Elden Ring -pelisarja

Ei oikein nyt etene. :D Eli kun tiputtaduin alas sinne "Oikealla olevalle käytävälle" niin alaspäinkö siellä jatketaan juoksemista? EN kyllä meinaa millään ehtiä sitä chariotia karkuun eikä siellä oiekin näy enää mitään suojapaikkaakaan. Eli onko suunta oikea eli alaspäin?

Onkohan tää vähän liian haastava mulle? :D
Minulle tämä on liian vaikea:lol: ja suurin osa johtuu siitä että en vain tajua tuota konsoli kamera helvettiä ( en ala nyt sotimaan konsoli vs pc) Taistelen niiden limgraven(?) ratsumiesten kanssa ja tuo ajoitus ja kaikki on ihan pielessä, tuntuu että oikeakätisenä joutuu opettelemaan vasemmalla kirjoittamista, kaikki on jotenkin väärin päin ja syy on minussa kun pc puupää. Mikään ei toimi mun mielestä loogisesti, inventario ja niiden käyttö on yhtä tuskaa, väistöt on yhtä tuskaa koska komennot ei mene perille. Tykkään pelin lore asetelmasta ja harmittaa kun ei vain osaa pelaa.
 
Minulle tämä on liian vaikea:lol: ja suurin osa johtuu siitä että en vain tajua tuota konsoli kamera helvettiä ( en ala nyt sotimaan konsoli vs pc) Taistelen niiden limgraven(?) ratsumiesten kanssa ja tuo ajoitus ja kaikki on ihan pielessä, tuntuu että oikeakätisenä joutuu opettelemaan vasemmalla kirjoittamista, kaikki on jotenkin väärin päin ja syy on minussa kun pc puupää. Mikään ei toimi mun mielestä loogisesti, inventario ja niiden käyttö on yhtä tuskaa, väistöt on yhtä tuskaa koska komennot ei mene perille. Tykkään pelin lore asetelmasta ja harmittaa kun ei vain osaa pelaa.

Juu, onhan tässä pelissä tosiaan paljon pielessäkin. 60fps lukko on ärsyttävä, koska input lag (ja mitään pelissä ei mene rikki, kun käyttää sitä, jolla saa yli 60fps). Rolli tapahtuu vasta kuin irrotat napista, niin siitä tulee hitusen lisää viivettä kanssa. Input queue välillä kusee muroihin ja pahasti (esim. otan iskun, koska painoin rollia hitusen myöhässä ja ta-da, rollaan sen iskun jälkeen koska menin painamaan rollia). Heppataistelut on kauheeta kuraa, päätin heti alussa jo etten käytä heppaa kuin liikkumiseen ja pakollisiin "haha, nyt on pakko käyttää heppaa, että pääset liikettä pakoon" juttuihin. Ja pelissä on monia isoja pomoja, joita vastaan on vaan ärsyttävä taistella, koska isoin osa taistelusta on kameraa vastaan.
 
Kyllä tässä pause toiminto saisi olla. Äskenkin menin vuohihepan kanssa omasta mielestä rauhallisen puun alle huilaamaan ja lähdin kahvia keittämään, niin jo siellä oli joku örvelö kairaamassa sirpillä perseeseen kun tulin takaisin.
 
Minua ei haittaa se 60fps "lukko" koska pelaan 1070 ja 1920x1200 24" näytöllä, ne viiveet ovat jotain muuta.
 
Kyllä tässä pause toiminto saisi olla. Äskenkin menin vuohihepan kanssa omasta mielestä rauhallisen puun alle huilaamaan ja lähdin kahvia keittämään, niin jo siellä oli joku örvelö kairaamassa sirpillä perseeseen kun tulin takaisin.

Joo kannattaa olla varuillaan. En muista että aiemmissa peleissä olisi mutta tässähän on mahdollista saada pataan myös nuotiolla levätessä. Kahdessa eri tilanteessa jo tullut koettua.
 
Joo kannattaa olla varuillaan. En muista että aiemmissa peleissä olisi mutta tässähän on mahdollista saada pataan myös nuotiolla levätessä. Kahdessa eri tilanteessa jo tullut koettua.
Wau. En muista että koskaan olisi näin soulsseissa (tässäkään itselläni ei ole) käynyt.

Pelissä on pikkukikan takana myös pause.

Valikko auki - equipment - help - menu explanation pausettaa maailman.
 
Wau. En muista että koskaan olisi näin soulsseissa (tässäkään itselläni ei ole) käynyt.

Viimeisin oli:

Kaukana pohjoisessa walking mausoleum, joka ampuu "bombardmentia" ympäriinsä. Se ei selkeästi lopu vaikka menee lepäämään nuotiolle Apostate Derelict. Kun palasin peliin, oli pommitus rauhoittunut ja keräsin runeni

En tiedä liittyisikö jo ilmassa oleviin ammuksiin ja siihen, että ne ei nollaudu kun lepäät? Ehkä bugi.
 
Viimeisin oli:

Kaukana pohjoisessa walking mausoleum, joka ampuu "bombardmentia" ympäriinsä. Se ei selkeästi lopu vaikka menee lepäämään nuotiolle Apostate Derelict. Kun palasin peliin, oli pommitus rauhoittunut ja keräsin runeni

En tiedä liittyisikö jo ilmassa oleviin ammuksiin ja siihen, että ne ei nollaudu kun lepäät? Ehkä bugi.
Voi olla toki näin.

Tuli kaadettua tuo mauseloum ennen kuin meni gracelle niin ei päässyt tällaista kokemaan.
 
Juu, onhan tässä pelissä tosiaan paljon pielessäkin. 60fps lukko on ärsyttävä, koska input lag (ja mitään pelissä ei mene rikki, kun käyttää sitä, jolla saa yli 60fps). Rolli tapahtuu vasta kuin irrotat napista, niin siitä tulee hitusen lisää viivettä kanssa. Input queue välillä kusee muroihin ja pahasti (esim. otan iskun, koska painoin rollia hitusen myöhässä ja ta-da, rollaan sen iskun jälkeen koska menin painamaan rollia). Heppataistelut on kauheeta kuraa, päätin heti alussa jo etten käytä heppaa kuin liikkumiseen ja pakollisiin "haha, nyt on pakko käyttää heppaa, että pääset liikettä pakoon" juttuihin. Ja pelissä on monia isoja pomoja, joita vastaan on vaan ärsyttävä taistella, koska isoin osa taistelusta on kameraa vastaan.
Ei tuo taida liittyä frame rateen. Tuntuis että tässä pelissä komennot menee vain jonoon, eikä niitä voi enää cancelloida kun ne on kerran painanut.

Ite en huomannnu tuota nopeilla aseilla, mutta kun aloin käyttämään colossal-luokan aseita niin niihin iskuihin menee reilut 5s ja todennäköisesti kuolee.

"Väärät inputit" loppuu ku lopettaa nappien naputuksen ja painelee harkittuja iskuja. Alussa tuli kaksoisnapautettua lyöntejä aina väistöjen jälkeen mutta enää ei kun aina tuli kuolema.

Toisaalta! Tuli mieleen että joissain harvinaisissa tilanteissa ukkeli ei vain ole väistäny, vaikka siihen ei ole ollu mitään syytä. Toisaalta mulla frame rate droppailee harvoin niin hankala sanoa liittyykö inputit siihen? Katoavatko vain jonku mikrodropin sattuessa? Saattaa tässä olla jotain bugia, mutta 99% ukkeli tekee mitä haluaa. Siksi epäilen että huomaamattaan tulee vain paineltua nappeja turhaan.
 
Viimeksi muokattu:
Minulle tämä on liian vaikea:lol: ja suurin osa johtuu siitä että en vain tajua tuota konsoli kamera helvettiä ( en ala nyt sotimaan konsoli vs pc) Taistelen niiden limgraven(?) ratsumiesten kanssa ja tuo ajoitus ja kaikki on ihan pielessä, tuntuu että oikeakätisenä joutuu opettelemaan vasemmalla kirjoittamista, kaikki on jotenkin väärin päin ja syy on minussa kun pc puupää. Mikään ei toimi mun mielestä loogisesti, inventario ja niiden käyttö on yhtä tuskaa, väistöt on yhtä tuskaa koska komennot ei mene perille. Tykkään pelin lore asetelmasta ja harmittaa kun ei vain osaa pelaa.

Nää on kaikki niitä juttuja miksi olen ehdottomasti suositellut tätä pelaamaan padilla, padille se on suunniteltu ja sillä se on luonteva pelata. Puuhun on paljon mukavampi kiivetä kun sinne ei itsepäisesti yritä hivuttaa peffa edeltä.
 
Ekan salaseinäluolaston löysin, eli kun tapoin Tree Sentinel- Duon, sen jälkeen (spoilaamatta enempää) löysin luolaston, jossa muistaakseni 3 salaseinää. Eka huoneisto oli suht pieni, ihmettelin ensin että onpas pieni luolasto aiempiin verrattuna, 3 seinää taisi olla jotka huitaisin pois ja perillä odottikin sitten pomotaistelu, hieman isompi versio noista hakku-ukoista:D. No tuon on varmaan moni muukin löytänyt, ei ollut missään hirveän piilossa.

Pelaan Samurailla, jouskalla on mukava ensin pehmitellä ja napsia vihut mitkä pystyy pois, ja sitten miekkahommina. Oveluus monesti auttaa, esimerkiksi tuosta Duo Tree sentinel- kaksikosta, houkuttelin vain toisen kimppuuni, tapoin sen ja sitten viimeisin kimppuun. Ekana koitin yhtäaikaa mutta meni aika mahdottomaksi, ovat sen verran agressiivisia. Yksittäin suht helppoa hoitaa, ilman summoniakin. Kunhan pysyy toisessa kyljessä kiinni, etupäässä.
 
Nää on kaikki niitä juttuja miksi olen ehdottomasti suositellut tätä pelaamaan padilla, padille se on suunniteltu ja sillä se on luonteva pelata. Puuhun on paljon mukavampi kiivetä kun sinne ei itsepäisesti yritä hivuttaa peffa edeltä.

Turha vääntää tästäkään aiheesta enää. Tuolle henkilölle on suositeltu padia varmaan 20 kertaa jo mutta ei niin ei, ei suostu käyttämään padia koska ei kuulemma osaa. Mut ei myöskään osaa hiiri+näppis kombolla .. :hmm:

Pelaan Samurailla, jouskalla on mukava ensin pehmitellä ja napsia vihut mitkä pystyy pois, ja sitten miekkahommina. Oveluus monesti auttaa, esimerkiksi tuosta Duo Tree sentinel- kaksikosta, houkuttelin vain toisen kimppuuni, tapoin sen ja sitten viimeisin kimppuun. Ekana koitin yhtäaikaa mutta meni aika mahdottomaksi, ovat sen verran agressiivisia. Yksittäin suht helppoa hoitaa, ilman summoniakin. Kunhan pysyy toisessa kyljessä kiinni, etupäässä.

Noi sentinelit on outoja. Jos juokset niiden ohi sinne eteenpäin ja tuut sieltä takaisinpäin kun oot levänny tai ne on muuten vaan resetannut, niin voit aggrota vaan toisen niistä iskemällä sitä takaapäin eikä se toinen sentinel ollenkaan huomio sitä että mätät sen kaveria vieressä turpaan. Jos turhan kauan taistelet sen toisen kanssa, niin se viereinen sentinel lähtee vaan kävelemään poispäin :rofl2:
 
Turha vääntää tästäkään aiheesta enää. Tuolle henkilölle on suositeltu padia varmaan 20 kertaa jo mutta ei niin ei, ei suostu käyttämään padia koska ei kuulemma osaa. Mut ei myöskään osaa hiiri+näppis kombolla .. :hmm:



Noi sentinelit on outoja. Jos juokset niiden ohi sinne eteenpäin ja tuut sieltä takaisinpäin kun oot levänny tai ne on muuten vaan resetannut, niin voit aggrota vaan toisen niistä iskemällä sitä takaapäin eikä se toinen sentinel ollenkaan huomio sitä että mätät sen kaveria vieressä turpaan. Jos turhan kauan taistelet sen toisen kanssa, niin se viereinen sentinel lähtee vaan kävelemään poispäin :rofl2:
Ensin vain ratsastin niiden välistä ovien taakse savettamaan, ja oviaukosta houkuttelin ensin toisen, siinä tasaisella paikalla helpompaa kuin portaissa. Tosin vikan tapoin portaikossa.
Katsoin jälkikäteen videon tubesta, siinä tosiaan joku mätti sentinelia kuonoon ja se toinen vaan oli paikallaan muutaman metrin päässä. Tosin hörähti sitten käyntiin lopulta. Aika randomia joskus tuntuu olevan bossien käytös, mutta se arvaamattomuus jännittävää tässä pelissä, kaikki ei ole liian helposti ennakoitavissa :)
 
Tänään on metsästettävä puuttuvia legendaarisia rojuja. Lopummasta viikkoa uudella hahmolla kahden daggerin kanssa. Sen taidan pitää kohtuu alhaisella levelillä.

Uutta kierrosta en vielä hetkeen aloita, jotta voin kaveria auttaa sillä hahmolla kätevämmin. :)

Viimeisessä loparissa auttoi kyllä talismaanien ja vaatteiden optimointi kyseiseen lopariin! Kovasti tykkäsin koko päätöksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Voi olla toki näin.

Tuli kaadettua tuo mauseloum ennen kuin meni gracelle niin ei päässyt tällaista kokemaan.
Noilta käveleviltä mausoleumeilta olis kyllä odottanut vähän enemmän. Vakuuttava ilmestys etenkin ekalla kerralla mutta palkkio on tuskin monelle buildille kovin arvokas. Itse kahdensin Rennalan palkinnon kun piti saada "pelin kovin taika" (INT vaatimuksen perusteella arvioin) mutta ei sille sitten mitään käyttöä ollut. Muista remembranceista en ole ottanut kumpaakaan palkintoa. Peli on käytännössä viime metreillä ennen kuin alkaa olemaan isolle kasalle kamaa somberit koossa joten vaihtoehtoisille aseille on rajallisesti tarvetta. Incantation buildillä voi olla eri tilanne koska niitä noista saa monta.
 
Kai sinne pääsee milloin vaan.

sieltä pihan (joka täynnä sotilaita liekinheittimineen) perältä läheltä sisällä olevaa gracea, jonka edessä portaiden alla istuu omen ja pari koiraa, menet ulos ja oikealle ja tiputtaudut alas reunalla roikkuvan ruumiin luota

hmmm. Itse yritin omasta mielestä tiputtautua tuonne, kun näytti semmosella paikalle, mihhin voisi päästä mutta siitä seurasi vaan "You died". Pitänee koittaa uudemman kerran.
 
Turha vääntää tästäkään aiheesta enää. Tuolle henkilölle on suositeltu padia varmaan 20 kertaa jo mutta ei niin ei, ei suostu käyttämään padia koska ei kuulemma osaa. Mut ei myöskään osaa hiiri+näppis kombolla .. :hmm:

Niin ja kun kaiken lisäksi tässä pelissä hiiri näpi yhdistelmä toimii ihan samalla tavalla, kun muissakin 3rd person peleissä. Kameran ja hahmon ohjaus käyttäytyy tismalleen samalla tavalla, kun esim horizon zero dawnissa tai Controlissa. Piti oikein noiden Virvelin viestien jälkeen testata paria muuta 3rd person peliä ja verrata. Hiiri kääntää hahmoa vain, kun juoksee suoraan eteenpäin, muuten hiiren/kameran liike ei vaikuta hahmon kehoon/suuntaan. Näin se toimii myös em. Horizonissa ja Controllissa.

Käyttöliittymä/inventaario on suunniteltu padille ja siinä on se padin etu tässä pelissä. Muuten ihan yhtä hyvin toimii hiiri näppis.
 
Tuli flashpäkki tuosta videosta että kävinhän mie sen hissin jälkeen katsomassa että tuonne seinälle pääsis hyppäämään, mutta unohin koko homman ja lähdin tutkimaan toiseen suuntaan.
 
Putrid tree pienessä luolahuoneessa varmasti upea kokemus alhaisella levelillä. Kävin juuri itse hoitamassa.

Spirit Kristoffin kävin noista legendaarisista. Oli siisti katakombi.
 
Nyt täytyy kyllä sen verran mainostaa, että tuo dualwieldaus muuttaa taas pelattavuuden aivan eri tasolle. Hommasin nykyisen moonveilin kaveriksi tuon meteoric bladen ja kyllähän tämä combat lähentelee nyt melkein täydellisyyttä. Toki hieman OP-buildiksi alkaa jo menemään, mut pelattavuus todella hauskaa, niin en valita.

Välillä ollut twinblade käytössä ja varmaan menee seuraavaksi testiin sit twinblade-yhdistelmä, kunhan saa vaan tarpeeksi kiviä hommattua.

Hirvittää ihan ajatella, millaista tuhoa joku greatsword-yhdistelmä tekee.
 
Noilta käveleviltä mausoleumeilta olis kyllä odottanut vähän enemmän. Vakuuttava ilmestys etenkin ekalla kerralla mutta palkkio on tuskin monelle buildille kovin arvokas. Itse kahdensin Rennalan palkinnon kun piti saada "pelin kovin taika" (INT vaatimuksen perusteella arvioin) mutta ei sille sitten mitään käyttöä ollut. Muista remembranceista en ole ottanut kumpaakaan palkintoa. Peli on käytännössä viime metreillä ennen kuin alkaa olemaan isolle kasalle kamaa somberit koossa joten vaihtoehtoisille aseille on rajallisesti tarvetta. Incantation buildillä voi olla eri tilanne koska niitä noista saa monta.

Onhan tuolla Fullmoonilla käyttönsä, mutta ei kylläkään pvp:ssä. Tykkään siitä että sen homing-ominaisuus on erittäin korkea joten vaikka vihu kuin lentelis ja väistelis niin todnäk osuu. Lisäksi tekee ihan ok damagea ottaen huomioon kuinka kaukaa sen voi ampua, kun muut taiat eivät yletä niin pitkälle (paitsi Loretta's bow). Lisäksi tuo kuu laskee vihun magic negationia 10%:lla. Ite käytän sitä Dark Moonia jonka saa myöhemmin siitä Ranni questista koska laskee vihun magic negationia 30%:lla.
 
Mikä noissa aseissa on se "tärkein" statsi. Base Phycsical damage ainakin monissa "hyvissä" pienemmissä miekoissa huonompi, kun esim. tossa omassa käytössä edelleen olevassa Broad swordissa.
 
Mikä noissa aseissa on se "tärkein" statsi. Base Phycsical damage ainakin monissa "hyvissä" pienemmissä miekoissa huonompi, kun esim. tossa omassa käytössä edelleen olevassa Broad swordissa.

Ei se damage kerro kaikkea. Pitää ottaa huomioon aseen nopeus, liikesarja ja se L2 Ash of War/Unique Skill. Niin ja sit kans statsien skaalaukset S/A/B/C/D/E. Testaamalla selviää ja sitte esim wikistä voi kattoa että mihin aseen statsien skaalaukset asettuu kun ase upgradettu maksimiin. Mitä isompi siis aseen skaalaus on (S on paras ja E huonoin) niin sitä enemmän se antaa bonusdamagea tästä kyseisestä statsista.

Tähän vois vielä lisätä että statsien merkitys aseen damageen on yleensä todella pieni. Tärkeintä on juuri itse aseen upgradeeminen
 
90h kellossa ja nyt tuli lopputekstit. Lopussa lvl 135. Miten tässä kannattaa valmistautua NG+1, pitääkö esim aseet päivittää valmiiksi +25 tasolle vai säilyykö aseiden upgradet ylipäätänsä seuraavaan peliin? Tekisi mieli kokeilla uutta buildia niin mites respecaus, pitääkö tehdä jo nyt vai voiko sitä tehdä NG+1 alussa? Vielä pitää toki jatkaa vanhaa, muutama bossi jäi tappamatta.
 
90h kellossa ja nyt tuli lopputekstit. Lopussa lvl 135. Miten tässä kannattaa valmistautua NG+1, pitääkö esim aseet päivittää valmiiksi +25 tasolle vai säilyykö aseiden upgradet ylipäätänsä seuraavaan peliin? Tekisi mieli kokeilla uutta buildia niin mites respecaus, pitääkö tehdä jo nyt vai voiko sitä tehdä NG+1 alussa? Vielä pitää toki jatkaa vanhaa, muutama bossi jäi tappamatta.

Aseiden päivitykset säilyy NG+ mutta ei ole mikään pakko päivittää maksimiin. Suosittelwn kuitenkin päivitystä ja respeccausta ennen NG+. Respec onnistuu academyssä.
 
Mikä noissa aseissa on se "tärkein" statsi. Base Phycsical damage ainakin monissa "hyvissä" pienemmissä miekoissa huonompi, kun esim. tossa omassa käytössä edelleen olevassa Broad swordissa.

Periaatteessa jokainen saman aseluokan ase päätyy abouttirallaa samoille lukemille, mutta eroja on siinä, miten sinne päästään. Esim. sun broadsword on parhaimmillaan heavyna, eli str skaalauksena. Mutta broadsword taitaa olla lyhyt, joten noble's slender sword on parempi samassa asiassa, vaikka tekeekin hieman vähemmän damaa (ja taitaa olla ikävä kyllä pelin harvinaisimpia droppeja).

Tosin se aseen pituus ei nyt kummoista eroa tee, kunhan yltää kaikkiin vihuihin. Pidempien aseiden "paras" puoli on se, että pärjää paremmin ärsyttävimpiä vihuja vastaan kuten lentävät paskat ja koirat.
 
Ei aseissa ole "tärkeintä" tai "parhaita" statseja. Aseet käyttäytyy vähän eri tavalla. Isommat nuijat on hitaita mutta rikkoo poiset ja pistää isotkin mönnit parilla iskulla staggeriin. Katanoissa ja muutamissa muissa yleensä slashing damagea tekevissä aseissa on bleedi joka tekee todella vahvaa damagea varsinkin jos sitä alkaa skaalaamaan. Keihäät ja pistomiekat tökkii vähän kauempaa ja niissä on 30% counter damage bonus ja omat liikkeet kilven kanssa. Jotkut aseet sitten yhdistelee eri ominaisuuksia jne.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia vastauksista aseisiin liittyen. Pitäis testailla muitakin miekkoja, mutta noita alemman levelin stoneja vaikea saada kerättyä, niin siksi jäänyt vaan toi Broad sword käyttöön. Pitääkö ne kaikki bell bearingit toimittaa sonne Round Table Holdiin, että sinne kaupaan tulee ostettavaksi noita stoneja? Yhden vasta saanut sinne vietyä.
 
Näköjään sinne on "virallinen" reitti:



Itse tiputtauduin vaan reunalta ja otin vähän damagea ja säästyi pitkät juoksut. Ei nimittäin mennyt kerralla se bossin alkuvaiheessa peliä :kahvi:


Juu nyt koitin taas itsekkin tiputtautua ja tällä kertaa en kuollut. Mikäköhän siinä oli, kun silloin edellisellä yrityksellä kuoli, vaikka ihan samasta kohtaa tiputtaidin nyt kun silloinkin. Huomattavasti lyhempi reitti, kun tuo ns. virallinen reitti. Itse Bossi meni onneksi ekalla alas, kun leveliä jo jonkun verran alla.
 
Kiitoksia vastauksista aseisiin liittyen. Pitäis testailla muitakin miekkoja, mutta noita alemman levelin stoneja vaikea saada kerättyä, niin siksi jäänyt vaan toi Broad sword käyttöön. Pitääkö ne kaikki bell bearingit toimittaa sonne Round Table Holdiin, että sinne kaupaan tulee ostettavaksi noita stoneja? Yhden vasta saanut sinne vietyä.
Juu tuolta löytyy mitä tarvitset mihinkin ja mistä löytyy myös noi summonien upit, älkää avatko jos haluatte itte ettiä umpimähkään Bell Bearings | Elden Ring Wiki
Erittäin työlästä kun yhdellä yleensä aukeaa 2 kiveä ostettavaksi, itellä nyt kaikki nuo haettu ja suurin syy miksi en ole vielä lähtenyt NG+ on juuri kun nuo kaikki pitäisi hakea uusiksi, ei paljoa huvittaisi
 
Pahimmat runejen menetykset tähän saakka:

-Kuollen ehkä 50.000
-Ostaen vahingossa sombereita normaalien smithing stonejen sijasta 200.000 :facepalm:

Elielieli 10 tarpeetonta somber smithing stone [8]:aa :D
 
Ainaki sit ku loppupomo on niitattu ni saat farmattua helposti öpaut 30-40k runea 15sekassa jos tarttee ettei kyl kovin paljoo kirpase kuolemat ainakaan siinä vaiheessa.
 
Mistä saa noi hyvin?
Sacred Relic Sword jonka saat loppupomon remembrancesta käyttöön ja Mohgwyn Palaceen Palace Approach Ledge-Road Graceen josta juokset vieressä olevaan ryhmää päin vähän matkaa ja teet tuolla miekalla sen L2 Skillin ukkoja kohti ->profit
Toki kandee olla Gold Scarab talisman kehissä ni tienaa vielä vähän enempi, sit juokset takas Gracelle ja istahdat alas ja sitten toistoja niin monta ku tarviit.
Löysin videon jossa joku teki saman
 
Sacred Relic Sword jonka saat loppupomon remembrancesta käyttöön ja Mohgwyn Palaceen Palace Approach Ledge-Road Graceen josta juokset vieressä olevaan ryhmää päin vähän matkaa ja teet tuolla miekalla sen L2 Skillin ukkoja kohti ->profit
Toki kandee olla Gold Scarab talisman kehissä ni tienaa vielä vähän enempi, sit juokset takas Gracelle ja istahdat alas ja sitten toistoja niin monta ku tarviit.
Löysin videon jossa joku teki saman

Sitä alapuolella olevaa isoa pulua voi myös ampua jousipyssyllä ja se juoksee siitä reunalta alas. En ole ihan satavarma toimiiko vielä, mutta joku siitä joskun jonkun videon linkkasi. Tuossa yksi:
 
Sitä alapuolella olevaa isoa pulua voi myös ampua jousipyssyllä ja se juoksee siitä reunalta alas. En ole ihan satavarma toimiiko vielä, mutta joku siitä joskun jonkun videon linkkasi. Tuossa yksi:

Juu jos ei peli oo läpi ni toiki toimii, mutta tolla tienaa ainaki tuplat vähempi samassa ajassa, edelleen toki ihan hyvin :)
 
Juu jos ei peli oo läpi ni toiki toimii, mutta tolla tienaa ainaki tuplat vähempi samassa ajassa, edelleen toki ihan hyvin :)

Tuonnehan pääsee heti Godrickin kaatamisen jälkeen, eli hyvin aikaisessa vaiheessa, jos haluaa rikkoa pelin heti alkuun.
 
Tässähän voi summonoida bossejakin. :think:




ps. Olisipa vapaata aikaa pelata tätä. :swaiting:
 
Lopussa iski aikamoinen uupumus. Jos ei yhtä jo aiemmin vilaukselta nähtyä murenevaa mestaa lasketa, tässä on vähän visuaalisesti ankeat ja pelillisesti hyvin nihkeät paikat säästetty loppuun. Ei oikein tee mieli kuin juosta läpi seuraavaa nuotiopaikkaa etsien kun perusmosat on tappavampia kuin bossit.
 
Aloitin pelaamaan minun daggerhahmolla. Olinkohan levelillä 15, kun kävin Margitin. Viime kerralla läväytin taikoja niin nyt piti eri tavoin mennä. Ei sen läpi kyllä noin vaan heti kuljeta. +1 Reduvia oli kädessä. Meni jokunen yritys.
 
Aloitin pelaamaan minun daggerhahmolla. Olinkohan levelillä 15, kun kävin Margitin. Viime kerralla läväytin taikoja niin nyt piti eri tavoin mennä. Ei sen läpi kyllä noin vaan heti kuljeta. +1 Reduvia oli kädessä. Meni jokunen yritys.
Lennosta adaptoituminen on aika hauskaa sitten kun homma alkaa luonnistumaan. Fire Giant oli kunnon klassinen souls-bossi ja aiheutti hetken harmaita hiuksia mutta sitten totesin, että taikasauva vyölle ja miekka käteen ja sinne vaan jalkoihin pyörimään ja sehän oli lopulta aika helppo. Selkeästi sellainen meleellä helppo, maagilla paskaa -kategorian bossi.
 
Lennosta adaptoituminen on aika hauskaa sitten kun homma alkaa luonnistumaan. Fire Giant oli kunnon klassinen souls-bossi ja aiheutti hetken harmaita hiuksia mutta sitten totesin, että taikasauva vyölle ja miekka käteen ja sinne vaan jalkoihin pyörimään ja sehän oli lopulta aika helppo. Selkeästi sellainen meleellä helppo, maagilla paskaa -kategorian bossi.

Joo, siinä ei kyllä taioilla tehnyt mitään. :D

Tuo lumialue on minusta kerrassaan upea. Pyörin hevosella siellä ihan vaan huvikseen. Tuli mieleen välillä Game of Thronesin muurintakainen puoli.
 
Joo, siinä ei kyllä taioilla tehnyt mitään. :D

Tuo lumialue on minusta kerrassaan upea. Pyörin hevosella siellä ihan vaan huvikseen. Tuli mieleen välillä Game of Thronesin muurintakainen puoli.
Mulla ei olisi sitä paikkaa vastaan mitään ilman niitä jousiampujia :rage:

Samoin mureneva mesta olisi mitä upein mutta luurangot paskoo kokemuksen :smoke:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 874
Viestejä
4 541 636
Jäsenet
74 890
Uusin jäsen
Saipaaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom