Kuulostaa juuri sellaiselta firmalta joka ensiksi valtaan itselleen markkinat käytännössä katsoen kokonaisuudessaan.
Sen jälkeen kun ollaan monopoliasemassa niin koitetaan tehdä voittoa mahdollisimman paljon mahdollisimman kustannustehokkaasti.
Paska homma vain kun nämä menevät aina siihen että mikään osapuoli ei lopulta ole tyytyväinen;
Asiakas saa paskaa tavaraa huollosta ja joutuu käyttämään sitä useasti huollossa.
Liikkeen laskurit kusee kun työntä pitää korjailla jälkikäteen. Pomot saa paskaa niskan isoilta pomoilta jotka istuvat jossain huvilallaan kun tuotot eivät ole 20 kertaiset.
Palvelut ostanut firma saa kuraa niskaansa kun huolton laatu ei vastaa lupauksia ja huollot venyvät.
Työntekijät ovat hikipajaympäristössä joka syö mielialaa ja jaksamista. Lisäksi asiakspalvelu saa paskaa niskaansa...
Noh johtoportaassa bonukset toki heiluu...
Menee hermo näihin ns isoihin yhtiöihin jotka pelkällä omalla massallaan ajavat pienemmät paremmin toimivat yritykset konkkaan.
Viime perjantaina kuukauden hukassaolon jälkeen luvattiin että puhelin menee pikana huoltoon. Ei ainakaan vielä lue että olisi huollettavana
Noin se menee käytännössä. Jos et yllä tuloksiin, mitä pomo asettanut "sen parikyt konetta päivässä" niin saat valitusta.
Jouduin itsekkin ottaa usein jonosta ne "helpoimmat", eli tyyliin näyttö rikki tai kone ei käynnisty ja vaihtaa emolevyn.
Vaikeempia tai haastavia huoltoja jätetään hyllyyn, kunnes ehtii "katsoa". Asiakaspalvelija on ihan pihalla yleensä asioista ja ei ole eläissään avanut konetta.
Huollon tekijät ei saa vastaa puhelimeen ja vaikka asiakas jättäisi heippalapun ja puhelin numeron, niin ei ehdi ohjeistaa miten toimia tai ei halua yksinkertaisesti, koska asiakas heittää kaiken huollon syyksi.
Varaosat ovat yleensä tehdashuollettuja osia, joita on välillä jätetty tarkastamatta ja huollossa joutuu toteamaan viallinen osa tuli ja lähettää viallisen osan takas lähtömaahan ja oottaa seuraavaa postii.
Työntekijöitä eivät tule palkkaamaan pitkään aikaa lisää, kunnes nykyset syystä tai toisesta luovuttavat tai lopettavat. Oli enemmän käytössä tulos systeemi ja laskivat montako konetta huolsit, jos väitit huoltavasi vaikka sata konetta ja kaikki oottaa hyllyssä, niin saa palkkaa bonusta kuukaudessa. Noh en saanut töitä siellä, niin en tee tälläkään tiedolla yhtään mitään ja pysyn katkerana.
Luultavasti osa vakituisista on vieläkin katkeria, kun säästösyistä väkeä vähennettiin ja kerrottiin lounasrahaston ylijäämästä ja kulutti sen pitsapäivää. Nauttikaa pitsoista, kun työkaverinne potkittu sen tähden.
Osa jätti tilaamatta pitsan silloin ja valitteli vihasesti pomolle. Kiusallinen tilanne mulle harjoittelijana, mut kaikkee sitä piti jaksaa siellä haluamattaa et pääsee vaa eroo amiksesta.
Mikset vetoa myymäläst, mistä ostit kännykän ja vaadi kaupanpurkua ja vetoo kohtuulliseen huoltoaikaan? Sano ettei ruuhka ole mikää pätevä syy ja vaadi lahjakorttia. Ei se huoltaja siellä voi "nopeuttaa" korjausta. Korkeintaan asiakaspalvelija tulee sanoo et "otaks ton millon", "jooh", "okei mä pelaan aikaa".
Ei mikää koskaan hukassa ole, vain varaosien postitus kestää tai liikaa töitä. Laitteita ei ole priorisoitu mitenkään jonotukseen.
Järjestelmä saattaa herjaa jos kauan ollut huollossa. Asiakkaan tehtävä se valittaa on. Kaikki huolto on Gigantille, Powerille, Elisalle ym. ym. tappiollista puuhaa.
Joten halvalla vedetää infocarella ja ootetaan ettei asiakas älyä vaatia mitään korvauksia.
Jos maksava firma maksaa infocarelle suoraan ilman rajotteita, niin tilaisivat suoraan vialliset osat. Pitää eka testaa pääseekö kuinka halvalla ja hakee lupia. Selkeisiin tapauksiin ei tarvii kysyy.
Esim. vesivahinko ja kone takuuseen, ne olivat helpoimmat projektit.