassa mieleen, että miten homma toimikaan.
Tätä on steam mukaan tultu tahkottua n 1200 tuntia ja kyllä ne sieltä selkärangasta tulee, mutta kuten maininnut siitä on se pari vuotta ja nyt jossain pimeydessä matkalla BP. Tahto olisi lopetaa tämä seikkailu ja palata colonniaan tjs. mutta kontrollit hukassa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
303
Ööö, launcherista valitsee "Versions/single player combat training"
Asentaa sen ja ottaa jonkin loppupään lentoharjoitteluista missä ei ole turhaan mitään kontrolleja lukittu. Siinähän saa ihan vapaasti etsiä hyviä bindejä ilman häiritsevää rebuy-ruutua.

1698266380538.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 793
Viestejä
4 192 243
Jäsenet
70 789
Uusin jäsen
fortti

Hinta.fi

Ylös Bottom