Elden Ring -pelisarja

Uutta patchia pukkaa. Kohta kaikki pelissä on OP, kun kaikki saa buffia ja käytännössä mitään ei nerffata.
 
Kappas, Patches sai lisää questlineja.

Patch notet löytyypi täältä:
 
Vissiin ei enää lintu tipu farmaus paikassa mutta sitten buffasivat Wave of Goldia jotta se toinen ja parempi tapa on vielä nopeampi suorittaa :D
Ei siinä ihan kiva että buffailevat enempi ja nerffailevat vähempi, moni peli melkein pilataan että kaikkea vaan nerffaillaan loputtomiin vaikka peliä pääasiassa pelataan PvE
 
Ai vitsi tuo Morgott on ärsyttävä meleenä opetella aggressiivisesti kiinni taktiikalla. Ihan älyttömän pitkiä komboja perään ja perään. Eri asia, jos pitää vähän etäisyyttä ja hakee sitä kautta paikat. Tämä riepoo minua kyllä nyt. Päälle vielä heal punishment.

Otettava huomenna, kun ei nyt oikein kärsivällisyyttä.

Edit: Lol. Peli kiinni oli hetken ja sitten päätin että perkele se kuolee nyt. Käyntiin ja ekalla tapoin.
 
Viimeksi muokattu:
Uutta patchia pukkaa. Kohta kaikki pelissä on OP, kun kaikki saa buffia ja käytännössä mitään ei nerffata.

Meinasin jo laittaa olutta kylmään ja tilata wingsejä illalle lukeakseni reddittiä kuinka kasuaalit on taas pilanneet meidän vaikean pelin mutta yhteisöhän tuntuu ottavan tämän hyvin vastaan. Voitaneen todeta, että nyt peli on ilmeisesti saavuttamassa sen oikean pelikokemuksen muullakin kuin RoB:illa, Moonveilillä, Spirit Summoneilla tai Comet Azurilla. Ja siis oikeasti se tavoiteltu kokemus oli lähempänä sitä, mitä se tähän saakka on ollut noilla samoilla meta-buildeillä mutta nyt peliä on hauska pelata niin kuin itse parhaaksi buildin näkee :kippis:

Olen aina ihmetellyt miten porukka löytää noita glitchejä joita käytetään speedruneissa.

Noi pelaa satoja ja satoja tunteja, etsii glitchejä, kokeilee niitä muualla jne. Ilmeisesti tuossa skenessä on myös pakko jakaa ne kikkansa koska muuten kukaan ei usko.
 
Nuo speedrunnaajat ainakin soulseissa taitaa olla aika tiivis yhteisö ja yhdessä jahtaavat sekä suunnittelevat.

Distortion2 maksoi 1000 dollaria siitä, että joku keksii Ds2:ssa tietyn glitchin ja joku keksi sen sitten. :D
 
Rivers of Bleed ja samalla muutkin bleediaseet ja efektit on saaneet stealth nerffiä kun Blood loss ei enää staggeroi samalla tavalla.
 
Vissiin ei enää lintu tipu farmaus paikassa mutta sitten buffasivat Wave of Goldia jotta se toinen ja parempi tapa on vielä nopeampi suorittaa :D
Ei siinä ihan kiva että buffailevat enempi ja nerffailevat vähempi, moni peli melkein pilataan että kaikkea vaan nerffaillaan loputtomiin vaikka peliä pääasiassa pelataan PvE
Kyllä mutanttitirppa hyppää edelleen alas. Testasin äsken ja patchin latasin päivällä.
 
