Mulla on just kuvailemassasi kohdassa tarjolla "Resubscribe".@Zat Mistä löysit resubscribe valinnan Play Storessa? Payments and subscriptions -> Subscriptions löytyy Disney+ muttei mitään nappeja jatkamiselle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on just kuvailemassasi kohdassa tarjolla "Resubscribe".@Zat Mistä löysit resubscribe valinnan Play Storessa? Payments and subscriptions -> Subscriptions löytyy Disney+ muttei mitään nappeja jatkamiselle.
Täälläkään ei näy resubscribeä, tosin peruutin tilauksen vasta, jos päivittyisi myöhemmin.@Zat Mistä löysit resubscribe valinnan Play Storessa? Payments and subscriptions -> Subscriptions löytyy Disney+ muttei mitään nappeja jatkamiselle.
Mielenkiintoista sinänsä, varmaan bugi koska:Tänään tuli postia että uusii 9,99€/vuosi ja menee maksuun 22.10.
Itse peruin hyväksymättä hinnanpäivitystä, jolloin ei tarjonnut jatkoa.Mielenkiintoista sinänsä, varmaan bugi koska:
"
![]()
"
Tuon kun ensin hyväksyi, sitten perui tilauksen ja nyt kun teki uuden niin:
"
![]()
"
+ sähköposti:
"
![]()
"
Kokeilin tuolla tavalla, eli ensin hyväksyin uuden hinnan 99,90e/v, peruin tilauksen ja laitoin samantein resubscribe, mutta edelleen hinta tuo 99,90e/v...Mielenkiintoista sinänsä, varmaan bugi koska:
"
![]()
"
"
![]()
"
+ sähköposti:
"
![]()
"
Kiitos tästä, olipa hyvä että on tullut jätettyä tuo vaan roikkumaan. Itelle tuli sähköpostiinkin sama vahvistus että 9,99 veloitetaan vasta 24.10.2025. Tosin Googlen tilauksissa näkyy silti edelleen näinMielenkiintoista sinänsä, varmaan bugi koska:
"
![]()
"
"
![]()
"
+ sähköposti:
"
![]()
"
Olitko ehtinyt peruuttamaan tilauksen ennen kuin alkoivat korjata hintoja tuohon 99,9 euroon? Selittäisi miksi osalle on tarjolla resubscribe vanhaan hintaan, jos ovat korjanneet vain siinä vaiheessa aktiiviset tilaukset.No niin, tulipa itsekin painettua "tilaa uudelleen" ja 23.10. veloitetaan 9,99€ vuositilauksesta.
Täytyy seurata tilannetta, mutta tuskin voivat ilman erillistä hyväksyntää nyt muuttaa hintaa?
Täälläkin onnistui hyväksymällä hintamuutos, canceloimalla ja resubscribaamalla.
Itse siis peruin tilauksen hyväksymättä uutta hintaa ja nyt ei voi tilata uudelleen lainkaan.Ai sä teit sen noinpäin, luetun perusteella on ensin peruttu tilaus eli ei hyväksytty uutta hintaa ja sitten resubscribe.
Ai sä teit sen noinpäin, luetun perusteella on ensin peruttu tilaus eli ei hyväksytty uutta hintaa ja sitten resubscribe.
Jep, noin päin se toimii (ja siksi stepit kirjoitinkin auki).
Mutta sen nyt näkee että mitä tapahtuu lokakuussa.
![]()
Vaatimuksena siis että tilausta ei ole peruttu ennen uuden hinnan hyväksymistä.
Täällä androidin play kaupassa ei onnistunut resubscripe (Tein seuraavat stepit: Hyväksyin hinnanmuutokset 99,90e/v, peruutin tilauksen ja tilasin uudelleen) edelleen hinta 99,90e/v.
Vaihdoin tietokoneelle ja kirjauduin google tilille, jossa yllättäen resubscripe tarjosi hinnaksi 9,99e/v. Laskutus 23.10.2025. Pitää tarkkailla miten tuossa sitten oikeasti käy.
Olin perunut tilauksen heti maksun jälkeen vuosi sitten.Olitko ehtinyt peruuttamaan tilauksen ennen kuin alkoivat korjata hintoja tuohon 99,9 euroon? Selittäisi miksi osalle on tarjolla resubscribe vanhaan hintaan, jos ovat korjanneet vain siinä vaiheessa aktiiviset tilaukset.
Minä en ollut itse perunut ennen kuin nyt, eikä ole kyllä uudelleentilausvaihtoehtoja tarjolla.
Näin meni täälläkin.Kokeilin itsekin pöytäkoneella, ja tosiaan tilaa uudestaan 99,90/v. => peruuttaa tilauksen => tilaa uudestaan, jolloin ehdottaa 9,99e/v => hyväksyy. Sähköpostiin tulee 9,99e/v vahvistus mutta play:ssa tosiaan näkyy 99,90e/v. tilaus. No mutta, odotellaan mikä veloitus lähtee tililtä.
Saatoit sanoa vitsillä, mutta ei sitä kyllä varmasti näin tehtäisi - siis kertomatta asiasta missään ja ilmoittamatta kyseessä oleville asiakkaille.Olisiko Disney tilauksia lopetettu niin paljon Kimmel jupakan takia että ovat päättäneet että kaikille tarjotaan tilauksien jatkoa siihen hintaan jolla ovat edellisen tehneet? Saadaan tilausmäärät näyttämmään paremmilta.
Tuolla se minulla oli. Kokeilin ylempänä mainittua että hyväksyn uuden hinnan 99,9 euroa vuodessa ja peruutan. Sen jälkeen näytti uusi tilauksessa 9,9 euroa vuosi ja tuli meilissäkin sama hinta. Mutta mutta... tilauksen hallinnassa näkyy tietysti 99,9 euroa vuosi. Pitääpä laittaa luottokortille raja ettei mene läpi tuolla hinnalla.
Kauppa on syntynyt jo aiemmin.Eikös kuitenkin kannattaisi antaa mennä 99,9 € luottokortilta läpi, jolloin kauppa on ns. syntynyt? Ja sitten vedota, että hinta on väärin. Ja vaatia, että hinta korjataan Play-kaupan mukaiseen 9,90 €.
This is a reminder that your subscription for Disney+ (Disney+ Standard - Yearly) on Google Play will automatically renew on Oct 23, 2025. You'll be automatically charged as described below to the payment method provided unless canceled before then. You can cancel anytime and see upcoming charges in Subscriptions on Google Play Learn how to cancel.
Summary
Next payment €9.99/year
Payment date Oct 23, 2025
Tämä juuri. Menet hyväksymään niin olet teknisesti hyväksynyt 99.9€ laskutuksen ja voivat veloittaa loputkin n.90€ kun aluksi virheellisesti vain 9.99€ veloittivat. Sitten jää tappeluksi jollei kortilta saa veloitettua. Eikä auta heti peruminen jos veloitus jo käynyt kun se lopettaa tilauksen joka voimassa vuoden eteenpäin. Eli samalla tavalla kuin ne jotka katseli tähän saakka vuosi sitten jo lopettaneena tämän tilauksen.Itse jätän kyllä painamatta 99,9 € hintaan "agree". En aio myöskään perua tilausta. Olen vain saanut sähköpostiviestin uudesta vuodesta hintaan 9,90 €. Voinhan vedota siihen sitten, mikäli veloittavatkin 99,9 €. 9,90 € vuodesta on vielä nippa nappa sellainen, minkä voisi maksaa. Jos kokonaan peruuntuu, niin eipä haittaa kyllä sekään pätkääkään. Säästyy sekin kymppi.
Tein itsekin saman virheen. Kysyin chatista, mutta ei näytä onnistuvan:Itsehän menin peruuttamaan odottavan normaalihinnan eilen, ymmärsin että se olisi oikea tapa, kuten ilmeisesti jotkut muutkin ymmärsivät. No ei siinä, sattuuhan näitä, mutta Google/Disney ei ole lähettänyt sähköpostia edes siitä, eikös tavallinen käytäntö ole kuitata sopimuksen loppuminen. Pohdin vain olisiko järjestelmät jotenkin sekaisin ja koko sotku johtuisi siitä.
Kukaan heti (siis eilen tai tänään) perunut ehtinyt kysyä aspasta voisiko perumisen perua sitä kautta?![]()
Hi,
This is a reminder that your subscription for Disney+ (Disney+ Standard - Yearly) on Google Play will automatically renew on Oct 23, 2025. You'll be automatically charged as described below to the payment method provided unless canceled before then. You can cancel anytime and see upcoming charges in Subscriptions on Google Play. Learn how to cancel.
Summary
Next payment €9.99/year
Payment date Oct 23, 2025
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.