Eilen minäki vetelin parit questlinet loppuun wikiä lukemalla ja mietin voisko niistä saada selkeämpiä, että ne vois kohtuullisella vaivalla selvittää itse. Soulsit on ainoita pelejä joissa olen innoissaani kun näen NPC:n jossain, enkä halua luopua siitä tunteesta ollenkaan. Pelkään että liika helpottaminen pilaisi sen normaalin pelin tasolle, eli mieluummin wikistä luen kun katson selkeitä waypointteja kartalta.
Voisko tietyt kauppiaat myydä vihjelappuja tietyn NPC:n liikkeistä jos ne on samalla alueella ja ne tulisi löytää? Samaan tapaan niinku ihan alkupelissä eka kauppias myy sen
"Someone lurks in waypoint ruins" vihjeen? (Waypoint Ruins luki tosin pienellä ja hämmensi ikävästi, tuollaisia pienellä kirjoitettuja erisnimiä on item descriptionessa vaikka kuinka paljon..) Kartassa ei kumminkaan vielä tuossa vaiheessa lue paikan nimiä kun niitä ei ole löydetty, ja sitten kun vihdoin löysin sen tiesin että nyt pitää tutkia tarkasti ja sieltähän se löyty. Yllätyksellisyys säilyi tuolla tavalla ja sain heti uuden tavoitteen kun tunnistin paikan nimen.
Nyt kiinnostavien ja sellaisten hahmojen kohdalla joihin selkeästi tulee törmäämään jossain kohti uudelleen luen wikisivua rivikerralla ujuttaen etsien seuraavan paikan nimeä, että olenkohan jo mennyt ohi. Joku yllätyksellisyys niissä pitää yrittää säilyttää.
Castle Mornen questline mulla on näköjään kesken siinä kohti että toimitin kirjeen. Luulin että se loppui siihen. Saa nähdä pääseekö sen vielä läpi, kun olen tehnyt sen joskus 80 tuntia sitten ja edennyt aikalailla.