Samalla nerffattiin (twitterin mukaan vahingossa) Flask of Wondrous Physick - Cerulean Hidden Tear, joka antaa loputtomat manat 15 sekunniksi. Nyt enää 7 sekkunttia, ja tuoss ajassa kerkeää juuri ja juuri alkaa channeloimaan laaseria :D " Duration: Reduced from 15 seconds to 7 seconds as of patch 1.04, according to the official website, this was unintentional and will be reverted in an upcoming hotfix. "
 
Samalla nerffattiin (twitterin mukaan vahingossa) Flask of Wondrous Physick - Cerulean Hidden Tear, joka antaa loputtomat manat 15 sekunniksi. Nyt enää 7 sekkunttia, ja tuoss ajassa kerkeää juuri ja juuri alkaa channeloimaan laaseria :D " Duration: Reduced from 15 seconds to 7 seconds as of patch 1.04, according to the official website, this was unintentional and will be reverted in an upcoming hotfix. "
Hyvä, kokeilin äsken NG+ Kellari Moghia vastaan ja ei kerennyt kun puolet sen enkuista ottaa tossa ajassa :D Kiva olla tuo laser takataskussa kaiken varalta vaikka sitä ei juuri tulekkaan käytettyä.
Tuolla virallisessa Redditissä sanoivat että tuo tirppa ei enää hyppää alas ja moni vahvisti tämän, sitten toiset sanoi että se hyppää edelleen, ota näistä sitten selvää. Ehkä osalla ei se patch vielä ole käytössä vaikka onkin ladattuna jo?
 
163 levelisenä nyt peli läpi. Loppubossin ensimmäisen vaiheen pääsin läpi 4:llä yrittämällä ilman summonin apua ja soolona, aseena käytin tappiinsa asti päivitettyä Hand of Maleniaa.
Toinen vaihe oli liian tylsä että olisin jaksanut sen perässä juosta ja siihen laitoin Mimicin, mielestäni tuossa olisi ollut Torrent hyvä ratkaisu sillä tuollaisenaan ei kyllä mielestäni ollut hauska loppuvastus. Eka vaihe oli todella hauska, mukavaa tanssia oli sen kanssa.

Kaikkinensa todella hyvä peli oli ja DLC:t tulee ehdottomasti hankittua. Täyttä kymppiä en kuitenkaan anna, koska pomotaisteluissa oli liikaa epäbalanssia toisiinsa nähden ja samojen vihujen käyttöä. Ratkaisu oli hieman kummallinen, esimerkiksi tuplana tai yksin toistamiseen tulevien pomojen kohdalla olisi voinut vaihdella vaikka aseita niillä, eikä vain lisätä healthbaaria. Se tuntui hieman laiskalta pelisuunnittelulta, muuten niin loistavan vaihtelevassa maailmassa. Ehkä juuri maailman koon takia, tuota copypastettamista on joutunut tekemään. Toisaalta moni noista oli myös vapaaehtoisia, mikä tietysti ei saisi olla syy toistoon.

Isojen monsterien kohdalla kamera teetti sen, että ollessani niiden jaloissa ei voi nähdä mitä liikesarjaa bossi on aloittamassa, jolloin ratkaisut on hieman kaaoottisia ja arvontaa.
Tämä kokemus tietysti melee-hahmolla, taikojen kanssa varmaan moni taistelu helpompi kun voi pitää etäisyyttä.

9 pistettä 10:stä arvosanaksi, Goty peli tämä varmasti tämän vuoden pelitarjonnassa on. Seuraavaan osaan jäi hieman parannettavaakin sillä täydellinen peli ei ollut.
Ubisoftin avoimen maailman peleihin entistä vaikeampi hypätä tämän jälkeen, niin kaunis ja vaihteleva kokonaisuus oli.
 
Kävin hankkimassa Erdtree greatshieldin, koska ajattelin taikojen peilauksen olevan kätevä ominaisuus. Noh pieni pettymyshän tuo oli, kun tuo peilaus (golden retaliation) toimii kuin parry, joka vaatii hyvää ajoitusta ja tekee samalla monien taikojen ja spämmäysten peilauksesta mahdotonta. Joo voipi olla että tuo olisi liian op taikojia vastaan, jos peilausta voisi käyttää samalla tavalla kuin Tree sentinelit. Silti ihan kelpo kilpi vaikka painaakin kuin syynti.
 
163 levelisenä nyt peli läpi. Loppubossin ensimmäisen vaiheen pääsin läpi 4:llä yrittämällä ilman summonin apua ja soolona, aseena käytin tappiinsa asti päivitettyä Hand of Maleniaa.
Toinen vaihe oli liian tylsä että olisin jaksanut sen perässä juosta ja siihen laitoin Mimicin, mielestäni tuossa olisi ollut Torrent hyvä ratkaisu sillä tuollaisenaan ei kyllä mielestäni ollut hauska loppuvastus. Eka vaihe oli todella hauska, mukavaa tanssia oli sen kanssa.

Kaikkinensa todella hyvä peli oli ja DLC:t tulee ehdottomasti hankittua. Täyttä kymppiä en kuitenkaan anna, koska pomotaisteluissa oli liikaa epäbalanssia toisiinsa nähden ja samojen vihujen käyttöä. Ratkaisu oli hieman kummallinen, esimerkiksi tuplana tai yksin toistamiseen tulevien pomojen kohdalla olisi voinut vaihdella vaikka aseita niillä, eikä vain lisätä healthbaaria. Se tuntui hieman laiskalta pelisuunnittelulta, muuten niin loistavan vaihtelevassa maailmassa. Ehkä juuri maailman koon takia, tuota copypastettamista on joutunut tekemään. Toisaalta moni noista oli myös vapaaehtoisia, mikä tietysti ei saisi olla syy toistoon.

Isojen monsterien kohdalla kamera teetti sen, että ollessani niiden jaloissa ei voi nähdä mitä liikesarjaa bossi on aloittamassa, jolloin ratkaisut on hieman kaaoottisia ja arvontaa.
Tämä kokemus tietysti melee-hahmolla, taikojen kanssa varmaan moni taistelu helpompi kun voi pitää etäisyyttä.

9 pistettä 10:stä arvosanaksi, Goty peli tämä varmasti tämän vuoden pelitarjonnassa on. Seuraavaan osaan jäi hieman parannettavaakin sillä täydellinen peli ei ollut.
Ubisoftin avoimen maailman peleihin entistä vaikeampi hypätä tämän jälkeen, niin kaunis ja vaihteleva kokonaisuus oli.
Jaahas, jotain tapahtui tuolle vikan bossin toiselle vaiheelle tämän uuden päivityksen jälkeen, juuri katson striimistä ettei se enää uisi niin kauas kuin aiemmin ja hyökkäykset muuttuneet...
 
Tuolla virallisessa Redditissä sanoivat että tuo tirppa ei enää hyppää alas ja moni vahvisti tämän, sitten toiset sanoi että se hyppää edelleen, ota näistä sitten selvää.

NG+ ja yksi kultainen aalto antaa jonkun 100.000 runea siitä vierestä. Ei paljon jaksa lintua sihtailla ;)
 
Elden stars incantationilla oli tyylikästä siihen tirppaan osua, mutta en minäkään kyllä sitä farmaisi, kun niitä ukkoja siinä vieressä vino pino.

Vika lopari oli ilmeisesti saanut jotain tasapainotusta pätsissä. Ei spawnaa korpeen asti niin usein tms.
 
Montako noita respeccaukseen vaadittavia Larval Teareja on pelissä? Vai voiko niitä ostaa jossain vaiheessa vain runeilla? Oon vasta yhden löytänyt ja sitä säästelen. Ei haluaisi "tuhlata", jos sitten se uusi buildi ei miellytäkkään.
Sääli että buildeja ei voi vaihtaa vapaammin, tulisi ehkä uusia aseita testailtua hanakammin. Nyt on tullut samaa katanaa käytettyä 30h ajan.
 
Montako noita respeccaukseen vaadittavia Larval Teareja on pelissä? Vai voiko niitä ostaa jossain vaiheessa vain runeilla? Oon vasta yhden löytänyt ja sitä säästelen. Ei haluaisi "tuhlata", jos sitten se uusi buildi ei miellytäkkään.
Sääli että buildeja ei voi vaihtaa vapaammin, tulisi ehkä uusia aseita testailtua hanakammin. Nyt on tullut samaa katanaa käytettyä 30h ajan.
18 taitaa olla pelissä ja moni on aika hyvin piilotettu
 
Montako noita respeccaukseen vaadittavia Larval Teareja on pelissä? Vai voiko niitä ostaa jossain vaiheessa vain runeilla? Oon vasta yhden löytänyt ja sitä säästelen. Ei haluaisi "tuhlata", jos sitten se uusi buildi ei miellytäkkään.
Sääli että buildeja ei voi vaihtaa vapaammin, tulisi ehkä uusia aseita testailtua hanakammin. Nyt on tullut samaa katanaa käytettyä 30h ajan.
Noin 20 löytyy eikä niitä saa lisää, ois ollu kyllä ihan jees että ois voinu ostaa niitä loputtomasti. Siltä alueelta missä voi respecata löytyy 4 kpl, ja 1 kpl ois pitäny löytyä aloitusalueelta. Eli voi koittaa useampaa buidia suht alkuvaiheessa.

Minä käytin 4kpl pelin aikana, yhden kerran vaihdoin koko buildin (ja takaisin alkuperäiseen) ja muut oli pelkkää hieno säätöä ku halusin saada heti levelin että sai uuden aseen käyttöön.
 
Viikon tauko oli pelistä lomareissun vuoksi. Nyt pääsin tuolle Alteus Plateulle. Falling Star Beasrin kanssa tuli painittua 45 minuuttia, ennen kun kaatu.

Mimicistä ei ollu kyllä oikeastaan mitään hyötyä. Kuoli niin nopeaan, että aika turhake oli tässä taistossa. Kärsivällisyyttä vaativa Bossi tuo kyllä. Ei saa yhtään ahnehtia iskuja sisään.

Levutin sen verran endurancea, että sain Radhanin setin päälle medium loadilla. Nyt ei voi vaan pitää toista miekkaa kannossa. Eipä tuossa kyllä mitään dramaattista eroa ole aiempaan, vaikka numerot kivasti kasvoivat.

Aika jännä oli tuo, että sitä hissiä varten piti hakea se toinen medaljongin puolikas sieltä Dragon Barrowista asti... Aika kova alue, ja eikös tuonne Plateulle ole pakko mennä. Pääseekö sinne jotenkin muuten, kun sillä hissillä? Itsellä olisi jääny kyllä eteneminen jumiin tuohon hissiin, ilman Googlea.
 
Aika jännä oli tuo, että sitä hissiä varten piti hakea se toinen medaljongin puolikas sieltä Dragon Barrowista asti... Aika kova alue, ja eikös tuonne Plateulle ole pakko mennä. Pääseekö sinne jotenkin muuten, kun sillä hissillä? Itsellä olisi jääny kyllä eteneminen jumiin tuohon hissiin, ilman Googlea.

Pääsee. Siellä jossain sillalla tms on mummeli joka kertoo että sinne pääsee lähellä olevasta kaivoksesta. Kaivoksen bossin jälkeen sieltä pääsee nimittäin ulos ko. plateaulle. Lisäksi muistaakseni sinne pääsee myös Raya Lucarian kautta jos tottelee Patchesin "vinkkiä" ja antaa tietyn Iron Maidenin syödä sinut. Se hissi on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos ei halua taistella mitään niin hissi on nopeampi, mutta muutoin täysin turha sillä se kaivosreitti on helppo.
 
Pääsee. Siellä jossain sillalla tms on mummeli joka kertoo että sinne pääsee lähellä olevasta kaivoksesta. Kaivoksen bossin jälkeen sieltä pääsee nimittäin ulos ko. plateaulle. Lisäksi muistaakseni sinne pääsee myös Raya Lucarian kautta jos tottelee Patchesin "vinkkiä" ja antaa tietyn Iron Maidenin syödä sinut. Se hissi on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos ei halua taistella mitään niin hissi on nopeampi, mutta muutoin täysin turha sillä se kaivosreitti on helppo.

Ok. Tuota vähän kyllä epäilinkin. Vähän hämäävästi se polku minun mielestä johdattaa vaan sille hissille.
 
Se Dectus medallionin puolisko siellä Caelidissa on kyllä ainakin 50 tasoa liian kovassa paikassa.

Se polku kulkee siellä veden tasolla sinne kapenevaan "umpiukujaan"
 
Tuolla virallisessa Redditissä sanoivat että tuo tirppa ei enää hyppää alas ja moni vahvisti tämän, sitten toiset sanoi että se hyppää edelleen, ota näistä sitten selvää. Ehkä osalla ei se patch vielä ole käytössä vaikka onkin ladattuna jo?
Testasin tätä lisää ja huomasin että tirppa lentää edelleen alas, jos sitä härnää kielekkeen vasemmasta reunasta gracen vierestä. Jos sitä taas härnää vähän kauempaa, niin se ei enää menekkään reunan yli. Tekoälyä viilattu? Tämä selittää ristiriitaiset kommentit, kun jokaisella on oma vakiintunut paikka härnätä lintua.
 
Se Dectus medallionin puolisko siellä Caelidissa on kyllä ainakin 50 tasoa liian kovassa paikassa.

Se polku kulkee siellä veden tasolla sinne kapenevaan "umpiukujaan"

Niin juu. Ilmeisesti en vaan olkut mennyt "umpikujaan" vaan ajattelin että tuonne ylös varmaan sitten pitää mennä.
 
Nyt kaatui sitten Tree sentinel duo. Olis ollu kyllä paha, jos molempia vastaa olis yhtäaikaa pitänyt matsata. Houkuttelin ne erilleen, niin 1vs1 oli aika helppoja.
 
Onko kukaan pelannut Bloodbornea Elden Ringin jälkeen? Pystyykö pelaa 30 fps? Mä pelasin demons souls remaken jälkeen dark souls kolmosen ja sekin oli alkuun "paljon huonompi kuin muistin" (siis sujuvuudeltaan), mutta siihen tottu kuitenkin. Mahtaisko bloodborneenkin? En ole pelannut kun tunnin joskus ajat sitten kun ei ollut aikaa perehtyä ja oli ensimmäinen souls peli.
 
Onko kukaan pelannut Bloodbornea Elden Ringin jälkeen? Pystyykö pelaa 30 fps? Mä pelasin demons souls remaken jälkeen dark souls kolmosen ja sekin oli alkuun "paljon huonompi kuin muistin" (siis sujuvuudeltaan), mutta siihen tottu kuitenkin. Mahtaisko bloodborneenkin? En ole pelannut kun tunnin joskus ajat sitten kun ei ollut aikaa perehtyä ja oli ensimmäinen souls peli.

30 fps on yksi juttu mutta muuten BB on kaukana soulsista, vaikkakaan ei ehkä yhtä kaukana kuin Sekiro. Jos ei ole ihan hifisilmä niin kyllä sen fps:n kanssa elää mutta se yhden lähestymistavan pelaaminen on aika turn off jos ei tykkää juuri siitä nopeasta dodge-roll riehumisesta kuorma-auton kokoisen karvakasan jaloissa.

Ja sitä paitsi, jos hommaa PC:lle eikä välitä onlinesta (tuskin siellä montaa normaalisti läpi pelailevaa enää on), eikö noista voi modata fps:n vapaaksi?
 
Onko kukaan pelannut Bloodbornea Elden Ringin jälkeen? Pystyykö pelaa 30 fps? Mä pelasin demons souls remaken jälkeen dark souls kolmosen ja sekin oli alkuun "paljon huonompi kuin muistin" (siis sujuvuudeltaan), mutta siihen tottu kuitenkin. Mahtaisko bloodborneenkin? En ole pelannut kun tunnin joskus ajat sitten kun ei ollut aikaa perehtyä ja oli ensimmäinen souls peli.

Varmaan riippuu siitä miten herkkä on nykimiselle. Bloodbornessa tosiaan se 30fps maustettuna frame pacing ongelmalla. Ei tosin estänyt minua pelaamasta noin 1500 tuntia ja kyllä siihen saa muutakin kuin yhtä lähestymistä, mutta turha siitä vääntää tässä.

Itse toivon edelleen, että tulisi Ps5/Pc -versiot.
 
Tänään tuli piestyä 3 kpl Elden Tree bosseja. Se Caelidin toinen oli aika haastava kyllä. Samat liikesetit niillä vissiin oli,mutta toista sai piestä ainakin 3 kertaa enemmän/kaemmin. Meinas alkaa vähän taas hikeä pukkaamaan. :p

Kuuluuisiko sen Caelidin jättilohikäärmeen herätä, kun sitä lyö... Ratsastin sen jalan viereen ja mätkin paikaltaan sen hepan selästä hengiltä. Ei eväänsäkään liikuttanut... Hellas sillä oli ihan julmetusti. Hakkasin sitä yhtä menoa 5 minuuttia, ennen ku kuoli. Nasahti siitä joku 70000 runeakin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kuuluuisiko sen Caelidin jättilohikäärmeen herätä, kun sitä lyö... Ratsastin sen jalan viereen ja mätkin paikaltaan sen hepan selästä hengiltä. Ei eväänsäkään liikuttanut... Hellas sillä oli ihan julmetusti. Hakkasin sitä yhtä menoa 5 minuuttia, ennen ku kuoli. Nasahti siitä joku 70000 runeakin. :D

Joo kai ja sillä olis apureitakin mutta kun ensimmäinen keksi idean, kaikki hakkaa häntää tai jotain takajalkaa, jolloin se ei voi puolustautua mitenkään. Bleediaseet nopeuttaa koska tekevät vahinkoa suhteessa maksimiin.
 
Joo kai ja sillä olis apureitakin mutta kun ensimmäinen keksi idean, kaikki hakkaa häntää tai jotain takajalkaa, jolloin se ei voi puolustautua mitenkään. Bleediaseet nopeuttaa koska tekevät vahinkoa suhteessa maksimiin.
Ne ympärillä olevat kuolee yksitellen kun aina tehnyt tietyn määrän damagea siihen isoon ja kunnes lopulta ne kaikki on kuollut niin kuolee se iso
 
Joo kai ja sillä olis apureitakin mutta kun ensimmäinen keksi idean, kaikki hakkaa häntää tai jotain takajalkaa, jolloin se ei voi puolustautua mitenkään. Bleediaseet nopeuttaa koska tekevät vahinkoa suhteessa maksimiin.

Ok. No eipä tossa kyllä paljon keksimistä ole. Itsekkin van aattelin vähän härnätä sitä ja ampasta karkuun, mutta eihän se noussut ollenkaan. Pikkukärmekset vaan riehuu siellä toisella puolella. Aikamoinen "bugi". Ihme kun sille ei ole tehty pätseissä mitään.
 
Ok. No eipä tossa kyllä paljon keksimistä ole. Itsekkin van aattelin vähän härnätä sitä ja ampasta karkuun, mutta eihän se noussut ollenkaan. Pikkukärmekset vaan riehuu siellä toisella puolella. Aikamoinen "bugi". Ihme kun sille ei ole tehty pätseissä mitään.

En usko että kyseessä on bugi. Minusta tässä on tarkoituksella tehty niin että halutaan sinun tappavan ne normaalikokoiset kärmekset pois jolloin iso kuolee, koska näiden HP on linkitetty toisiinsa. Isoa mätkimällä et tee paljoakaan damagea mutta pienemmät on helppo tappaa.

Ongelmana onkin se että tuo isompi ei ole immuuni bleedille niin bleed aseella saa tapettua sen suht nopeaa ja helposti ilman riskejä. Ja toki voihan sen isonkin tappaa ilman bleediä jos tarpeeksi aikaa käyttää. Minusta tuo on vähän keskenjäänyt kyllä.. linkitetty HP niillä mutta isompi ei taistele ollenkaan, kunhan karjuu siinä vieressä.
 
Ok. No eipä tossa kyllä paljon keksimistä ole. Itsekkin van aattelin vähän härnätä sitä ja ampasta karkuun, mutta eihän se noussut ollenkaan. Pikkukärmekset vaan riehuu siellä toisella puolella. Aikamoinen "bugi". Ihme kun sille ei ole tehty pätseissä mitään.
Ei ole bugi, vaan liittyy jotenkin tarinaan. Jonkun vain pitää keksiä miten. :D Viimeistään DLC tulee selventämään auki jääneitä juttuja.

VaatiVidyalta uusi video: 10 Fascinating Lore Discoveries in Elden Ring ja tilipäivä ku heti yli miljoona katsojaa. Luonnollisesti vain läpipelanneille.
 
30 fps on yksi juttu mutta muuten BB on kaukana soulsista, vaikkakaan ei ehkä yhtä kaukana kuin Sekiro. Jos ei ole ihan hifisilmä niin kyllä sen fps:n kanssa elää mutta se yhden lähestymistavan pelaaminen on aika turn off jos ei tykkää juuri siitä nopeasta dodge-roll riehumisesta kuorma-auton kokoisen karvakasan jaloissa.

Ja sitä paitsi, jos hommaa PC:lle eikä välitä onlinesta (tuskin siellä montaa normaalisti läpi pelailevaa enää on), eikö noista voi modata fps:n vapaaksi?

Bloodborne pakko pelata pleikkarilla kun ainoastaan sille julkaistu. Sillekin löytyisi kyllä joku fps hacki, mutta sen asentaminen vaatii tavan pulliaiselta liikaa. Ehkä mä odotan tuota vielä pari vuotta ja sitten joskus suutuspäissäni pelaan sen, kun ei ole tullut remasteria/patchia/remakea just ennen kuin ilmoitetaan sen tulosta.

OT: Uuh jeah Catalian Retalition patchattu! Samoin madness stunlocki. Paljon hyviä muutoksia patchissa mukana. Mun maagi voisi käyttää jatkossa dark moon greatswordia jos haluaa jonkun aseen rinnalle.

Pistäkää muuten privaviestiä, jos joku haluais casuaalisti pelata kahdestaan pvp:tä PC:llä (silleen, että taunters tongue päällä). Multa löytyy 134, 80 ja 50 levelinen hahmo.
 
Kuolo korjas ja sacrificial twig jäi päälle ja runet kentälle :hmm:

>70k ja niiden mulkosilmäsammakoiden keskelle. Onneksi sain kerättyä ne takas, vaan olisi kiva tietää että tapahtuuko tuota useinkin.
Mulla jäi yhdelle pomolle levelin verran runeja alkupelissä eikä ollut mahdollisuutta voittaa sitä vielä, niin kävin hakemaasa ne sacrificial twigin avulla ja menin pomon kimppuun uudestaan vasta 20h jälkeen. Ainoa twig mitä käytin.
 
Kuolo korjas ja sacrificial twig jäi päälle ja runet kentälle :hmm:

>70k ja niiden mulkosilmäsammakoiden keskelle. Onneksi sain kerättyä ne takas, vaan olisi kiva tietää että tapahtuuko tuota useinkin.
Liittynee varmaan tuohon:
IMPORTANT: Does NOT prevent rune loss when dying to Death Blight. When dying to Death Blight, the Sacrificial Twig will remain equipped as if nothing had happened and the player's Runes will be lost upon their death's location as normal.
sillä nuo mulkosilmäthän taisi levittää juuri tuota Death Blight effectiä?
 
Mulla jäi yhdelle pomolle levelin verran runeja alkupelissä eikä ollut mahdollisuutta voittaa sitä vielä, niin kävin hakemaasa ne sacrificial twigin avulla ja menin pomon kimppuun uudestaan vasta 20h jälkeen. Ainoa twig mitä käytin.

Nää saa myös pomoilta helposti kun käy keräämässä ja sit nopeasti quit and save. Sen jälkeen kun tuut takas peliin olet pomo ”verhon” ulkopuolella.
 
Noniin, vihdoista viimein tuli pelattua tämä Elden ring läpi. Olihan se melkoinen matka ja näköjään onnistuin käyttämään 146 tuntia peliin kaiken sortin kartalla haahuilun takia.

Jos Soulsseihin tätä vertaa, niin oli kyllä ihan kiva ominaisuus tuo vapaa liikkuminen. Ehkä yksi asia mikä rupesi lopussa rasittamaan, että, jotkut rekan kokoiset pomoviholliset tuntuivat tykittävän noita lyöntikomposarjojaan ihan loputtomiin ja samalla lentelivät pitkin taivaita. Noh, peli odottaisi nyt uutta pelikierrosta, mutta taidanpa pitää pienen tauon. :lol:

ps. hyvä peli, suosittelen.
 
40 tuntia takana ja en ole craftannut mitään. Ilmeisesti tuota craftausta ei juuri tarvitse käyttää?
 
40 tuntia takana ja en ole craftannut mitään. Ilmeisesti tuota craftausta ei juuri tarvitse käyttää?
Craftasin itse lähinnä nuolia, muutama heitettävä pata tuli tehtyä, mutta en juuri koskaan käyttänyt :D
Ehkä melee hahmolla olisi tullut enemmän käytettyä.
 
Sama täällä, pelkkiä nuolia tulee tehtyä. Ja joku yksittäinen "rot" parannuspotion kun tuli tarve. Kerran sipaisin miekkaan jotain liekkiä että sain fiilistelykuvan otettua.

Materiaaleja kertynyt ihan älytön määrä. En edes tiedä mitä varten suurin osa niistä on. Silti tulee kerättyä talteen kaikki mikä irtoaa ja jossain kohti jopa runenhimoissani myin niitä pois.

Sama se muissakin peleissä on, ettei muista tai viitsi noita värkkäillä. Peli loppuu ja on pussukat täynnä turhaan kerättyä matskua.
 
40 tuntia takana ja en ole craftannut mitään. Ilmeisesti tuota craftausta ei juuri tarvitse käyttää?

Ei tarvitse ainakaan normiläpipeluussa, mutta nyt kun itsellä on menossa rl1 yritelmä niin on noista aika paljon hyötyä kun saa hetkellisesti 20-30% lisää tehoa aseisiin.
 
En oikeastaan itsekään käytä mitään rasvoja vaan niitä parfyymeita. Esim. Bloodboil Aromatic: +30% Attack Power ja Sleep Poteilla God-foreskin bossit menee aika helpoiksi.
Arvon nyt että kummalla aseella lähden loppupeliä kohti tuolla level 1 ukolla, Death's Poker vai Serpent-Hunter.
 
40 tuntia takana ja en ole craftannut mitään. Ilmeisesti tuota craftausta ei juuri tarvitse käyttää?

Mä oon craftannut pelkästään bone dartteja. Niillä on helppo erottaa vihuja toisistaan, ettei tartte mennä koko konkkaronkkaa vastaan suorilta. Ja lisäksi ovat hyviä siihen, että triggeröi pomojen inputtien lukemisen.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 801
Viestejä
4 539 624
Jäsenet
74 880
Uusin jäsen
krisek

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom