Onkohan tehokkaampaa hakata kaksin käsin Moonveil Katana +4 vai dual-wield Moonveil ja esim. Meteoric Blade tai Uchigatana (jossa on aika paljon plussaa, en nyt muista tarkalleen)?
Olen myöskin vedellyt jouskarilla, mutta nyt kun respeccasin INT hahmoksi Moonveiliä varten niin voisi varmaan alkaa käytteleen Sorceryjä. Olisiko suosituksia? Olen myynyt taikasauvat, mistä sais hyvän?
"To get the Sacred Relic Sword in Elden Ring, players have to fight and beat the game's final bosses."
Tuo nyt on vähän ongelmallista. Tarvis jotain mihin ei ole noin kovat equipment vaatimukset. Noh, ehkä tämä menee grindaamatta, pieksin tuon luolan mitä @Jumi ehdotti ja täällä vaikuttaisi olevan helpompaa kuin punasella alueella. Kokeilen Bird farmia jos tulee tarvetta.
Itse pelasin ekan läpipeluun pitkälti Moonveil+Meteoric Staff -kombolla. Oli aika toimiva. Lopuksi vaihdoin Carian Regal Scepteriin.
Tuolla kartallasi näkyvässä oikean reunan (korkeussuunnassa keskellä) linnoituksen lähellä on ihan ok farmauspaikka, jossa niitä pieniä ninjoja on kasapäin, mutta sopivin välimatkoin että voi tapella yhtä vastaan kerralla.
Edit: Tuolta suunnalta löytyy myös ISO lohikäärme, jonka voi helposti mutta aikaa vievästi listiä bleed-aseella varsin aikaisessa vaiheessa peliä.
Viimeksi muokattu: