Disney+

Mitä tämä tarkoittaa jos tilaus on 139,90 €/vuosi ja silti siellä lukee että veloitetaan 159,90 €? Mistään en löytänyt mitään lisäkäyttäjää yms.
 
Kävin taas eilen irtisanomassa Disney+:aa kun alkaa katsottava vähenemään sieltä eikä palvelu ole nykyisellään mielestäni sen 10,90 euron arvoinen mitä se kuussa maksaa, niin sieltähän sitten tietysti tarjoilivat jälleen kolmeksi kuukaudeksi alennettua hintaa 6,49 eur/kk niin jätin voimaan kun jotain katsottavaa siellä vielä olisi.

Ihan vinkiksi muillekin jos on jatkuva tilaus, että siitä saattaa taas saada siivun pois jos menee peruuttelemaan tilausta. Pitää näköjään alkaa tekemään ihan tavan mukaisesti tätä kun tuntuu aina tarjoavan alennusta kun on irtisanomassa. Nyt oli hetken aikaa jo täydelläkin hinnalla kun ei viitsinyt irtisanoa kesken parin sarjan kausien...
 
Tuore Pixar-leffa Operaatio Majava tulee katsottavaksi 3.6.
1000056670.png

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.instagram.com/pixar/reel/DY49QnCFMxo/
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
309 361
Viestejä
5 248 762
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom