Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Mulla ei olisi sitä paikkaa vastaan mitään ilman niitä jousiampujia :rage:

Samoin mureneva mesta olisi mitä upein mutta luurangot paskoo kokemuksen :smoke:
Jousiampujat osaa olla kyllä usein helvetin ärsyttäviä. Varsinkin, jos lävähtää vaan jostain, kun olet rauhassa kukkasia keräämässä.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Aloitin pelaamaan minun daggerhahmolla. Olinkohan levelillä 15, kun kävin Margitin. Viime kerralla läväytin taikoja niin nyt piti eri tavoin mennä. Ei sen läpi kyllä noin vaan heti kuljeta. +1 Reduvia oli kädessä. Meni jokunen yritys.
Dagger-hahmot on oikein hyviä useita pomoja vastaan, mutta flinchin ja staggerin puute kyllä alkaa pidemmän päälle vituttaa. Toki jos oikein metaan lähtee, niin bleediä pukkaa joka tuutista ja ei niin haittaa, mutta se sit riippuu siitä haluuko mennä metan mukana vai ei.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Dagger-hahmot on oikein hyviä useita pomoja vastaan, mutta flinchin ja staggerin puute kyllä alkaa pidemmän päälle vituttaa. Toki jos oikein metaan lähtee, niin bleediä pukkaa joka tuutista ja ei niin haittaa, mutta se sit riippuu siitä haluuko mennä metan mukana vai ei.
Tarkoitus tällä hahmolla opiskella lopareiden liikkeitä vähän paremmin. Sellaista systemaattisempaa touhua. Mutta useilla eri tavoilla haluan pelata kuitenkin. Eniten pelkään kunnon voimajorkkia, että miten isolla lekalla kerkeän osumaan. :D
 
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
124
Mikä ihmeen taika luo sellaisen yhtenäisen vaakatasossa kulkevan säteen? Itsellä puhdas melee-hahmo, joten ei ole taikoihin tullut syvennyttyä. Tuntui vaan tuo taika olevan ihan naurettavan OP:
Pyysin toisen pelaajan avuksi bossille joka taikoo itselleen kaksi haamuritaria ja jää itse siihen keskelle areenaa. Tämä apuri astui ovesta, seisoi vaan paikallaan ja taikoi kyseisen taian: Bossi kaatui noin 5s jälkeen
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mikä ihmeen taika luo sellaisen yhtenäisen vaakatasossa kulkevan säteen? Itsellä puhdas melee-hahmo, joten ei ole taikoihin tullut syvennyttyä. Tuntui vaan tuo taika olevan ihan naurettavan OP:
Pyysin toisen pelaajan avuksi bossille joka taikoo itselleen kaksi haamuritaria ja jää itse siihen keskelle areenaa. Tämä apuri astui ovesta, seisoi vaan paikallaan ja taikoi kyseisen taian: Bossi kaatui noin 5s jälkeen
Glintstone arc? Hyvä crowd control taika mutta toimii huonosti, jos olet vaikka hevosen selässä tai kohteita ylempänä/alempana, jolloin ei osu syvyyssuunnassa moneen. Loppua kohti vähän turhan tehoton kyllä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 164
Mikä ihmeen taika luo sellaisen yhtenäisen vaakatasossa kulkevan säteen? Itsellä puhdas melee-hahmo, joten ei ole taikoihin tullut syvennyttyä. Tuntui vaan tuo taika olevan ihan naurettavan OP:
Pyysin toisen pelaajan avuksi bossille joka taikoo itselleen kaksi haamuritaria ja jää itse siihen keskelle areenaa. Tämä apuri astui ovesta, seisoi vaan paikallaan ja taikoi kyseisen taian: Bossi kaatui noin 5s jälkeen
Voisi olla Comet Azur tai sitten Sword of Night and Flamen skilli. Sellainen turkoosi aika paksu säde. On melkoinen bossien sulattaja. Varsinkin jos Flaskissä on se helmi, joka poistaa FP-kulutuksen 10s ajaksi.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 915
Mikä ihmeen taika luo sellaisen yhtenäisen vaakatasossa kulkevan säteen? Itsellä puhdas melee-hahmo, joten ei ole taikoihin tullut syvennyttyä. Tuntui vaan tuo taika olevan ihan naurettavan OP:
Pyysin toisen pelaajan avuksi bossille joka taikoo itselleen kaksi haamuritaria ja jää itse siihen keskelle areenaa. Tämä apuri astui ovesta, seisoi vaan paikallaan ja taikoi kyseisen taian: Bossi kaatui noin 5s jälkeen
Se on comet azur + tarvittavat kamppeet, jolla voi ampua sädettä 30+ sec putkeen. Linkkailinkin buildin tänne aiemmin. :)
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
615
Voisi olla Comet Azur tai sitten Sword of Night and Flamen skilli. Sellainen turkoosi aika paksu säde. On melkoinen bossien sulattaja. Varsinkin jos Flaskissä on se helmi, joka poistaa FP-kulutuksen 10s ajaksi.
Sword of Night and Flamen ko. säde on nerffattu. Vissiin damagea laskettiin 30%:lla jos ei enemmänkin. Mutta Comet Azuriin ei koskettu. Comet Azur on tosiaan rikki mutta eipä se kaikkiin bosseihin toimi jos eivät pysy paikallaan. Meteor on myös kova sana unlimited FP:llä jos vastassa isompi örvelö joka liikkuu paljon eli vaikea osua säteellä (esim tree spirit). Lisäksi tuo Meteor staggeroi bossit todella helposti.

Aika typerää minusta jos laitat signin maahan ja tapat jonkun randomin maailmassa hänen bossinsa 5 sekunnissa.. ei se nyt kovinkaan hauskaa ole. Itse en kyllä pilaisi muiden peliä tuolla säteellä; lähinnä on tullu käytettyä johonki random field mosiin esim siellä capitalissa siihen Ancestral Spirittiin tai Gargoyleen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Otin daggereiden kaveriksi ruoskan, jolla hoituu strikelle heikot viholliset helpommin. Akademiassa taitaa tulla ainakin kova parrymies vastaan. Ruoskalla läpsin sitä. Paikotellen alueilla myös kivempi sen kanssa. Daggerit sitten lopareissa erityisesti.

Liurniaan tulo näytti yhtä komealta kuin ekalla kerralla. Parit uudet nuotiot löytänyt ja yksi minulle uusi npc-hahmon kohtaaminen oli myös. Pitää tsekkailla Volcano Manoriin liittyen tehtäviä tällä hahmolla. Fian tehtävän aloitinkin jo.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Aika typerää minusta jos laitat signin maahan ja tapat jonkun randomin maailmassa hänen bossinsa 5 sekunnissa.. ei se nyt kovinkaan hauskaa ole. Itse en kyllä pilaisi muiden peliä tuolla säteellä; lähinnä on tullu käytettyä johonki random field mosiin esim siellä capitalissa siihen Ancestral Spirittiin tai Gargoyleen.
Jos mä nyt oikein olen ymmärtänyt niin se on rune arcien farmausta lähinnä, minkä vuoksi noita bosseja jotkut jaksaa summonina vetää. Jos summonoit ihmisen avuksesi bossiin niin pitää ymmärtää, että se ei ole siellä luomassa sinulle tasapainoista pelikokemusta tai katselemassa kun opettelet bossia itse ja kuolet kesken taistelun. Ihmisen summonointi on vähän kuin "en oikein pärjää, voisko joku boostia?".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
717
Ois tässä voinu olla covenantsit mukana, ja vielä paremmalla rank ja reward systeemillä kuin edeltäjissä.

Nyt tuntuu että ei oikein ole mitään palkintoa pelata multiplayeria tuntemattomien kanssa.
Parasta oli DS3:ssa ne 2vs4 matsit.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Minusta tuntemattomien kanssa on tosi hauskaa pelata heidän maailmassa. Toki jotain systeemiä olisi voinut olla, mutta ei ole poistanut minun cooppailu menoa.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
692
Itse oon autellu lähinnä Maleniaa vastaan muita. Ja eikös nuo buffaannu kun summonoi apureita. Ainakin jos niitä npc summoneita käyttää niin pomo saa pikku buffeja. Luulis myös sillon kun oikeen pelaajan apua pyytää. Ja saahan tuosta 120000 runeekin sit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
717
Jos kansainvälinen discord yhteisö (redditistä) kiinnostaa niin tässä on linkkiä :


Löytyy moninpeli, lore, buildi ja yms kanavat ja paljon käyttäjiä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Itse oon autellu lähinnä Maleniaa vastaan muita. Ja eikös nuo buffaannu kun summonoi apureita. Ainakin jos niitä npc summoneita käyttää niin pomo saa pikku buffeja. Luulis myös sillon kun oikeen pelaajan apua pyytää. Ja saahan tuosta 120000 runeekin sit.
Minä en ole coopissa kertaakaan onnistunut olemaan mukana voitollisessa Maleniassa. Aina kuolee host. Toki itsekin toisinaan. Riippuu paljon buildeista ja pelaajista, mutta coop ei tosiaan ole lopareissa automaattisesti tie onneen. Loparin energiat tosiaan buffaantuu.

Joissakin lopareissa joutuu myös omaa taktiikkaa muuttamaan, kun soolona toimii homma eri tavoin. Bloodbornesta tulee mieleen, miten harjoituksen jälkeen esim. Kirottu Amygdala on minulle todella helppo, mutta cooppina yhtä helvettiä, jos yhteistyö ei ole saumatonta.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
692
Minä en ole coopissa kertaakaan onnistunut olemaan mukana voitollisessa Maleniassa. Aina kuolee host. Toki itsekin toisinaan. Riippuu paljon buildeista ja pelaajista, mutta coop ei tosiaan ole lopareissa automaattisesti tie onneen. Loparin energiat tosiaan buffaantuu.

Joissakin lopareissa joutuu myös omaa taktiikkaa muuttamaan, kun soolona toimii homma eri tavoin. Bloodbornesta tulee mieleen, miten harjoituksen jälkeen esim. Kirottu Amygdala on minulle todella helppo, mutta cooppina yhtä helvettiä, jos yhteistyö ei ole saumatonta.
Joo ehkä 1/5 yrityksestä onnistuu. Yleensä jos host ei osaa väistää sitä malenian tanssi liikettä niin se on sillä selvä. Eivätkä tunnu välillä osaavan sitä kakkos osan alussa tulevaa syöksyä väistää.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 693
Auttakaas aloittelijaa, miten tätä siis kuuluu pelata? :) Menin heti alkuun jonkun portaalin kautta uuteen paikkaan ja tuntuu ettei ole mitään palaa mihinkään suuntaan. Onko tässä joku juju vai onko vaan haastava?
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Auttakaas aloittelijaa, miten tätä siis kuuluu pelata? :) Menin heti alkuun jonkun portaalin kautta uuteen paikkaan ja tuntuu ettei ole mitään palaa mihinkään suuntaan. Onko tässä joku juju vai onko vaan haastava?
Mihinkään portaaleihin ei kannata mennä kovin alussa. Avasit varmaan ansa-arkun sieltä raunioista? Siinä ei auta muu kuin etsiä sieltä luolasta, mihin jouduit, läheltä grace-pointti ja kävellä ulos luolasta ja palata takaisin sinne alkuun.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 287
Ois tässä voinu olla covenantsit mukana, ja vielä paremmalla rank ja reward systeemillä kuin edeltäjissä.

Nyt tuntuu että ei oikein ole mitään palkintoa pelata multiplayeria tuntemattomien kanssa.
Parasta oli DS3:ssa ne 2vs4 matsit.
Olisikohan tämä paikka ja jos on niin kannattaa sitten se chestin sisältö ottaa ennen kuin lähtee pois
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 693
Mihinkään portaaleihin ei kannata mennä kovin alussa. Avasit varmaan ansa-arkun sieltä raunioista? Siinä ei auta muu kuin etsiä läheltä grace-pointti ja palata takaisin sinne alkuun.
Juu juuri siitä.

Nyt vasta tajusin että tässä voi matkustaa näitten pointtien kautta, kiitos!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Oliko noilla asusteilla juuri muuta eroa kuin heavy, med, ligh, tai vastaavaa.. ja skini. Ilmeisesti ei mitään settibonareita tai sen suurempia merkityksiä. Ja jos nykyisestä +15 miekasta vendor tarjoaa 10 "markkaa" niin jos sadan markan miekan levuttaa +15 niin onko niillä käytännön merkitystä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Oliko noilla asusteilla juuri muuta eroa kuin heavy, med, ligh, tai vastaavaa.. ja skini. Ilmeisesti ei mitään settibonareita tai sen suurempia merkityksiä. Ja jos nykyisestä +15 miekasta vendor tarjoaa 10 "markkaa" niin jos sadan markan miekan levuttaa +15 niin onko niillä käytännön merkitystä.
Ei ja ei. Suurin osa panssareista on vain eri näköisiä. Kypärät saattaa sisältää jotain lisäbonareita mutta nekin on yleensä ne rumimmat kypärät.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
615
Ei ja ei. Suurin osa panssareista on vain eri näköisiä. Kypärät saattaa sisältää jotain lisäbonareita mutta nekin on yleensä ne rumimmat kypärät.
Kyllä tietyissä chesteissä on myös bonareita. En nyt muista nimiä mutta oli joku armori esim jump attackien boostailuun. Tai sit esim Godskin Noble robe boostaa jotain Noble-taikaa 20%:lla. Harvemmassa kyllä ovat kuin kypärät, mutta kyllä boosteja muistakin osista löytyy.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Joskus pienikin ero voi ratkaista. Jos jokin isku tappaa kerralla kevyillä vaatteilla niin panssareilla voi jäädä puoli senttiä energiaa. Ei ne ihan vailla merkitystä ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Joo ja kevyillä saattaa olla kolminkertanen non-physical damage reduction verrattuna johonki haarniskaan, mikä blokkaa lähinnä meleevahinkoa. Paikasta riippuen noita kannattaa jopa vaihdella, kun helppottaa huomattavasti peliä.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Oliko noilla asusteilla juuri muuta eroa kuin heavy, med, ligh, tai vastaavaa.. ja skini.
Käytännössä ei mitään eroa. Huvikseni koitin tossa farmatessa vetää sekä nakuna että banished knight setin kanssa vertailuna ja se ero otetussa damagessa oli niin pieni, ettei armorilla tunnu olevan mitään väliä. Ja tää oli vielä alkupelissä, jolloin armor sentään antaa hieman hyötyä.

Toki alasti ei kannata silti juosta menemään, koska bleed, poison yms aiheutuu sitten helpommin.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Poise myös vaikuttaa aika paljon. Huomaa selkeän eron kun saa Poisen 50 paremmalle puolelle.

Paljon helpommalta peli tuntuu kun physical damage avoidance on siinä ~ 45 pinnassa talismanin kanssa ja sitten vielä Golden Vow niin menee lähelle 50. Fire damage avoidance taisi olla 80 Tree Knight armorilla talismanien kanssa kun se parempi tulisuoja taika päällä niin ei ollut mitään ongelmia hakata Rykardia sen laava-altaassa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Itse painotan sitä että joskus tilanteeseen sopivilla varusteilla selviää kuoleman sijaan jostain iskusta. Silloin sillä on iso merkitys. Tämä korostuu vähillä energioilla ainakin. Jos helaa helvetisti niin ei se sitten niin tunnu.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Itse painotan sitä että joskus tilanteeseen sopivilla varusteilla selviää kuoleman sijaan jostain iskusta. Silloin sillä on iso merkitys. Tämä korostuu vähillä energioilla ainakin. Jos helaa helvetisti niin ei se sitten niin tunnu.
Jos Helaa helvetisti niin sitten damage avoidance on sitä arvokkaampaa kun sillä saa paremmin sitä oikeaa kokonaishealttia nostettua kuin lisähealtilla. Vigorissa myös Dimishing returnit iskee jossain vaiheessa päälle. Crimson tear flaski ja muut hiilit myös parempia jos healtissa on enemmän damage avoidancea kuin raakaa healttia.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Jos Helaa helvetisti niin sitten damage avoidance on sitä arvokkaampaa kun sillä saa paremmin sitä oikeaa kokonaishealttia nostettua kuin lisähealtilla. Vigorissa myös Dimishing returnit iskee jossain vaiheessa päälle. Crimson tear flaski ja muut hiilit myös parempia jos healtissa on enemmän damage avoidancea kuin raakaa healttia.
Totta kyllä.

Vikassa loparissa optimoin varusteet ja talismanit vielä. Ero oli iso kyllä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Käytännössä ei mitään eroa. Huvikseni koitin tossa farmatessa vetää sekä nakuna että banished knight setin kanssa vertailuna ja se ero otetussa damagessa oli niin pieni, ettei armorilla tunnu olevan mitään väliä. Ja tää oli vielä alkupelissä, jolloin armor sentään antaa hieman hyötyä.

Toki alasti ei kannata silti juosta menemään, koska bleed, poison yms aiheutuu sitten helpommin.
Armor on aika vinoon tasapainotettu, kuten jo pian launchin jälkeen totesin. Medium encumberancen "ikkuna" on hiton leveä ja endgamen hahmon joku 30-40 endurancella staminalla (plus soreseal päälle) saa jo aika hiton raskaat kamat päälle. Oma maagi vetelee Veteran setillä, Carian knight shieldillä ja susi-imp maskilla mediumin äärirajoilla kun Radahnin setti kävi turhan kevyeksi. Mutta lightiksi saaminen olisi sitten jossain kaavussa hiippailua.


Ja painavampaa ei siis ole tullut vastaan paitsi yksi osa pallomaisella mahalla varustetun ritarin panssaria, jota en voi käyttää syistä fashion souls.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
709
Siinä mun Nigthmare of Swedish buildi kaikille io-techin trolleille, jotka haluaa voittaa jokaisen invaasion:

Nigthmare of Swedish.jpg
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 502
Mikä lvl porukka on ollut kun olette lähteneet NG+1 vääntämään vai oletteko jättäneet suosiolla väliin? Nyt olisi kasa uusia aseita päivitetty +25 tasolle ja hahmokin on lvl 150. Kuten joku aikaisemmin sanoi, NG+1 ei tosin taida liiemmin haastetta tarjota?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 164
Mikä lvl porukka on ollut kun olette lähteneet NG+1 vääntämään vai oletteko jättäneet suosiolla väliin? Nyt olisi kasa uusia aseita päivitetty +25 tasolle ja hahmokin on lvl 150. Kuten joku aikaisemmin sanoi, NG+1 ei tosin taida liiemmin haastetta tarjota?
Ei tuolla tasolla enää ainakaan. Itse aika samoilla tasoilla siirryin ng+ ja onhan nuo kaikki pomot tippunu ekalla yrityksellä. Mountaintopsissa jo mennään uutta kierrosta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
En ole perehtynyt, mutta eiköhän siellä jollain kierroksella ala jotain haastetta tulemaan.

Itsellä myös noin 150 levelillä ja en ole vielä siirtynyt uudelle kierrokselle. En sitä niin haasteen takia välttämättä ole tekemässä. Respekkaan kenties ja jotain hauskaa buildia "rennosti" edeten.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
709
Ase vielä +10 niin sitten kelpaa mätkiä toisia aloitusalueella.
Trollin trolliin vastaan, mutta "aloitusalueelle" on tarkoituksella harhaanjohtava. Elden ringissä matchmaking levelin mukaan ja sitten vielä aseen mukaan.

Tämä muutenkin ihan hyödyllinen, eli matchmaking taulukko aseen levelistä riippuen:

Regular; Special; Regular range; Special range

RegSpecReg rangeSpec range
000-30-1
10-40-1
210-50-2
30-60-2
41-71-3
522-81-3
63-102-4
734-112-4
85-122-5
96-133-5
1046-143-5
117-153-6
1258-174-7
139-184-7
1410-194-7
15611-205-8
1612-215-8
17712-225-9
1813-246-9
1914-256-10
20815-256-10
2116-257-10
22917-257-10
2318-258-10
2418-258-10
251019-258-10
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
709
Sen takia laitoin, että Elden Ringissä on vedetty jotenkin persiilleen pvp kun on yritetty suojella aloittelijoita, jolloin on vaikea saada kunnon fiilistä edes asiaan, jos on vähän ulapalla (eli nimenomaan aloittelijoiden).

Toisaalta aikaisempi vinkkini, eli Taunters Tongue soolotessa käyttöön, niin saa hyviä matseja jos on suht hyvin ase/leveli synkassa ja oikea paikka (painotus nimenomaan viimeisellä, riittävän kauan kun hakee, niin löytää passeleita paikkoja). Dark souls veteraanille ainakin toimii, mutta ihan aloittelijalle on todennäköisemmin vastassa tai ainakin tuntuu siltä, että sieltä tulee sellainen kaveri, joka on varautunut siihen, että kolme tulee päälle ja varustus sen mukainen.

Invaasiossa puolipakko olla jollain tapaa op buildi, jos vastassa kuitenkin vähintään kaksi jantteria gankkimassa jossain.

Ainoat ihmiset, jotka tunnen henkilökohtaisesti ja pelaa Elden Ringia ei koskekaan edes pvp:hen tai ei ainakaan koskenut ennen kuin saivat vinkkiä asiaan.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
Auttakaas aloittelijaa, miten tätä siis kuuluu pelata? :) Menin heti alkuun jonkun portaalin kautta uuteen paikkaan ja tuntuu ettei ole mitään palaa mihinkään suuntaan. Onko tässä joku juju vai onko vaan haastava?
Pelaat aivan oikein. :D Peli pistää kapuloita rattaisiin vähän väliä ja on tarkoitus että pelaaja on stressaantunut, mutta pystyy ajan myötä selvittämään hankalat tilanteet. Vihuista voi myös juosta ohi ja se on joskus harvoin oikea ratkaisu, tappaa ne sitten myöhemmin.

Yleisneuvona aloittelijoille että kannattaa koittaa eri asetyyppejä, eikä damage numeroita kannata juuri katsoa. Aseen liikesarjat ja paino/tyyppi merkkaavat paljon enemmän, esim. jos ase on colossal-luokkaa vihujen on hankala torjua niitä ja jos pääsee itse lyömään ensin niin vihut ei enää pääsee lyömään kun menettävät staminansa. Liikesarjoissa taas horisontaaliset osuu useampaan ja pään päältä tulevat menee kilvestä läpi ja ne pitäis väistää sivulle. Kun ottaa aseen kahteen käteen niin pääsee kokeilemaan tuota pelityyliä pienemmilläkin STR vaatimuksilla.

Vigorin (HP) nostaminen on aina hyvä valinta. Jossain vaiheessa tulee vain stoppi kun kaikki one-shottaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 287
Yhteen bossiin tuli kokeiltua Magma Blade ja ne vaikuttaa aika hyviltä niin onko joku mennyt pidemmälle noilla

 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Onko joku perehtynyt enemmän juoneen? Erityisesti muutama hahmo askarruttaa

Hyetta/Irina

Irina murhataan tien viereen mutta Hyetta on ihan sama hahmo?? Lisäksi yksi "rypäleistä" tulee Irinan isältä? Itse käsitin että Hyetta vähän huijauksen kohteena kun haluaa fingermaideniksi mutta onkin sitten kolmen sormen palveluksessa eikä kahden sormen kuten muut fingermaidenit?

Dung Eater

Ihan muuten vaan haluaa murhata ihmisiä ja kirota näiden sielut ja lapset syömällä sukupuolielimet tjs? Kirous sitten saa aikaan sarvenkasvua kuten Margit/Morgottilla oli? Pitäähän sitä harrastuksia olla.

Seluvis

Ihan hauska harrastus tälläkin muuttaa naiset nukeiksi ja raahata makuuhuoneeseen.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 083
Kertokaas millainen peli tämä Elden Ring nyt oikein on? Onko tämä samanlainen kuin Dark Soulsit? Onko openworld? Jos on niin onko hyvä sellainen? Onko tässä minkäänlaista juonta?

Kiinnostaisi hankkia kun tämä on niin suosittu juuri nyt, mutta jos on taas vaan yksi Dark Souls-tyyppinen peli, niin sitten ei hirveästi nappaa. Mitä olen ymmärtänyt, niin samantapaisia vaikeita bosseja tässä on, mutta onko samanlaiset pelimekaniikat?
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 083
Todella hyvä. Heittämällä sanoisin että paras mitä missään pelissä tullut vastaan.
Voitko kuvailla mikä tästä sitten tekee parhaimman openworldin? Onko hyvät questit? Pystyykö maailmassa tekemään omia juttujaan Breath of the Wildin tyyliin vai mikä on se juttu tässä pelissä?

Mulle Witcher 3 ja RDR2 ovat omia kaikkien aikojen suosikkipelejä, niin luuletko että tykkäisin tästä?
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
767
Voitko kuvailla mikä tästä sitten tekee parhaimman openworldin? Onko hyvät questit? Pystyykö maailmassa tekemään omia juttujaan Breath of the Wildin tyyliin vai mikä on se juttu tässä pelissä?

Mulle Witcher 3 ja RDR2 ovat omia kaikkien aikojen suosikkipelejä, niin luuletko että tykkäisin tästä?
Minulle witcher 3 oli kaikkien aikojen suosikkipeli. Sitten löysin dark soulsit eikä witcheriä enää jaksa. Elden Ring vielä aloittamatta mutta varmasti tulen pelaamaan kertaalleen läpi kunhan löytyisi aikaa aloittamiselle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 654
Viestejä
4 288 500
Jäsenet
71 709
Uusin jäsen
ibem

Hinta.fi

Ylös Bottom